|
|
remco k
|
|
|
Ja zijn naam wordt al in diverse topics besproken, maar dat gaat allemaal over de eventuele wel/niet transfers van geruchten die wel/niet gaan komen.
Ik hoor verschillende mensen zeggen dat Dost een goede aanwinst zou zijn voor Ajax. Ik weet dat ik heb gezegd dat ik hem niet goed genoeg vind, maar laten we daar nu eens is opnieuw naar kijken, en dan compleet objectief.
Hier een klein filmje van de meeste van zijn goals gemaakt afgelopen seizoen bij Heracles.
Wat mij hierin eerlijk gezegd heel erg opvalt, is de ruimte die hij telkens heeft/krijgt bij het merendeel van zijn goals, kom ik bij de volgende vraag, heeft hij bij die goal de ruimte. A. Omdat hij die voor zichzelf creeert zoals ook Huntelaar dat heel goed kon?? B. Omdat men Heracles een middelmatige ploeg vind, en hierdoor veel minder scherp verdedigd als dat men dat bijvoorbeeld tegen Ajax zou doen??
En dan de volgende, ik zie eigenlijk geen enkele goal gemaakt, omdat hij zelf een degelijke actie in huis heeft, het meerendeel van de goals, zijn gemaakt nav een goede pass of voorzet, en heel veel goals zijn gemaakt na foutjes van verdedigers...
Eerst eens afwachten voordat ik mijn definitieve mening ga geven over deze speler..
AUB ventileer je mening en onderbouw hem aub, zet niet zomaar neer dat je hem wel goed vind, daar kan ik niks mee... Ik ga voor het eerst namelijk mijn mening eens vormen op jullie posts, en nee dat is niet arrogant bedoelt, maar ik weet niet wat ik van hem moet vinden, en vind dat weer irritant.. Poll: Is Bas Dost een Aanwinst voor Ajax Ja Nee Twijfel Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 21, wordt in Mei 22.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nou, mannen, ik moet jullie toch echt bekennen, dat ik zeer gecharmeerd ben van Bas Dost. Ik heb hem gevolgd toen hij nog speelde voor Heracles. Juist toen vond ik hem "een typische Ajax-spits": hij is balvast en kopsterk met een neusje voor de goal. Ik heb hem op dit forum ooit al eens beschreven als "een soort Huntelaar". Ik zou zonder meer het toejuichen wanneer Bas Dost onze nieuwe nummer 9 wordt. Of ik moet me wel heeeeeel erg vergissen. Dat hij nu een wat mindere periode draait bij Heerenveen zegt mij niet zoveel. Rik van Wolfswinkel vind ik beslist een overgewaardeerde spits. De helft van zijn huidige productie komt voort uit het benutten van de vele strafschoppern die Utrecht dit seizoen al heeft gekregen. Helaas onder meer twee tegen Ajax in de ArenA. Bovendien heb ik hem wel eens horen zeggen, dat hij een pesthekel heeft aan Ajax. Laat hem dus maar lekker in Utrecht blijven. Maar Bas Dost is wat mij betreft meer dan welkom! A = Juist, omdat Bas Dost een vergelijkbare spits is als Klaas Jan Huntelaar, vermoed ik dat Bas Dost zijn eigen ruimte creeërt, zoals ook Klaas Jan dat deed. B = Heracles heeft in het seizoen dat Bas daar de doelpunten maakte een van de beste seizoenen uit hun historie gespeeld. De tegenstanders waren dus gewaarschuwd en hielden Bas Dost zeker wel in het oog in hun verdediging. Ik opteer voor Bas Dost, ook al gezien zijn leeftijd: jong!