|
|
thomASS
|
|
|
Ze hebben nog 40 miljoen eigen vermogen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:23 schreef Oceanu het volgende:[..] van Huntelaar weet je dat ie bij iedere club waar ie speelt kan scoren Van Dost niet ?? Hij heeft nog niet de gevestigde naam van Huntelaar, maar heeft het bij Heracles prima gedaan en heeft er dit seizoen met een minimum aan speeltijd gewoon alweer 7 in liggen. Lijkt me prima. Voor de eredivisie is ie prima ja. Maar europees heb ik hem nog niet gezien dus ook geen mening over. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: 26 miljoen volgens slop op at5 een paar weken terug maar slop en ze verhaaltjes hij kan zo een sprookjes park beginnen. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 12:04 schreef verbrande harry het volgende:[..] 26 miljoen volgens slop op at5 een paar weken terug maar slop en ze verhaaltjes hij kan zo een sprookjes park beginnen. Een horror-park |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: wunderland kalkar mischien haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:59 schreef C. Eriksen het volgende:En net wat van der Boog ook zegt, iedereen dus elke club met name in Nederland, weet dat ajax wat geld te besteden heeft, en dus vragen ze veel te veel voor een speler. Dus ik denk dat Dost en Van Wolfswinkel onhaalbaar worden. Ik denk dat ajax vandaag of morgen met een complete verassing komt, gewoon iets dat niemand verwacht. Ik vind Dost eigenlijk wel een prima spits maar het zijn wel vaak ongeveer dezelfde goals, en dat zie je bij van Wolfswinkel ook. En bas Dost scoort niet egt tegen grote clubs als, Ajax en Psv. Maar okey, ik wacht maar eens lekker af. Van den Boog heeft wel aangegeven dat ajax ongeveer een handje vol spitsen op hun lijstje hebben staan. En waar ajax niet veel voor wil geven. DAt is wel logisch eigenlijk, ajax heeft volgens mij iets van 30 miljoen schuld? Ajax heeft 0,0 schuld. Ajac heeft verlies geleden, dat is wat anders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:04 schreef verbrande harry het volgende:[..] zucht zucht ach man ajax heeft geen schuld waar heb je het over,ik moet remco gelijk geven jij weet inderdaad niet waar je over praat. Wat hoor ik nou.... Whahahahahaaa, nee grapje man.... Maar jij twijfelt dus ook over Dost.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Remco, niet iedereen begrijpt dat. het eigen vermogen (zeg maar, wat er op de bank staat)is een stuk minder geworden. en inderdaad; AJAX heeft GEEN schuld!
of bedoelde jij met Ajac misschien toch een andere club...?? :-) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 12:19 schreef remco k het volgende:[..] Wat hoor ik nou.... Whahahahahaaa, nee grapje man.... Maar jij twijfelt dus ook over Dost.. ja denk niet de man voor ons dan ga ik toch wat voor meer ervaring... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Misschien zou dan toch Gudjohnsen een optie zijn, koop daar dan een jeugdig talent van, zoals bijvoorbeel Neymar van Santos, 18 jaar oud, en een heel groot talent.. heeft geloof ik 63 wedstrijden 43 goals gemaakt, dat is ook niet verkeerd.
Als je hem dan de tijd geeft tot begin volgend seizoen om te rijpen, dan heb je weer een goedhaantje in huis. Hier een filmpje van Neymar.
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 12:21 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Remco, niet iedereen begrijpt dat. het eigen vermogen (zeg maar, wat er op de bank staat)is een stuk minder geworden. en inderdaad; AJAX heeft GEEN schuld! of bedoelde jij met Ajac misschien toch een andere club...?? :-) Ik had het over Ajax- naC morgen:-) |
|
|
|
|
kwakman
|
|
|
Bas Dost goede speler maar maakt het niet bij Heerenveen. Ik weet het niet.Kwak |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: huuuuuuuuuuuuuuuuuh???????? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 12:28 schreef remco k het volgende:[..] Misschien zou dan toch Gudjohnsen een optie zijn, koop daar dan een jeugdig talent van, zoals bijvoorbeel Neymar van Santos, 18 jaar oud, en een heel groot talent.. heeft geloof ik 63 wedstrijden 43 goals gemaakt, dat is ook niet verkeerd. Als je hem dan de tijd geeft tot begin volgend seizoen om te rijpen, dan heb je weer een goedhaantje in huis. Hier een filmpje van Neymar. [ filmpje ] Voordeel van Gudjohnson zou zijn dat hij het systeem kent wat De Boer wil spelen, NL spreekt en ervaring meebrengt. Om dan eventueel een jong talent te brengen/halen zou zeker ook een goede optie zijn. Hoor veel berichten over Dost maar denk toch dat De BOer liever een spits wil die er staat, dan kom je denk ik toch uit op Gudjohnson. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 12:38 schreef dege het volgende:[..] Voordeel van Gudjohnson zou zijn dat hij het systeem kent wat De Boer wil spelen, NL spreekt en ervaring meebrengt. Om dan eventueel een jong talent te brengen/halen zou zeker ook een goede optie zijn. Hoor veel berichten over Dost maar denk toch dat De BOer liever een spits wil die er staat, dan kom je denk ik toch uit op Gudjohnson. ik ook gudjohnssen en een linksback en pak dan maar een talentje mee... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 12:28 schreef remco k het volgende:[..] Misschien zou dan toch Gudjohnsen een optie zijn, koop daar dan een jeugdig talent van, zoals bijvoorbeel Neymar van Santos, 18 jaar oud, en een heel groot talent.. heeft geloof ik 63 wedstrijden 43 goals gemaakt, dat is ook niet verkeerd. Als je hem dan de tijd geeft tot begin volgend seizoen om te rijpen, dan heb je weer een goedhaantje in huis. Hier een filmpje van Neymar. [ filmpje ] Die kan best een potje ballen. Vraag me alleen af of die nog te betalen is voor Ajax. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: zoals ik al eerder zei ik denk dat Gudjohnsen de beste keus zal zijn en ik raak er steeds meer van overtuigd en ik zou als linksback niemand halen geef atouba nog maar een kans |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 12:43 schreef swennos het volgende:[..] zoals ik al eerder zei ik denk dat Gudjohnsen de beste keus zal zijn en ik raak er steeds meer van overtuigd en ik zou als linksback niemand halen geef atouba nog maar een kans die linksback die zweed van groningen wil meen ik weg... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Schijnt zo'n 7 miljoen te moeten kosten, tenminste dat is/was de vraagprijs afgelopen zomer..
Speelt ook in Jong Brazillie geloof ik en heeft zelfs al gespeeld en gescoord voor het grpte Brazillie.
Echt een heel groot talent.. Grappig detail, in FM manager 2007 was dit als 15 jarig jochie veruit het grootste talent van dat spel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ik weet echt niet wie je bedoelt.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: frederik stenman contract loopt af deze zomer wil niet verlengen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mwwwwwwwwooooaaaaaaa. Ik weet het niet, vorig seizoen speelde Blind hem uit de basis in Groningen. tenminste als Blind niet op rechts hoefde te spelen.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 13:02 schreef remco k het volgende:[..] Mwwwwwwwwooooaaaaaaa. Ik weet het niet, vorig seizoen speelde Blind hem uit de basis in Groningen. tenminste als Blind niet op rechts hoefde te spelen.. oke groningen volg ik eigenlijk niet maar schoot me effe te binnen meer niet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik kan me ook echt geen goede back herinneren... |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
Beter halen ze Mertens. Die is vergelijkbaar met Suarez qua acties, snelheid, scoringsvermogen en vrijetrappen kan hij ook redelijk. Dost is alleen maar goed in de lucht en acties ho maar... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar we hebben denk ik geen buitenspelers nodig.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
busje440
|
|
|
laat Ajax zijn ding doen en alles komt goed let.... maar op |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 - 22:37 schreef remco k het volgende:Ik kap er mee vandaag. Maar conclusie tot nu toe: 1.) Kopsterk, daar lijkt me geen twijfel over mogelijk. 2.) Niet de spits met een eigen actie. 3.) Wel een neusje voor de goal, maar nog niet getest met weinig ruimte zoals dat bij Ajax het geval is. Mijn vragen zijn: 1.) Kan hij dus omgaan met minder ruimte. 2.) Is zijn handelingssnelheid hoog genoeg. 3.) kan hij het druk zetten op de tegenstander aan. 4.) is hij wel die kaatsende spits waarvan een aantal mensen zeggen dat hij het wel is. Ik heb twijfel, of hij dat kan. Dit heb ik ook ingevuld bij de poll. En wat iemand anders ook zegt, hij scoorde ze wel tegen ADO en Heerenveen enzo dat is iets anders dan tegen anderlecht scoren denk ik.
Ik vind wel van dat als Heerenveen nu ineens 6 miljoen wil hebben maar hem zelf niet eens opstelt alleen maar omdat ajax nu geld heeft dat ze echt op kunnen flikkeren met hun 6 miljoen. En ze hebben ook nog hamdoei en siem de jong, die toch echt scoorde tegen NAC van de week, iets waarvoor ik al "gewaarschuwd" had, ha ha. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 12:28 schreef remco k het volgende:[..] Misschien zou dan toch Gudjohnsen een optie zijn, koop daar dan een jeugdig talent van, zoals bijvoorbeel Neymar van Santos, 18 jaar oud, en een heel groot talent.. heeft geloof ik 63 wedstrijden 43 goals gemaakt, dat is ook niet verkeerd. Als je hem dan de tijd geeft tot begin volgend seizoen om te rijpen, dan heb je weer een goedhaantje in huis. Hier een filmpje van Neymar. [ filmpje ] Deze blijft bij santos en zou 30 miljoen kosten. Weer een reden dat suarez voor te weinig is verkocht ,maar ikz ei al dat ie 35 of 40 miljoen waard is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Als Ajax inderdaad Gudjohnson zou willen halen, mogen ze wel opschieten. Ik hoorde zojuist dat Feyenoord (!) vanmorgen contact heeft opgenomen met Jerry de Koning, de zaakwaarnemer van Gudjohnson, om hem naar Rotterdam te laten komen. |
|
|
|
|
HJSuk
|
|
|
Dost gaat het helemaal maken bij ajax, dat weet ik zeker. Met 3 technische jongens om hem heem (erkisen sulejmani en elhamdoui) is hij de perfecte oplossing als sterk aanspeelpunt, en sterke afmaker. Halen Dus!
