BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uit-fans mogelijk weer welkom bij Klassieker

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 28 januari 2011 - 15:03   quote  deeplink  
De KNVB, gemeente Rotterdam en gemeente Amsterdam gaan binnenkort met elkaar om tafel om te praten over de Klassieker. Dat meldt RTV Rijnmond. Inzet van het gesprek is volgens de regio-omroep het vraagstuk of er in de toekomst weer fans van de bezoekende club aanwezig mogen zijn bij duels tussen Ajax en feyenoord. De afgelopen twee jaar werd de Klassieker telkens zonder uit-fans afgewerkt.

KNVB-directeur Bert van Oostveen en burgervaders Ahmed Aboutaleb en Eberhard van der Laan gaan binnenkort met elkaar evalueren of de afkoelingsperiode een goede uitwerking heeft gehad. Mogelijk besluiten zij dat er in de toekomst weer fans van de bezoekende club welkom zijn bij de Klassieker.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=15320
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 28 januari 2011 - 15:04   quote  deeplink  
och heerlijk nieuws weer naar 010 mee helpen die kakkerlakken vernederen kan niet wachten...haha
dege
 dege - vrijdag 28 januari 2011 - 15:05   quote  deeplink  
dan word het wel weer eindelijk een klassieker
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 januari 2011 - 15:11   quote  deeplink  
Zo... ik ben weer even thuis, kan ik mooi even reageren. Dit is goed nieuws man! Met alle respect voor FC Twente, PSV en FC Utrecht, maar voetballen tegen Feyenoord is toch de enige echte "klassieker". Of er nou een club wel of niet in vorm is, het blijft een speciale wedstrijd. En bij een speciale wedstrijd horen supporters te zijn van BEIDE clubs!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 28 januari 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 15:11 schreef Pietje het volgende:
Zo... ik ben weer even thuis, kan ik mooi even reageren. Dit is goed nieuws man! Met alle respect voor FC Twente, PSV en FC Utrecht, maar voetballen tegen Feyenoord is toch de enige echte "klassieker". Of er nou een club wel of niet in vorm is, het blijft een speciale wedstrijd. En bij een speciale wedstrijd horen supporters te zijn van BEIDE clubs!!
EENS!!! DE KLASSIEKER!!!
Ride
 Ride - vrijdag 28 januari 2011 - 15:50   quote  deeplink  
Gaaaap...

enige leuke is is dat we er nu zelf bij kunnen zijn als we weer winnen in de Kuip
Verder gok ik dat we volgend seizoen geen feyenood tegenkomen...
Die zitten dan tegen Telstar te voetballen ofzo...
joduh
 joduh - vrijdag 28 januari 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 15:50 schreef Ride het volgende:
Gaaaap...

enige leuke is is dat we er nu zelf bij kunnen zijn als we weer winnen in de Kuip
Verder gok ik dat we volgend seizoen geen feyenood tegenkomen...
Die zitten dan tegen Telstar te voetballen ofzo...
whahahah enige wat ik er leuk aan vind zijn trieste kakkerlakkoppen........
remco k
 remco k - vrijdag 28 januari 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 15:11 schreef Pietje het volgende:
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uit-fans mogelijk weer welkom bij Klassieker

0.0059540