BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans...of iemand anders, dat een extra leider zou kunnen zijn voor ons

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 10:43   quote  deeplink  
jajajajajaja 1.2.3.3.3.4.4.4 zoveelste topic..
ik kwam gewoon ff een impulsieve gedachte..

STEL..feyenoord verkoop luc per direct voor 2,7 miljoen ofso, of hoeveel was dat?
en feyenoord pompt die miljoenen in koevermans van pisvee.
want psv zit ook krap bij kas heb ik vernomen.
waarom geef je psv die 2 komma zoveel miljoen niet, waardoor hun misschien hun zinnen inzetten om koevermans de deur uit te sturen. ik denk eerlijk gezegd dat psv hier niet onwillig tegenover zal staan.. want in de zomer is die transfer vrij.
het enige negatieve is, is dat koevermans graag bij psv wil blijven om kampioen te worden..

is dit zon gekke gedachte of?..

dit zou overigens ook geboden kunnen worden op een andere spits uiteraard..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door el1986 --
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 28 januari 2011 - 10:49   quote  deeplink  
en jij bent gek!! 2,7 miljoen voor koevermans??? einde contract/geen basisspeler/en al op leeftijd!! paar ton is meer als genoeg voor hem of transfervrije status dan is ie interessant!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 28 januari 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:43 schreef el1986 het volgende:
jajajajajaja 1.2.3.3.3.4.4.4 zoveelste topic..
ik kwam gewoon ff een impulsieve gedachte..

STEL..feyenoord verkoop luc per direct voor 2,7 miljoen ofso, of hoeveel was dat?
en feyenoord pompt die miljoenen in koevermans van pisvee.
want psv zit ook krap bij kas heb ik vernomen.
waarom geef je psv die 2 komma zoveel miljoen niet, waardoor hun misschien hun zinnen inzetten om koevermans de deur uit te sturen. ik denk eerlijk gezegd dat psv hier niet onwillig tegenover zal staan.. want in de zomer is die transfer vrij.
het enige negatieve is, is dat koevermans graag bij psv wil blijven om kampioen te worden..

is dit zon gekke gedachte of?..

dit zou overigens ook geboden kunnen worden op een andere spits uiteraard..
koevermans is geen 2,7 miljoen waard gekkie. die moet je gratis ophalen. en anders niet. geen restwaarde
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:49 schreef El Jardinero het volgende:
en jij bent gek!! 2,7 miljoen voor koevermans??? einde contract/geen basisspeler/en al op leeftijd!! paar ton is meer als genoeg voor hem of transfervrije status dan is ie interessant!
ow sorry, ik heb eigenlijk ook geen idee hoeveel die moet kosten,
maar uberhaupt nu bieden,zou dat een optie zijn denk je?
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:50 schreef obiku010 het volgende:

[..]

koevermans is geen 2,7 miljoen waard gekkie. die moet je gratis ophalen. en anders niet. geen restwaarde
mm naja, ik dacht meer vn; bied gewoon een bedrag, zorg dat pisvee koevermans onderdruk zet omdat hun t geld ook kunnen gebruiken..mja, daarom zeg ik ook'' impulsieve gedachte gehe''
fredje
 fredje - vrijdag 28 januari 2011 - 10:51   quote  deeplink  
SLOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nibke
 Nibke - vrijdag 28 januari 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:43 schreef el1986 het volgende:
jajajajajaja 1.2.3.3.3.4.4.4 zoveelste topic..
ik kwam gewoon ff een impulsieve gedachte..

STEL..feyenoord verkoop luc per direct voor 2,7 miljoen ofso, of hoeveel was dat?
en feyenoord pompt die miljoenen in koevermans van pisvee.
want psv zit ook krap bij kas heb ik vernomen.
waarom geef je psv die 2 komma zoveel miljoen niet, waardoor hun misschien hun zinnen inzetten om koevermans de deur uit te sturen. ik denk eerlijk gezegd dat psv hier niet onwillig tegenover zal staan.. want in de zomer is die transfer vrij.
het enige negatieve is, is dat koevermans graag bij psv wil blijven om kampioen te worden..

is dit zon gekke gedachte of?..

