|
|
remco k
|
|
|
Mensen kom op zeg, iedere fantastische voetballer die Ajax ooit heeft gehad, heeft ons ook ooit verlaten, na Cruijff kregen we van BAsten, navan BAsten kregen we Bergkamp, toen Kluivert Litmanen. Na Huntelaar nam Suarez het over, en ook nu zal het wel gaan goedkomen, voor hetzelfde geld, schiet Mounir er nog 15 bij in..
Of zet Sulejmani deze lijn door, of ontwikkeld Eriksen zich nog sneller door...
Ajax is Ajax, en het komt altijd wel goed wat spelers betreft, eat wel jammer is, is dat het nu in de winterstop is, en dat Ajax eigenlijk het kampioenschap voor 27 miljoen heeft verkocht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Zometeen vd Boog op Eredivisie Live! Nu reclame, na de reclame geeft ie een toelichting.. (Aldus Van Gangelen!) |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ajax in alle rust op zoek naar nieuwe spits Ajax hoopt zich in de komende dagen met een spits te versterken. De Amsterdammers hopen snel te kunnen reageren op het vertrek van Luis Suarez, die vrijdag voor 26,5 miljoen euro overstapte naar Liverpool. Bas Dost (sc Heerenveen), Tim Matavz (FC Groningen), Sercan Yildirim (Bursaspor) en Eidur Gudjohnsen (Stoke City) worden allen in verband gebracht met Ajax. Rik van den Boog, algemeen directeur van de club, beseft echter dat clubs hoge transfersommen zullen vragen in de wetenschap dat Ajax een enorm bedrag voor Suarez heeft ontvangen.
Maar: "Als we nog een vervanger gaan halen, betalen we daar de prijs voor die de speler waard is. We gaan niet mee in de gekte. En vergeet niet: met Mounir El Hamdaoui en Dario Cvitanich hebben we natuurlijk nog gewoon twee geweldige spitsen in huis."
Van den Boog verwacht niet dat het vertrek van Suarez zorgt voor scheve verhoudingen in de kleedkamer, vertelt hij op de clubsite van Ajax. "Er staan altijd spelers op als er iemand weggaat. Zo ging het een paar jaar geleden ook toen Klaas Jan Huntelaar vertrok. Op dat moment stond Luis op. Je ziet nu de afgelopen weken Miralem Sulejmani opstaan. En daarmee wil ik anderen uiteraard niet tekort doen."
De algemeen directeur had ook nog enkele mooie woorden over voor Suarez. "Luis is speciaal. Hij heeft ons in de afgelopen drieënhalf jaar heel veel goals en assists gegeven. Hij is een straatvechter en heeft zich altijd voor de volle honderd procent voor Ajax ingezet. Daar nam hij zijn medespelers ook in mee. Als Luis in het veld stond, gebeurde er altijd wat. Hij verzaakte nooit, ook niet als hij met het nationale team van Uruguay weer eens de halve wereld was rondgevlogen."
Na een eerste bod van vijftien miljoen euro van Liverpool leek Ajax Suarez te kunnen behouden, maar uiteindelijk bereikte Van den Boog toch een akkoord met de Engelse topclub, die liefst 26,5 miljoen euro betaalt. "Het is fantastisch dat we zoveel geld binnenkrijgen. Zeker als je kijkt waar we de onderhandelingen begonnen. Het hele bedrag komt binnen. Als Luis gewoon speelt, krijgen we alles. Slechts een klein deel bestaat uit bonussen, het overgrote deel van het bedrag staat vast." |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:42 schreef BRW het volgende:Ajax in alle rust op zoek naar nieuwe spits Ajax hoopt zich in de komende dagen met een spits te versterken. De Amsterdammers hopen snel te kunnen reageren op het vertrek van Luis Suarez, die vrijdag voor 26,5 miljoen euro overstapte naar Liverpool. Bas Dost (sc Heerenveen), Tim Matavz (FC Groningen), Sercan Yildirim (Bursaspor) en Eidur Gudjohnsen (Stoke City) worden allen in verband gebracht met Ajax. Rik van den Boog, algemeen directeur van de club, beseft echter dat clubs hoge transfersommen zullen vragen in de wetenschap dat Ajax een enorm bedrag voor Suarez heeft ontvangen. Maar: "Als we nog een vervanger gaan halen, betalen we daar de prijs voor die de speler waard is. We gaan niet mee in de gekte. En vergeet niet: met Mounir El Hamdaoui en Dario Cvitanich hebben we natuurlijk nog gewoon twee geweldige spitsen in huis." Van den Boog verwacht niet dat het vertrek van Suarez zorgt voor scheve verhoudingen in de kleedkamer, vertelt hij op de clubsite van Ajax. "Er staan altijd spelers op als er iemand weggaat. Zo ging het een paar jaar geleden ook toen Klaas Jan Huntelaar vertrok. Op dat moment stond Luis op. Je ziet nu de afgelopen weken Miralem Sulejmani opstaan. En daarmee wil ik anderen uiteraard niet tekort doen." De algemeen directeur had ook nog enkele mooie woorden over voor Suarez. "Luis is speciaal. Hij heeft ons in de afgelopen drieënhalf jaar heel veel goals en assists gegeven. Hij is een straatvechter en heeft zich altijd voor de volle honderd procent voor Ajax ingezet. Daar nam hij zijn medespelers ook in mee. Als Luis in het veld stond, gebeurde er altijd wat. Hij verzaakte nooit, ook niet als hij met het nationale team van Uruguay weer eens de halve wereld was rondgevlogen." Na een eerste bod van vijftien miljoen euro van Liverpool leek Ajax Suarez te kunnen behouden, maar uiteindelijk bereikte Van den Boog toch een akkoord met de Engelse topclub, die liefst 26,5 miljoen euro betaalt. "Het is fantastisch dat we zoveel geld binnenkrijgen. Zeker als je kijkt waar we de onderhandelingen begonnen. Het hele bedrag komt binnen. Als Luis gewoon speelt, krijgen we alles. Slechts een klein deel bestaat uit bonussen, het overgrote deel van het bedrag staat vast." wtf is dit nou weer voor constructie...