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 22:18 schreef Pietje het volgende:Nou, mannen, ik moet jullie toch echt bekennen, dat ik zeer gecharmeerd ben van Bas Dost. Ik heb hem gevolgd toen hij nog speelde voor Heracles. Juist toen vond ik hem "een typische Ajax-spits": hij is balvast en kopsterk met een neusje voor de goal. Ik heb hem op dit forum ooit al eens beschreven als "een soort Huntelaar". Ik zou zonder meer het toejuichen wanneer Bas Dost onze nieuwe nummer 9 wordt. Of ik moet me wel heeeeeel erg vergissen. Dat hij nu een wat mindere periode draait bij Heerenveen zegt mij niet zoveel. Rik van Wolfswinkel vind ik beslist een overgewaardeerde spits. De helft van zijn huidige productie komt voort uit het benutten van de vele strafschoppern die Utrecht dit seizoen al heeft gekregen. Helaas onder meer twee tegen Ajax in de ArenA. Bovendien heb ik hem wel eens horen zeggen, dat hij een pesthekel heeft aan Ajax. Laat hem dus maar lekker in Utrecht blijven. Maar Bas Dost is wat mij betreft meer dan welkom! En de twee vragen die ik eigenlijk stel, wat vind je daarvan... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik weet het niet man....ik smacht naar een ajaxspits!!!!!maar als hij er meer dan 20 inschopt per seizoen is ie welkom,maar ik zag in dat filmpje dat het wel allemaal redelijke makkelijke balletjes waren man...en dan is de vraag±heeft ie en neus voor de bal,staat ie telkens toch op de goeie plek,wat ook een gave is.....hij is niet techisch,maar wel weer kopsterk....hahaha ik weet het niet man...ik zou hem wel met huntelaar willen vergelijken,maar het is geen van basten in ieder geval....persoonlijk ben ik juist wel gecharmeerd van matavz....maar ook weer niet als ajaxspits..hahah snap jij me nog= ahahha ik niet...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah en lees nu pietje zijn post en alweeer denken we bijna hetzelfde man...... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Die heb ik zojuist aangepast. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Mooi toch, joduh! Ajacieden onder elkaar, man!!! |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 22:18 schreef Pietje het volgende:Nou, mannen, ik moet jullie toch echt bekennen, dat ik zeer gecharmeerd ben van Bas Dost. Ik heb hem gevolgd toen hij nog speelde voor Heracles. Juist toen vond ik hem "een typische Ajax-spits": hij is balvast en kopsterk met een neusje voor de goal. Ik heb hem op dit forum ooit al eens beschreven als "een soort Huntelaar". Ik zou zonder meer het toejuichen wanneer Bas Dost onze nieuwe nummer 9 wordt. Of ik moet me wel heeeeeel erg vergissen. Dat hij nu een wat mindere periode draait bij Heerenveen zegt mij niet zoveel. Rik van Wolfswinkel vind ik beslist een overgewaardeerde spits. De helft van zijn huidige productie komt voort uit het benutten van de vele strafschoppern die Utrecht dit seizoen al heeft gekregen. Helaas onder meer twee tegen Ajax in de ArenA. Bovendien heb ik hem wel eens horen zeggen, dat hij een pesthekel heeft aan Ajax. Laat hem dus maar lekker in Utrecht blijven. Maar Bas Dost is wat mij betreft meer dan welkom! A = Juist, omdat Bas Dost een vergelijkbare spits is als Klaas Jan Huntelaar, vermoed ik dat Bas Dost zijn eigen ruimte creeërt, zoals ook Klaas Jan dat deed. B = Heracles heeft in het seizoen dat Bas daar de doelpunten maakte een van de beste seizoenen uit hun historie gespeeld. De tegenstanders waren dus gewaarschuwd en hielden Bas Dost zeker wel in het oog in hun verdediging. Ik opteer voor Bas Dost, ook al gezien zijn leeftijd: jong! eens ,dost is ook mijn favoriet voor ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Thanks...
Zag net een serieus intervieuw met v/d Gijp te kijken over hem, en hij zei eigenlijk 11/2 jaar geleden al dat het een speler is die voor Ajax goed zou zijn. Wat hij ook zegt, is dat hij makkelijk balletjes links en rechts klaarlegt voor inlopende mensen, en dat hij erg balvast is.
