|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Suarez: Het doet een beetje pijn (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Suarez: Het doet een beetje pijn maar verwacht dat transfer rond komt
BREDA - Luis Suarez verkeert in grote spanning over zijn mogelijke transfer naar Liverpool. De Ajacied zelf blijft rustig en bereidt zich met Ajax gewoon voor op het competitieduel met NAC Breda. "Liverpool wil mij. Het is een mooie kans. Het wachten is nu op een akkoord tussen Ajax en Liverpool. Tot die tijd richt ik me op NAC", aldus de Uruguayaan op de website van Ajax.
Luis Suarez Suarez vervolgt. "Ik speel nu nog voor Ajax, maar misschien is dat vandaag of morgen anders. Het doet een beetje pijn. Ik ben blij met iedereen hier, maar de mensen moeten ook begrijpen dat een overgang naar Liverpool prachtig is. Het is een van de grootste clubs van Europa."
Als een eventuele overgang afketst, vindt Suarez het niet moeilijk om het vizier weer op Ajax te richten. "Ik ben een professional. Dat zou geen probleem zijn, maar nu is het wachten op een transfer."
en via NUSport:
Luis Suarez denkt vrijdag op het vliegtuig naar Engeland te stappen. De aanvaller gaat er vanuit dat Ajax en Liverpool eruit komen.
De Reds wilden in eerste instantie niet verder gaan dan vijftien miljoen euro, maar door de standvastige houding van Ajax zullen zij vrijdag een fors hoger bod moeten doen. Het lijkt er op dat Liverpool dat ook van plan is.
"Ik verwacht vrijdag duidelijkheid", zegt Suarez tegen NUsport. De aanvaller is persoonlijk al rond en hoeft alleen nog maar medisch gekeurd te worden. Het is dus wachten op een akkoord tussen de clubs. "Ik blijf er verder rustig onder. Ik kan toch niets doen."
De Uruguyaan stond vrijdag wel gewoon op het trainingsveld. Mocht de transfer geen doorgang vinden, dan kan hij zondag tegen NAC Breda in actie komen. Zijn langdurige schorsing zit er op. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: vrees het ook ja, maar stiekem blijf ik hopen dat hij blijft. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat stiekem hopen, doet elke Ajacied, dege. Ik ben wel van mening, dat mocht Luis ons gaan verlaten, dat hij het respect krijgt dat hij verdient. Hij heeft mij in ieder geval veel plezier geschonken in de wedstrijden dat hij speelde. In een elftal dat soms helemaal niet draaide, was hij toch de gene die het allemaal wel probeerde. Al zijn doelpunten zal ik lang niet vergeten. Ook hoop ik dat Ajax nu bij de onderhandelingen zijn poot stijf houdt wat betreft het transferbedrag. Dat doet Liverpool nota bene op ditzelfde ook: Chelsea is aan "het trekken" om Liverpool-spits Torres naar Londen te krijgen. Liverpool weigert hem te laten gaan, echter, voor een bedrag van € 40 miljoen willen zij wel praten. Ik hoop dat de Ajax-onderhandelaars daar een voorbeeld aan zullen nemen! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Ik ga effe een paar wandjes schilderen en hoop dat als ik vanavond thuis kom Luis definitief het seizoen afmaakt. |
|
|
|
|
astra
|
|
|
Het doet een beetje pijn...wat nou pijn man je gaat voor het groote geld. ik bedank je voor de mooie jaren die je bij Ajax hebt beleeft...... het ga je goed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door astra -- |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Er gaan geruchten op twitter dat die weg is voor 25 miljoen(euro's) en dat er 7 uur een persconferentie is in de arena. |
|
|
|