|
|
Benno
|
|
|
Wordt het dost gudjusson wolfswinkel of toch een onverwachte aankoop? Wat denken jullie? |
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
ik denk dat gudjusson komt ervaren en bal vast..
Eigenlijk zou ik voor Dost of Wolfswinkel gaan zijn toch iets jonger. En kunnen alleen maar beter worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Sphinx -- |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
geen wolfswinkel sulejmani kan die penalty's ook wel maken hebben we gezien en verder scoort die wolfswinkel misschien 5 keer per jaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bij Ajax krijgt van Wolfswinkel toch veel meer kansen, en hij heeft wel een neusje voor de goal, ik dekn zelf dat Ajax met een buitenlandse speler komt, ik zou namelijk niet bepaald warm worden van Dost, mocht hij komen.. |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:41 schreef remco k het volgende:Bij Ajax krijgt van Wolfswinkel toch veel meer kansen, en hij heeft wel een neusje voor de goal, ik dekn zelf dat Ajax met een buitenlandse speler komt, ik zou namelijk niet bepaald warm worden van Dost, mocht hij komen.. Wat mij betreft komt er niemand.
Laat Mounir het maar gaan doen. Zijn ego botste met het ego van Luis. Aangezien Luis weg is, moet Mounir het maar doen.
Lijkt me heelrijk als hij er zondag direct 3 innaait.
Voor de breedte wellicht een extra spits halen. Maar geen Gudjonson, Wolfswinkel of Dost.
Doe dan Yilderim van Buraspor maar. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik laat me lekker verrassen... :) en inderdaad Blokkie.... laat Elham het nu maar zien.. :) en daarnaast natuurlijk nog een goeie echte nummer9 |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:41 schreef remco k het volgende:Bij Ajax krijgt van Wolfswinkel toch veel meer kansen, en hij heeft wel een neusje voor de goal, ik dekn zelf dat Ajax met een buitenlandse speler komt, ik zou namelijk niet bepaald warm worden van Dost, mocht hij komen.. Inderdaad.. En misschien dat Ajax aan wil tonen dat er wel een goed scoutingapparaat is! Ik verwacht ook wel een buitenlandse speler.. Dost en Wolfswinkel zijn leuk maar zijn beide geen Huntelaar! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
dost en van wolfswinkel zullen denk ik nooit het nivo van huntelaar halen. Ik heb in iedergeval niet veel vertrouwen dat deze jongens zouden slagen bij ajax. doe mij kadlec of yildrim maar |
|
|
|
|
NickyAjax
|
|
|
Luuk de Jong misschien... Is nu wel haalbaar toch Rik?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 19:51 schreef Afcarius het volgende:dost en van wolfswinkel zullen denk ik nooit het nivo van huntelaar halen. Ik heb in iedergeval niet veel vertrouwen dat deze jongens zouden slagen bij ajax. doe mij kadlec of yildrim maar Met alle respect hoor, maar wat heb je van Kadlez en Yildrim gezien, dat jou ervan overtuigt dat deze spelers beter zijn voor Ajax dan Dost en van Wolfswinkel... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: opdonderen met spelers van Twente, die willen ook helemaal niet meer bij Ajax spelen... |
|
|
|
|
HB19
|
|
|
Haal Gudjohnsen voor anderhalf jaar, kan je in de tussentijd Castillion klaarstomen. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
traore van Cluj ben ik ook zeer gecharmeerd van. Maar ik denk dat het te kort dag is om een 'grote' transfer te doen als v. wolfswinkel/mertens/matavz omdat de clubs die spelers niet graag laten gaan. Daarom denk ik dat alleen Dost of Gudjohnson komt |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Ik heb het gevoel dat wanneer Gudjohnson voor een half seizoen gehuurd kan worden dat het nog weleens Gudjohnson en Dost kunnen worden |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
|
|
|
ronald
|
|
|
dost heeft het wel inzich om uit te groeien tot een soort huntelaar is jong ,kopsterk , met de kansen bij ajax schiet hij ze er wel in heeft een neusje voor de goal dus mag van mij komen ,en 3 milj is te doen |
|
|
|
|
ruiz
|
|
|
nee inderdaad remco,die gaan niet naar een subtopper haha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahah duitse humor.. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: Nee die gaan niet naar Ajax omdat ze bang zijn niet tegen de druk te kunnen. En bovendien is er bij Twente ene Muntjesman |
|
|
|
|
Fred Arts
|
|
|
Wat dacht je van Saviola? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Waarom die turk voor 6m halen als je dost voor 3 kan oppikken |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wat heeft iedereen toch met dost... :S de reden dat hij niet speelt bij Herenveen is zijn INSTELLING !!! met andere woorden ? kut instelling dus waardeloos voor Ajax.. maar goed als deboer het in hem ziet zitten dan moet hij het doen en hoop ik dat hij veel gaat scoren.. maar ik heb liever een bewegelijke spits