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik hem nooit gevolgd heb, en dit dus niet kan beamen, eerlijk gezegd, heeft hij me ds niet geimponeerd..
Jij zegt dat het zijn klasse is dat hij veel ruimte creeert, ik betwijfel dat toch eerlijk gezged, als je de goal skijkt lopen tegenstanders gewoon vaak bij hem weg (misschien stinkt hij wel).
Jij zegt dat Heracles ook beter bestreden werd omdat het op een gegeven moment bekend was dat Heracles het goed deed. Ik weet dat niet zo zeker, het is natuurlijk wel zo, dat hij bij Ajax nog niet de helft ruimte heeft als wat hij bij Heracles had.
Weet het in ieder geval absoluut niet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kom op zeg, post het in ieder geval ff in je eigen verhaal, en met je complete eigen mening.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 22:30 schreef remco k het volgende:[..] Thanks... Zag net een serieus intervieuw met v/d Gijp te kijken over hem, en hij zei eigenlijk 11/2 jaar geleden al dat het een speler is die voor Ajax goed zou zijn. Wat hij ook zegt, is dat hij makkelijk balletjes links en rechts klaarlegt voor inlopende mensen, en dat hij erg balvast is. Ik moet eerlijk bekennen, dat ik hem nooit gevolgd heb, en dit dus niet kan beamen, eerlijk gezegd, heeft hij me ds niet geimponeerd.. Jij zegt dat het zijn klasse is dat hij veel ruimte creeert, ik betwijfel dat toch eerlijk gezged, als je de goal skijkt lopen tegenstanders gewoon vaak bij hem weg (misschien stinkt hij wel). Jij zegt dat Heracles ook beter bestreden werd omdat het op een gegeven moment bekend was dat Heracles het goed deed. Ik weet dat niet zo zeker, het is natuurlijk wel zo, dat hij bij Ajax nog niet de helft ruimte heeft als wat hij bij Heracles had. Weet het in ieder geval absoluut niet... Ik moet me wel erg vergissen als hij het niet bij Ajax zou redden. In mijn ogen is Bas Dost hetzelfde soort goudhaantje als Klaas Jan was. De spelers die bij hem wegliepen (in het filmpje) kunnen wel gewoon op het verkeerde been gezet zijn. Zo vaak is toch geen toeval? Ik heb er zeker vertrouwen in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik kap er mee vandaag.
Maar conclusie tot nu toe: 1.) Kopsterk, daar lijkt me geen twijfel over mogelijk. 2.) Niet de spits met een eigen actie. 3.) Wel een neusje voor de goal, maar nog niet getest met weinig ruimte zoals dat bij Ajax het geval is.
Mijn vragen zijn: 1.) Kan hij dus omgaan met minder ruimte. 2.) Is zijn handelingssnelheid hoog genoeg. 3.) kan hij het druk zetten op de tegenstander aan. 4.) is hij wel die kaatsende spits waarvan een aantal mensen zeggen dat hij het wel is. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Dost doet erg aan Huntelaar denken, maar die had toen hij kwam al een veel grotere staat van dienst. Beste voetballer van het hele arsenaal kandidaten dat genoemd wordt is naar mijn idee Gudjohnsen. Maar die is eigenlijk al te oud.