Dit slaat echt helemaal nergens op, je je toch geen 2....3...4 miljoen in een oude spits
stoppen die in de zomer transfervrij is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dit zou overigens ook geboden kunnen worden op een andere spits uiteraard..
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:51 schreef fredje het volgende:
SLOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb je nog een ring?? ik heb nog wel een ketting, dan ik leg je er wel aan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door el1986 --
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 10:53   quote  deeplink  
ik heb geen idee waar jullie op hopen?
dost hoeft van mij niet te komen, nadat die zei graag naar 020 te willen, blegh.. en zoveel meerwaarde zal die niet hebben, we hebben gewoonweg iemand nodig met veel body of ervaring..
dan die ( die op stage was en een assist gaf op simon) grote jongen maar of koef..
geert1908
 geert1908 - vrijdag 28 januari 2011 - 10:59   quote  deeplink  
koef niet halen , dat had je 5 jaar geleden moeten doen hij is nu te oud om eventueel door te verkopen . Ga voor een spits die als die goed presteerd nog verkocht kan worden BV dost
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 28 januari 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:59 schreef geert1908 het volgende:
koef niet halen , dat had je 5 jaar geleden moeten doen hij is nu te oud om eventueel door te verkopen . Ga voor een spits die als die goed presteerd nog verkocht kan worden BV dost
dost is een 020ert. die wil niet eens man. kom effe aan met normale spelers
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:59 schreef geert1908 het volgende:
koef niet halen , dat had je 5 jaar geleden moeten doen hij is nu te oud om eventueel door te verkopen . Ga voor een spits die als die goed presteerd nog verkocht kan worden BV dost
ik denk op dit moment niet echt aan een financieel belang bij verkoop later evt, we moeten NU kijken, en als ik koef steeds zie invallen bij pisvee, is die 9 van de 10 x keer op keer belangrijk, een bank speler notabene, wat ik zeer onwaardig vind.
tuurlijk voetbald ons feyenoord anders dan pisvee, maar ik denk voor NU, dat hij belanhgrijk zou kunnen zijn..
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:00 schreef obiku010 het volgende:

[..]

dost is een 020ert. die wil niet eens man. kom effe aan met normale spelers
dat vind ik dus ook..vleminx of koef is zeer welkom als je het mij vraagt.. maarja
feyenoord heeft op dit moment geen leider in het veld, misschien vlaar, maar op elke linie hebben we een leider nodig, ervaring is een pré, maar als we beginnen met vlaar en evt koef(of wat er op lijkt) heb je op 2 linie's al een aardig stijgende lijn, 2 mensen die de boel mee kunnen nemen, dan wachten op fer, die miss vertrekt, maar als die blijft heb je weer een extra leider.. ik ben dus van mening, als je een speler aantrek die voor het buitenland al over the top is, maar op de NL velden nog zijn mannetje kan staan, dat dat zeker een een aanwinst zal zijn( zie swerts!)..dus ik zeg koef!
we zitten nou eenmaal niet in een kwestie waar we vooruit kunnen kijken tot 2 jaar, we moeten NU kijken!dus een speler van 20 jaar, hebben we al genoeg van rond lopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door el1986 --
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 11:03   quote  deeplink  
dan liever vleminx
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 januari 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:43 schreef el1986 het volgende:
jajajajajaja 1.2.3.3.3.4.4.4 zoveelste topic..
ik kwam gewoon ff een impulsieve gedachte..

