BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twijfels over komst nieuwe Kuip nemen toe

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 28 januari 2011 - 11:39
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Twijfels over komst nieuwe Kuip nemen toe (VoetbalPrimeur)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 28 januari 2011 - 13:47   quote  deeplink  
Twijfels over komst nieuwe Kuip nemen toe

Stadion Feijenoord NV gaat onderzoeken wat de kosten zijn van een renovatie van De Kuip in Rotterdam. Dat heeft stadiondirecteur Jan van Merwijk vrijdag laten weten.

De gemeenteraad in de havenstad heeft aangedrongen op een dergelijk onderzoek, om een betere afweging te maken over een lening voor de bouw van een nieuw onderkomen voor Feyenoord. "We wisten dat dit eraan zat te komen en hebben besloten aan dit verzoek gehoor te geven", aldus Van Merwijk.

Stadion Feijenoord deed een aantal jaar geleden al een oriënterend onderzoek naar renovatie van het huidige stadion, maar kwam toen tot de conclusie dat dit geen optie was.

Rotterdam droomde hardop van de WK-finale in 2018 in een nieuwe voetbaltempel aan de oever van de Maas. Inmiddels heeft wereldvoetbalorganisatie FIFA dat toernooi aan Rusland toegewezen en lijken in de Rotterdamse politiek de twijfels over een lening aan een nieuwe Kuip te zijn toegenomen.
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:47 schreef Boudewijn het volgende:
Twijfels over komst nieuwe Kuip nemen toe

Stadion Feijenoord NV gaat onderzoeken wat de kosten zijn van een renovatie van De Kuip in Rotterdam. Dat heeft stadiondirecteur Jan van Merwijk vrijdag laten weten.

De gemeenteraad in de havenstad heeft aangedrongen op een dergelijk onderzoek, om een betere afweging te maken over een lening voor de bouw van een nieuw onderkomen voor Feyenoord. "We wisten dat dit eraan zat te komen en hebben besloten aan dit verzoek gehoor te geven", aldus Van Merwijk.

Stadion Feijenoord deed een aantal jaar geleden al een oriënterend onderzoek naar renovatie van het huidige stadion, maar kwam toen tot de conclusie dat dit geen optie was.

Rotterdam droomde hardop van de WK-finale in 2018 in een nieuwe voetbaltempel aan de oever van de Maas. Inmiddels heeft wereldvoetbalorganisatie FIFA dat toernooi aan Rusland toegewezen en lijken in de Rotterdamse politiek de twijfels over een lening aan een nieuwe Kuip te zijn toegenomen.
Fuck de FiFa
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 28 januari 2011 - 13:55   quote  deeplink  
Ach, wat moeten we met een stadion met 80.000 zitplaatsen
Heb liever dat ze de Kuip grondig renoveren, kost minder en dan blijft het tenminste
"de Kuip" i.p.v. een veel te grote sporthal zoals in amsterdam
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 januari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:55 schreef henkie1969 het volgende:
Ach, wat moeten we met een stadion met 80.000 zitplaatsen
Heb liever dat ze de Kuip grondig renoveren, kost minder en dan blijft het tenminste
"de Kuip" i.p.v. een veel te grote sporthal zoals in amsterdam
Renoveren kost in over het algemeen duurder dan nieuw bouw,althans
als het om woningen zou gaan wel.Een stadion zal niet veel anders zijn lijkt mij??????
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - vrijdag 28 januari 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:55 schreef henkie1969 het volgende:
Ach, wat moeten we met een stadion met 80.000 zitplaatsen
Heb liever dat ze de Kuip grondig renoveren, kost minder en dan blijft het tenminste
"de Kuip" i.p.v. een veel te grote sporthal zoals in amsterdam
Dan moeten we eerst maar weer een keertje winnen, anders krijg je 80.000 plaatsen niet vol..
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 28 januari 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Renoveren kost in over het algemeen duurder dan nieuw bouw,althans
als het om woningen zou gaan wel.Een stadion zal niet veel anders zijn lijkt mij??????
op de plek waar het nieuwe stadion zou moeten komen (maasvariant) staan veel bedrijven die je allemaal moet uitkopen, nieuwe locaties aanbieden e.d., als je die bedrijven ziet, dan zijn het ook geen kleintjes, dus die gaan niet weg met een fooi....
dan de grond uitgraven, maas gedeeltelijk droogleggen, brienenoordeiland veranderen (natuurwetgeving e.d.)

