|
|
thomASS
|
|
|
Haha ooijer idd, om de rust te bewaren |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Hahaha geweldig. Nu nog wachten op eerste rode kaart |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Komt Overtoom er nog in denken jullie? |
|
|
|
|
bird
|
|
|
gaat echt een hoop fout hoor de bal naar elkaar overspele gaat al fout |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Nog ff volhouden en de punten zijn binnen. Nu hopen dat Twente niet de 2-1 maakt, dan lopen we weer wat in :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
NEE FACKERS!! 2-1 FC TWENTE! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
OMG KUT TWENTE! Ruiz kopbal in de 91ste minuut. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Jammer van Twente, lekker voor fnooit. Kan er ook niks anders van maken |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
astra
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
Te frustrerend voor woorden, we hadden dit weekend gewoon 2 punten in moeten lopen op psv en twente. Die hebben dit weekend weer het geluk van de kampioen gehad, niet te geloven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een dramatische wedstrijd zeg.. Geen enkele speler die ook maar enigszins een goede wedstrijd speelde. Alleen Stekelenburg haalde een fatsoenlijk nieveau... Sulajmani en Ebecilio op enkele momenten na niet gezien, Eriksen had meer uit deze wedtrijd kunnen halen, hij moet vandaag veel meer opeisen, toch wel een paar goede steekballen, de Jong leed veel te veel balverlies, wel attent bij de 1-0, Enoh en Anita was het ook niet op het middenveld, en achterin was het complete paniek, alles werd weer lang gespeeld, met veel balverlies als gevolg, Wiel was wel redelijk, Blind was het vandaag ook niet..
Mounir viel wel redelijk in, goede actie bij die 2-0, en 2 goede doelpogingen.
Ajax moet gewoon voetballen, meer druk, korter dekken, sneller passen, en durven te passen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 16:30 schreef remco k het volgende:Wat een dramatische wedstrijd zeg.. Geen enkele speler die ook maar enigszins een goede wedstrijd speelde. Alleen Stekelenburg haalde een fatsoenlijk nieveau... Sulajmani en Ebecilio op enkele momenten na niet gezien, Eriksen had meer uit deze wedtrijd kunnen halen, hij moet vandaag veel meer opeisen, toch wel een paar goede steekballen, de Jong leed veel te veel balverlies, wel attent bij de 1-0, Enoh en Anita was het ook niet op het middenveld, en achterin was het complete paniek, alles werd weer lang gespeeld, met veel balverlies als gevolg, Wiel was wel redelijk, Blind was het vandaag ook niet.. Mounir viel wel redelijk in, goede actie bij die 2-0, en 2 goede doelpogingen. Ajax moet gewoon voetballen, meer druk, korter dekken, sneller passen, en durven te passen.. enoh en anita hebben juist veel opgeruimt en waren in mijn ogen de beste van het veld.. eriksen paar steekballen ? 1 bal maar ? en dat was in begin van de wedstrijd.. voor de rest lopen lopen lopen en nog eens lopen gaat niks van uit van die jongen.. vdwiel was gewoon simpel gezegt weer KUT verdedigend en aanvallend. dejong heeft wederom laten zien weer geen nummer9 te zijn als je al moeite hebt met de 0-1 dan houd het op. en hoezo attent bij de 1-0 ??? wat moest hij er voor doen dan ? waren nie veel andere optie en dan nog met zoveel moeite zoon bal erin prikken ? nee sorry. Mounir viel inderdaad goed in maar wat heeft hij gedaan in die paar weken ? 30 min voetballen en die jongen was bek af.. nee bagger pot en vooral een KUT scheidsrechter... wat een balachelijk optreden van de arbitrage |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
haha... interview met El Hamdaoui op EL: 'lulverhalen' dat hij niet gemotiveerd zou zijn om voor Ajax te spelen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 16:54 schreef Boudewijn het volgende:haha... interview met El Hamdaoui op EL: 'lulverhalen' dat hij niet gemotiveerd zou zijn om voor Ajax te spelen... Ik vond het een heel volwassen intervieuw, natuurlijk is er wel het een en ander geroepen en gezegd binnenskamers, maar het goede hiervan is juist, dat het binnenskamers blijft... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 16:40 schreef nummer10 het volgende:[..] enoh en anita hebben juist veel opgeruimt en waren in mijn ogen de beste van het veld.. eriksen paar steekballen ? 1 bal maar ? en dat was in begin van de wedstrijd.. voor de rest lopen lopen lopen en nog eens lopen gaat niks van uit van die jongen.. vdwiel was gewoon simpel gezegt weer KUT verdedigend en aanvallend. dejong heeft wederom laten zien weer geen nummer9 te zijn als je al moeite hebt met de 0-1 dan houd het op. en hoezo attent bij de 1-0 ??? wat moest hij er voor doen dan ? waren nie veel andere optie en dan nog met zoveel moeite zoon bal erin prikken ? nee sorry. Mounir viel inderdaad goed in maar wat heeft hij gedaan in die paar weken ? 30 min voetballen en die jongen was bek af.. nee bagger pot en vooral een KUT scheidsrechter... wat een balachelijk optreden van de arbitrage Assist op Sulejmani, steekbal op Mounir die wegglijd.