Denken we van deze?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2011 door Ikke_tik -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Als ik Bas Dost moet beoordelen ook aan de hand van het geplaatste filmpje, lijkt het mij wel een geschikte spits voor AJAX. Zoals eerder al gezegd. - Balvast - Kopsterk - Krijg het idee dat hij echt een neusje voor de goal heeft - Koele afmaker, hij denkt niet na maar maakt af - Denk in het AJAX systeem met de aanvoer van de flanken en een Ericsen erachter in de huidige vorm is Dost de ideale spits voor AJAX. Ben het er wel mee eens dat in zijn seizoen bij Heracles iedereen gewaarschuwd was voor hem, hij prikte ze er makkelijk in en ook dat is een gave van een spits. Ik vergelijk hem met het type Huntelaar, dus zo snel mogelijk halen die jongen, hij is nog jong en bij AJAX kan hij alleen maar beter worden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 22:46 schreef Ikke_tik het volgende:Dost doet erg aan Huntelaar denken, maar die had toen hij kwam al een veel grotere staat van dienst. Beste voetballer van het hele arsenaal kandidaten dat genoemd wordt is naar mijn idee Gudjohnsen. Maar die is eigenlijk al te oud. Denken we van deze? [ filmpje ] Nou, Ikke-tik, die grotere staat van dienst van Huntelaar valt toch wel mee? Bij PSV redde hij het niet, vervolgens naar AGOVV en tot slot sc Heerenveen, voordat hij door Ajax werd gehaald. En je schrijft het al: Gudjohnson is in mijn optiek te oud. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 22:49 schreef dege het volgende:Als ik Bas Dost moet beoordelen ook aan de hand van het geplaatste filmpje, lijkt het mij wel een geschikte spits voor AJAX. Zoals eerder al gezegd. - Balvast - Kopsterk - Krijg het idee dat hij echt een neusje voor de goal heeft - Koele afmaker, hij denkt niet na maar maakt af - Denk in het AJAX systeem met de aanvoer van de flanken en een Ericsen erachter in de huidige vorm is Dost de ideale spits voor AJAX. Ben het er wel mee eens dat in zijn seizoen bij Heracles iedereen gewaarschuwd was voor hem, hij prikte ze er makkelijk in en ook dat is een gave van een spits. Ik vergelijk hem met het type Huntelaar, dus zo snel mogelijk halen die jongen, hij is nog jong en bij AJAX kan hij alleen maar beter worden. Juist! Het is precies ook wat ik geschreven heb. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
Vandaag zei v d boog specifiek dat hij voor een nederlands sprekende spits gaat. Waarom dit erbij zeggen? Ik vermoed dat ze voor onze ijslandse vriend Eiður Guðjohnsen gaan die dus heel goed nederlands spreekt. Ach tis maar een gevoel hoor.
verder denk ik dat dost het goed zou doen in dit ajax en moet zeggen dat ik na het zien van de filpjes ook wel positief ben over die turkse messi |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
ik heb sterk mn twijfels over bas Dost ten 1ste leuk dat hij scoort maar heb je gezien in dat filmpje tegen wie hij scoort? niet tegen psv feyenoord twente ajax
ik heb het gevoel dat hij het niet gaat maken bij ajax als hij mocht komen misschien wel in de eredivisie maar zeker niet in de CL aangezien daar geen ''kleine'' clubs in voorkomen hij scoort tegen de kleintjes niet tegen de toppers |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 22:51 schreef Pietje het volgende:[..] Nou, Ikke-tik, die grotere staat van dienst van Huntelaar valt toch wel mee? Bij PSV redde hij het niet, vervolgens naar AGOVV en tot slot sc Heerenveen, voordat hij door Ajax werd gehaald. En je schrijft het al: Gudjohnson is in mijn optiek te oud. huntelaar was bij heerenveen al langer op dreef. ook zijn doelpunten waren van hoger niveau daar. een speler op zo`n filmpje beoordelen doe ik niet dat zijn moment opnamens. ik kan ook niet zeggen of hij goed genoeg is voor ajax. we hebben weleens meer van een spits gedacht dat is hem. ajax heeft nu eenmaal niet de middelen een speler tekopen die zich al op niveau heeft bewezen. dus zal altijd afwachten zijn. ik durf niet tezeggen of hij goed genoeg of teslecht is voor ajax. de tijd zal het ons leren. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ben het met Dege en het meerendeel eens. Misschien staat ie wel gewoon op de juiste plek en dat is een kwaliteit. Bij PSV hadden ze ooit ene Kezman. Maakte de ene zeikgoal na de ander. Waren er wel meer dan 30 aan het eind van het jaar...
