|
|
remco k
|
|
|
Bureaucratisch gelul van een man die weet dat hij onder druk staat.
PIJN.. Je weet niet eens wat het is v/d Boog, jij komt na iedere dag werken bij Ajax thuis, stapt uit je dure bak je fancy aangeklede huis binnen, en bent nu waarschijnlijk vooral blij dat hij nog veel geld heeft opgebracht.
Pijn is voor ons heel iets anders. Pijn dat Ajax zijn beste speler van de afgelopen 5 jaar verkoopt tijdens het seizoen. Pijn, dat de Boer (een echte Ajacied) zijn beste speler kwijt raakt na slechts een maand in officiele dienst te zijn als trainer bij Ajax 1. Pijn bij ons, omdat we weten dat we we nu geen kampioen gaan worden.
PIJN IS ALLES WAT JIJ NIET WEET, EN ALLES WAT WIJ WEL WETEN.. AL JAREN LANG... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ajax heeft de tekorten nu zeker aangevuld en wij supporters kunnen we weer tegen 5 bagger jaren aankijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 23:14 schreef verbrande harry het volgende:ajax heeft de tekorten nu zeker aangevuld en wij supporters kunnen we weer tegen 5 bagger jaren aankijken. hahaaha ik snap je man,maar wat wil je eraan doen dan?het BEDRIJF ajax gaat goed zullen ze zeggen......... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik heb nu vooral pijn in mijn kop doordat ik mij gisterenavond helemaal heb laten gaan. Ik ben nog steeds verdrietig en boos over het vertrek van onze beste speler. Natuurlijk is 26,5 miljoen euro een mooi bedrag, maar ik had liever nog een half jaar willen genieten van Suarez. Dus v.d. Boog rot alsjeblieft op met je bureaucratische gelul, wij zijn ze namelijk helemaal zat!!
KUT-BESTUUR!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
Ik vind het allemaal onzin. Ja, natuurlijk doet het PIJN dat Luis weg is gegaan, maar dat is helaas wel de realiteit voor een Nederlandse club. We zijn wel de enige club die regelmatig dit soort transfers kan doen, en moeten dit op een of andere manier maar zien als een groot compliment.
Ik denk alleen dat we zonder Luis ook kampioen gaan worden. Mounir zal naar de flank verhuizen, en hebben dan eigenlijk een echte nummer 9 nodig (maar vind het ook prima als De Jong als stand-in wordt gebruikt t/m de zomer).
Laten we nu juist rustig aan doen op de markt, en zorgen dat Ons Aller Ajax financieel gezond blijft in de toekomst en meer gaan leunen op de eigen jeugd, wat Frank nu prima doet! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:02 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik heb nu vooral pijn in mijn kop doordat ik mij gisterenavond helemaal heb laten gaan. Ik ben nog steeds verdrietig en boos over het vertrek van onze beste speler. Natuurlijk is 26,5 miljoen euro een mooi bedrag, maar ik had liever nog een half jaar willen genieten van Suarez. Dus v.d. Boog rot alsjeblieft op met je bureaucratische gelul, wij zijn ze namelijk helemaal zat!! KUT-BESTUUR!! eens... |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:02 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik heb nu vooral pijn in mijn kop doordat ik mij gisterenavond helemaal heb laten gaan. Ik ben nog steeds verdrietig en boos over het vertrek van onze beste speler. Natuurlijk is 26,5 miljoen euro een mooi bedrag, maar ik had liever nog een half jaar willen genieten van Suarez. Dus v.d. Boog rot alsjeblieft op met je bureaucratische gelul, wij zijn ze namelijk helemaal zat!! KUT-BESTUUR!! Alsjeblieft, denk eens na. Voetbal is gewoon nu eenmaal niet alleen maar een sportclub, maar ook een bedrijf. Vd Boog is niet verantwoordelijk voor alle malaise, maar de voorgangers. Ze zijn niet voor niets bezig met een grote schoonmaak om te zorgen dat de positie van Ajax in de toekomst gegarandeerd is.