Dus Luis wordt de duurste invaller ooit voor Liverpool |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:47 schreef FsideVak129 het volgende:[..] wtf is dit nou weer voor constructie... Dus Luis wordt de duurste invaller ooit voor Liverpool Ook het laatste stukje lezen, ajax krijgt het grootste deel gewoon binnen. En slechts een klein deel bestaat uit bonussen.
En suarez speelt waarschijnlijk komend weekend al voor Liverpool.. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Ik denk dat Ajax meteen 25 miljoen euro casht en dat die 1,5 mil bonussen zijn..lijkt me logisch. Incl de inkomsten van de CL gaat Ajax op deze manier winst boeken. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Van den Boog vertelde zojuist voor de camera dat Ajax in gesprek is met(een)Nederland(se) club(s). En dan gaat het over een spits die Nederlands spreekt.. Als we afgaan op de lijst, dan Bas Dost en Van Wolfswinkel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien wil die kneus Demouche wel hebben |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nou, mannen, ik moet jullie toch echt bekennen, dat ik zeer gecharmeerd ben van Bas Dost. Ik heb hem gevolgd toen hij nog speelde voor Heracles. Juist toen vond ik hem "een typische Ajax-spits": hij is balvast en kopsterk met een neusje voor de goal. Ik heb hem op dit forum ooit al eens beschreven als "een soort Huntelaar". Ik zou zonder meer het toejuichen wanneer Bas Dost onze nieuwe nummer 9 wordt. Of ik moet me wel heeeeeel erg vergissen. Dat hij nu een wat mindere periode draait bij Heerenveen zegt mij niet zoveel. Rik van Wolfswinkel vind ik beslist een overgewaardeerde spits. De helft van zijn huidige productie komt voort uit het benutten van de vele strafschoppern die Utrecht dit seizoen al heeft gekregen. Helaas onder meer twee tegen Ajax in de ArenA. Bovendien heb ik hem wel eens horen zeggen, dat hij een pesthekel heeft aan Ajax. Laat hem dus maar lekker in Utrecht blijven. Maar Bas Dost is wat mij betreft meer dan welkom! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 22:05 schreef Pietje het volgende:Nou, mannen, ik moet jullie toch echt bekennen, dat ik zeer gecharmeerd ben van Bas Dost. Ik heb hem gevolgd toen hij nog speelde voor Heracles. Juist toen vond ik hem "een typische Ajax-spits": hij is balvast en kopsterk met een neusje voor de goal. Ik heb hem op dit forum ooit al eens beschreven als "een soort Huntelaar". Ik zou zonder meer het toejuichen wanneer Bas Dost onze nieuwe nummer 9 wordt. Of ik moet me wel heeeeeel erg vergissen. Dat hij nu een wat mindere periode draait bij Heerenveen zegt mij niet zoveel. Rik van Wolfswinkel vind ik beslist een overgewaardeerde spits. De helft van zijn huidige productie komt voort uit het benutten van de vele strafschoppern die Utrecht dit seizoen al heeft gekregen. Helaas onder meer twee tegen Ajax in de ArenA. Bovendien heb ik hem wel eens horen zeggen, dat hij een pesthekel heeft aan Ajax. Laat hem dus maar lekker in Utrecht blijven. Maar Bas Dost is wat mij betreft meer dan welkom! Toeval, ik start er net een topic over... Zou je het daar nog eens willen posten, met antwoorden op mijn twee vragen AUB... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 22:11 schreef remco k het volgende:[..] Toeval, ik start er net een topic over... Zou je het daar nog eens willen posten, met antwoorden op mijn twee vragen AUB... Ik zie het Remco. Ga ik gelijk doen! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
zit ik te eten in een restaurant word ik gebeld suarez verkocht stik ik toch zo wat in me stukje kip,godverdomme,tering,pleuris smeert hij hem toch... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Objectief gezien vind ik het wel jammer voor hem dat zijn verblijf bij Ajax als een nachtkaars uit is gegaan. Zijn laatste actie op het veld was een bijtincident en zijn laatste periode een langdurige schorsing. Iemand met zijn status en statistieken had wel een mooier afscheid verdiend met een prijs. Nu is het toch een beetje via de achterdeur.