Over omgaan met minder ruimte: Bij Ajax wordt wel 3x zoveel kansen gecreeerd als bij Heracles. Die ruimte zal ie ook vanzelf wel krijgen. Zoals v/d Gijp vaak zegt: Als je bij Ajax of PSV in de spits staat, hoef je eigenlijk niks te doen. Alleen al door goed op te letten maak je er minstens 20. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
boeit me niet meer hoelang iemand een speler volgt. veel mensen zeggen voor een club als ajax komtie te kort of is ie genoeg.. t is al bullshit. sorry da ik het zeg. maarnooi in onze ogen is iemand goed genoeg voor ajax.. ben er eerlijk in dat ik in bas dost ook niets zie zitten maar komaan.. wij als ajacieden.. open onze ogen , het is geen 10 jaar geleden meer.. we moeten het doen met demensen die nog WILLEN spelen voor ons ipv TEGEN ons.. wees realistisch , het ajax wat wij willen... dat komtniet meer of anders pas over een jaar of 5!! |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Ik zou kiezen voor Lacina Traoré. Deze jongen is veel en veel beter dan Dost en van Wolfswinkel. Die jongen heeft het al bewezen en voor een paar miljoen is hij te koop. Hij heeft alles in zich om een topper te worden. Vind het een type Drogba : IJzersterk in de lucht,lengte uiteraard mee, kan goed koppen, ballen vasthouden én kaatsen. Scoren doet hij ook redelijk dusja : Waarom niet? |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Spreekt geen Nederlands. :-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ik dacht toch echt dat Pietje de spits zou worden, of is iedereen dat nu alweer vergeten? :-) |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
Bas Dost....... die gaat hopeloos mislukken. Never naar AJAX halen !!! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: dost gaat een grote spits worden, maar niet meteen en is derhalve dus geen oplossing voor ajax nu. Tenzij iedereen schijt heeft aan dit seizoen en denkt aan de lange termijn, dan zou hij wel in het plaatje passen. Ik ben persoonlijk meer gecharmeerd van Yildrim en Kadlec, De een heeft een goede actie in huis, de ander is kopsterk en staat altijd op de goede plek. dus begrijp me niet verkeerd, bas dost is een goede speler, maar is op dit moment nog niet goed genoeg om voor ajax te spelen en is op dit moment niet beter dan siem de jong in de spits. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Nadeel van een speler bij een nederlandse club halen is dat Ajax te veel moet betalen. Feyenoord kon Dost kopen voor 3,5 mlj. Nu Ajax komt is de vraagprijs 6 mlj. Das teveel voor een speler die al een tijdje niet speelt. In dat opzicht kun je beter in het buitenland kijken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 08:32 schreef Per4manc het volgende:Nadeel van een speler bij een nederlandse club halen is dat Ajax te veel moet betalen. Feyenoord kon Dost kopen voor 3,5 mlj. Nu Ajax komt is de vraagprijs 6 mlj. Das teveel voor een speler die al een tijdje niet speelt. In dat opzicht kun je beter in het buitenland kijken. Inderdaad een nadeel. Bas Dost lijkt me wel geschikt voor het Ajax systeem maar om hier te zeggen dat ie het red. Geen idee bv. Sulejmani komt nu ook pas los terwijl iedereen dacht dat het een aanwinst was. Kijk het is misschien een type Huntelaar maar van Huntelaar weet je dat ie bij iedere club waar ie speelt kan scoren. Voor 3,5 mill. kun je het dus proberen maar 6 mill. is teveel. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ik ga toch voor een ervarener spits ajax je hebt 3 dagen,aub zoek een waardige vervanger. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