En wat kan er nu mooier zijn dan onze eigen Kuip?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 januari 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 14:03 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

op de plek waar het nieuwe stadion zou moeten komen (maasvariant) staan veel bedrijven die je allemaal moet uitkopen, nieuwe locaties aanbieden e.d., als je die bedrijven ziet, dan zijn het ook geen kleintjes, dus die gaan niet weg met een fooi....
dan de grond uitgraven, maas gedeeltelijk droogleggen, brienenoordeiland veranderen (natuurwetgeving e.d.)

En wat kan er nu mooier zijn dan onze eigen Kuip?
klopt ,alleen het uitkopen kost al 200 miljoen...gekkenwerk...
En idd niks is mooier dan onze KUIP.Toen ze met de plannen kwamen
was ik al laaiend maar gaandeweg zet je het van je af en
en ga je accepteren wat ze door je strot willen duwen.
En dan valt het weer een beetje tegen als je weer terug moet
naar een volgend plan de KUIP renoveren..
Het belangerijkste punt wat ik dan in gedachte heb is
waar gaan we naar Feyenoord kijken tijdens die renovatie?
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 14:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

klopt ,alleen het uitkopen kost al 200 miljoen...gekkenwerk...
En idd niks is mooier dan onze KUIP.Toen ze met de plannen kwamen
was ik al laaiend maar gaandeweg zet je het van je af en
en ga je accepteren wat ze door je strot willen duwen.
En dan valt het weer een beetje tegen als je weer terug moet
naar een volgend plan de KUIP renoveren..
Het belangerijkste punt wat ik dan in gedachte heb is
waar gaan we naar Feyenoord kijken tijdens die renovatie?
varkenoord
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 januari 2011 - 14:52   quote  deeplink  
Ben ik nou de enige die het een beetje raar vind dat dit niet onderzocht is aan het begin van het traject?
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - vrijdag 28 januari 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 14:52 schreef hotjumper het volgende:
Ben ik nou de enige die het een beetje raar vind dat dit niet onderzocht is aan het begin van het traject?
nee hoor ...
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 januari 2011 - 15:06   quote  deeplink  
als we de kuip nu eens plaatsen waar nu het st Clara ziekenhuis staat (gaat weg).Dan heeft niemand er last van en de infra (in mijn ogen ) behoeft niet veel aanpassingen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 14:52 schreef hotjumper het volgende:
Ben ik nou de enige die het een beetje raar vind dat dit niet onderzocht is aan het begin van het traject?
Nee...Lijkt wel of de boel bewust gesaboteerd wordt...
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 28 januari 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Renoveren kost in over het algemeen duurder dan nieuw bouw,althans
als het om woningen zou gaan wel.Een stadion zal niet veel anders zijn lijkt mij??????
Ik zie wel weer werk voor je jongen. Op het moment dat ze gaan renoveren slopen wij eerst alle kozijnen en ramen er uit en wie mag er dan nieuwe inzetten? ;-)
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 28 januari 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 14:52 schreef hotjumper het volgende:
Ben ik nou de enige die het een beetje raar vind dat dit niet onderzocht is aan het begin van het traject?
Dit was ook onderzocht zeiden ze, maar was neit mogelijk omdat de constructie zo was dat er geen extra plaatsen konden komen (lees 3e ring) en dat was een eis. Het aantal zitplaatsen most naar 80.000. Zo werd er gezegd.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 januari 2011 - 15:51   quote  deeplink  
ik zou graag willen dat de oude kuip gerenoveerd werd.we landen op de maan gaan naar mars zou dit dan niet kunnen
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 28 januari 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 15:51 schreef piet de paler het volgende:
ik zou graag willen dat de oude kuip gerenoveerd werd.we landen op de maan gaan naar mars zou dit dan niet kunnen
misschien een nieuwe kuip op Mars dan?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 januari 2011 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 15:46 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Ik zie wel weer werk voor je jongen. Op het moment dat ze gaan renoveren slopen wij eerst alle kozijnen en ramen er uit en wie mag er dan nieuwe inzetten? ;-)
het zou een hele eer zijn Pietje haha
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 18:53   quote  deeplink  
ik zou het toejuichen als de kuip blijft bestaan, beetje renoveren zou geen overbodige luxe zijn
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 januari 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:53 schreef Vnny het volgende:
ik zou het toejuichen als de kuip blijft bestaan, beetje renoveren zou geen overbodige luxe zijn
1 wens,verwarmde stoeltjes!!!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

