|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die gozer kon er echt niks van.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: idd!!! net als Theo Lucius!!! we missen jullie!!! kom toch terug.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
de baab!! niet vergeten.. maar dat was schet dus duidelijk ook niet. en geen een spelert waar je over begint. dus eigelijk is deze topic onzin! en daarom voorspel ik deze topic een lang leven. met vele momenten om te lachen. puur on-topic: waren we gerard de nooijer al vergeten? shame on you!!! ik dus niet. zat net naar mijn poster te kijken op mijn helden kamer. wat een held zeg! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
meshal mubarak.. voor de echte kennerts... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Joop van der Heide Puck van Heel Bertus Bul Jaap Barendregt
En zo kan ik wel even doorgaan... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahaha boefje!! ;-) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: hehe toch nog eentje die het door heeft ;-) |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Glenn Kwidama//HELD , Zier Tebbenhoff//HELD |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hossam Ghaly, fantastische speler! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
he was the best!!! wat een held!! alleen zijn baard al.. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Een van de allereerste, dus grootste helden: de heer Mulder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Herinnert u zich deze nog?
Peter Ressel. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: negatievert! en een ander zijn topic niet gunnert. nu snap ik MMM ook wat beter. jammer dit. had meer verwacht van de janm |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:23 schreef obiku010 het volgende:[..] negatievert! en een ander zijn topic niet gunnert. nu snap ik MMM ook wat beter. jammer dit. had meer verwacht van de janm hahahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:23 schreef obiku010 het volgende:[..] negatievert! en een ander zijn topic niet gunnert. nu snap ik MMM ook wat beter. jammer dit. had meer verwacht van de janm Whahahahaha en als iemand het zoveelste dubbele topic opent wordt 'ie bij zijn enkels afgezaagd! |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:29 schreef JanM het volgende:[..] Whahahahaha en als iemand het zoveelste dubbele topic opent wordt 'ie bij zijn enkels afgezaagd! ach, op bijna elk topic loop je te zeuren man, |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Jeliazkov of Ioan Sabau... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En wie ben jij dan? Vriendje van MMM zeker? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: is wel heel lang geleden. maar dat is de tijd dat kloosters nog veilig waren inmiddels ook. ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:39 schreef obiku010 het volgende:[..] is wel heel lang geleden. maar dat is de tijd dat kloosters nog veilig waren inmiddels ook. ;-) En de tijd dat ik jou steunde toen je het moeilijk had ben je zeker ook al weer vergeten hahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:41 schreef JanM het volgende:[..] En de tijd dat ik jou steunde toen je het moeilijk had ben je zeker ook al weer vergeten hahaha ik heb het helemaal niet over jou. tuurlijk was ik blij dat ook jij me dolgraag terug wilde na mijn ban. maar dat betekent niet dat je het altijd eens hoefd te zijn. ik bedoel alleen: we kunnen bij alles slotje roepen. heeft geen zin man. dat moeten we niet willen. niet doen. beter lekker losjes en leuk mee om proberen te gaan. dat is het gezelligste. we hebben al shite genoeg |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:41 schreef JanM het volgende:[..] En de tijd dat ik jou steunde toen je het moeilijk had ben je zeker ook al weer vergeten hahaha Is obiku ook een vergeten held? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:45 schreef obiku010 het volgende:[..] ik heb het helemaal niet over jou. tuurlijk was ik blij dat ook jij me dolgraag terug wilde na mijn ban. maar dat betekent niet dat je het altijd eens hoefd te zijn. ik bedoel alleen: we kunnen bij alles slotje roepen. heeft geen zin man. dat moeten we niet willen. niet doen. beter lekker losjes en leuk mee om proberen te gaan. dat is het gezelligste. we hebben al shite genoeg slotje |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: Zoals me naam zegt Stefan, jij? & Ik druk je gewoon met je neus op de feiten, |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
vooral de eerste minuten. zijn kamers vol met foto,s van zichzelf... ik ben obiku!! en hij is mij!!! een!!! voor Feyenoord!!! |
|
|
|