Enoh en Anita waren beiden de reden dat het centrum verdedigend in de problemen kwam, constant werden hun directe tegenstanders vrij gelaten, en liepen deze door tegen ons centrum aan..
Wat betreft die arbritrage ben ik het helemaal met je eens, wat dramatisch zeg, alles werd doodgefloten, gele kaarten die nergens op sloegen ( sulejmani) en kaarten die niet gegeven werden, diep triest.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 16:57 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond het een heel volwassen intervieuw, natuurlijk is er wel het een en ander geroepen en gezegd binnenskamers, maar het goede hiervan is juist, dat het binnenskamers blijft... eens... en wedden dat elham er gewoon nog meer in gaat prikken.. :)
misschien komt hij wel op 10 te staan ipv eriksen achter dost in een vrijerol (ff remco plagen) :P |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Geweldig stukje op Eredivisie Live van Suarez in de bus met Lodeiro, heeft iemand dat gezien?
Trouwens ook een fantastisch interview dat Mounir net gaf inderdaad |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 17:01 schreef remco k het volgende:[..] Enoh en Anita waren beiden de reden dat het centrum verdedigend in de problemen kwam, constant werden hun directe tegenstanders vrij gelaten, en liepen deze door tegen ons centrum aan.. verdedigend in de problemen ? de problemen die er waren kwamen 9 van de 10 keer van de zijkanten.. vdwiel en blind dus.. maar goed kga eten ;) tot straks een keer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zag het net inderdaad ja....
Iemand Groningen gezien??????
Zoals ik al aangaf, die Tadic is echt heel erg goed... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 17:04 schreef nummer10 het volgende:[..] verdedigend in de problemen ? de problemen die er waren kwamen 9 van de 10 keer van de zijkanten.. vdwiel en blind dus.. maar goed kga eten ;) tot straks een keer De bal komt inderdaad vanaf de zijkant, kijk ook een naar hoe het er verder aan toe gaat, wat er zonder bal gebeurt, NAC had met gemak op gelijke hoogte kunnen komen, maar speelde dit zelf niet goed uit. inlopende mensen die niet werden gedekt, alleen werden die gelukkig niet gevonden, desalniettemin, veroorzaakte dit veel onrust bij onze verdedigers.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
maar dat begint voorin toch al remco ? Penders die opkomt.. wie staat bij penders dan ? dejong.. enzovoort.. zolang sulejmani en dejong niet mee verdedigen (wat vandaag gebeurde) komt het middenveld voor een keuze en daarna de verdedigers... kettingreactie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 18:40 schreef nummer10 het volgende:maar dat begint voorin toch al remco ? Penders die opkomt.. wie staat bij penders dan ? dejong.. enzovoort.. zolang sulejmani en dejong niet mee verdedigen (wat vandaag gebeurde) komt het middenveld voor een keuze en daarna de verdedigers... kettingreactie Het gebeurde heel vaak met dat de verdedigers van NAC nog op lijn stonden, Anita en Enoh lieten constant hun man weglopen uit hun rug, zonder dat ze zelf een andere man oppikten..
Hetzelfde geld voor spelers die een bal kwijtraken, dat is 9 van de 10 keer niet eens de schuld van de speler met bal, veel vaker ligt dat aan gebrek aan afspeelmogelijkheden en gebrek aan bewegende mensen. Heel vaak bij Ajax gaan ze staan kijken wat een ander met de bal doet, en reageren ze daarop in plaats van mee te doen aan het spel...
Met andere woorden, er is nog genoeg werk te verzetten voor de Boer en consorten... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Vurnon Deed het als vervanger van Demy de Zeeuw uitstekend, tot hij uit de wedstrijd werd geschopt door verschillende spelers van NAC. Met een ingepakte enkel en drie punten terug naar Amsterdam.
Christian Eriksen Werd door Eredivisie Live uitgeroepen tot man van de wedstrijd, maar had veel meer kunnen brengen als hij iets minder balverliefd zou zijn. Moet soms sneller handelen.
Eyong Enoh Topper van de wedstrijd De stofzuiger van Ajax speelde sterk. Leed weinig balverlies en pikte veel ballen op. Bemoeide zich veel met de opbouw.