1 wens,verwarmde stoeltjes!!!
en een leuke blonde meid die dat regelt.
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

en een leuke blonde meid die dat regelt.
wel graag zonder natte plek
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 januari 2011 - 19:02   quote  deeplink  
hahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:00 schreef Vnny het volgende:

[..]

wel graag zonder natte plek
maar dan wel met twee beschermende windvangers?
KKL
 KKL - donderdag 10 maart 2011 - 12:06   quote  deeplink  
ROTTERDAM - De KNVB wil zich blijven profileren als goede organisator van internationale topevenementen.
De bond wil de komende jaren een Europa League-finale binnenhalen.
Daarnaast wordt bekeken of het zin heeft om voor het EK 2020 en een nieuw lobbytraject te gaan, zo valt vandaag te lezen in het AD.

De KNVB is benieuwd welke analyse secretaris-generaal Harry Been maakt over de mislukte poging om het WK van 2018 binnen te halen.

Been benut dit en volgend jaar voor een zoektocht naar antwoorden.
De bondsbestuurder verwacht dat het mogelijk moet zijn om meer inzicht te krijgen in de exacte beweegredenen om niet Nederland, maar Rusland het WK te geven.
Been gaat niet alleen met mensen binnen de FIFA praten, ook met politici in Brussel en met de UEFA.

,,We wachten af wat de analyse oplevert.
Op basis daarvan kijken we of we er als KNVB nog eens aan zouden moeten beginnen'', zegt bondswoordvoerder Rob de Leede.
Als het tot een kandidaatstelling zou komen, moet ook nog worden bekeken of dat opnieuw samen met België zal gebeuren of dat Nederland er alleen voor gaat.

Wat al wel zeker is, is dat de voetbalbond kan gaan voor het binnenhalen van een Europa League-finale.
Sinds de eeuwwisseling werden al twee UEFA Cup-finales aan Nederland toebedeeld. In 2002 won Feyenoord de finale in de eigen Kuip van Borussia Dortmund.
In 2006 won Sevilla in het Philips Stadion van Middlesbrough.
de flh
 de flh - donderdag 10 maart 2011 - 16:43   quote  deeplink  
Denk toch dat de lokale politiek de nieuwe kuip keihard gaat afserveren. Met name Leefbaar Rotterdam en VVD zijn erg negatief. Willen geen cent in Feyenoord steken.
Royaal
 Royaal - donderdag 10 maart 2011 - 16:53   quote  deeplink  
waarom is iedereen zo negatief over uitbreiding huidige kuip?
ik zit niet te wachten op een arena 2.0
de flh
 de flh - donderdag 10 maart 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 16:53 schreef Royaal het volgende:
waarom is iedereen zo negatief over uitbreiding huidige kuip?
ik zit niet te wachten op een arena 2.0
Als jij met een uitbreiding een goed winstgevend stadion kan realiseren zonder betonrot of metaalmoeheid, vind ik het ook prima....
dobias
 dobias - donderdag 10 maart 2011 - 17:08   quote  deeplink  
Ik wil niet heel vervelend over komen maar ik sprak laatst iemand van de gemeente rotterdam en die vertelde mij dat het stadion er gewoon komt en dat het allemaal politiek geneuzel is.

Er zijn allang contracten getekend met ret en ns vorr het openbaar vervoer naar de nieuwe kuip. En een soort promenade naar de nieuwe kuip.

