|
|
Robertos90
|
|
|
Luis Suarez AMSTERDAM - De kogel is door de kerk. Luis Suarez verruilt Ajax voor Liverpool FC. Dat is de uitkomst van het overleg tussen de Ajax-directie en zware delegatie van de Engelse topclub. De Engelsen betalen een bedrag van circa 25 miljoen euro.
Door het akkoord tussen beide clubs staat niets de overgang van Suarez nog in de weg. Suarez zaakwaarnemer Pere Guardiola bereikte afgelopen week al mondeling overeenstemming over de voorwaarden van het contract. Daardoor hoeft de aanvaller alleen nog te worden gekeurd.
Met het vertrek komt er een einde aan het succesvolle huwelijk tussen Ajax en Suarez, die in de zomer van 2007 voor een bedrag van circa negen miljoen euro werd overgenomen van FC Groningen. In 110 competitieduels in Ajax 1 scoorde hij maar liefst 81 keer. Afgelopen seizoen liet hij zich tot Voetballer van het Jaar en topscorer van de eredivisie kronen, won hij met Ajax de KNVB-beker en plaatste hij zich voor de Champions League. Met Uruguay strandde hij op het WK in de halve finale (tegen Nederland).
Zijn ultieme droom kampioen worden met Ajax heeft Suarez niet kunnen verwezenlijken. De laatste wedstrijd, die hij in het rood-witte shirt speelde, was het duel bij Galatasaray ter gelegenheid van de opening van de Türk Telekom Arena. In Europees verband was AC Milan-Ajax (0-2) zijn laatste kunstje en nationaal Ajax-PSV (0-0). Aan die kraker zal hij nog lang worden herinnerd vanwege het bijtincident en de zeven duels schorsing die dat tot gevolg had.
Suarez, die voor de wet in Amsterdam trouwde, gaf intern aan de club en de fans te zullen missen, maar een Europese topclub als Liverpool niet te kunnen weerstaan. www.telegraaf.nl |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
KUT!
Dost halen let op mijn woorden die hebben ze binnen 2 uur. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
ajax.nl meld het ook dus damn this fucking shit |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Eindelijk duidelijkheid. Overigens een mooi bedrag, ruim € 26 miljoen. Daar kun je een aardige vervanger voor krijgen!!! Kom op Ajax, wees nu eens slagvaardig! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Tsja, het zat eraan te komen. Wat een prachtige speler is dit toch voor ons geweest. Jammer van z'n laatste half jaar, maar die prestaties vallen in het niet vergeleken bij de rest van de tijd die hij voor ons cluppie heeft gestreden. Ik denk dat ik voor alle Ajacieden kan spreken, als ik zeg dat we je ontzettend gaan missen. Veel succes Luis! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:09 schreef Yordee1 het volgende:Tsja, het zat eraan te komen. Wat een prachtige speler is dit toch voor ons geweest. Jammer van z'n laatste half jaar, maar die prestaties vallen in het niet vergeleken bij de rest van de tijd die hij voor ons cluppie heeft gestreden. Ik denk dat ik voor alle Ajacieden kan spreken, als ik zeg dat we je ontzettend gaan missen. Veel succes Luis! +1 |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Helaas jongens :( Gelijk Dost halen! |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
Mitch136
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:09 schreef Yordee1 het volgende:Tsja, het zat eraan te komen. Wat een prachtige speler is dit toch voor ons geweest. Jammer van z'n laatste half jaar, maar die prestaties vallen in het niet vergeleken bij de rest van de tijd die hij voor ons cluppie heeft gestreden. Ik denk dat ik voor alle Ajacieden kan spreken, als ik zeg dat we je ontzettend gaan missen. Veel succes Luis! Helemaal mee eens! |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Pff.. Eindelijk kogel door de kerk! Maar GVD wat baal ik nu dat ie weg is.. Zo een heerlijke voetballer! Suarez het ga je goed.. Ik ga je zeker missen!! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:09 schreef Yordee1 het volgende:Tsja, het zat eraan te komen. Wat een prachtige speler is dit toch voor ons geweest. Jammer van z'n laatste half jaar, maar die prestaties vallen in het niet vergeleken bij de rest van de tijd die hij voor ons cluppie heeft gestreden. Ik denk dat ik voor alle Ajacieden kan spreken, als ik zeg dat we je ontzettend gaan missen. Veel succes Luis! sluit ik me bij aan. nu zo snel mogelijk een goede vervanger halen, dat is zeker wel noodzakelijk. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Mitch136
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Jammer... maar het was wel al duidelijk dat het eraan zat te komen. Was ook gewoon te goed om te behouden.... 111 keer scoren in 153 wedstrijden! Luis bedankt!