Spelers Rapport
bron: http://www.goal.com/nl/match/46361/nac-breda-vs-ajax/player-ratings
precies zoals ik er over dacht..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:36 schreef nummer10 het volgende:Vurnon Deed het als vervanger van Demy de Zeeuw uitstekend, tot hij uit de wedstrijd werd geschopt door verschillende spelers van NAC. Met een ingepakte enkel en drie punten terug naar Amsterdam. Christian Eriksen Werd door Eredivisie Live uitgeroepen tot man van de wedstrijd, maar had veel meer kunnen brengen als hij iets minder balverliefd zou zijn. Moet soms sneller handelen.Eyong Enoh Topper van de wedstrijd De stofzuiger van Ajax speelde sterk. Leed weinig balverlies en pikte veel ballen op. Bemoeide zich veel met de opbouw. Spelers Rapport bron: http://www.goal.com/nl/match/46361/nac-breda-vs-ajax/player-ratingsprecies zoals ik er over dacht.. Blijkbaar niet, want jij zei dat Eriksen heel erg slecht was.
Kijk ook even naar de thumbs up, bij alle spelers. toch veel mensen die het eens waren met die 7 van Eriksen, en toch een aantal mensen die het niet eens was met de 7 voor Enoh... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:36 schreef nummer10 het volgende:Vurnon Deed het als vervanger van Demy de Zeeuw uitstekend, tot hij uit de wedstrijd werd geschopt door verschillende spelers van NAC. Met een ingepakte enkel en drie punten terug naar Amsterdam. Christian Eriksen Werd door Eredivisie Live uitgeroepen tot man van de wedstrijd, maar had veel meer kunnen brengen als hij iets minder balverliefd zou zijn. Moet soms sneller handelen.Eyong Enoh Topper van de wedstrijd De stofzuiger van Ajax speelde sterk. Leed weinig balverlies en pikte veel ballen op. Bemoeide zich veel met de opbouw. Spelers Rapport bron: http://www.goal.com/nl/match/46361/nac-breda-vs-ajax/player-ratingsprecies zoals ik er over dacht.. Overigens is dit enkel de mening van de schrijver, net zoals jij en ik dus zijn... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
klopt het gaat om een mening !!! maar wat ik bedoel te zeggen is dat ik niet de enige ben die de zelfde fouten constateer mbt eriksen |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik vond de wedstrijd beschamend en mij bedruipte weer een gevoel van onvermogen en treurigheid. In het verleden is telkens gebleken dat een trainerswissel een gedaantewisseling ondergaat, maar het dan ook weer snel teniet gedaan word. Laten we hopen dat er achter de schermen het één en ander gedaan word, anders gaat de Boer het ook niet redden. Het middenveld is ondermaats en de Jong was ook niet in goede doen, maar al met al is het spel te onnauwkeurig en onsamenhangend. AJAX, KOM OP..... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:19 schreef alibabba het volgende:Ik vond de wedstrijd beschamend en mij bedruipte weer een gevoel van onvermogen en treurigheid. In het verleden is telkens gebleken dat een trainerswissel een gedaantewisseling ondergaat, maar het dan ook weer snel teniet gedaan word. Laten we hopen dat er achter de schermen het één en ander gedaan word, anders gaat de Boer het ook niet redden. Het middenveld is ondermaats en de Jong was ook niet in goede doen, maar al met al is het spel te onnauwkeurig en onsamenhangend. AJAX, KOM OP..... Kom op zeg , de boer is net een paar weken (maanden) bezig !!! Speelt al weken zonder zijn beste speler(s) Suarez,El Ham. Het middenveld is echt te matig dat ben ik wel met je eens. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:28 schreef sebas79 het volgende:[..] Kom op zeg , de boer is net een paar weken (maanden) bezig !!! Speelt al weken zonder zijn beste speler(s) Suarez,El Ham. Het middenveld is echt te matig dat ben ik wel met je eens. Het is gewoon een gevoel wat mij dan bedruipt en dat uit ik, omdat ik anders met een kutgevoel blijf zitten. De Boer is een uitstekende trainer, maar hij moet wel door mensen om heen gesteund worden. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
3 punten, op naar vrijdag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:17 schreef nummer10 het volgende:klopt het gaat om een mening !!! maar wat ik bedoel te zeggen is dat ik niet de enige ben die de zelfde fouten constateer mbt eriksen Het is ook niet zo dat hij niet loopt met die bal, alleen kan dat ook aan andere factoren liggen...En hoeft dat niet alleen aan hem te liggen, sterker nog, dat ligt hier zelden aan hem, hij denkt namelijk 1/2 stappen vooruit, terwijl anderen gaan kijken wat hij allemaal doet.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Gewonnen daar in Breda, altijd lekker.
Vrijdagavond weer voetbal... |
|
|