Men kan al niet meer terug vertelde hij. er is al te veel geld uit gegeven en contracten getekend.
ted
 ted - donderdag 10 maart 2011 - 17:19   quote  deeplink  
Laten we es aan de huidige supporters vragen of onze kuip aan vervanging toe is .
Als je het aan mij vraagt is het alleen in het belang van een heel klein (maar wel machtige)groepje mensen .Sky-boxen ;die gasten willen het liefste de wedstrijd achter glas in een bubbelbad volgen .Nou dat is toch niet zo moeilijk om te maken .
Laten we blij zijn met ons stadion er zit zoveel historie .
Royaal
 Royaal - donderdag 10 maart 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 17:19 schreef ted het volgende:
Laten we blij zijn met ons stadion er zit zoveel historie .
en sfeer
en dat zeg ik niet als feyenoord supporter maar als je kijkt naar de nieuw gebouwde stadions, ademt dat voor geen meter meer 'voetbal'. ook vaak genoeg fans gesproken uit 020, die hun oude stadion missen en zelfs de arena weren, maar dat zijn dan ook fans haha, geen supporters
Quiroz
 Quiroz - donderdag 10 maart 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Emirates stadion is typisch een nieuw stadion waar de sfeer bewaard is gebleven
Royaal
 Royaal - donderdag 10 maart 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 18:27 schreef Quiroz het volgende:
Emirates stadion is typisch een nieuw stadion waar de sfeer bewaard is gebleven
dat is waar
Terminator
 Terminator - donderdag 10 maart 2011 - 18:47   quote  deeplink  
Iedereen weet dat de kuip het mooiste stadion van nederland is maar iedereen weet ook hopelijk dat het gewoon tijd is voor een nieuwe kuip!
Tjabba
 Tjabba - donderdag 10 maart 2011 - 18:48   quote  deeplink  
Er moet gewoon een nieuwe Kuip komen.
In 1935 zeiden de mensen over de Kuip precies hetzelfde.
Dus gewoon een nieuwe Kuip met 95000 plaatsen .
de.fan
 de.fan - donderdag 10 maart 2011 - 19:07   quote  deeplink  
Nieuwe kuip MOET er komen, al is het alleen voor de financiën. Er zal meer geld in het laatje moeten komen wil je mee blijven doen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 maart 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 13:55 schreef henkie1969 het volgende:
Ach, wat moeten we met een stadion met 80.000 zitplaatsen
Heb liever dat ze de Kuip grondig renoveren, kost minder en dan blijft het tenminste
"de Kuip" i.p.v. een veel te grote sporthal zoals in amsterdam
worden 68.000 met de mogelijkheid tot 80.000. Als je bedenkt dat De Kuip nu al telkens nagenoeg vol zit. Als het een beetje gaat lopen krijgen we het makkelijk vol.

quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 14:52 schreef hotjumper het volgende:
Ben ik nou de enige die het een beetje raar vind dat dit niet onderzocht is aan het begin van het traject?
"Stadion Feijenoord deed een aantal jaar geleden al een oriënterend onderzoek naar renovatie van het huidige stadion, maar kwam toen tot de conclusie dat dit geen optie was."

Wel op blijven letten Jumpert.

Willen we van Feyenoord ook sportief weer de grootste club van Nederland maken en ook Europees bij de subtop aansluiting vinden dan is een nieuw stadion bittere noodzaak. De begroting zal op termijn doorgroeien naar meer dan 100 miljoen (tegenover 38 miljoen nu). Natuurlijk blijven Europese topploegen buiten bereik (zolang het verschil in tvgelden zo inmens blijft), maar overwintering in Champions League. Meedoen om de winst in de Europa League, het kan, maar we moeten wel ambitieus blijven (en tegelijkertijd realistisch blijven, zodat er geen gekke dingen gebeuren, zoals teveel dure spelers kopen). Maar een begroting van ruim 100 miljoen brengt je op dit moment in de top 20.

Hier een lijstje van maart 2010:

1. (1) Real Madrid 401,4 miljoen euro
2. (3) FC Barcelona 365,9
3. (2) Manchester United 327,0
4. (4) Bayern München 289,5
5. (6) Arsenal 263,0
6. (5) Chelsea 242,3
7. (8) Liverpool 217,0
8. (11) Juventus 203,2
9. (10) Internazionale 196,5
10. (7) AC Milan 196,5
11. (15) Hamburger SV 146,7
12. (9) AS Roma 146,4
13. (12) Olympique Lyon 139,6
14. (16) Olympique Marseille 133,2
15. (14) Tottenham Hotspur 132,7
16. (13) Schalke 04 124,5
17. (nieuw) Werder Bremen 114,7
18. (20) Borussia Dortmund 103, 5
19. (nieuw) Manchester City 102,2
20. (17) Newcastle United 101,0

Dan zit je toch op het niveau van Borussia Dortmund en Manchester City. Natuurlijk is het niet helemaal vergelijkbaar. En de begrotingen van deze clubs zullen nog wel groeien, maar hetzelfde geldt misschien wel voor de verwachtte begroting van Feyenoord.