STEL..feyenoord verkoop luc per direct voor 2,7 miljoen ofso, of hoeveel was dat?
en feyenoord pompt die miljoenen in koevermans van pisvee.
want psv zit ook krap bij kas heb ik vernomen.
waarom geef je psv die 2 komma zoveel miljoen niet, waardoor hun misschien hun zinnen inzetten om koevermans de deur uit te sturen. ik denk eerlijk gezegd dat psv hier niet onwillig tegenover zal staan.. want in de zomer is die transfer vrij.
het enige negatieve is, is dat koevermans graag bij psv wil blijven om kampioen te worden..

is dit zon gekke gedachte of?..
kan niet alle transfer inkomsten moeten in de schuldsanering .Voor huren kun je naar Scandinavie gaan daar is de competitie klaar.
dit zou overigens ook geboden kunnen worden op een andere spits uiteraard..
geert1908
 geert1908 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:03 schreef Vnny het volgende:
dan liever vleminx
Vleminx heeft contract tm 2013 dus zal een aardig prijskaartje aanhangen , zeker nu hij topscorer is
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:08 schreef geert1908 het volgende:

[..]

Vleminx heeft contract tm 2013 dus zal een aardig prijskaartje aanhangen , zeker nu hij topscorer is
mm, hoe kom ik erbij dat die transfer vrij is aankomende zomer??:P
dacht ik echt haha..
in dat geval, zou die idd aardig wat moeten kosten
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:08 schreef geert1908 het volgende:

[..]

Vleminx heeft contract tm 2013 dus zal een aardig prijskaartje aanhangen , zeker nu hij topscorer is
Klopt maar mocht er straks toch ruimte zijn om te investeren kun je dat beter doen in een speler die 25 (ookal kost die meer) dan in een speler van 32
Milo
 Milo - vrijdag 28 januari 2011 - 11:16   quote  deeplink  
oke heel simpel en makkelijk! je kan danny halen, je betaald 5 maanden salaris aan psv dat zal om en nabij zo'n 450.000 zijn + wat extra's voor de goodwill kom je op zo'n 800.000 uit dit is danny nog waard! Maar dan moet Feyenoord extra salaris betalen + het contract. Dus feyenoord is dan in totaal ongeveer 1,5 miljoen kwijt aan danny is hij dat waard? ik denk het wel!

hij wilde een prijs pakken met psv dit seizoen. of hij kan de aankomen 3 jaar de status krijgen als held van feyenoord! waar kiest hij voor? danny kom lekker naar ons je wordt wel gewaardeerd hier, ook als oud spartaan!
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:16 schreef Milo het volgende:
oke heel simpel en makkelijk! je kan danny halen, je betaald 5 maanden salaris aan psv dat zal om en nabij zo'n 450.000 zijn + wat extra's voor de goodwill kom je op zo'n 800.000 uit dit is danny nog waard! Maar dan moet Feyenoord extra salaris betalen + het contract. Dus feyenoord is dan in totaal ongeveer 1,5 miljoen kwijt aan danny is hij dat waard? ik denk het wel!

hij wilde een prijs pakken met psv dit seizoen. of hij kan de aankomen 3 jaar de status krijgen als held van feyenoord! waar kiest hij voor? danny kom lekker naar ons je wordt wel gewaardeerd hier, ook als oud spartaan!
je neemt de woorden uit mn mond, goed verwoord
+1
ernst star
 ernst star - vrijdag 28 januari 2011 - 11:20   quote  deeplink  
Wat denken jullie van Ricky van Wolfswinkel,schijnt wel een echte feyenoorder te zijn.In een intervieuw bij hem thuis lieten ze zijn kamer zien,hij sliep onder feyenoord beddek.Zijn vader is echt anti-ajax in dat intervieuw. Jammer dat Ricky wel miljoentje of 5 zal kosten
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:20 schreef ernst star het volgende:
Wat denken jullie van Ricky van Wolfswinkel,schijnt wel een echte feyenoorder te zijn.In een intervieuw bij hem thuis lieten ze zijn kamer zien,hij sliep onder feyenoord beddek.Zijn vader is echt anti-ajax in dat intervieuw. Jammer dat Ricky wel miljoentje of 5 zal kosten
geen optie dus..
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:20 schreef ernst star het volgende:
Wat denken jullie van Ricky van Wolfswinkel,schijnt wel een echte feyenoorder te zijn.In een intervieuw bij hem thuis lieten ze zijn kamer zien,hij sliep onder feyenoord beddek.Zijn vader is echt anti-ajax in dat intervieuw. Jammer dat Ricky wel miljoentje of 5 zal kosten
Tja dat zou wat zijn als hij betaalbaar zou zijn, wat mij betreft 1 van de beste spitsen in Nederland

