|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha ;) Ook al niks met Duitsers? :P |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: ik denk dat matavz wel iets duurder is |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt als een zwerende vinger. Ik moet ze niet, gezien hun "oorlogsverledenn" en hetgeen zij mijn familie hebben aangedaan :-( |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
ajax had suarez voor 9 mil toen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een kutzooi, bij deze dus ook dag titel 2010/2011. Ik vind het allemaal heel erg apart, volgend jaar speelt Suarez gewoon geen CL, hij komt te spelen in een zeer matig elftal, en moet uberhaubt maar afwachten of hij uberhaubt europees speelt. Ik vind het dus voor de korte termijn een hele rare keuze.
Maar goed Ajax moet verder, en bij deze wordt dit dus defintief een jaar om te bouwen. Ik wil trouwens Ajax wel een groot compliment maken voor de manier van onderhandelen, ik had echt niet verwacht, dat ze er zo veel geld uit zouden halen. Ben erg benieuwd, hoeveel van dit geld geinvesteerd mag worden in 2 nieuwe spelers (linksback en een spits..) |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
maar sindsdien zijn de nl clubs Ajax enorme bedragen gaan vragen |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
dat bedoel zowiezo volgens mij al 3,5m al minder alleen al aan salaris en dan nog ongeveer 1,7 voor urby 9m CL inkomsten 22m schuld hadden ze voor de CL doe dat maar is 20m - 14,3m = 7,7m (ongeveer) + 26m transfer Suarez 7,7m - 26m = 18,3m
mag frank een kwart aan besteden dus 6m ongeveer! |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
zat ik er niet ver vanaf met me 4 |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Jongens heel simpel Liverpool wilde 15 betalen en gezien de statistieken (niet wat ik ervan vind en hoe jammer ik het vind als Suarez fan ) is hij niet meer waard, laten we eerlijk zijn, alleen doordat ons aller Ajax voet bij stuk houd kun je als Ajax zijnde het veroorloven om met een nieuw team in wording de champions league mis te lopen doordat je Suarez zo verkoopt chapeau en Suarez bedankt, wij Ajacieden moeten verder kijken hij heeft SUPER veel voor ons betekend en dit is het beste afscheidscadeau wat hij ons kon geven (denk aan Zlatan een magere 10 miljoen) nogmaals Ajax gefeliciteerd met dit resultaat!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
JONGENS KOM OP! MAN! POSITIEF we hebben Mounir nog als die beetje meewerkt komt het goed! en als we dost erbij halen of matavz maakt me niet uit vindt ik het goed en heb ik vertrouwen WE kuNNEn HET OOK ZONDER EEN SPITS (De Jong) maar minder doelpunten = minder punten = kut
dus een spits halen! |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
mee eens eindelijk houden ze keer voet bij stuk komt dat mis ook door cruijf |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Toen ik Headliner opende had ik al zo'n gevoel dat er iets belangrijks op zou staan. Het eerste wat ik riep toen ik het zag was "Godverdomme". Dit doet pijn. Een prachtige speler met een elke wedstrijd een inzet van 110%. Veel spelers kunnen een voorbeeld nemen aan de strijd die Suarez elke wedstrijd leverde. Het laatste half jaar was Suarez zichtbaar vermoeid, maar toch bleef zijn strijd en passie. Deze man verdiend een groots afscheid uit de ArenA.