Ondanks dat het mij ook erg veel pijn doet da Luis weg is gegaan, ben ik blij dat we dat voor de "hoofdprijs" hebben kunnen doen, en heb voldoende geloof in de huidige selectie! Kap eens met constant het bestuur af te zeiken, en wees eens constructief en lees wat Vd Boog precies zegt. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:06 schreef MBB het volgende:[..] Alsjeblieft, denk eens na. Voetbal is gewoon nu eenmaal niet alleen maar een sportclub, maar ook een bedrijf. Vd Boog is niet verantwoordelijk voor alle malaise, maar de voorgangers. Ze zijn niet voor niets bezig met een grote schoonmaak om te zorgen dat de positie van Ajax in de toekomst gegarandeerd is. Ondanks dat het mij ook erg veel pijn doet da Luis weg is gegaan, ben ik blij dat we dat voor de "hoofdprijs" hebben kunnen doen, en heb voldoende geloof in de huidige selectie! Kap eens met constant het bestuur af te zeiken, en wees eens constructief en lees wat Vd Boog precies zegt. nee denken doe ik niet dat laat ik aan een paard over,denk jij nu is na'' JE LAAT NIET IN DE WINTERSTOP JE BESTE SPELER VERTEKKEN '' |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:08 schreef verbrande harry het volgende:[..] nee denken doe ik niet dat laat ik aan een paard over,denk jij nu is na'' JE LAAT NIET IN DE WINTERSTOP JE BESTE SPELER VERTEKKEN '' Nee, natuurlijk liever niet!! Maar als er een monsterbod komt, en de speler wil maar al te graag weg, is dit helaas wel de beste optie! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:06 schreef MBB het volgende:[..] Alsjeblieft, denk eens na. Voetbal is gewoon nu eenmaal niet alleen maar een sportclub, maar ook een bedrijf. Vd Boog is niet verantwoordelijk voor alle malaise, maar de voorgangers. Ze zijn niet voor niets bezig met een grote schoonmaak om te zorgen dat de positie van Ajax in de toekomst gegarandeerd is. Ondanks dat het mij ook erg veel pijn doet da Luis weg is gegaan, ben ik blij dat we dat voor de "hoofdprijs" hebben kunnen doen, en heb voldoende geloof in de huidige selectie! Kap eens met constant het bestuur af te zeiken, en wees eens constructief en lees wat Vd Boog precies zegt. jaja,blablabla............jij zit aan de verkeerde kant maat..... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:06 schreef MBB het volgende:[..] Alsjeblieft, denk eens na. Voetbal is gewoon nu eenmaal niet alleen maar een sportclub, maar ook een bedrijf. Vd Boog is niet verantwoordelijk voor alle malaise, maar de voorgangers. Ze zijn niet voor niets bezig met een grote schoonmaak om te zorgen dat de positie van Ajax in de toekomst gegarandeerd is. Ondanks dat het mij ook erg veel pijn doet da Luis weg is gegaan, ben ik blij dat we dat voor de "hoofdprijs" hebben kunnen doen, en heb voldoende geloof in de huidige selectie! Kap eens met constant het bestuur af te zeiken, en wees eens constructief en lees wat Vd Boog precies zegt. Bij het eerste wat jij zegt ga je al gelijk de mist in. Ajax behoort geen bedrijf te zijn, maar gewoon een sportclub!! En niet andersom. Ik zeg verder toch ook niet dat V.d. Boog verantwoordelijk is voor alle malaise?? Ik zeg alleen dat hij moet kappen met het bureaucratische gelul. Er zitten er echter een aantal in het bestuur die er al zaten toen V.d. Boog binnenkwam en die dus wel die malaise hebben veroorzaakt. Maar die zitten nog steeds op hun pluche??
Dus voor mij is het op dit moment een KUT-BESTUUR!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:09 schreef MBB het volgende:[..] Nee, natuurlijk liever niet!! Maar als er een monsterbod komt, en de speler wil maar al te graag weg, is dit helaas wel de beste optie! ook dan niet,club belangen gaan voor de speler... |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote: Helemaal niet! Ben Ajacied in hart en nieren. Vind het daarom hartverscheurend dat iedereen maar lekker het bestuur afzeikt zonder goed te kijken wat de situatie nu precies is! Natuurlijk mag je kritiek hebben, kritisch moeten we allemaal blijven. Je beste speler laten gaan in januari is iets wat je eigenlijk niet moet doen, maar soms kan je niet anders als club.