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Van Wolfswinkel mag wat mij betreft wegblijven. Die gozer gaat het nooit redden bij Ajax. Maar dat heb ik de afgelopen dagen volgens mij al meer geroepen. Daarnaast wil hij zelf volgens mij geeneens naar Ajax toe. Die jongen is vroeger fervent Feyenooit-supporter geweest en heeft meermalen geroepen nooit naar Ajax te gaan. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:30 schreef nummer10 het volgende:wat heeft iedereen toch met dost... :S de reden dat hij niet speelt bij Herenveen is zijn INSTELLING !!! met andere woorden ? kut instelling dus waardeloos voor Ajax.. maar goed als deboer het in hem ziet zitten dan moet hij het doen en hoop ik dat hij veel gaat scoren.. maar ik heb liever een bewegelijke spits Hey Pietje is ook niet meer zo beweeglijk hoor, daar houden we toch ook vertrouwen in ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ja dat klopt maar die heeft WEL een goeie instelling !! :D |
|
|
|
|
Dev
|
|
|
ik zou dost niet halen. Heereveen heeft in het verleden talloze malen bewezen dat ze topspitsen weten te strikken en ze beter maken klaar maken voor het grotere werk. Echter als je die spitsen en hun verblij bij Heerenveen vergelijkt met Dost, dan vind ik dat Dost het eigenlijk vrij slecht doet bij Heerenveen. Vind ik geen goed teken. Wil niet zeggen dat hij het dan nier redt bij AjAx. Maar wie weet wie er allemaal op het lijstje van AJAX staat. Misschien staat er wel een of andere zuid amerikaan of scandinavier of oost europeaan op, waar we nog niet van hebben gehoord. |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:30 schreef nummer10 het volgende:wat heeft iedereen toch met dost... :S de reden dat hij niet speelt bij Herenveen is zijn INSTELLING !!! met andere woorden ? kut instelling dus waardeloos voor Ajax.. maar goed als deboer het in hem ziet zitten dan moet hij het doen en hoop ik dat hij veel gaat scoren.. maar ik heb liever een bewegelijke spits hoe weet jij dat hij geen instelling heeft dan ????? als dost er 20 inschiet dan ben jij de eerste die zegt ,o wat is die goed die dost , topspits zo n type lijk je me wel als ik het zo lees |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nou lees anders net in een ander topic dat hij klaagt over allerlei pijntjes. Maar morgenochtend om 06:00 uur wordt hij medisch gekeurd en al moeten we hem met een loopkarretje het veld in sturen, spelen zal hij. ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat heeft Ron Jans aan gegeven als reden niet ik... en jij moet is wat verder lezen dan je joden neus lang is makker ik citeer mezelf
"maar goed als deboer het in hem ziet zitten dan moet hij het doen en hoop ik dat hij veel gaat scoren.. maar ik heb liever een bewegelijke spits"
je bent verdorie net zoon blinde als de C Eriksen.. je leest 1 zin en de rest lees je niet.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:35 schreef ronald het volgende:[..] hoe weet jij dat hij geen instelling heeft dan ????? als dost er 20 inschiet dan ben jij de eerste die zegt ,o wat is die goed die dost , topspits zo n type lijk je me wel als ik het zo lees Hoe weet jij nou dat nummer10 dat als eerste gaat zeggen??? Misschien zeg ik dat dan wel. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:37 schreef nummer10 het volgende:dat heeft Ron Jans aan gegeven als reden niet ik... en jij moet is wat verder lezen dan je joden neus lang is makker ik citeer mezelf "maar goed als deboer het in hem ziet zitten dan moet hij het doen en hoop ik dat hij veel gaat scoren.. maar ik heb liever een bewegelijke spits" je bent verdorie net zoon blinde als de C Eriksen.. je leest 1 zin en de rest lees je niet.. Whahahahaha geweldige reactie. Veel gasten die hier net nieuw komen, denken ons wel goed te kennen???? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hij kent ons blijkbaar niet dus... :) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
als hij op had gelet had hij ook gezien dat ik niet gelijk hosanna ben over sulejmani terwijl hij het toch erg goed deed tegen NAC.. en volgens mij was ik ook iemand die het NOG niet in hem zag zitten... en nog steeds niet maar ik hoop dat ik er naast zit, en dan zou ik ook mijn fout toegeven.. |
|
|
|
|
Naks
|
|
|
Nu dat Suarez naar Liverpool gaat doet Ajax een bod van 8.000.000 voor Bas Dost. Heerenveen gaat waarschijnlijk akkoord. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:41 schreef nummer10 het volgende:als hij op had gelet had hij ook gezien dat ik niet gelijk hosanna ben over sulejmani terwijl hij het toch erg goed deed tegen NAC.. en volgens mij was ik ook iemand die het NOG niet in hem zag zitten... en nog steeds niet maar ik hoop dat ik er naast zit, en dan zou ik ook mijn fout toegeven.. In El Hamdoei heb ik het ook nog niet echt zien zitten, maar ja die jongen is ook meer ziek dan dat hij wedstrijden heeft gevoetbald ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
God bless AJAX!
