BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans...of iemand anders, dat een extra leider zou kunnen zijn voor ons

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:47 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Schuldenvrij???? Denk je dat die lui die nu investeren hun geld niet terug willen hebben? Het woord zegt het al: HET ZIJN INVESTEERDERS. Als Feijenoord via Europees voetbal veel geld gaat ver5dienen komen we nooit meer uit de schulden. Pim en zijn golfmaatjes zijn echt geen Sinterklazen.
FF blijven opletten, de vvf hebben aangegeven dat Feyenoord de aandelen (als ze weer vermogend zijn) eventueel kunnen terugkopen. Het is dus niet zo dat ze op ieder moment hun geld weer uit Feyenoord kunnen halen
Cheffie
 Cheffie - vrijdag 28 januari 2011 - 11:57   quote  deeplink  
off: Volgens mij wordt el1986 een beetje opgewonden van topics openen..

ON: Koevermans wil NU niet de overstap maken, hij wilt eerst kampioen worden met PSV..

lees eerst ff de nieuwsberichten, voordat je het zoveelste onzinnge topic opent..

En het geld dat Luc oplevert, gaat naar de schuldeisers, we mogen geen spelers kopen omdat we in cat.1 zitten.

Slot aub
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:57 schreef Cheffie het volgende:
off: Volgens mij wordt el1986 een beetje opgewonden van topics openen..

ON: Koevermans wil NU niet de overstap maken, hij wilt eerst kampioen worden met PSV..

lees eerst ff de nieuwsberichten, voordat je het zoveelste onzinnge topic opent..

En het geld dat Luc oplevert, gaat naar de schuldeisers, we mogen geen spelers kopen omdat we in cat.1 zitten.

Slot aub
En als jij dit topic helemaal gelezen had hebben we het over huren en niet kopen
Cheffie
 Cheffie - vrijdag 28 januari 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 12:00 schreef Vnny het volgende:

[..]

En als jij dit topic helemaal gelezen had hebben we het over huren en niet kopen
Nou sorry, heb inderdaad niet alles gelezen, maar dan nog.. koevermans wil niet weg.. en als je het over andere spitsen hebt, dan zijn er nog andere bestaande topics waar je kunt reageren.. dus waarom een nieuwe openen??
craven
 craven - vrijdag 28 januari 2011 - 12:04   quote  deeplink  
tijd tikt wel door, jhon alleen in de spits wordt niks...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 januari 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Nou, over dat onterechte vergelijk zijn we het dus wel eens. Ik zeg ook niet dat hij in Nederland en voor Feyenoord niet goed genoeg is, maar wij hebben al een spits die geen wind tegen moet hebben. Eigenlijk geldt hetzelfde voor Vleminx... Beiden zijn ze goed als ze in de 16 of net er omheen de bal krijgen en hem erin mogen rossen, maar aangezien wij nogal achteruit lopen ..... Ik vind wel dat hij misschien wel het beste alternatief is, want zoveel goede spitsen lopen hier eigenlijk niet meer en die paar die er wel lopen zijn of te duur of al in the picture bij de grote buitenlandse clubs (en dus ook te duur). Dan denk ik aan Matavs en van Wolfswinkel...
craven
 craven - vrijdag 28 januari 2011 - 12:20   quote  deeplink  
Die optie is denk ik niet echt haalbaar...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 januari 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 11:57 schreef Cheffie het volgende:
off: Volgens mij wordt el1986 een beetje opgewonden van topics openen..

ON: Koevermans wil NU niet de overstap maken, hij wilt eerst kampioen worden met PSV..

lees eerst ff de nieuwsberichten, voordat je het zoveelste onzinnge topic opent..

En het geld dat Luc oplevert, gaat naar de schuldeisers, we mogen geen spelers kopen omdat we in cat.1 zitten.

Slot aub
Idd. we hadden het, overigens wel net als in al die andere topics, over huren... Je vergeet trouwens dat daar blijkbaar wel geld voor is gezien El Ahmadi verhuurd is...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 januari 2011 - 13:04   quote  deeplink  
ik heb deze pagina;s niet gelezen, was dat slim?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 januari 2011 - 14:25   quote  deeplink  
euh, ja?
turok
 turok - vrijdag 28 januari 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:04 schreef Stylzz het volgende:
ik heb deze pagina;s niet gelezen, was dat slim?
denk het wel
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:04 schreef Stylzz het volgende:
ik heb deze pagina;s niet gelezen, was dat slim?
doet niemand joh

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans...of iemand anders, dat een extra leider zou kunnen zijn voor ons









0.0075290