Subjectief gezien ben ik er niet rouwig om. Ajax verkoopt 25-35 goals, zo zie ik het. Ik ben benieuwd wie ze gaan halen. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
normaal reageerikniet vaak maar nu wel.
mooi voorhem maaropdemanier.. komaan!!! mn spatie werkt nie best meer ds geen gezeik over dat. Suarez , Held , tgaat je goed maar had een beter afscheid verwacht! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 23:35 schreef Pjettr het volgende:normaal reageerikniet vaak maar nu wel. mooi voorhem maaropdemanier.. komaan!!! mn spatie werkt nie best meer ds geen gezeik over dat. Suarez , Held , tgaat je goed maar had een beter afscheid verwacht! adem in adem uit,rust dient de mens...haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
geus
|
|
|
Laten we eerlijk zijn. Wel vreemd dat ie weg is gegaan voor een club die volgend jaar niet eens europees voetbal haalt. En het is kouder daar dan in Nederland, wel veldverwarming.
toch zonde en kampioen worden we op de laatste speeldag thuis tegen twente. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Het was een mooie tijd met hem, vreemd om geen afscheid met een schaal te kunnen nemen van hem |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
toch vraag ik me af hoe we afscheid gaan nemen van suarez.. aangezien vd boog ook zegt dat hij een mooi afscheid verdient |
|
|
|
|
mink65
|
|
|
Er is 1 goeie voor ajaxen dat is Matavs van groningen wat een kanjer. En de boer kennende misschien kunnen we van Nistelrooy wel halen die heeft toch bonje bij zijn club het zal wat zijn zeg. Als ze Suares hebben krijgt ajax torres wel die is overbodig toch. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
je heb het kampioenschap gister verkocht voor 26,5 miljoen... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: zo voelt het wel hoor.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dito man....en ik blijf me een jojo voelen...... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: NEE WIJ ZIJN WEER DE LUL WANT DIT KOST JE DE TITEL,WEER GEEN CL,WEER MINDER INKOMSTEN DOOR HET MISSEN VAN DE CL,EN MAAR KLAGEN IN AMSTERDAM. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja daar ben ik heilig van overtuigd... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Iedere keer weer als Ajax zijn beste speler verkoopt, voelt het alsof de ziel uit de ploeg is. V/d Boog verkoopt gewoon de ziel van Ajax aan de duivel.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
kijk je weet dat hij een keertje vertrekt maar midden in het seizoen,echt onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mag je als Ajax zijnde echt nooit doen.
Stel nu het volgende, Sulejmani zet deze lijn door en maakt er nog 15, begint volgend seizoen weer fantastisch en doet Suarez vergeten, dan wordt ie inde winterstop direct verkocht voor 25 miljoen euro. WEER KAMPIOENSCHAP VERKOCHT. Een jaar later gebeurt hetzelfde met Eriksen en ga zo maar door.... Kan gewoon niet dit.