geen noodaankoop please....... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: je moet toch wel een spits halen je hebt nu het geld om het te doen... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maar als je een spits gaat kopen om het kopen en ajax kennende niet veel voor willen betalen dan wordt het in mijn ogen al snel weer zo,n paniekaankoop man..... ik denk dat we mido gaan missen....... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 09:48 schreef joduh het volgende:maar als je een spits gaat kopen om het kopen en ajax kennende niet veel voor willen betalen dan wordt het in mijn ogen al snel weer zo,n paniekaankoop man..... ik denk dat we mido gaan missen....... ajax schijnt al een lijstje te hebben dus ik ben benieuwd waar ze mee komen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
'Ajax al in onderhandeling over spelers
Ajax doet al een beroep op plan B, zoals trainer Frank de Boer het eerder deze week verwoordde. De Amsterdamse club verkocht gisteren Luis Suarez voor 25 miljoen euro en is direct in onderhandeling gegaan met een aantal clubs over mogelijke versterkingen. Dat vertelde algemeen directeur Rik van den Boog tegen Eredivisie Live. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
waarom zou het niets worden met El Hamdaoui, de Jong, zijkanten Ebicilio en Sulejmani Eriksen en Enoh, Blind, Vertonghen, ALderweireld en v/d Wiel en Steek natuurlijk op de goal? |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 08:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad een nadeel. Bas Dost lijkt me wel geschikt voor het Ajax systeem maar om hier te zeggen dat ie het red. Geen idee bv. Sulejmani komt nu ook pas los terwijl iedereen dacht dat het een aanwinst was. Kijk het is misschien een type Huntelaar maar van Huntelaar weet je dat ie bij iedere club waar ie speelt kan scoren. Voor 3,5 mill. kun je het dus proberen maar 6 mill. is teveel. van Huntelaar weet je dat ie bij iedere club waar ie speelt kan scoren
Van Dost niet ?? Hij heeft nog niet de gevestigde naam van Huntelaar, maar heeft het bij Heracles prima gedaan en heeft er dit seizoen met een minimum aan speeltijd gewoon alweer 7 in liggen. Lijkt me prima. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 09:48 schreef joduh het volgende:maar als je een spits gaat kopen om het kopen en ajax kennende niet veel voor willen betalen dan wordt het in mijn ogen al snel weer zo,n paniekaankoop man..... ik denk dat we mido gaan missen....... Joduh, kom op man. Mido missen ?? De Mido van 10 jaar geleden was prima, de Mido van afgelopen periode was een flop. Oké, hij heeft een paar goals gemaakt, maar verder heeft wat mij betreft wat mensen tot wanhoop gedreven. Daarbij denk ik aan de dietiste en Adidas, dat ineens een Ajax spelers-shirt in xxxl moest maken.... Na Gabrich en Urzaiz zelden zo'n gedrocht in ons prachtige shirt zien lopen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:18 schreef Ronald 1960 het volgende:waarom zou het niets worden met El Hamdaoui, de Jong, zijkanten Ebicilio en Sulejmani Eriksen en Enoh, Blind, Vertonghen, ALderweireld en v/d Wiel en Steek natuurlijk op de goal? simpel mis je geen ervaring dan je red het niet enkelt met jeugd... |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Dost is nu al te duur. Heerenveen heeft het hoog in de bol omdat ze weten dat Ajax nu 25 miljoen in het laatje heeft, proberen ze Ajax weer op kosten te jagen door 6 miljoen te vragen terwijl hij voor 3.2 gehaald is en zijn talent daar alleen maar verpest wordt door Ron Jans.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:28 schreef AFCA! het volgende:Dost is nu al te duur. Heerenveen heeft het hoog in de bol omdat ze weten dat Ajax nu 25 miljoen in het laatje heeft, proberen ze Ajax weer op kosten te jagen door 6 miljoen te vragen terwijl hij voor 3.2 gehaald is en zijn talent daar alleen maar verpest wordt door Ron Jans.. ik heb gelezen 6 miljoen dat is toch echt te duur,gudjohnssen kost bijna niks. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote: Ja precies. Ajax moet zeker niet verder gaan dan 4 miljoen voor Dost. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Dost heeft 3 jaar contract, dat moet afgekocht worden. Verder heeft hij veel tekengeld gehad, daar zal Heerenveen wat van terug willen zien. Hij hoeft niet per se weg en heeft het, als je kijkt naar speeltijd en goals, best goed gedaan. Zal wel rond de 5 worden. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
