|
|
Terminator
|
|
|
NouNou dan zullen ze wel snel klaar zijn!ik heb toch echt het idee dat ze zich helmaal nergens op focussen!magoed er staat ons wat te wachten want FEYENOORD focust zich hahaha let op dames en heren!ze zullen ons laten beven met hoeveel is alleen de vraag!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
realistisch
|
|
|
kunnen ze niet beter de benzinekosten besparen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
massale buikloop, ik kook wel morgen. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ik focus me op drank momenteel |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Je hebt dat recept van sportdwaas gemaakt Stylzz? Je moet die komkommer wel goed wassen he! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 21:46 schreef el-loco het volgende:Je hebt dat recept van sportdwaas gemaakt Stylzz? Je moet die komkommer wel goed wassen he! ik heb die komkommer ook van sportdwaas... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
slotje voor alleen de zuipschuiten... |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Bah komkommer nu moet ik gelijk weer aan cock robin denken of was het nou robins cock? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik denk dat de vrij 3 keer scoort. mijn uber Feyenoordert momenteel in de selectie. helaas doet janko en theo een naar soort feestje houden. waardoor het toch 5-3 word. maar de vrij voor eeuwig held! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik moet toch maar weer eens aan de drank. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: nee niet doen drank maakt meer kapot dan je lief is euuhhhhhh of klinkt dit raar?haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: koffie,3 dikke bakken per avond,afsluiten met een biertje jenevert om het bloed weer wat dunner te maken. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: was die wat bruinig aan 1 kant? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nou, laten we het zo zeggen. er zaten geen vitamines meer onder de schil. ietwat mat en dof zag hij eruit. maar nog wel consumeerbaar |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 22:34 schreef obiku010 het volgende:[..] nou, laten we het zo zeggen. er zaten geen vitamines meer onder de schil. ietwat mat en dof zag hij eruit. maar nog wel consumeerbaar was die van de Lidl dan? |
|
|
|