BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zonder nieuwe spits nacompetitie!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
realistisch
 realistisch - vrijdag 28 januari 2011 - 15:47   quote  deeplink  
Luc Castaignos wordt vandaag verkocht aan inter, We kunnen ons voorbereiden op de nacompetitie als er geen nieuwe spits komt,met Burgerking gaan we het nooit redden, Feyenoord wakker worden!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 januari 2011 - 15:49   quote  deeplink  
oh.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 januari 2011 - 15:49   quote  deeplink  
lekker, extra wedstrijdjes op je seizoenskaart
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2011 - 15:50   quote  deeplink  
Alleen een GOEIE nieuwe spits, anders niets.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 28 januari 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 15:49 schreef Stylzz het volgende:
lekker, extra wedstrijdjes op je seizoenskaart
Ja die zijn dan gratis en als echte Hollander laat je die niet schieten!! Zo zie je aan alles zit een voordeel ;-)
peer 2
 peer 2 - vrijdag 28 januari 2011 - 16:24   quote  deeplink  
Bas Dost lijkt niet de vervanger te worden van de begeerde Tim Matav bij FC Groningen. Dat meldt althans Voetbal International-redacteur David de Vries op Twitter. Volgens De Vries is de spits van SC Heerenveen te duur en betaalt Groningen geen 'Heerenveen-salarissen'.

Metro, dat woensdag een uitgebreid artikel schreef over de spits, meldt dat nu ook het Duitse Hoffenheim dingt naar de diensten van Dost. Volgens de krant blijft de topschutter van Heerenveen echter liever in Nederland.

Heerenveen verkocht eerder een nee aan Feyenoord. De Rotterdammers wilden Dost, die ook op het lijstje staat van Ajax, voor een half seizoen op huurbasis overnemen.
JanM
 JanM - vrijdag 28 januari 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Dost kan nog altijd, Charisteas, iemand riep Amoah maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. En trouwens, zelfs zonder spits zie ik ze nog wel boven de kritische grens eindigen. Probleem was tot nu toe sowieso de aanvoer! Moeten De Beuk, Simon, Cabral, Wijnaldum en Bruins ze er maar inschieten.
realistisch
 realistisch - vrijdag 28 januari 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:28 schreef JanM het volgende:
Dost kan nog altijd, Charisteas, iemand riep Amoah maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. En trouwens, zelfs zonder spits zie ik ze nog wel boven de kritische grens eindigen. Probleem was tot nu toe sowieso de aanvoer! Moeten De Beuk, Simon, Cabral, Wijnaldum en Bruins ze er maar inschieten.
Dost komt niet heerenveen verhuurt hem niet, charisteas kan en anders zijn er nog genoeg andere spitsen te huur, deze gasten die er nu in staan zoals cabral of bruins kunnen niet scoren hebben we nu wel een keer gezien.
JanM
 JanM - vrijdag 28 januari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:38 schreef realistisch het volgende:

[..]

Dost komt niet heerenveen verhuurt hem niet, charisteas kan en anders zijn er nog genoeg andere spitsen te huur, deze gasten die er nu in staan zoals cabral of bruins kunnen niet scoren hebben we nu wel een keer gezien.
Oh en daarom open je dit topic?
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 28 januari 2011 - 16:42   quote  deeplink  
schei toch uit met je charisteas. vroeger kakte iedereen hem uit. nu word het de redder? pfff. chari is wel een karakter speler. maar ook een timide te aardige gozert. die trekt dit niet omhoog. we moetem hebben: BJORN VLEMINX!!! DE HELD VAN ROOD EN WIT!!
JanM
 JanM - vrijdag 28 januari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Björn Vleminckx heeft een contract bij NEC t/m 2013 en Feyenoord mag geen spelers kopen van de KNVB ... wordt moeilijk verhaal dus!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 16:51 schreef JanM het volgende:
Björn Vleminckx heeft een contract bij NEC t/m 2013 en Feyenoord mag geen spelers kopen van de KNVB ... wordt moeilijk verhaal dus!
Tsja, dromen mag bij de blommenkinders.
frray
 frray - vrijdag 28 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Als ze nou eerst allemaal gemotiveerd zijn tot het bot, en nou is ook laten zien dat het talent wat ze hebben ook tot kwaliteit leidt dan zijn we al een stuk verder.
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 15:49 schreef Stylzz het volgende:
oh.
Tja
peer 2
 peer 2 - vrijdag 28 januari 2011 - 18:20   quote  deeplink  
Suarez naar Liverpool, Dost naar 020!????
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 januari 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:20 schreef peer 2 het volgende:
Suarez naar Liverpool, Dost naar 020!????
Niet relevant aan Feyenoord, met andere woorden; geef er geen klote om.
DY
 DY - vrijdag 28 januari 2011 - 18:32   quote  deeplink  
de redder van de 2de siezoenshelft...... Luigi bruins!!!!!
Vnny
 Vnny - vrijdag 28 januari 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:32 schreef DY het volgende:
de redder van de 2de siezoenshelft...... Luigi bruins!!!!!
Ja dat zou wat zijn, ik acht echter de kans groter dat we dit seizoen nog kampioen worden.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - vrijdag 28 januari 2011 - 19:08   quote  deeplink  
Misschien die zoon van Gudde? Komt bij Excelsior nauwelijks aan de bak, dus kost ook niks. Maar even serieus; Ik denk niet dat er een werkelijk goede spits komt. We hebben ons al verlaagd tot het type van Beukering, daar zal als het aan Mario ligt, geen verandering in komen. Hij wil immers altijd zijn gelijk hebben. Maar als ze zouden willen kan er echt wel een goede spits gekocht worden. Als één van de investeerders, of die groep gezamenlijk hem koopt en aan Feijenoord verhuurt lijkt het me sterk dat de KNJB daar iets aan kan doen, daar is juridisch geen speld tussen te krijgen. Maar of die wil er is? Ik denk ik niet! Op de golfbaan zullen ze wel andere plannetjes hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2011 - 19:18   quote  deeplink  
Op een golfbaan heb je alleen maar handicaps.
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 januari 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:08 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Misschien die zoon van Gudde? Komt bij Excelsior nauwelijks aan de bak, dus kost ook niks. Maar even serieus; Ik denk niet dat er een werkelijk goede spits komt. We hebben ons al verlaagd tot het type van Beukering, daar zal als het aan Mario ligt, geen verandering in komen. Hij wil immers altijd zijn gelijk hebben. Maar als ze zouden willen kan er echt wel een goede spits gekocht worden. Als één van de investeerders, of die groep gezamenlijk hem koopt en aan Feijenoord verhuurt lijkt het me sterk dat de KNJB daar iets aan kan doen, daar is juridisch geen speld tussen te krijgen. Maar of die wil er is? Ik denk ik niet! Op de golfbaan zullen ze wel andere plannetjes hebben.
dan steek jij je miljoenen er toch in?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5930
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zonder nieuwe spits nacompetitie!!!!!









0.0090060