En net wat van der Boog ook zegt, iedereen dus elke club met name in Nederland, weet dat ajax wat geld te besteden heeft, en dus vragen ze veel te veel voor een speler. Dus ik denk dat Dost en Van Wolfswinkel onhaalbaar worden. Ik denk dat ajax vandaag of morgen met een complete verassing komt, gewoon iets dat niemand verwacht. Ik vind Dost eigenlijk wel een prima spits maar het zijn wel vaak ongeveer dezelfde goals, en dat zie je bij van Wolfswinkel ook. En bas Dost scoort niet egt tegen grote clubs als, Ajax en Psv. Maar okey, ik wacht maar eens lekker af. Van den Boog heeft wel aangegeven dat ajax ongeveer een handje vol spitsen op hun lijstje hebben staan. En waar ajax niet veel voor wil geven. DAt is wel logisch eigenlijk, ajax heeft volgens mij iets van 30 miljoen schuld? |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Ik persoonlijk zou eerder voor gudjohnson gaan het is veel meer een voetballer dan dost. Ik ben nu totaal niet onder de indruk van dost wel een leuke voetballer hoor en misschien word het een hele grote. Maar ik denk dat ajax een speler nodig heeft die al jaren heeft bewezen dat die goed kan voetballen. En dan heb ik nog 1 vraag sinds waneer is 32 te oud ???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door swennos -- |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Zucht..... Ajax heeft GEEN schuld !!!!!!!!! Ajax heeft flink verlies geleden de afgelopen jaren, maar geen schuld. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:59 schreef C. Eriksen het volgende:En net wat van der Boog ook zegt, iedereen dus elke club met name in Nederland, weet dat ajax wat geld te besteden heeft, en dus vragen ze veel te veel voor een speler. Dus ik denk dat Dost en Van Wolfswinkel onhaalbaar worden. Ik denk dat ajax vandaag of morgen met een complete verassing komt, gewoon iets dat niemand verwacht. Ik vind Dost eigenlijk wel een prima spits maar het zijn wel vaak ongeveer dezelfde goals, en dat zie je bij van Wolfswinkel ook. En bas Dost scoort niet egt tegen grote clubs als, Ajax en Psv. Maar okey, ik wacht maar eens lekker af. Van den Boog heeft wel aangegeven dat ajax ongeveer een handje vol spitsen op hun lijstje hebben staan. En waar ajax niet veel voor wil geven. DAt is wel logisch eigenlijk, ajax heeft volgens mij iets van 30 miljoen schuld? zucht zucht ach man ajax heeft geen schuld waar heb je het over,ik moet remco gelijk geven jij weet inderdaad niet waar je over praat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:26 schreef Oceanu het volgende:[..] Joduh, kom op man. Mido missen ?? De Mido van 10 jaar geleden was prima, de Mido van afgelopen periode was een flop. Oké, hij heeft een paar goals gemaakt, maar verder heeft wat mij betreft wat mensen tot wanhoop gedreven. Daarbij denk ik aan de dietiste en Adidas, dat ineens een Ajax spelers-shirt in xxxl moest maken.... Na Gabrich en Urzaiz zelden zo'n gedrocht in ons prachtige shirt zien lopen. ja precies zoals ik zeg man......ik denk nog steeds dat mido het kon!!!!en dat gelul over gedrocht...man man man,te triest voor woorden als je dat zegt..die keren dat hij meedeed deed hij het best lekker....en ervaring.en sterk..en kopsterk.. |
|
|
|