Nu dus maar bidden!
Amen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:42 schreef Naks het volgende:Nu dat Suarez naar Liverpool gaat doet Ajax een bod van 8.000.000 voor Bas Dost. Heerenveen gaat waarschijnlijk akkoord. Volgens mij ben jij een beetje niet lekker in je hoofdje??? Bas Dost is voor nog geen 4 miljoen op te halen, dan ga je toch geen 8 miljoen bieden??? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:42 schreef Naks het volgende:Nu dat Suarez naar Liverpool gaat doet Ajax een bod van 8.000.000 voor Bas Dost. Heerenveen gaat waarschijnlijk akkoord. Neem een wodka van mij dude!
Wasted? |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Lijkt me een goede. Vooral voor ballen door de lucht. pfffffffff..... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:42 schreef Naks het volgende:Nu dat Suarez naar Liverpool gaat doet Ajax een bod van 8.000.000 voor Bas Dost. Heerenveen gaat waarschijnlijk akkoord. Hahaha 8 miljoen! Wil je de hele selectie van heerenveen kopen ofzow. Dost is misschien amper 3,5 miljoen waard! Whahaha. Eerder in deze topic las ik over saviola, owk niet zo'n slecht idee. Maar die adi moet ook gewoon kunnen tog? Anders zou ik voor traore van cluj gaan. ongeveer dezelfde soort spelers. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:49 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Hahaha 8 miljoen! Wil je de hele selectie van heerenveen kopen ofzow. Dost is misschien amper 3,5 miljoen waard! Whahaha. Eerder in deze topic las ik over saviola, owk niet zo'n slecht idee. Maar die adi moet ook gewoon kunnen tog? Anders zou ik voor traore van cluj gaan. ongeveer dezelfde soort spelers. Moet jij niet naar bed? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Jij snapt er duidelijk naks van!!! 8mil. Pffffff |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Neej, ik heb nog een hele nacht voor de boeg jonguh! Gelukkig wel...... |
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
Waarom heeft iedereen het over diepe spitsen? suarez zou toch niet in de punt komen te spelen aanstaande zondag? Misschien gewoon weer een type buitenspeler dat naar binnen snijdt die kansen afmaakt, de Jong legt ze wel klaar |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Als De Boer terug wil naar het Ajax-spelletje moet het gewoon een sterke gozer zijn die een bal goed kan vasthouden, goed kan kaatsen en meer dan regelmatig een goaltje meepikt. Dost lijkt mij een prima optie. Is ook nog sterk met de kop wat altijd handig is als de wedstrijd daar om vraagt. Van Wolfswinkel is denk ik te licht. |
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
Echt welke wedstrijd moet ik van Dost kijken want, ik heb nog helemaal niks van die jongen gezien hoor. Hij is iets kopsterker dan Siem maar dat is ook het enige wat beter is in mijn ogen, dan liever Ricky |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hey, het sukkeltje is er ook weer... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Leg dat trouwens eens verder uit... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:42 schreef Naks het volgende:Nu dat Suarez naar Liverpool gaat doet Ajax een bod van 8.000.000 voor Bas Dost. Heerenveen gaat waarschijnlijk akkoord. Hahahahahahaha, ik hoop dat ze geen speler hier uit onze competitie halen. Beetje de subtop hier spekken. Zonde en Hoerenveen heeft ook niks goeds gedaan met die dikke 16 miljoen van Suljemani. Gewoon doorgaan, de doelpunten vallen vanzelf. Aanval gaat steeds beter |
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
Toch denk ik dat er wel een nieuwe naam zal komen, hopelijk wordt er inderdaad verder gekeken dan de eredivisie. Maar daar hebben we een scoutingsapparaat voor he :) |
|
|
|