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Vnny --
geert1908
 geert1908 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:14 schreef Vnny het volgende:

[..]

Klopt maar mocht er straks toch ruimte zijn om te investeren kun je dat beter doen in een speler die 25 (ookal kost die meer) dan in een speler van 32
eens en ik zie in vleminx een soort dirk kuijt die het team op sleeptouw kan nemen , maar je hebt geen geld om te inversteren omdat een deel naar de inversteerders van de talentpool gaat en de rest is er om de schulden af te lossen dus je hebt alleen het geld wat vrij komt aan salaris van karim en luc
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 28 januari 2011 - 11:23   quote  deeplink  
Feyenoord mag GEEN spelers KOPEN.
ZITTEN IN CATEGORIE 1
Alleen huren kan ze helpen of transfervrije spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door PieterBos --
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:22 schreef geert1908 het volgende:

[..]

eens en ik zie in vleminx een soort dirk kuijt die het team op sleeptouw kan nemen , maar je hebt geen geld om te inversteren omdat een deel naar de inversteerders van de talentpool gaat en de rest is er om de schulden af te lossen dus je hebt alleen het geld wat vrij komt aan salaris van karim en luc
en juist daarom ben ik het eens met de mening van Milo
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 januari 2011 - 11:25   quote  deeplink  
Ach, ga toch weg man. Hij mag niet in de schaduw van Kuijt staan (kan ook niet, want daar is hij te dik voor, haha). Die Vleminx doet het gewoon gigantisch goed voor zijn doen, want hij is zo traag als dikke stront in een trechter. Nou, zo'n iemand hebben we net opgehaald...
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:23 schreef PieterBos het volgende:
Feyenoord mag GEEN spelers kopen.
ZITTEN IN CATEGORIE 1
Joh echt waar, we hebben het ook over de nabije toekomst
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:23 schreef PieterBos het volgende:
Feyenoord mag GEEN spelers kopen.
ZITTEN IN CATEGORIE 1
kopen niet, overnemen voor een schrijntje''paar ton'' wel, wat ook een soort van kopen is, maar als pisvee erin toestemd dat koef weg mag, tegen 5 maanden salaris betaling, mag het wel..
dus de enige optie blijft koef..
v/wolfswinkel, leuk, te duur, mag niet, geen optie
zelfde geld voor vleminx helaas
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:25 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ach, ga toch weg man. Hij mag niet in de schaduw van Kuijt staan (kan ook niet, want daar is hij te dik voor, haha). Die Vleminx doet het gewoon gigantisch goed voor zijn doen, want hij is zo traag als dikke stront in een trechter. Nou, zo'n iemand hebben we net opgehaald...
hahahaha...
1e eens
2e oneens
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:25 schreef Vnny het volgende:

[..]

