|
|
remco k
|
|
|
Ze hebben wel een lijstje met 100 namen..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Staat ons pietje er ook op ? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik hoop het wel, het zou wat zijn als hij er niet op zou staan ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Pietje staat bovenaan, Ajax denkt alleen dat ie niet haalbaar is....... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Da's dan toch weer jammer, had veel van hem verwacht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahhaa, ja ik denk ook wel 30 goals per seizoen, en net zo veel assits.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
hahahah eerder op de dag zzei ik nog ajax gaat onderhandelen vandaag over mertens en kijk maar is op vi.Ik had het eerder ook al goed met el hamdaoui mensen geloof mij nou maar ik heb wel degelijk goeie bronnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En VI is ineens een betrouwbare bron???? Laat me niet lachen man... |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
remco wees niet zon wijsneus ik had het de vorige keer ook goed met el hamdaoui en mertens nu ook ik heb betrouwbare bronnen binnen ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 23:12 schreef ajaxboy2 het volgende:remco wees niet zon wijsneus ik had het de vorige keer ook goed met el hamdaoui en mertens nu ook ik heb betrouwbare bronnen binnen ajax Heb jou hier niet gezien in de tijd met Mounir. |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
oh neee kijk maar is goed door de topics ik was de eerste met het topic over moounir dat die zou komen in de tijd van rommaakazlatan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat was twee weken voordat het zeker was, de transfer was destijds nog een keer afgeketst, en is pas weer doorgegaan, omdat Jol anders zijn eigen vertrek zou eisen. Je zat dus niet goed, en de geruchten waren er daarvoor ook al lang en breed, gewoon gelul dus. Mounir kwam dus op eisen van Jol, anders was hij nooit gehaald. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Ajax kan Mertens niet eens betalen. Ligt tot 2014 vast en Utrecht wil de absolute hoofdprijs...denk aan bedragen boven de 10 miljoen euro. Ajax zou knettergek zijn om dat te doen. Bovendien heb je al genoeg buitenspelers maar be real : Ze zijn er inprincipe nog niet klaar voor. Ik zou zeggen..gewoon Dost halen en in de zomer eens kijken naar middenvelders met body en power, want daar hebben wij een ENORM gebrek aan het op middenveld !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 23:16 schreef ajaxboy2 het volgende:oh neee kijk maar is goed door de topics ik was de eerste met het topic over moounir dat die zou komen in de tijd van rommaakazlatan Net ff gekeken, en je hebt toen niks nieuws gemeld, jij opende een topic op de 25e met de melding dat hij binnen 2 uur gepresenteerd zou worden, dat duurde nog een paar dagen langer, en de melding van de geruchte, waren ook al van voor de 20e.
En toen hij daadwerkelijk tekende, was er hier in die dagen geen tekenen van jou..
desalniettemin, vind ik Mertens wel een hele goede speler, en zou hij denk ik wel een versterking zijn voor Ajax.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat Dost wel gaat lukken. Die ligt toch niet goed waar die nu zit, dus ik denk dat beide clubs daar wel uit gaan komen. Dost kwam voor 3.2 miljoen, dus ze zullen dat ook wel minimaal willen. Is erg veel voor een speler die eigenlijk alleen bankzitter is geweest, maar goed. Voor 3 a 4 miljoen zie ik die graag komen (en dan zal Mounir wel in de rol van Louis vanaf de zijkant gaan spelen).
Mertens is natuurlijk een ander verhaal. Die zit erg goed bij Utrecht. Als Dries hogerop wil ballen zal een overstap naar Ajax hem goed in de oren klinken, maar bij Utrecht weten ze ook dat ze erg sterk staan nu. Daarnaast vraag ik me af waarom men Mertens wil, als je op 10 toch al Christiaan en Siem hebt.
We zullen het zien. Ik denk dat Ajax Mertens niet perse nodig heeft, want met Mounir heeft Ajax al iemand in uis die in rol kan ballen. Dost erbij als afmaker en knallen maar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:38 schreef Eide het volgende:Ik denk dat Dost wel gaat lukken. Die ligt toch niet goed waar die nu zit, dus ik denk dat beide clubs daar wel uit gaan komen. Dost kwam voor 3.2 miljoen, dus ze zullen dat ook wel minimaal willen. Is erg veel voor een speler die eigenlijk alleen bankzitter is geweest, maar goed. Voor 3 a 4 miljoen zie ik die graag komen (en dan zal Mounir wel in de rol van Louis vanaf de zijkant gaan spelen). Mertens is natuurlijk een ander verhaal. Die zit erg goed bij Utrecht. Als Dries hogerop wil ballen zal een overstap naar Ajax hem goed in de oren klinken, maar bij Utrecht weten ze ook dat ze erg sterk staan nu. Daarnaast vraag ik me af waarom men Mertens wil, als je op 10 toch al Christiaan en Siem hebt. We zullen het zien. Ik denk dat Ajax Mertens niet perse nodig heeft, want met Mounir heeft Ajax al iemand in uis die in rol kan ballen. Dost erbij als afmaker en knallen maar. Mertens is ook geen 10, maar speelt vanaf linksbuiten.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: mertens inderdaad vanaf links, ik dacht het al dit klopt niet de nieuwe 10 zou dan dost worden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:42 schreef verbrande harry het volgende:[..] mertens inderdaad vanaf links, ik dacht het al dit klopt niet de nieuwe 10 zou dan dost worden... Dost zou niet de nieuwe 10 worden, die zal voor de punt gehaald worden denk ik.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ik dacht dat frankie hem voor de 10 zou halen mis ik wat???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk het wel, Dost is een pure spits, en kan niet eens op 10 spelen. We hebben ook Eriksen, de Jong en Lodeiro al voor deze positie.