Suarez succes in Engeland en hopelijk krijgen we binnenkort de gelegenheid om een groot afscheid te geven aan een groot speler! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ruiz twente!! en buzak psv !! halen voor 20 miljoen!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:39 schreef amsterdammer113 het volgende:Toen ik Headliner opende had ik al zo'n gevoel dat er iets belangrijks op zou staan. Het eerste wat ik riep toen ik het zag was "Godverdomme". Dit doet pijn. Een prachtige speler met een elke wedstrijd een inzet van 110%. Veel spelers kunnen een voorbeeld nemen aan de strijd die Suarez elke wedstrijd leverde. Het laatste half jaar was Suarez zichtbaar vermoeid, maar toch bleef zijn strijd en passie. Deze man verdiend een groots afscheid uit de ArenA. Suarez succes in Engeland en hopelijk krijgen we binnenkort de gelegenheid om een groot afscheid te geven aan een groot speler! +10 |
|
|
|
|
marius
|
|
|
Suarez, het ga je goed. bedankt voor de mooie doelpunten die je voor ons hebt gemaakt, |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
jammer , maar een uitstekende prijs en club. dit is goed nieuws voor beiden , zo en zo gaat nu misschien die elhamdi presteren ? dorst zie ik graag komen echt een spits die ajax zoekt. wie denkt dat de kampioenschap door deze transfer voorbij is dat is niet zo ! we liepen alweer achter de feiten aan! en nog worden wij kampioen. |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
zullen ze al aan het bellen zijn naar een club |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: ik denk dat ze bij een bijna akkoord al aan het bellen waren geslagen ;) |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:40 schreef ajacied het volgende:jammer , maar een uitstekende prijs en club. dit is goed nieuws voor beiden , zo en zo gaat nu misschien die elhamdi presteren ? dorst zie ik graag komen echt een spits die ajax zoekt. wie denkt dat de kampioenschap door deze transfer voorbij is dat is niet zo ! we liepen alweer achter de feiten aan! en nog worden wij kampioen. Ik zie dorst liever niet komen hoor. ;) Dan moet ik lopen naar de koelkast ed :) |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: dan kan je wel weer aan het duitse bier (met evt braadworst) |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
lol , dat kan jij zeker niet gebruiken ! droge mond is ook zo wat he |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ajax heefd voor 22:00 een nieuwe spits. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: waar haal jij die wijsheid vandaan? |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote: Niet. Heefd zegt al genoeg. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Tsja, das waar ;))) |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: literaire vrijheid? (meer literaire losbandigheid) |
|
|
|
|
dende
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Moatje ik zie jou nooit hier dus oprotten.
iedereen kan wel eens spel fouten maken en van dat 22:00 is gewoon wat mijn gevoel zegt |
|
|
|
|
Gegroet
|
|
|
F*ck heb net Suarez op gesteld bij profcoach:( Speelt zeker niet meer dit weekend? |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
let maar op vanaf nu steeds vaker |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
|
|
|
moatje
|
|
|
ik hoop dat je gelijk hebt ik wil feesten maaar ze moeten wel iets doen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
moatje spoort niet, vriendje van C ERIKSEN???? |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: Ga jij facking druk maken om een kut spel
Suarez is weg! en jij baalt eerder van je klote spel opdonderen! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: misschien is hij wel C Eriksen |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Suarez succes in Engeland, bedankt voor je mooie en vele doelpunten. En al die gratis plakjes schouderham, die je voor ons regelde :p Ajax heeft voor 24:00 uur een nieuwe spits, let maar op. |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
quote: nee sorry maar heb mijn eigen meening net als jij |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik ga me maar eens helemaal bezatten. Ik wist dat het er zat aan te komen, maar het nieuws slaat toch in als een bom. Godverdomme onze beste speler en de man met de meeste passie en strijd verlaat ons. Ik voel me treurig van binnen. Een eventuele nieuwe aankoop valt in het niet bij Suarez. De man met het hart op de juiste plaats, alleen het afgelopen half jaar wat ongelukkig. Ik als trotse Ajacied ben blij voor hem, maar het voelt alsof Ajax de CL-finale heeft verloren.
SUAREZ SUCCES!!! |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote: wtf , waar gaat dit over ? |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: JA, voor 6 miljoen! :DDD ajax komt aan met een miskukel van een spits, een koevermans ofzow. heb ik zo'n gevoel van.......maar ja Ik hoop dat mijn gevoel, niet waar is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat je niet spoort, hoeft niet negatief te zijn hoor, ik spoor zelf ook voor geen meter. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
ik heb momenteel meer vertrouwen in de scouting dan afgelopen jaren |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:58 schreef C. Eriksen het volgende:[..] JA, voor 6 miljoen! :DDD ajax komt aan met een miskukel van een spits, een koevermans ofzow. heb ik zo'n gevoel van.......maar ja Ik hoop dat mijn gevoel, niet waar is. denk dat je daar wel eens gelijk in kunt hebben of mis toch bojan |
|
|
|