Joh echt waar, we hebben het ook over de nabije toekomst
nogmaals, we zitten niet echt in de situatie dat je in de toekomst kan kijken, laten we eerst maar fatsoenlijk dit seizoen overleven..juist waar we idd eigenlijk naar de toekomst hadden moeten kijken, maar dat is nu even niet aan de orde, we hebben een scorende spits nodig, NA vanuit daar kan je kijken naar de toekomst, een speler van 20 heb je geen zak aan, tenzij die messi heet
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:27 schreef el1986 het volgende:

[..]

nogmaals, we zitten niet echt in de situatie dat je in de toekomst kan kijken, laten we eerst maar fatsoenlijk dit seizoen overleven..juist waar we idd eigenlijk naar de toekomst hadden moeten kijken, maar dat is nu even niet aan de orde, we hebben een scorende spits nodig, NA vanuit daar kan je kijken naar de toekomst, een speler van 20 heb je geen zak aan, tenzij die messi heet
Want? Ik heb toch stellig de indruk dat men er nu alles aan doet om op korte termijn Feyenoord financieel gezond te maken, als de schulden weg zijn gaan we vanzelf uit categorie 1. En waarom zou dat al niet deze zomer kunnen zijn
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:30 schreef Vnny het volgende:

[..]

Want? Ik heb toch stellig de indruk dat men er nu alles aan doet om op korte termijn Feyenoord financieel gezond te maken, als de schulden weg zijn gaan we vanzelf uit categorie 1. En waarom zou dat al niet deze zomer kunnen zijn
dus jij geeft liever de voorkeur aan een spits die 20 is, die wederom weer niet scoort?
dus waarmee je geen plaatsen zal gaan stijgen?
ik heb liever zekerheid voor dit seizoen, en dan in de zomer weer verder kijken.

schulden vrij zijn aan het einde van dit seizoen zou zeker een opsteker zijn voor aankomend seizoen idd
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 januari 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:25 schreef el1986 het volgende:

[..]

hahahaha...
1e eens
2e oneens
2e oneens, waar begint 2e? Daar waar ik zei dat we net zo'n slome hebben opgehaald? Wat denk je van die tank die geen wind tegen moet hebben... Of bedoel jij dat hij wel snelheid heeft? Nou, dan moet je maar eens opletten... Hij loopt 'zwaar'...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 januari 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:27 schreef el1986 het volgende:

[..]

nogmaals, , een speler van 20 heb je geen zak aan, tenzij die messi heet
Ik zat bij Jopie Messie in de klas, die had z'n benen verloren toen ie 8 was, daar had je tegen de tijd dat ie 20 was ook geen fuck aan
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 10:43 schreef el1986 het volgende:
jajajajajaja 1.2.3.3.3.4.4.4 zoveelste topic..
ik kwam gewoon ff een impulsieve gedachte..

STEL..feyenoord verkoop luc per direct voor 2,7 miljoen ofso, of hoeveel was dat?
en feyenoord pompt die miljoenen in koevermans van pisvee.
want psv zit ook krap bij kas heb ik vernomen.
waarom geef je psv die 2 komma zoveel miljoen niet, waardoor hun misschien hun zinnen inzetten om koevermans de deur uit te sturen. ik denk eerlijk gezegd dat psv hier niet onwillig tegenover zal staan.. want in de zomer is die transfer vrij.
het enige negatieve is, is dat koevermans graag bij psv wil blijven om kampioen te worden..

is dit zon gekke gedachte of?..

dit zou overigens ook geboden kunnen worden op een andere spits uiteraard..
Koef is misschien 8 ton waard.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Stefan-FR-08 --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 januari 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:30 schreef Vnny het volgende:

[..]

Want? Ik heb toch stellig de indruk dat men er nu alles aan doet om op korte termijn Feyenoord financieel gezond te maken, als de schulden weg zijn gaan we vanzelf uit categorie 1. En waarom zou dat al niet deze zomer kunnen zijn
En wanneer kom je uit categorie 1? Waaraan moet Feyenoord dan voldoen?
JanM
 JanM - vrijdag 28 januari 2011 - 11:34   quote  deeplink  
Koevermans heeft inmiddels zo vaak gezegd dat hij niet komt, dat het nu wel erg ongeloofwaardig zou zijn als 'ie ineens toch nog komt. Ik geloof niet dat dat gaat gebeuren, maar niets is onmogelijk in de voetballerij hè ... Denk eerder dat er géén spits meer komt, of anders weer een verrassing. Charisteas?
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik zat bij Jopie Messie in de klas, die had z'n benen verloren toen ie 8 was, daar had je tegen de tijd dat ie 20 was ook geen fuck aan
hahah, das pech
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:32 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

