|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:26 schreef Wonderdokter het volgende:Toch denk ik dat er wel een nieuwe naam zal komen, hopelijk wordt er inderdaad verder gekeken dan de eredivisie. Maar daar hebben we een scoutingsapparaat voor he :) Ja, maar dan moet het scoutingsapparaat van ajax wel functioneel zijn. Wat is daar nou de laatste 3 jaren van terecht gekomen? |
|
|
|
|
Bokitooo!
|
|
|
Waarom gelijk alle geld uitgeven terwijl der een jonge kopsterke en balvaste spits voor rond de 4 miljoen kost? ik ga voor dost die is jong en kan nog veel leren en past denk ik goed in het nieuwe ajaxspel! en misschien de jong of eriksen der achter? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 20:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey Pietje is ook niet meer zo beweeglijk hoor, daar houden we toch ook vertrouwen in ;-) Whahahaha. Nou... er zit nog zat beweging in mij, hoor amsterdammer113 ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:29 schreef Bokitooo! het volgende:Waarom gelijk alle geld uitgeven terwijl der een jonge kopsterke en balvaste spits voor rond de 4 miljoen kost? ik ga voor dost die is jong en kan nog veel leren en past denk ik goed in het nieuwe ajaxspel! en misschien de jong of eriksen der achter? Kopsterk en balvast, waarom dan uberhaubt geld uitgeven als je de Jong en Hammie hebt.. |
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
Ach Dost is een vervelend arrogant mannetje wat nooit hogerop zal komen dan een subtoppertje in europa. Dan liever die 4mln in de zak houden en met de Jong in de Spits spelen. en C. Eriksen je moet wel een keer vertrouwen in die mannen hebben, ze hebben heus wel kennis van zaken. mss cvitanich gewoon een kans geven? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:32 schreef Wonderdokter het volgende:Ach Dost is een vervelend arrogant mannetje wat nooit hogerop zal komen dan een subtoppertje in europa. Dan liever die 4mln in de zak houden en met de Jong in de Spits spelen. en C. Eriksen je moet wel een keer vertrouwen in die mannen hebben, ze hebben heus wel kennis van zaken. mss cvitanich gewoon een kans geven? Ja okey, maar ik las ook dat Boca junior 4 miljoen wil geven voor cvitanich |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Zometeen vd Boog op Eredivisie Live! Nu reclame, na de reclame geeft ie een toelichting.. (Aldus Van Gangelen!) |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ajax in alle rust op zoek naar nieuwe spits Ajax hoopt zich in de komende dagen met een spits te versterken. De Amsterdammers hopen snel te kunnen reageren op het vertrek van Luis Suarez, die vrijdag voor 26,5 miljoen euro overstapte naar Liverpool. Bas Dost (sc Heerenveen), Tim Matavz (FC Groningen), Sercan Yildirim (Bursaspor) en Eidur Gudjohnsen (Stoke City) worden allen in verband gebracht met Ajax. Rik van den Boog, algemeen directeur van de club, beseft echter dat clubs hoge transfersommen zullen vragen in de wetenschap dat Ajax een enorm bedrag voor Suarez heeft ontvangen.
Maar: "Als we nog een vervanger gaan halen, betalen we daar de prijs voor die de speler waard is. We gaan niet mee in de gekte. En vergeet niet: met Mounir El Hamdaoui en Dario Cvitanich hebben we natuurlijk nog gewoon twee geweldige spitsen in huis."
Van den Boog verwacht niet dat het vertrek van Suarez zorgt voor scheve verhoudingen in de kleedkamer, vertelt hij op de clubsite van Ajax. "Er staan altijd spelers op als er iemand weggaat. Zo ging het een paar jaar geleden ook toen Klaas Jan Huntelaar vertrok. Op dat moment stond Luis op. Je ziet nu de afgelopen weken Miralem Sulejmani opstaan. En daarmee wil ik anderen uiteraard niet tekort doen."