Als Dost komt, dan is het voor de 9 (spits) positie. Dost is namelijk alles behalve een middenvelder.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:48 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk het wel, Dost is een pure spits, en kan niet eens op 10 spelen. We hebben ook Eriksen, de Jong en Lodeiro al voor deze positie. Als Dost komt, dan is het voor de 9 (spits) positie. Dost is namelijk alles behalve een middenvelder.. ok ik mist dus wat,maar heb het toch echt gelezen huuuuuh???? |
|
|
|
|
SS3000
|
|
|
Boodschappenlijstje:
Beerens Dost Schilder Toornstra Verhoek |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kijk maar ff wat filmpjes van hem terug dan.... Whahahaha.. Hij speelde vorig seizoen bij Heracles in de spits, en doet dat nu bij H'veen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bas_Dost
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/156227/Heerenveen_wijst_eerste_Ajax_bod_op_Dost_af.html
quote: Heerenveen wijst eerste Ajax-bod op Dost af Ajax heeft nog geen akkoord bereikt met sc Heerenveen over de transfer van Bas Dost. Een eerste bod van de Amsterdammers is afgewezen, maar beide partijen zijn nog wel met elkaar in gesprek. Robert Veenstra, preses van Heerenveen, bevestigde zondag tegenover Eredivisie Live dat een eerste bod van Ajax van tafel is geveegd. "Maar er is afgesproken dat er vandaag weer contact is wanneer één van beide clubs hier aanleiding toeziet. We hebben een goed en eerlijk contact met Rik van den Boog (algemeen directeur Ajax, red.). Zij hebben zich netjes bij ons gemeld."
De 21-jarige Dost heeft zijn zinnen gezet op een vertrek naar Ajax omdat hij in Friesland geen basisspeler meer is en bovendien geen goede relatie heeft met trainer Ron Jans. Bij Ajax moet de jeugdinternational de nieuwe centrumspits worden. Door het vertrek van Luis Suarez naar Liverpool hebben de Amsterdammers het nodige geld om uit te geven aan nieuwe spelers.
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:54 schreef remco k het volgende:[..] Kijk maar ff wat filmpjes van hem terug dan.... Whahahaha.. Hij speelde vorig seizoen bij Heracles in de spits, en doet dat nu bij H'veen. [ afbeelding ] Hij doet het niet? :P Ik kijk ff naar je link ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Waarom lijst van spelers FC Emmen? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Lol, nu is hij wel veranderd ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik wou ff kijken, of je met printscreen een pagina kon kopieren alsof het een IMG bestand is, maar dat werkt niet.......LOL |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heel apart dit, ik wou een printscreen kopieren alsof het een IMG bestand is.... en als je dan inderdaad op de link klikt die jij hebt gequote dan ga je naar spelers Emmen....
Maar in mijn post deed hij helemaal niks... Heel apart.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: nee ik ga niet kijken ik ga me bed weer in zware griep namelijk kon ook helaas niet naar breda...
prettige wedstrijd straks en de 3 punten mee naar mokum...afca cbs |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat ik van Utrecht heb gezien speelt Mertens meer vanaf het middenveld dan vanuit die linker positie, een beetje zoals Rafael v.d. Vaart dat invuld. Daar komt nog bij dat geen echte linker aanvaller is, en ik niet denk dat je hem op die manier moet gebruiken.
Mounir en Lorenxo kunnen vanaf links ballen, Siem en Chris vanaf 10... dus blijft de vraag: waarom Mertens, en denk ik dat Utrecht en Ajax er niet uit gaan komen. Ajax heeft geen noodzaak en Utrecht wil de hoofdprijs.
Dost is natuurlijk gewoon een echte spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mertens speelt bij Utrecht exact hetzelfde als dat Suarez dat bij Ajax anaf links invulde... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:21 schreef ajaxboy2 het volgende:Ajax zal vandaag gaan onderhandelen met Utrecht over Dries Mertens.Mertens wilt zelf graag naar Ajax maar Utrecht wilt de hoofdprijs die zou liggen tussen de 8 en 10 miljoen het is maar de vraag of Ajax dit zal betalen.2e optie is Yildirim maar dat is heel onwaarschijnlijk Ajax moet Mertens en v.Wolfswinkel niet halen, want zij zijn gewoon te duur. Mertens had men moeten halen wanneer het nog kon, maar toen en nu nog trouwens had/heeft men stront in de ogen. Dost is een optie, mits hij niet te duur is, anders is Gudjohnsson een hopelijk goedkope oplossing. Bovendien hebben we de Jong en Hammie ook nog als spitsen, dus AJAX moet een duidelijke afweging maken. Ben benieuwd of dat wel mogelijk is met zoveel man op een hoop.... |
|
|
|