|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:59 schreef remco k het volgende:[..] Dat je niet spoort, hoeft niet negatief te zijn hoor, ik spoor zelf ook voor geen meter. Zeker eigen vervoer? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat weet ik wel zeker van niet, zou knap zijn namelijk als hij tijdens de wedstrijd kan posten....":-0 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:54 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik ga me maar eens helemaal bezatten. Ik wist dat het er zat aan te komen, maar het nieuws slaat toch in als een bom. Godverdomme onze beste speler en de man met de meeste passie en strijd verlaat ons. Ik voel me treurig van binnen. Een eventuele nieuwe aankoop valt in het niet bij Suarez. De man met het hart op de juiste plaats, alleen het afgelopen half jaar wat ongelukkig. Ik als trotse Ajacied ben blij voor hem, maar het voelt alsof Ajax de CL-finale heeft verloren. SUAREZ SUCCES!!! +1 |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
komt ook zeker na ajax , goeie spits zo zijn er nog kweet niet hoeveel! ajax komt met dorst denk ik en hoop ik |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Bojan joh! Die moet minstens 15 tot 20 miljoen kosten. Of er komt weer een rosenberg ofzo.......bah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: LOL....... Yep, ga altijd met de yostikar.... |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: ook gezellig..... beetje nat van het kwijl maar verder erg gezellig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, en goed bier, altijd HErtog Jan.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
jammer, helaas, kuuuuuuuuutttt!!!!!!
maar let op, El Hamdaoui gaat nu beter worden!!! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Als el hamdaoui vnaaf maar niet weggaat.... Want, je staat egt gek te kijken als er ineens gemeld word, dat een club als ''bordeaux'' el hamdaoui heeft gekocht van ajax voor een bedrag van 7 tot 10 miljoen. Dat zal kloten zijn, dan slaap ik niet meer. |
|
|
|
|
geedeezet
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:00 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Bojan joh! Die moet minstens 15 tot 20 miljoen kosten. Of er komt weer een rosenberg ofzo.......bah Haha 15 tot 20 miljoen... Maak daar maar 100 miljoen van! |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
quote: die vertrekt ook nog denk |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Jah, joh 100 miljoen! Zelfs ronaldo was dat nog niet. |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
|
|
|
adriu
|
|
|
dost is niet te betalen! kost minstens 15 miljoen! anderen club.s zijn ook niet achterlijk nu ajax een zak met geld heeft!!letmaar eens op!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
geedeezet
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Ajax zoekt egt geen speler als bojan. Ajax heeft een spits nodig, die een met een man in zijn rug een bal breed kan leggen of terug kan leggen. En die uiteraard er nog in een seizoen even 20 tot 30 inlegt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 18:53 schreef C. Eriksen het volgende:Suarez succes in Engeland, bedankt voor je mooie en vele doelpunten. En al die gratis plakjes schouderham, die je voor ons regelde :p Ajax heeft voor 24:00 uur een nieuwe spits, let maar op. penispapirusplaktikus of te wel een lul de behanger ben jij |
|
|
|
|
ruiz
|
|
|
dag kampioenschap daag daag oleole |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Mooie woordspelling heb jij man!!! |
|
|
|
|
geedeezet
|
|
|
Dost kost 4 miljoen of zoiets. Had volgens mij al gelezen dat Heerenveen iig 3 miljoen verwacht (was de aankoopprijs). Verwacht zelf dat Ajax vanavond aankoop Kadlec bekend maakt... |
|
|
|
|
schijndel
|
|
|
jammer maar elk nadeel heeft zijn voordeel kom op Ajax kop omhoog suarez bedankt voor al het moois |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zal wel meevallen, speelt nog steeds lang niet altijd, en schijnt toch echt maar moeilijk echt door te breken.... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
wegwezen met je kut twente |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Volgens Dost zaakwaarnemer is hij gepolst door ajax En kost die circa 3.5 mil |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:10 schreef geedeezet het volgende:Dost kost 4 miljoen of zoiets. Had volgens mij al gelezen dat Heerenveen iig 3 miljoen verwacht (was de aankoopprijs). Verwacht zelf dat Ajax vanavond aankoop Kadlec bekend maakt... zou je denken |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:10 schreef geedeezet het volgende:Dost kost 4 miljoen of zoiets. Had volgens mij al gelezen dat Heerenveen iig 3 miljoen verwacht (was de aankoopprijs). Verwacht zelf dat Ajax vanavond aankoop Kadlec bekend maakt... Kadlec? Ag man, ajax heeft ongeveer maximaal 8 miljoen ofzo te besteden. Denk je dat ze dan een ene of andere ''kadlec gaan halen'' Neej, hoor? voor dat geld koop je wel wat beters |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, en Ajax zei dat Suarez weg mocht bij een bod vanaf 35 miljoen.... |
|
|
|
|
geedeezet