Daarnaast doen we net of Vd Boog degene is die alles beslist. Hij is eindverantwoordelijk, natuurlijk, maar denk je niet dat andere mensen binnen Ajax hier ook hun mening over hebben gegeven? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
mij doet het ook pijn dat Suarez weg is, maar toch heeft AJAX in deze goed onderhandeld dat moet ik wel toegeven. Eindelijk is er ook eens een vast bedrag van 22 miljoen en niet zoals andere transfers in het verleden dat het in termijnen word betaald. AJAX kan het inderdaad als een groot compliment zien dat ze spelers voor zulke bedragen verkopen, net zoals dat Ema nu bij Milan voetbald en Van de Wiel in verband word gebracht met Barca, beide afkomstig uit de jeugd. Noem mij 1 club in NL op die dat ook kan, inderdaad geen enkele. Laten we hopen dat AJAX een goede vervanger binnen haalt en kansloos voor de titel zijn we zeker niet. Ik weet zeker dat onder Frank De Boer AJAX aan het voetballen komt en de eigen jeugd eindelijk weer op 1 staat. Blijf vertrouwen hebben in onze club, het gaat goed komen. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
doet iedergeval geen pijn in zijn portemenee |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:12 schreef MBB het volgende:[..] Helemaal niet! Ben Ajacied in hart en nieren. Vind het daarom hartverscheurend dat iedereen maar lekker het bestuur afzeikt zonder goed te kijken wat de situatie nu precies is! Natuurlijk mag je kritiek hebben, kritisch moeten we allemaal blijven. Je beste speler laten gaan in januari is iets wat je eigenlijk niet moet doen, maar soms kan je niet anders als club. Daarnaast doen we net of Vd Boog degene is die alles beslist. Hij is eindverantwoordelijk, natuurlijk, maar denk je niet dat andere mensen binnen Ajax hier ook hun mening over hebben gegeven? bestuur afzeiken,die moeten gewoon weg die slop loopt nu als een hitsige teef rond en btw de bonussen kunnen nu gewoon worden uitbetaald.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:13 schreef dege het volgende:mij doet het ook pijn dat Suarez weg is, maar toch heeft AJAX in deze goed onderhandeld dat moet ik wel toegeven. Eindelijk is er ook eens een vast bedrag van 22 miljoen en niet zoals andere transfers in het verleden dat het in termijnen word betaald. AJAX kan het inderdaad als een groot compliment zien dat ze spelers voor zulke bedragen verkopen, net zoals dat Ema nu bij Milan voetbald en Van de Wiel in verband word gebracht met Barca, beide afkomstig uit de jeugd. Noem mij 1 club in NL op die dat ook kan, inderdaad geen enkele. Laten we hopen dat AJAX een goede vervanger binnen haalt en kansloos voor de titel zijn we zeker niet. Ik weet zeker dat onder Frank De Boer AJAX aan het voetballen komt en de eigen jeugd eindelijk weer op 1 staat. Blijf vertrouwen hebben in onze club, het gaat goed komen. vertrouwen in onze club(kut bestuur),sorry man dat heb ik al te vaak gehad(verkoop sneijder,huntelaar)
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ajax heeft het prima gedaan zo. Flink meer gevangen voor Luis. Luis heeft de transfer die hij graag wilde. Ik snap Luis best als ie zegt dat ie is uitgekeken op de Eredivisie. Voor iedere speler is de Premier League een uitdaging. Aan de ene kant heeft ie een kopduel met Ramon Zomer in de Goffert en een tackle van Yuri Rose op de Vijverberg, aan de andere kant wordt ie gevraagd om naast Steven Gerrard te staan op Anfield Road of te spelen voor 80.000 man op Old Trafford, dan is het toch niet zo lastig allemaal.