PSV en Ajax ga je in ieder geval voorbij. Munsterman zei het ook al, bij Feyenoord, juist vanwege het achterland/de achterban, liggen de grootste mogelijkheden om te groeien. Waar Twente tegen een plafond aanloopt en PSV en Ajax rond de 60miljoen+ blijven steken heeft Feyenoord de potentie de grootste club van Nederland te worden.

Natuurlijk, De Kuip met al zijn historie is prachtig en het zal ook mij pijn doen, wanneer we die moeten verlaten, maar Feyenoord hoort groot te zijn en die kans hebben we. Sommigen zijn bang dat de sfeer niet hetzelfde zal zijn, er is een kans, maar aan de andere kant, het zijn nog altijd de supporters die de sfeer maken en niet het stadion. Bij het nieuwe stadion wordt ook goed naar de supporters geluisterd. Dicht op het veld, geen atletiekbaan etc etc. Ik heb er wel vertrouwen in. En dat in die snelkookpan van 020 geen sfeer is dat verbaasd toch niemand? Zijn tenslotte geen Feyenoorders.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 maart 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 18:48 schreef Tjabba het volgende:
Er moet gewoon een nieuwe Kuip komen.
In 1935 zeiden de mensen over de Kuip precies hetzelfde.
Dus gewoon een nieuwe Kuip met 95000 plaatsen .
ach ja. 1935, ik herinner me het nog goed...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2011 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 maart 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 18:31 schreef Royaal het volgende:

[..]

dat is waar
Allianz Arena ook.
het AZ Stadion ook wel, al zit er gewoon klapmongolen publiek.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 maart 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 19:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Allianz Arena ook.
het AZ Stadion ook wel, al zit er gewoon klapmongolen publiek.
wou al zeggen. Zou die Azetters nou niet als voorbeeld willen gebruiken. Met hun irritante kutklappertjes.
Tjabba
 Tjabba - donderdag 10 maart 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 19:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ach ja. 1935, ik herinner me het nog goed...
Sterke opmerking.

Ik wou er alleen maar mee zeggen dat ze toen een groot stadion ook niets vonden.
En het kwam allemaal goed.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 maart 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 19:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

wou al zeggen. Zou die Azetters nou niet als voorbeeld willen gebruiken. Met hun irritante kutklappertjes.
nee maar dezelfde sfeer zat er in de Hout.
En wij vinden t niets, maar de meeste Az "fans" zijn blij dat die "sfeer" behouden is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 maart 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 19:24 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Sterke opmerking.

Ik wou er alleen maar mee zeggen dat ze toen een groot stadion ook niets vonden.
En het kwam allemaal goed.
haha, okee. Nee, ik begrijp je prima. Ben het er ook volledig mee eens. Willen we als Feyenoord het hoogste haalbare nastreven, dan moeten we voor het nieuwe stadion gaan. En 68.000 mensen zie ik zeker niet als een onoverkomelijk obstakel. We staan constant net boven de degradatiestreep en het zit nu al vol. Kun je nagaan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 11 maart 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Hoezo kan de Kuip niet uitgebreid worden? Je kunt toch net als ze bij Nou Camp hebben gedaan, veertig meter grond eruit halen? Dan heb je er geen ring bovenop, maar eronder. Zou daar wel eens iemand aan gedacht hebben?
de flh
 de flh - vrijdag 11 maart 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 - 12:05 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hoezo kan de Kuip niet uitgebreid worden? Je kunt toch net als ze bij Nou Camp hebben gedaan, veertig meter grond eruit halen? Dan heb je er geen ring bovenop, maar eronder. Zou daar wel eens iemand aan gedacht hebben?
Vast niet. alleen jij kan zoiets bedenken. niemand anders.
craven
 craven - vrijdag 11 maart 2011 - 14:48   quote  deeplink  
hahaha
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 11 maart 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 - 12:05 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hoezo kan de Kuip niet uitgebreid worden? Je kunt toch net als ze bij Nou Camp hebben gedaan, veertig meter grond eruit halen? Dan heb je er geen ring bovenop, maar eronder. Zou daar wel eens iemand aan gedacht hebben?
Dan moeten de tribunes steiler worden, heb je al eens op kk gekeken? De rek is er daar wel een beetje uit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twijfels over komst nieuwe Kuip nemen toe









0.0081610