De algemeen directeur had ook nog enkele mooie woorden over voor Suarez. "Luis is speciaal. Hij heeft ons in de afgelopen drieƫnhalf jaar heel veel goals en assists gegeven. Hij is een straatvechter en heeft zich altijd voor de volle honderd procent voor Ajax ingezet. Daar nam hij zijn medespelers ook in mee. Als Luis in het veld stond, gebeurde er altijd wat. Hij verzaakte nooit, ook niet als hij met het nationale team van Uruguay weer eens de halve wereld was rondgevlogen."
Na een eerste bod van vijftien miljoen euro van Liverpool leek Ajax Suarez te kunnen behouden, maar uiteindelijk bereikte Van den Boog toch een akkoord met de Engelse topclub, die liefst 26,5 miljoen euro betaalt. "Het is fantastisch dat we zoveel geld binnenkrijgen. Zeker als je kijkt waar we de onderhandelingen begonnen. Het hele bedrag komt binnen. Als Luis gewoon speelt, krijgen we alles. Slechts een klein deel bestaat uit bonussen, het overgrote deel van het bedrag staat vast." |
|
|
|
|
Gerwo
|
|
|
Is garra dembele van levski sofia niet iets voor ajax? Heeft al 26 doelputen gemaakt uit evenzo veel wedstrijden, waarvan 8 in de EL. Is 1.86m en 24 jaar oud. Hij is sterk,snel, afmaker en heeft een keihard schot. (genoeg filmpjes op youtube) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ik ga voor gudjohssen,inderdaad ervaring en kost bijna niks. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 23:09 schreef Gerwo het volgende:Is garra dembele van levski sofia niet iets voor ajax? Heeft al 26 doelputen gemaakt uit evenzo veel wedstrijden, waarvan 8 in de EL. Is 1.86m en 24 jaar oud. Hij is sterk,snel, afmaker en heeft een keihard schot. (genoeg filmpjes op youtube) Ja, kheb ff wat filmpjes gezien. Maar hij scoort veel in Bulgarije, maar dat niveau is wel heel wat lager als dat in Nederland. Kijk als je gudjohnsen haal, dan weet al dat hij veel heeft gescoord in engeland. En dat hij dat ook zeker gaat doen in nederland, maar hij is gewoon wat oud. Maar dat vind ik wel mijn voorkeur. Hoe heette die spits ook al weer van Turkije, die kon ook wel lekker scoren, is dat niks dan? |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Ajax zal vandaag gaan onderhandelen met Utrecht over Dries Mertens.Mertens wilt zelf graag naar Ajax maar Utrecht wilt de hoofdprijs die zou liggen tussen de 8 en 10 miljoen het is maar de vraag of Ajax dit zal betalen.2e optie is Yildirim maar dat is heel onwaarschijnlijk |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:21 schreef ajaxboy2 het volgende:Ajax zal vandaag gaan onderhandelen met Utrecht over Dries Mertens.Mertens wilt zelf graag naar Ajax maar Utrecht wilt de hoofdprijs die zou liggen tussen de 8 en 10 miljoen het is maar de vraag of Ajax dit zal betalen.2e optie is Yildirim maar dat is heel onwaarschijnlijk wat nou inside news of lul je maar wat, ik lees toch andere namen(dost,wolffswinkel,gudjohnssen) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ze gaan voor mertens harry.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en die scoort in de bekerfinale de winnende in de 90e minuut......... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ok en dat is zeker!!!ik heb echt andere namen gelezen trouwens had mertens niet verlengt bij kuttrecht afgelopen zomer kost dus de hoofdprijs? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:31 schreef verbrande harry het volgende:[..] ok en dat is zeker!!!ik heb echt andere namen gelezen trouwens had mertens niet verlengt bij kuttrecht afgelopen zomer kost dus de hoofdprijs? hahah niks is `zeker`gvd.........maar je weet het he????geruchten etc etc....ik denk persoonlijk dat ze missch niet eens een spits halen man......denk dat de jong blijft staan.we hebben el hammie,suli ebecilio.....en het geld moeten ze een toch besteden met een goede aankoop...dus ik denk dat ze voor een ` zekerheidje` kiezen......en?ik kan slechtere verzinnen man.... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:36 schreef joduh het volgende:[..] hahah niks is `zeker`gvd.........maar je weet het he????geruchten etc etc....ik denk persoonlijk dat ze missch niet eens een spits halen man......denk dat de jong blijft staan.we hebben el hammie,suli ebecilio.....en het geld moeten ze een toch besteden met een goede aankoop...dus ik denk dat ze voor een ` zekerheidje` kiezen......en?ik kan slechtere verzinnen man.... oke natte vinger werk dus... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Moussa Maazou ex Bordeaux,die zullen we niet snel vergeten. Matavs,Dost denk dat Matavs van het kaliber Huntelaar wordt, Dost is kopsterk maar is over de grond niet bizonder! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:Moussa Maazou ex Bordeaux,die zullen we niet snel vergeten. Matavs,Dost denk dat Matavs van het kaliber Huntelaar wordt, Dost is kopsterk maar is over de grond niet bizonder! kan jij je broer niet ff bellen anders man? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:Moussa Maazou ex Bordeaux,die zullen we niet snel vergeten. Matavs,Dost denk dat Matavs van het kaliber Huntelaar wordt, Dost is kopsterk maar is over de grond niet bizonder! ik denk dat je met matavz wel is gelijk kan hebben... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
dost,isb de enige optiein nederland buitenland ga je niet meer redden in2 dagen.kop sterk en ook over de grond goed!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: a.u.b geen Siem!! Geen afmaker dan liever Dost maar niet voor de hoofdprijs. Hoop echt dat ze iemand kunnen halen waar je voor naar het stadion komt. Die Dembele ziet er inderdaad goed uit maar we wachten het af.
http://www.youtube.com/watch?v=Yyshni0a9UY
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
is Gudjohnson niet een beetje het type Pantelic? die liet een ander beter spelen en scoren |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja precies en met meer scorend vermogen... |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:51 schreef nora het volgende:dost,isb de enige optiein nederland buitenland ga je niet meer redden in2 dagen.kop sterk en ook over de grond goed!! Maar Ajax moet zeker geen 6 miljoen betalen voor Dost! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:21 schreef ajaxboy2 het volgende:Ajax zal vandaag gaan onderhandelen met Utrecht over Dries Mertens.Mertens wilt zelf graag naar Ajax maar Utrecht wilt de hoofdprijs die zou liggen tussen de 8 en 10 miljoen het is maar de vraag of Ajax dit zal betalen.2e optie is Yildirim maar dat is heel onwaarschijnlijk Denken jullie nou werkelijk dat Mertens naar ajax gaat? Haha, en denk je nou egt dat utrecht hem zomaar laatgaan, en dat midden in het seizoen? Ajax wilt maar 6 miljoen uitgeven, en daar moet een spits komen. Mocht mertens komen, waar moet je hem zetten dan? |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 12:19 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Denken jullie nou werkelijk dat Mertens naar ajax gaat? Haha, en denk je nou egt dat utrecht hem zomaar laatgaan, en dat midden in het seizoen? Ajax wilt maar 6 miljoen uitgeven, en daar moet een spits komen. Mocht mertens komen, waar moet je hem zetten dan? Mertens hebben we inderdaad niet nodig en dat bedrag gaat en moet Ajax ook helemaal niet uitgeven. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 12:20 schreef AFCA! het volgende:[..] Mertens hebben we inderdaad niet nodig en dat bedrag gaat en moet Ajax ook helemaal niet uitgeven. Precies....... Ajax moet denk ik maar voor 3,5 miljoen een spits halen. En dan wat rest spelers |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Eigenlijk hoop ik gewoon dat El Hamdaoui weer eens gaat voetballen.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Mounir El Hamdaoui staat voor zijn terugkeer in het eerste elftal van Ajax. De aanvaller is hersteld van zijn knieproblemen is door Frank de Boer opgenomen in de wedstrijdselectie, zo meldt Ajax op haar website. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 18:11 schreef AFCA! het volgende:Mounir El Hamdaoui staat voor zijn terugkeer in het eerste elftal van Ajax. De aanvaller is hersteld van zijn knieproblemen is door Frank de Boer opgenomen in de wedstrijdselectie, zo meldt Ajax op haar website. ik hoop ook dat hij het "gewoon" weer gaat laten zien..
