BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik ben bang dat Been het niet echt begrijpt wat Feyenoord betekend

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 januari 2011 - 15:04   quote  deeplink  
De trainer van Feyenoord neemt het Van Hanegem kwalijk dat hij in het AD heeft gezegd, wat hij en Been besproken hebben. Deze Feyenoorder wil wel de rust bij deze club bewaren, aldus een getergde Been.
Er stond zelfs in wat we gegeten hadden. Op de vraag of hierdoor de kans klein is dat Van Hanegem nu een rol krijgt, antwoordde Been bevestigend. De investeerders hebben mij bovendien verzekerd dat ze hem niet pers se een rol willen geven.
Been riep daarnaast de suppporters op de rust te bewaren. Iedereen is ontevreden, dat ben ik ook, maar niemand is erbij gebaat als er stenen door de ruiten van het Maasgebouw worden gegooid.

Dit bericht vond ik op feyenoord nieuws.als ik dit lees denk ik,refererend aan de laatste wedstrijd laat langs de lijn wat passie zien,scheld ze verrot en als het legioen mort ga dan neiet met deze teksten gooien
MMM
 MMM - vrijdag 28 januari 2011 - 15:08   quote  deeplink  
Mario is helemaal de weg kwijt..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 januari 2011 - 15:15   quote  deeplink  
Ach, Piet... Zeur niet zo. Die 2 liggen wat overhoop. Mario doet moeilijk. Dat doet hij natuurlijk omdat hij niet op Willem zit te wachten. Als hij hem nodig had, had hem ws. allang gebeld om te praten, maar nu moet hij wel om van dat gezeur af te zijn. Ik mag aannemen dat dit gesprek op vertrouwelijke basis is geweest en dan leest hij alles in de krant. Nou, dan mag jij toch ook via de media terugslaan? Dat dit slecht is, snapt iedereen, maar dat ze niet voor elkaar aan de kant gaan, is ook wel weer te begrijpen... Lekker slecht voor de club dit, maar Been hoeft zich toch niet te laten piepelen?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2011 - 15:43   quote  deeplink  
Maar Mario laat alwéér het één en ander los. Wat kletst ie vaak via de media eigenlijk.
Daarnaast...De pot (Been) verwijt de ketel.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 januari 2011 - 15:45   quote  deeplink  
Als er één is bij Feyenoord die weet wat Feyenoord betekend is het Mario wel.
Milo
 Milo - vrijdag 28 januari 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 15:45 schreef hotjumper het volgende:
Als er één is bij Feyenoord die weet wat Feyenoord betekend is het Mario wel.
rot op man!
realistisch
 realistisch - vrijdag 28 januari 2011 - 16:14   quote  deeplink  
Hij weet wel wat feyenoord betekent, maar hij krijgt er geen voetbal meer in en staat niet open voor veranderingen bijv met willem praten of een keer ander systeem spelen, mario is niet geschikt als trainer voor feyenoord, spelers zijn hem zat duidelijk toch.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 15:45 schreef hotjumper het volgende:
Als er één is bij Feyenoord die weet wat Feyenoord betekend is het Mario wel.
eens!
En moet ik nou ook oprotten? Hehehe...
geert1908
 geert1908 - vrijdag 28 januari 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:14 schreef realistisch het volgende:
Hij weet wel wat feyenoord betekent, maar hij krijgt er geen voetbal meer in en staat niet open voor veranderingen bijv met willem praten of een keer ander systeem spelen, mario is niet geschikt als trainer voor feyenoord, spelers zijn hem zat duidelijk toch.
eens
JanM
 JanM - vrijdag 28 januari 2011 - 16:22   quote  deeplink  
Been///Mr.Feyenoord!
realistisch
 realistisch - vrijdag 28 januari 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:22 schreef JanM het volgende:
Been///Mr.Feyenoord!
Been//Mister Bean
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - vrijdag 28 januari 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

eens!
En moet ik nou ook oprotten? Hehehe...
Moet ik hem inkoppen? hehehe
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:45 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Moet ik hem inkoppen? hehehe
Ben al weg....
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

eens!
En moet ik nou ook oprotten? Hehehe...
nou, nu je het zelf ook voorstelt....................
Els
 Els - vrijdag 28 januari 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 15:45 schreef hotjumper het volgende:
Als er één is bij Feyenoord die weet wat Feyenoord betekend is het Mario wel.
Eens. Ik vond het ook geen handige actie van Willem. Maar goed, boeien! Het gaat slecht met Feyenoord, Willem wil helpen, dus laat hem helpen. Voor egotripperij en politieke spelletjes is nu even geen tijd. Als ik verzuip, en ze gooien me een oranje reddingsboei toe, gooi ik hem toch ook niet terug met de mededeling dat ik alleen zwarte reddingsboeien wil.
freduc
 freduc - vrijdag 28 januari 2011 - 19:52   quote  deeplink  
mario is zeker geschikt voor feyenoord alleen momenteel niet , hij krijgt het team niet aan het voetballen en zou juist open moeten staan voor van willem , ik vind het erg jammer
daarbij stopt mario zelf ze kop in de strop , nog een paar verliespartijen en hij hangt
V.Beukering9
 V.Beukering9 - vrijdag 28 januari 2011 - 19:56   quote  deeplink  
We kunnen beter Pfaff halen!! :)
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:56 schreef V.Beukering9 het volgende:
We kunnen beter Pfaff halen!! :)
Barry Pfaff?
Terminator
 Terminator - vrijdag 28 januari 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Been is achterlijk en mogloiede!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 januari 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:21 schreef Terminator het volgende:
Been is achterlijk en mogloiede!
090404-thinking-cat.jpg
Els
 Els - vrijdag 28 januari 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:21 schreef Terminator het volgende:
Been is achterlijk en mogloiede!
Wat een charmante reactie weer.
sevillana
 sevillana - vrijdag 28 januari 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:31 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een charmante reactie weer.
dacht zelf aan iets anders
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:21 schreef Terminator het volgende:
Been is achterlijk en mogloiede!
het is mongolide, mongooltje

Zo welke held heeft dit gemeld:

Het bericht is gemeld aan de moderator(s) welke er zo spoedig mogelijk naar zullen kijken!