en nu wie te halen ;) |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
precies blaatkoe.....we wisten het allemaal al wel....maar hij laat een best gat na kan ik je vertellen man en die is niet zomaar weer ingevuld!suarez was te groot voor ajax!!!!!!!het ga je goed man...... en dank voor de mooie momenten!!!!! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ik voelde dit al aankomen btw die engelsen betalen niet alles zo snel af dus het kan een dag duren of een paar uur maar zowiezo kom op haal Dost of Matavz
Wat denken jullie van Klose die duitser |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
wup von dutch
|
|
|
mischien ruiz van twente hahaha ! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:16 schreef ThreeStars het volgende:Ik voelde dit al aankomen btw die engelsen betalen niet alles zo snel af dus het kan een dag duren of een paar uur maar zowiezo kom op haal Dost of Matavz Wat denken jullie van Klose die duitser Dost is te betalen..... Matavz en Klose niet.... Groningen wil de hoofdprijs en er zijn al buitenlandse clubs als Napoli. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
hopen dat deze geweldenaar een mooi afscheid krijgt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hehe, houd je niet van Duitsers? Met hun bier en braadworst :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: is geen spits..... we hebben al zoveel die op tien kunnen en willen spelen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah nou dat dan weer wel man!!!!! |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik weet niet wie ze moeten halen.. Ik zie het allemaal wel! |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
gelukkig we kunnen weer veilig op straat de VAMPIER is weg |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Joduh heeft niks met Duitsers op het bier en braadworst na ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Robin-am*dam
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Volgens mij is de scouting met Bruins slot wel weer in betere handen dus we w88 af |
|
|
|
|
wup von dutch
|
|
|
quote: nou hij komt toch heel vaak van links naar binnen net als suarez |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: en bovendien heb je dan weer te maken met Muntjesmann/monsterman |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ik zeg Bendtner voor 6m halen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja, dus is het geen spits.. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Wij allen zullen Suarez enorm missen. Maar Ajax heeft aangetoond zonder Suarez te kunnen. Ajax moet nu een goede vervanger halen...geld zat dacht ik zo! Geef dan maar wat miljoenen uit, kwaliteit moet op het veld staan. Suggesties? Yildrim van Bursa?? |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
zou het niet mooi zijn als ze een Bojan zouden kunnen huren van Barca*droomt nog even verder* |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Helemaal met je eens!!!! |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
opletten jij gelooft in sprookjes zeker zie je zelf toch wel dat het niks is met ajax op het moment |
|
|
|
|
dege
|
|
|
hoop alleen dat Liverpool die 26,5 miljoen in een keer overmaakt en niet in periodes. |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
ajax heeft nu maar 4 mil want willen het verlies terug boeken wie wil je daar voor halen alleen die van rkc boerrichter |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik ben echt super nieuwsgierig waarmee Ajax op de proppen komt! Ik hoop echt van ganser harte dat Ajax een hele verstandige beslissing neemt..
Iemand die denkt dat El Hamdaoui nog weg gaat deze periode? |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
moatje hoe durf je zo te praten over je eigen CLUB! GA NIET FACKING ZEIKEN! NIKS KAMPIOENSCHAP WEG!
Ze hale ECHT WEL een goeie voor terug! |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
ja denk het wel bordoux denk |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nou, Hasjkoph.... Een goede keuze... Daar kan ik helemaal achter staan ;-)))))) |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Dost 3 miljoen, Matavz 5 a 6 miljoen. Allebei goede keus |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
ik hoop dat ze het worden meer als jij maar ik zie het niet door een roze bril |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:28 schreef moatje het volgende:ajax heeft nu maar 4 mil want willen het verlies terug boeken wie wil je daar voor halen alleen die van rkc boerrichter dat denk ik niet..... je hebt de inkomsten van de CL en de verkoop van Urby en ook nog eens een paar dure spelers kwijt.... Wielaart, nu Suarez, Gabri en je bent in juni ook nog eens af van Atouba.... dus dat valt allemaal wel mee |
|
|
|