|
|
vries60
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:41 schreef sevillana het volgende:'t maakt allemaal nog steeds niet zo veel uit welke spits er bij Feyenoord komt. althans, . . zolang er aan het spel niets verandert en we als supporters week in week uit getracteerd worden op acties van spelers die geen oog hebben voor medespelers zal doelpunten maken het grote probleem blijven. ik ben pro-Mario maar ik begrijp niet dat er op trainingen geen verandering in die eeuwige solo spelletjes van een groot aantal spelers doorgevoerd kan worden. met sneller de bal passen en meer beweging van spelers zou Feyenoord naar mijn idee een veel aantrekkelijker en effectiever spel op de mat moeten kunnen leggen. en dan maakt het verder niet zo gek veel uit welke naam de spits heeft. Ook eens, een spits moet aanvoer hebben anders wordt er echt niet gescoord. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ik vind dat fer, Wijnaldum en vlaar van de week moeten tekenen, zoniet gelijk verpatsen. Het seizoen kan bijna niet slechter! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
het is niet persoonlijk. maar hij kost niks en aangezien ik m aardig ken,zal die niet de jackpot eisen ;) |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:43 schreef el-loco het volgende:Ik vind dat fer, Wijnaldum en vlaar van de week moeten tekenen, zoniet gelijk verpatsen. Het seizoen kan bijna niet slechter! precies! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik ga voor borrelnootjes. ja? mooi. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:44 schreef kansenbenutter het volgende:het is niet persoonlijk. maar hij kost niks en aangezien ik m aardig ken,zal die niet de jackpot eisen ;) is ook géén kansenbenuttert.. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:44 schreef kansenbenutter het volgende:het is niet persoonlijk. maar hij kost niks en aangezien ik m aardig ken,zal die niet de jackpot eisen ;) kan jij niet in de spits spelen??P: |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
daarom past ie zo lekker bij ons. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Welke smaak borrelnootjes? Oriental? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Lekker daar ga je goed van drinken! |
|
|
|
|
Morpheus
|
|
|
Kunnen we ons "vrienden van Feyenoord" bedrag niet snel op de rekening van Elfsborg storten zodat ze Nilsson toch nog kunnen halen? Nog een kansloze voorhoedespeler kan ik niet meer verwerken. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: HAHA ja halleluljahhh
ja laat alle kneuzen maar naar onze club komen!het is een club voor lichamelijk en geestelijke gehadicapten geworden en ook dementen zijn welkom en mogloide!!wij zijn een opvangcentrum.
amen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:48 schreef Morpheus het volgende:Kunnen we ons "vrienden van Feyenoord" bedrag niet snel op de rekening van Elfsborg storten zodat ze Nilsson toch nog kunnen halen? Nog een kansloze voorhoedespeler kan ik niet meer verwerken. ik heb Nilson altijd een speler voor Feyenoord gevonden... |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Echt ik zat pas die mooie aflevering van onrust te kijken. op zoveel januari vaart een groep fanatieke feyenoord supporters door het groene hart van nederland om naar ajax feyenoord te gaan duur van deze boottocht zon 7 uur..... Echt dat waren tijden of bremen/gladbach/spurs uit. Waarom is die tijd voorbij? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: shit tis cocktail.. nou dan maar bier dr bij. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat is voor sissies man. jozo en ik gaan altijd voor de brazieliaanse. dat komt het swung spel op de xbox uit 2004 ten goede. fifa 2007... dat zijn echt de avondjes tegenwoordig. 2 voetbalkennis legende,s bij elkaart. jozo en zijn grote vriend chari |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Heeft iemand die aflevering van onrust gezien? |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:53 schreef el-loco het volgende:Echt ik zat pas die mooie aflevering van onrust te kijken. op zoveel januari vaart een groep fanatieke feyenoord supporters door het groene hart van nederland om naar ajax feyenoord te gaan duur van deze boottocht zon 7 uur..... Echt dat waren tijden of bremen/gladbach/spurs uit. Waarom is die tijd voorbij? dat was een houseparty die eindigde in 020. probeer jij de vergunning te regelen .dan betaal ik t feesie! |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ja op de xbox en playstation wint feyenoord wel gewoon zijn wedstrijden! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:53 schreef el-loco het volgende:Echt ik zat pas die mooie aflevering van onrust te kijken. op zoveel januari vaart een groep fanatieke feyenoord supporters door het groene hart van nederland om naar ajax feyenoord te gaan duur van deze boottocht zon 7 uur..... Echt dat waren tijden of bremen/gladbach/spurs uit. Waarom is die tijd voorbij? omdat het nu een opvangcentrum is geworden voor moeilijk opvoedbare kinderen.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
HAHAHAHAH Was zon mooie aflevering stond er zon bord verboden drugs te handelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik had Nilson altijd een speler voor Feyenoord gevonden... |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Gvd dan gaan die kinderen maar even onder de brug wonen |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: dat komt omdat de scheids niet is omgekocht! |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
We hebben die boot nodig voor een cultuurtochtje! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd, gevonden. toen . . . . . . |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:53 schreef el-loco het volgende:Echt ik zat pas die mooie aflevering van onrust te kijken. op zoveel januari vaart een groep fanatieke feyenoord supporters door het groene hart van nederland om naar ajax feyenoord te gaan duur van deze boottocht zon 7 uur..... Echt dat waren tijden of bremen/gladbach/spurs uit. Waarom is die tijd voorbij? Heb het niet gezien, maar ze hadden toch beter bij hockey kennen blijven? ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja vandaag nog Utreg afgemaakt op fifa11 online. Ging ie daarna met 020, na 2-0 achterstand breekt ie de game af.
heb ik m ff een pm gestuurd: "Joden lopen altijd weg".
PS3 HOO-LI-GAN |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Er is van die aflevering van onrust een ongecensureerde versie alleen die is moeilijk te krijgen! |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:53 schreef el-loco het volgende:Echt ik zat pas die mooie aflevering van onrust te kijken. op zoveel januari vaart een groep fanatieke feyenoord supporters door het groene hart van nederland om naar ajax feyenoord te gaan duur van deze boottocht zon 7 uur..... Echt dat waren tijden of bremen/gladbach/spurs uit. Waarom is die tijd voorbij? hahahaha. heb je het boekje van paul v gageldonk zitten lezen. of beide. leuk lezen toch! heb het met plezier zitten lezen toen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
ja dat boek heb ik wel gelezen. Ik was bij veel van die dingen uit dat boek. Maar dit was een aflevering van onrust ik heb hem alleen op video dat is echt klote. Als ik er nu naar kijk krijg ik nog tranen in mijn ogen dat was zo mooi! |
|
|
|
|
geert1908
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ik ga nu in vlissingen serieus drinken! |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
ER IS EEN TIJD VAN GAAN EN EEN TIJD VAN KOMEN EN MIJN TIJD VAN GAAN IS NU GEKOMEN! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: het was lachen.....tot de volgende keer!
laterss |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gooi je caps lock effe uit je raam. heel vervelend lezen op deze manier. terwijl je posts normaal zo de moeite waard zijn. laat me genieten zonder de caps lock please.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
Nilson, right. zonde van tijd en kosten. Maak het jaar af met huidige spelers en de jeugd en zorg dat je niet degradeert daar ligt de hoofd prioriteit voor been. Hiernaast focus op verkoop van spelers en binnenhalen van investeerders verder uitwerken, en hopen dat je komende zomer financieel gezond bent. Rust daar in nu behoefte aan, en dat gun ik ze. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik zou even kunnen kijken op teletekst om het je te vertellen, maar ik ben er gewoon te lui voor. Sorry. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 22:26 schreef Rovert het volgende:[..] Ik zou even kunnen kijken op teletekst om het je te vertellen, maar ik ben er gewoon te lui voor. Sorry. doe d'r verder ook geen moeite voor |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: misschien horen we het morgen, of niet, dat kan ook |
|
|
|