Luis bedankt !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:06 schreef MBB het volgende:[..] Alsjeblieft, denk eens na. Voetbal is gewoon nu eenmaal niet alleen maar een sportclub, maar ook een bedrijf. Vd Boog is niet verantwoordelijk voor alle malaise, maar de voorgangers. Ze zijn niet voor niets bezig met een grote schoonmaak om te zorgen dat de positie van Ajax in de toekomst gegarandeerd is. Ondanks dat het mij ook erg veel pijn doet da Luis weg is gegaan, ben ik blij dat we dat voor de "hoofdprijs" hebben kunnen doen, en heb voldoende geloof in de huidige selectie! Kap eens met constant het bestuur af te zeiken, en wees eens constructief en lees wat Vd Boog precies zegt. Ajax had Luis in de zomer voor minimaal hezelfde geld kunnen verkopen, en misschien wel voor meer afhankelijk van wat hij de rest van dit seizoen had laten zien... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:08 schreef verbrande harry het volgende:[..] nee denken doe ik niet dat laat ik aan een paard over,denk jij nu is na'' JE LAAT NIET IN DE WINTERSTOP JE BESTE SPELER VERTEKKEN '' EENS |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:09 schreef MBB het volgende:[..] Nee, natuurlijk liever niet!! Maar als er een monsterbod komt, en de speler wil maar al te graag weg, is dit helaas wel de beste optie! DIt was geen monsterbod. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:12 schreef MBB het volgende:[..] Helemaal niet! Ben Ajacied in hart en nieren. Vind het daarom hartverscheurend dat iedereen maar lekker het bestuur afzeikt zonder goed te kijken wat de situatie nu precies is! Natuurlijk mag je kritiek hebben, kritisch moeten we allemaal blijven. Je beste speler laten gaan in januari is iets wat je eigenlijk niet moet doen, maar soms kan je niet anders als club. Daarnaast doen we net of Vd Boog degene is die alles beslist. Hij is eindverantwoordelijk, natuurlijk, maar denk je niet dat andere mensen binnen Ajax hier ook hun mening over hebben gegeven? Ja inderdaad, de hoofdtrainer heeft gezegd dat ze hem niet mogen verkopen,, |
|
|
|
|
smokum
|
|
|
boog is een lullo.....een charlatan. snel dumpen die loser!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:03 schreef MBB het volgende:Ik vind het allemaal onzin. Ja, natuurlijk doet het PIJN dat Luis weg is gegaan, maar dat is helaas wel de realiteit voor een Nederlandse club. We zijn wel de enige club die regelmatig dit soort transfers kan doen, en moeten dit op een of andere manier maar zien als een groot compliment. Ik denk alleen dat we zonder Luis ook kampioen gaan worden. Mounir zal naar de flank verhuizen, en hebben dan eigenlijk een echte nummer 9 nodig (maar vind het ook prima als De Jong als stand-in wordt gebruikt t/m de zomer). Laten we nu juist rustig aan doen op de markt, en zorgen dat Ons Aller Ajax financieel gezond blijft in de toekomst en meer gaan leunen op de eigen jeugd, wat Frank nu prima doet! Ik ben het wel eens met je verhaal en hoop dat het gaat uitkomen wat je zegt, maar de kans op een titel is wel verkleind zonder Suarez. Ik was pisnijdig toen ik het las op teletekst, maar als Suarez echt wil, moet je het niet blokkeren. Ik had veel liever gezien dat hij was gebleven tot de zomer, maar een speler die is lekker gemaakt door iedereen en alles, kan zijn normale niveau niet meer halen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:06 schreef MBB het volgende:[..] Alsjeblieft, denk eens na. Voetbal is gewoon nu eenmaal niet alleen maar een sportclub, maar ook een bedrijf. Vd Boog is niet verantwoordelijk voor alle malaise, maar de voorgangers. Ze zijn niet voor niets bezig met een grote schoonmaak om te zorgen dat de positie van Ajax in de toekomst gegarandeerd is. Ondanks dat het mij ook erg veel pijn doet da Luis weg is gegaan, ben ik blij dat we dat voor de "hoofdprijs" hebben kunnen doen, en heb voldoende geloof in de huidige selectie! Kap eens met constant het bestuur af te zeiken, en wees eens constructief en lees wat Vd Boog precies zegt. Vd.Boog is vanaf eind 2008 eindverantwoordelijk voor hetgeen er gebeurt bij Ajax! Ik zeg niet dat hij alles fout doet, maar hij handelt teveel naar het bedrijf Ajax en daar heb ik een bloedhekel aan. Op den duur hoop ik van harte dat AJAX weggaat van de beurs. De beurs heeft in eerste instantie veel geld opgeleverd, maar het heeft ook ontzettend veel kapot gemaakt. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:47 schreef alibabba het volgende:[..] Vd.Boog is vanaf eind 2008 eindverantwoordelijk voor hetgeen er gebeurt bij Ajax! Ik zeg niet dat hij alles fout doet, maar hij handelt teveel naar het bedrijf Ajax en daar heb ik een bloedhekel aan. Op den duur hoop ik van harte dat AJAX weggaat van de beurs. De beurs heeft in eerste instantie veel geld opgeleverd, maar het heeft ook ontzettend veel kapot gemaakt. helaas we zijn geen voetbalclub meer we zijn een bedrijf,focking shit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:47 schreef alibabba het volgende:[..] Vd.Boog is vanaf eind 2008 eindverantwoordelijk voor hetgeen er gebeurt bij Ajax! Ik zeg niet dat hij alles fout doet, maar hij handelt teveel naar het bedrijf Ajax en daar heb ik een bloedhekel aan. Op den duur hoop ik van harte dat AJAX weggaat van de beurs. De beurs heeft in eerste instantie veel geld opgeleverd, maar het heeft ook ontzettend veel kapot gemaakt. EENS, ik dacht daar aan 2 jaar geleden ook heel anders over, maar moet je hierin gelijk geven. Echter is het voor Ajax vrijwel onmogelijk om van de beurs af te gaan, als dat gebeurt, is Ajax op papier zo goed als falliet.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
persoonlijk denk ik wel dat dit rust inde tent brengt.. en laten we wel zijn.. vorig seizoen zou suarez nooit meer overtreffen, mede omdat hij niet meer echt gemotiveerd was om in NL te voetballen.. denk dan ook persoonlijk dat dit het beste is voor beide, zowel club als speler.. en valt het niet op dat Elhammie er nu in 1 keer bij zit bij de selectie ? ik denk dan ook persoonlijk dat elham heeft gewacht tot dat Suarez wegging, en dat het bestuur een keuze moest maken tussen beide. suarez nog 0.5 jaar en elham verkopen voor hooguit 8 mil. of suarez verkopen voor 25 en elham nog langer te laten spelen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Inderdaad Harry en daar gaat het mis. AJAX moet zich alleen met voetbal associeren en dan komen de miljoenen vanzelf en het allerbelangrijkste, mensen worden niet geschaad als de neuzen één kant opwijzen. Het blijft toch het verhaal van wat Suarez nou echt wilde. Als Suarez heeft aangegeven dat hij bij geen transfer naar Liverpool zich 100% blijft inzetten voor Ajax, is vd.Boog een lamlul 1e klas en handelt ie puur naar het bedrijf en laat ie de supporters barsten. Wanneer Suarez heeft aangegeven dat hij persé weg wilde, is het allemaal te begrijpen, want dan krijg je zowiezo scheve gezichten. We zullen er nooit achter komen en dat is eigenlijk maar goed ook. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:50 schreef remco k het volgende:[..] EENS, ik dacht daar aan 2 jaar geleden ook heel anders over, maar moet je hierin gelijk geven. Echter is het voor Ajax vrijwel onmogelijk om van de beurs af te gaan, als dat gebeurt, is Ajax op papier zo goed als falliet.. Helaas is dit de werkelijkheid ja. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:55 schreef nummer10 het volgende:persoonlijk denk ik wel dat dit rust inde tent brengt.. en laten we wel zijn.. vorig seizoen zou suarez nooit meer overtreffen, mede omdat hij niet meer echt gemotiveerd was om in NL te voetballen.. denk dan ook persoonlijk dat dit het beste is voor beide, zowel club als speler.. en valt het niet op dat Elhammie er nu in 1 keer bij zit bij de selectie ? ik denk dan ook persoonlijk dat elham heeft gewacht tot dat Suarez wegging, en dat het bestuur een keuze moest maken tussen beide. suarez nog 0.5 jaar en elham verkopen voor hooguit 8 mil. of suarez verkopen voor 25 en elham nog langer te laten spelen.. Dit kan ook een reden zijn ja, waarom Suarez is verkocht. De waarheid zal echter nooit op tafel komen denk ik. |
|
|
|