LET OP!:
Het is niet de bedoeling om (alsnog) een reactie te geven in het topic zelf, ook alle reacties op te verwijderen berichten worden zonder pardon verwijderd!
Het zorgt alleen maar voor irritaties en kans op een waarschuwing/(tijdelijke) ban dus foute berichten melden en voor de rest negeren!

Kan het bericht echt niet door de beugel?
Als nog 4 andere gebruikers dit zelfde bericht melden wordt het bericht uit voorzorg meteen automatisch verwijderd totdat een moderator er naar heeft kunnen kijken en een definitieve beslissing kan maken!

LET OP: misbruik maken van deze service kan ertoe leiden dat je het recht verliest om berichten te mogen melden...

Je kunt nu boven in de navigatie balk op de naam van het topic klikken om terug te keren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Vnny --
Els
 Els - vrijdag 28 januari 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:33 schreef Vnny het volgende:

[..]

het is mongolide, mogooltje
Nog een keer googelen, en dan goed overtypen.
Terminator
 Terminator - vrijdag 28 januari 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:36 schreef Els het volgende:

[..]

Nog een keer googelen, en dan goed overtypen.
hahahahahaha
el-loco
 el-loco - vrijdag 28 januari 2011 - 21:06   quote  deeplink  
Wees niet bang het duurt niet lang en dan komt nilson ons redden! bah
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:21 schreef Terminator het volgende:
Been is achterlijk en mogloiede!
ik vind jou een stumperd
Wolfmen
 Wolfmen - zaterdag 29 januari 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:32 schreef Els het volgende:

[..]

Eens. Ik vond het ook geen handige actie van Willem. Maar goed, boeien! Het gaat slecht met Feyenoord, Willem wil helpen, dus laat hem helpen. Voor egotripperij en politieke spelletjes is nu even geen tijd. Als ik verzuip, en ze gooien me een oranje reddingsboei toe, gooi ik hem toch ook niet terug met de mededeling dat ik alleen zwarte reddingsboeien wil.
MMM
 MMM - zaterdag 29 januari 2011 - 16:03   quote  deeplink  
Het word tijd dat ie z'n spullen pakt en vertrekt.. Leerdam erin en Mokotjo op de bank, lachwekkend..
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 16:03 schreef MMM het volgende:
Het word tijd dat ie z'n spullen pakt en vertrekt.. Leerdam erin en Mokotjo op de bank, lachwekkend..
dit geeft voor mij ook de druppel idd..iets waar we paar uur geleden ook al over eens waren..mokotjo op de bank..pff
MMM
 MMM - zaterdag 29 januari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 16:07 schreef el1986 het volgende:

[..]

dit geeft voor mij ook de druppel idd..iets waar we paar uur geleden ook al over eens waren..mokotjo op de bank..pff
Schandalig.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 29 januari 2011 - 16:25   quote  deeplink  
Als je op mijn vakkie T zit en oudere mensen stil voor zich uit ziet staren,een invalide man de trap op ziet komen (met moeite) en na afloop de opgekropte woede ,vooral als je dan geen strijd ziet.Oranje voetbal schoentjes bij een paar over het paard getilde ventjes (die anders op het zuidplein met hun walkmannetjes zouden hangen)denk ik mario mario verstop je niet en zeg de waarheid eens tegen ons en regen je spelertjes .ze zijn uitgenodigd om op vak T te komen zitten en te laten voelen wat ik en zo velen voelen.Ik stel mijn seizoenkaart (vanaf 1984) etr beschikking om deze .........talenten ....te laten zien dat het een EER IS OM VOOR DIT PUBLIEK TE MOGEN VOETBALLEN IN DAT PRACHTIGE STADION en dan aub op zwarte schoenen waar je op kan blijven staan...............
Els
 Els - zaterdag 29 januari 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 16:25 schreef piet de paler het volgende:
Als je op mijn vakkie T zit en oudere mensen stil voor zich uit ziet staren,een invalide man de trap op ziet komen (met moeite) en na afloop de opgekropte woede ,vooral als je dan geen strijd ziet.Oranje voetbal schoentjes bij een paar over het paard getilde ventjes (die anders op het zuidplein met hun walkmannetjes zouden hangen)denk ik mario mario verstop je niet en zeg de waarheid eens tegen ons en regen je spelertjes .ze zijn uitgenodigd om op vak T te komen zitten en te laten voelen wat ik en zo velen voelen.Ik stel mijn seizoenkaart (vanaf 1984) etr beschikking om deze .........talenten ....te laten zien dat het een EER IS OM VOOR DIT PUBLIEK TE MOGEN VOETBALLEN IN DAT PRACHTIGE STADION en dan aub op zwarte schoenen waar je op kan blijven staan...............
Maar alleen John de Wolf is tot nu toe een keer bij ons op het vak komen zitten.
realistisch
 realistisch - zaterdag 29 januari 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 16:03 schreef MMM het volgende:
Het word tijd dat ie z'n spullen pakt en vertrekt.. Leerdam erin en Mokotjo op de bank, lachwekkend..
precies ons tactisch meesterbrein verkloot feyenoord maar ja been is heilig jammer genoeg en we dalen naar de jupiler leaque klote been opzoutuh

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik ben bang dat Been het niet echt begrijpt wat Feyenoord betekend









0.0064070