2e oneens, waar begint 2e? Daar waar ik zei dat we net zo'n slome hebben opgehaald? Wat denk je van die tank die geen wind tegen moet hebben... Of bedoel jij dat hij wel snelheid heeft? Nou, dan moet je maar eens opletten... Hij loopt 'zwaar'...
hij beschikt over balvastigheid
en kan een mannetje passeren, neit 1 van de snelste idd,
maar een goed schot in de poten, iets wat we ook niet beschikken voor in, dat werdt wel bewezen tegen de graafschap thuis...lachertjes waren het
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:34 schreef JanM het volgende:
Koevermans heeft inmiddels zo vaak gezegd dat hij niet komt, dat het nu wel erg ongeloofwaardig zou zijn als 'ie ineens toch nog komt. Ik geloof niet dat dat gaat gebeuren, maar niets is onmogelijk in de voetballerij hè ... Denk eerder dat er géén spits meer komt, of anders weer een verrassing. Charisteas?
ik heb ook 50/50 de gedachte dat er geen spits bij komt..
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:31 schreef el1986 het volgende:

[..]

dus jij geeft liever de voorkeur aan een spits die 20 is, die wederom weer niet scoort?
dus waarmee je geen plaatsen zal gaan stijgen?
ik heb liever zekerheid voor dit seizoen, en dan in de zomer weer verder kijken.

schulden vrij zijn aan het einde van dit seizoen zou zeker een opsteker zijn voor aankomend seizoen idd
Geloof dat we een beetje langs elkaar heenlullen :-), ik bedoel ook kijken of we bijv. van Wolfswinkel in de zomer kunnen halen. Kopen is nu helemaal geen optie dat is duidelijk, we zouden dus nu alleen bijv. Koevermans kunnen huren maar daar moet Pisvee wel aan meewerken en Koevermans moet ook zelf willen, begreep dat hij dit jaar nog kampioen wilde worden met pisvee
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:39 schreef Vnny het volgende:

[..]

Geloof dat we een beetje langs elkaar heenlullen :-), ik bedoel ook kijken of we bijv. van Wolfswinkel in de zomer kunnen halen. Kopen is nu helemaal geen optie dat is duidelijk, we zouden dus nu alleen bijv. Koevermans kunnen huren maar daar moet Pisvee wel aan meewerken en Koevermans moet ook zelf willen, begreep dat hij dit jaar nog kampioen wilde worden met pisvee
haha idd, heb de boel nogmaals gelezen, we blijken het eens te zijn geloof ik:P
maar ik hoop dat die stiekem toch wilt, ik vond en vind het nog steeds erg raar dat je kampioen wil worden met een club waar je al minstens geen 1e keus bent als spits zijnde.. het lijkt mij toch, dat je wilt gaat voor het voetballen ipv bankzitten?
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:42 schreef el1986 het volgende:

[..]

haha idd, heb de boel nogmaals gelezen, we blijken het eens te zijn geloof ik:P
maar ik hoop dat die stiekem toch wilt, ik vond en vind het nog steeds erg raar dat je kampioen wil worden met een club waar je al minstens geen 1e keus bent als spits zijnde.. het lijkt mij toch, dat je wilt gaat voor het voetballen ipv bankzitten?
haha ja inderdaad.