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:09 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ajax zoekt egt geen speler als bojan. Ajax heeft een spits nodig, die een met een man in zijn rug een bal breed kan leggen of terug kan leggen. En die uiteraard er nog in een seizoen even 20 tot 30 inlegt. Ben het met je eens dat we nu meer behoefte hebben aan een 'sterkere' spits, maar Ajax zou zijn handen dicht knijpen met een Bojan... Die is minimaal zo goed als Suarez, zou er met gemak 20 tot 30 inleggen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom ben je hier eigenlijk nog, de meeste vaste gasten hiero motten je niet, toch blijf je maar terugkomen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax gaat vanavond nog geen nieuwe aankoop bekend maken, ik wil met iedereen die dat wel denkt wel een weddenschapje afsluiten.. |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:13 schreef geedeezet het volgende:[..] Ben het met je eens dat we nu meer behoefte hebben aan een 'sterkere' spits, maar Ajax zou zijn handen dicht knijpen met een Bojan... Die is minimaal zo goed als Suarez, zou er met gemak 20 tot 30 inleggen... zoiets had ik ook geen slechte optie toch met cruijf achter de hand moet het lukken toch kan ie voor echte waarde worden |
|
|
|
|
geedeezet
|
|
|
quote: Nee, idd. Nee, stom van me, dan zullen ze Bojan idd wel laten gaan voor 15 tot 20 miljoen (want daar reageerde ik op)... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:14 schreef remco k het volgende:[..] Waarom ben je hier eigenlijk nog, de meeste vaste gasten hiero motten je niet, toch blijf je maar terugkomen.. Egte ajacied he? En denk je nou werkelijk dat mij het wat boeit wie mij wel of niet mag! No way my brother |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben je broer niet, en praat niet alsof je een neger bent. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
remco 10 kratten bier zet ik in met je samen dat ajax vanavond nog een spits aantrekt |
|
|
|
|
geedeezet
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:13 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Kadlec? Ag man, ajax heeft ongeveer maximaal 8 miljoen ofzo te besteden. Denk je dat ze dan een ene of andere ''kadlec gaan halen'' Neej, hoor? voor dat geld koop je wel wat beters een of andere Kadlec? Man, heb je het nieuws rondom Ajax wel een beetje gevolgd de laatste tijd? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Gelukkig niet, my sister! Ik mag jou ook niet, maar ik geef wel toe je uitleg en info af en toe wel ;-) |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:18 schreef geedeezet het volgende:[..] een of andere Kadlec? Man, heb je het nieuws rondom Ajax wel een beetje gevolgd de laatste tijd? Ajax wil zich graag versterken met een centrumspits en zou daarin zijn uitgekomen bij Vaclav Kadlec. De achttienjarige spits zou volgens de Tsjechische krant Sportovni Noviny zijn aanbevolen door Heinz Schilcher, de scout van Ajax die het Oost-Europese deel in de gaten houdt.
Kadlec staat al sinds 2008 onder contract bij Sparta Praag. Tot nu toe speelde hij 55 wedstrijd en scoorde hij twaalf doelpunten. De zaakwaarnemer van het Tsjechische talent, Harri Ruszci, liet het volgende weten: "Kadlec is toe aan een stap hogerop. Ajax heeft al vaker aangetoond de ideale tussenstap te zijn naar de absolute top van Europa."
Naast Ajax zouden er nog een aantal clubs geïnteresseerd zijn in de enkelvoudig international. Liverpool, Manchester City, Chelsea, Arsenal en Real Madrid zouden ook een oogje hebben op Kadlec.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/111510/De_Boer_krijgt_mogelijk_met_Kadlec_gewenste_spits#ixzz1CM6BJItt |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Mag ajax wel aankopen doen als de beurs dicht zit? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:18 schreef geedeezet het volgende:[..] een of andere Kadlec? Man, heb je het nieuws rondom Ajax wel een beetje gevolgd de laatste tijd? Ja en of ik het heb gevolgd, kwee nie of je me ondertussen kent? Maar ik kijk veel filmpjes van voetballers. En daar heb ik denk ik 3 of 4 filmpjes van Kadlec gezien, maar vind bijv, die yildirim beter. |
|
|
|
|
Robbie H
|
|
|
Nou dat werd ook godverdomme tijd dat ie wegging. nu snel een vervanger, een echte spits. hebben ze nog veel voor gevangen is hij helemaal niet waard die 25 miljoen dus ajax in de handjes klappen! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: dan zouden ze alleen maandag aankopen mogen doen.... ik denk niet dat dat echt uitmaakt.... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:22 schreef Robbie H het volgende:Nou dat werd ook godverdomme tijd dat ie wegging. nu snel een vervanger, een echte spits. hebben ze nog veel voor gevangen is hij helemaal niet waard die 25 miljoen dus ajax in de handjes klappen! Jonge weet je hoeveel ajax aan suarez heeft gehad? Hij is swso wel 25 miljoen waard. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
HEE LUITJES IS ADRIAN MUTU NIKS VOOR AJAX, HIJ ZOEKT NIEUWE WERKGEVER. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: Ow ja het voorbeeld van Reis..... nee dank je |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:22 schreef Robbie H het volgende:Nou dat werd ook godverdomme tijd dat ie wegging. nu snel een vervanger, een echte spits. hebben ze nog veel voor gevangen is hij helemaal niet waard die 25 miljoen dus ajax in de handjes klappen! oo hij is geen 25 miljoen waard? dus hij is niet verder dan huntelaar was toen hij voor 27 miljoen wegging?
Goed vorig seizoen, Goed WK, zeer goed in de championsleague dit seizoen. Suarez word de nieuwe tevez, en hij word beter dan tevez, let maar op. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: Amsterdam + Cokeverslaafde = vragen om problemen, niet?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Afcarius -- |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: ja maar dan presenteren ze de speler maandag. |
|
|
|