Ik vind dat Ajax wel de juiste prijs heeft ontvangen en daarvoor verdienen ze een compliment, maar in eerste instantie had hij gewoon gezegd moeten worden, KOM IN DE ZOMER MAAR WEER. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zit net wat beelden te kijken van Suarez, maar ik denk dat ik het zelden zo moeilijk heb gehad met het vertrek van een van onze toppers..... Ben er eigenlijk nog steeds stil van........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 13:35 schreef remco k het volgende:Zit net wat beelden te kijken van Suarez, maar ik denk dat ik het zelden zo moeilijk heb gehad met het vertrek van een van onze toppers..... Ben er eigenlijk nog steeds stil van........ houden zo man....lekker rustig.....;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 13:35 schreef remco k het volgende:Zit net wat beelden te kijken van Suarez, maar ik denk dat ik het zelden zo moeilijk heb gehad met het vertrek van een van onze toppers..... Ben er eigenlijk nog steeds stil van........ Pff komt best goed hoor. Iedereen schreeuwde moord en brand na zijn handsbal en die beet bij bakkal. Wees blij dat je er 26 mill. voor krijgt kunnen ze het team in de breedte versterken. Was/ben ook groot fan van Suarez vind het ook erg jammer dat ie op deze manier vertrekt. Jammer maar helaas hoop alleen dat het geld goed besteed word en dan ben ik van mening dat dit team alleen maar sterker word. Sterke spits en een betere middenvelder dan enoh= Kampioen ook zonder Suarez |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha, thanks for the support man... |
|
|
|
|
Cornaldo
|
|
|
Van den Boog vertelde gisteren dat ajax met verschillende Nederlandse clubs over Nederlands sprekende spelers in gesprek zijn, dus:
Psv: Danny Koevermans SC Heerenveen: Bas Dost VVV-Venlo: Ruud Boymans Fc Utrecht: Ricky van Wolfswinkel FC Groningen: Tim Matavz
Van deze mannen lijken mij het meest haalbaar:
Bas Dost, Ruud Boymans & Danny Koevermans.
Tim Matavz is waarschijnlijk te duur net zoals Ricky van Wolfswinkel, En Ricky is ook nog een echte Feyenoord-man.
Dus ik denk dat 1 van de 3 naar Amsterdam toe komt. Stiekem hoop ik nog op Lacina Troaré! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Suarez zegt dat hij ooit nog voor Ajax weer wil voetballen... En dat Liverpool een beetje een topclub is. Wat waren wij dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 15:15 schreef FsideVak129 het volgende:Suarez zegt dat hij ooit nog voor Ajax weer wil voetballen... En dat Liverpool een beetje een topclub is. Wat waren wij dan? Absoluut geen topclub meer. laatste titel 7 jaar geleden, laatste europese prijs 15+ jaar geleden. Wat betreft onze geschiedenis, behoren wij absoluut bij de top van Europa, maar ik denk dat de meesten op dit forum, bij wijze van spreken, de laatste titel niet eens hebben meegemaakt.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 16:32 schreef remco k het volgende:[..] Absoluut geen topclub meer. laatste titel 7 jaar geleden, laatste europese prijs 15+ jaar geleden. Wat betreft onze geschiedenis, behoren wij absoluut bij de top van Europa, maar ik denk dat de meesten op dit forum, bij wijze van spreken, de laatste titel niet eens hebben meegemaakt.. Hahahaha, klopt jah. Ik kan het me heel vaag herinneren, toen was ik 9 of 10...:p |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan het gore lef hebben, om uberhaubt een mening te hebben over de voetballer Danny Blind... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
astra
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 23:26 schreef PSVMocro het volgende:Objectief gezien vind ik het wel jammer voor hem dat zijn verblijf bij Ajax als een nachtkaars uit is gegaan. Zijn laatste actie op het veld was een bijtincident en zijn laatste periode een langdurige schorsing. Iemand met zijn status en statistieken had wel een mooier afscheid verdiend met een prijs. Nu is het toch een beetje via de achterdeur. Subjectief gezien ben ik er niet rouwig om. Ajax verkoopt 25-35 goals, zo zie ik het. Ik ben benieuwd wie ze gaan halen. ga op je eigen forum lopen janken man... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die jongen post hier vaker en meer dan jij, loopt hier ook al eel langer rond, en het merendeel hier behandelt hem met respect, zo is ook met deze post van hem niks mis.
gedraag jezelf een beetje normaal man, misschien moet jij anders maar wegblijven.. |
|
|
|
|
astra
|
|
|
ik vraag jou toch niets of wel dan. ik maak zelf wel uit wat ik hier post...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door astra -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En ik dus ook... en als je iets post op een forum kun je een antwoord verwachten, daar heb ik jou goedkeuring niet voor nodig kerel... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Jammer dat je de strekking van de post van Mocro niet wil begrijpen. Ik heb denk ik het meest hekel heb aan pisboeren van iedereen hier op dit forum. Heb mijn gelijke nog niet getroffen althans. Ik drink nog liever met een feyenoorder een pilsje dan ik een Brabo hoor praten maar Mocro waardeer ik als volwaardige en volwassen forum lid op Headliner. Oh en je rijdt een moffen auto :P |
|
|
|
|
astra
|
|
|
lol :P ben zelf ook een brabo. maar van die pisvlekken moet ik niets hebben..gewoon |
|
|
|
|
astra
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 16:58 schreef remco k het volgende:[..] En ik dus ook... en als je iets post op een forum kun je een antwoord verwachten, daar heb ik jou goedkeuring niet voor nodig kerel... en ik die van jou ook niet kerel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zo, knappe reactie zeg.....Ppfffffffff |
|
|
|