Wat trainers betreft zit dat normaal gesproken wel goed, hij rendeerde prima onder van Gaal, en de Boer is wat trainingsmethodes en omgang met spelers redelijk gelijk aan van Gaal, alleen zonder zijn ervaring, maar dat gaat wel goed komen verwacht ik.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 18:11 schreef AFCA! het volgende:Mounir El Hamdaoui staat voor zijn terugkeer in het eerste elftal van Ajax. De aanvaller is hersteld van zijn knieproblemen is door Frank de Boer opgenomen in de wedstrijdselectie, zo meldt Ajax op haar website. Daarom ,ik hoop dat hij trug komt zo goed als nooit tevoren. Dat hij iedereen overtuigt + de trainer. Zodat we geen nieuwe spits hoeven te halen. Geld ergens anders dus gaan investeren |
|
|
|
|
j.d
|
|
|
mounir gaat belangrijk worden,tweede seizoens helft. We hebben geen nieuwe spits nodig. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
valt jullie niks op suarez is weg en el ham is weer fit,raaaaaaaaaaaaaaaaaar |
|
|
|
|
j.d
|
|
|
Ja dat is zeker raar?, Zal er meer achter zitten?????? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Niet zo raar hoor,botsende ego's net als Mido/Zlatan |
|
|
|
|
j.d
|
|
|
quote: Ja daar heb je gelijk in"twee ego's in een team gaat niet' |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Misschien gaat hij nu dus wel de sterren van de hemel spelen...... |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
gaat nergens over niks is groter dan de club ajax hij is het ajax shirt niet waard |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als hij de rest van dit seizoen, er nog 20 bij inschiet, praat jij ook wel weer anders, en is hij iedereen zijn held weer.. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
nou daar vergis jij je in remco ik denk helemaal anders ik vind dat hij het gelijk had moeten laten zien en anders oprotten met die kut verbeelding en met mij denken er heel veel zo over |
|
|
|
|
j.d
|
|
|
mark my words"minour gaat veel scoren,en inderdaad dan is hij weer een held voor iedereen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:08 schreef gabri het volgende:nou daar vergis jij je in remco ik denk helemaal anders ik vind dat hij het gelijk had moeten laten zien en anders oprotten met die kut verbeelding en met mij denken er heel veel zo over Dat heeft hij ook laten zien, anders was hij geen clubtopscorder geweest dit seizoen.
En als hij ons kampioen maakt, dat zal ook jij staan de danse op het plein.
Overigens denk ik er momenteel ook zo over, maar ben wel zo wijs om in te zien hoe de voetballerij in elkaar zit, de ene week kan je een held zijn, en de andere week weet men niet eens wie je bent, an andersom geld dat hetzelfde.. |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
matavz komt in elk geval zeker niet ,die gaat naar napoli lees ik net ,voor 7 miljoen ,en gaat dit seizoen afmaken bij groningen dus als ajax dost wil ,moeten ze opschieten denk ik ,anders gaat pieter huistra er mee vandoor die kunnen nu ook gaan meebieden |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:48 schreef ronald het volgende:matavz komt in elk geval zeker niet ,die gaat naar napoli lees ik net ,voor 7 miljoen ,en gaat dit seizoen afmaken bij groningen dus als ajax dost wil ,moeten ze opschieten denk ik ,anders gaat pieter huistra er mee vandoor die kunnen nu ook gaan meebieden Er zijn vast wel meer opties voor ajax, ze hadden volgens mij een lijst van 5 namen. |
|
|
|