Ja lijkt mij ook, vraag me af hoe erg blij je bent met een kampioenschap waar je feitelijk niet aan hebt bijgedragen of slechts minimaal
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 januari 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:36 schreef el1986 het volgende:

[..]

hij beschikt over balvastigheid
en kan een mannetje passeren, neit 1 van de snelste idd,
maar een goed schot in de poten, iets wat we ook niet beschikken voor in, dat werdt wel bewezen tegen de graafschap thuis...lachertjes waren het
Oh, dat hij wel een echte spits is, ben ik wel met je eens. Hij weet wat afmaken is en hij is een harde werker. In dat opzicht lijkt hij wel wat op dirk, maar die vergelijking slaat verder nergens op, want vleminx zal nooit hoger komen dan europese subtop, terwijl Kuijt zich toch wel al bewezen heeft. Die vergelijking komt vooral omdat ze allebei blonde lokken hebben en moeder's mooiste zijn..., maar het zijn eigelijk verschillende voetballers...
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:43 schreef Vnny het volgende:

[..]

haha ja inderdaad.

Ja lijkt mij ook, vraag me af hoe erg blij je bent met een kampioenschap waar je feitelijk niet aan hebt bijgedragen of slechts minimaal
tja....kijk als je nou duidelijk zag dat hij voor t geld wilde gaan, zou die allang weggegaan zijn..ben benieuwd wat hem bij psv houd, behalve die eventuele kampioenschap waar die idd minimaal aan bij heeft gedragen...terwijl je wat milo ook zegt, bij feyenoord de held zou kunnen zijn, en kan rekenen op een basisplaats..blijft vreemd..
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:44 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Oh, dat hij wel een echte spits is, ben ik wel met je eens. Hij weet wat afmaken is en hij is een harde werker. In dat opzicht lijkt hij wel wat op dirk, maar die vergelijking slaat verder nergens op, want vleminx zal nooit hoger komen dan europese subtop, terwijl Kuijt zich toch wel al bewezen heeft. Die vergelijking komt vooral omdat ze allebei blonde lokken hebben en moeder's mooiste zijn..., maar het zijn eigelijk verschillende voetballers...
Dat zeiden ze over Kuijt ook Arie, eerst was Utrecht het planfond, toen Feyenoord en nu is hij succesvol bij Liverpool. Ik zeg niet dat hij mee kan bij de europese top maar bij Feyenoord kan hij op dit moment zeker meekomen.
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:44 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Oh, dat hij wel een echte spits is, ben ik wel met je eens. Hij weet wat afmaken is en hij is een harde werker. In dat opzicht lijkt hij wel wat op dirk, maar die vergelijking slaat verder nergens op, want vleminx zal nooit hoger komen dan europese subtop, terwijl Kuijt zich toch wel al bewezen heeft. Die vergelijking komt vooral omdat ze allebei blonde lokken hebben en moeder's mooiste zijn..., maar het zijn eigelijk verschillende voetballers...
wacht eefffeeeeeeeeeeeeeeee... ik ben het er juist NIET mee eens, dat hij vergeleken wordt met dirk, want dirk is niet te vergelijken, een uniekem in zijn soort!, en valt ook niet te vergelijken!
el1986
 el1986 - vrijdag 28 januari 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:46 schreef Vnny het volgende:

[..]

Dat zeiden ze over Kuijt ook Arie, eerst was Utrecht het planfond, toen Feyenoord en nu is hij succesvol bij Liverpool. Ik zeg niet dat hij mee kan bij de europese top maar bij Feyenoord kan hij op dit moment zeker meekomen.
jupppppp:)
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - vrijdag 28 januari 2011 - 11:47   quote  deeplink  
Schuldenvrij???? Denk je dat die lui die nu investeren hun geld niet terug willen hebben? Het woord zegt het al: HET ZIJN INVESTEERDERS. Als Feijenoord via Europees voetbal veel geld gaat ver5dienen komen we nooit meer uit de schulden. Pim en zijn golfmaatjes zijn echt geen Sinterklazen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans...of iemand anders, dat een extra leider zou kunnen zijn voor ons









0.0069999