-------------------Dost------------------------- -----El Hamdoui--------------sulejmani----------- -----------------eriksen------------------------- ----------Enoh-----------De Zeeuw--------------
Blind-----Vertonghen----Alderweireld--Van der wiel
----------------Stekelenburg------------------- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 15:00 schreef HJSuk het volgende:Dost gaat het helemaal maken bij ajax, dat weet ik zeker. Met 3 technische jongens om hem heem (erkisen sulejmani en elhamdoui) is hij de perfecte oplossing als sterk aanspeelpunt, en sterke afmaker. Halen Dus! -------------------Dost------------------------- -----El Hamdoui--------------sulejmani----------- -----------------eriksen------------------------- ----------Enoh-----------De Zeeuw-------------- Blind-----Vertonghen----Alderweireld--Van der wiel ----------------Stekelenburg------------------- Zonde dat Ebecilio er niet staat, die kan mooi op de plek van hammie, die geeft toch nooit een voorzet en dus is Dost ook overbodig |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
-----El hamdaoui----Dost------------
Ebecilio-----Eriksen-----Sulejmani--
--------------Enoh---------------
Blind--vertonghen--alderweireld--vd.wiel
------------Stekelenburg---------
Ik denk dat dit hem nooit word maar ik zou het wel eens mee willen maken, lekker aanvallend. I.p.v. Enoh kan de zeeuw dan ook, en op de positie van eriksen kan de jong eventueel ook. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 15:41 schreef C. Eriksen het volgende:-----El hamdaoui----Dost------------ Ebecilio-----Eriksen-----Sulejmani-- --------------Enoh--------------- Blind--vertonghen--alderweireld--vd.wiel ------------Stekelenburg--------- Ik denk dat dit hem nooit word maar ik zou het wel eens mee willen maken, lekker aanvallend. I.p.v. Enoh kan de zeeuw dan ook, en op de positie van eriksen kan de jong eventueel ook. Ja zet lekker Demy erop, die is zo goed, en oooja tuurlijk haal Eriksen eraf anders.....
2 spitsen? We gaan weer het oude AJAX-SPELLETJE SPELEN, dit ziet erop papier leuk uit, maar zo gaat het idd nooit worden, dus nu een serieuze opstelling graag!?! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 15:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ja zet lekker Demy erop, die is zo goed, en oooja tuurlijk haal Eriksen eraf anders..... 2 spitsen? We gaan weer het oude AJAX-SPELLETJE SPELEN, dit ziet erop papier leuk uit, maar zo gaat het idd nooit worden, dus nu een serieuze opstelling graag!?! Wat dacht je hiervan, mits iedereen fit is..
====================Stekelenburg=====================
================Alder============Jan================= Wiel============================================Daley ==================================================== ====De Zeeuw==============================Lodeiro==== ======================Eriksen======================== Sulejmani======================================Ebecilio =================De Jong/Mounir======================
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
------------------STEKELENBURG--------------
V.D WIEL---ALDERWEIRELD--VERTONGHEN----BLIND
-------------------DE ZEEUW-----------------
SULEJMANI----ERIKSEN-----DE JONG-----EBECILIO
-----------------EL HAMDAOUI----------------- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 16:32 schreef C. Eriksen het volgende:------------------STEKELENBURG-------------- V.D WIEL---ALDERWEIRELD--VERTONGHEN----BLIND -------------------DE ZEEUW----------------- SULEJMANI----ERIKSEN-----DE JONG-----EBECILIO -----------------EL HAMDAOUI----------------- dit zou ik ook wel eens willen zien, waarbij Eriksen of de Jong zich ook een linie terug zouden kunnen laten zakken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Pfff....van de ene kant twijfel...de ander ja en ander kant nee zelfs. We missen nu een lange spits die voorzetten erin kan knallen/koppen. Dat is duidelijk...je kan wel vleugelspitsen hebben, maar voorzet hoef je niet te geven want er staat toch nooit iemand (en als er iemand staat is het een kabouter).
Maar of hij het echt gaat redden bij een club als Ajax...betwijfel het. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Eerlijk gezegd heb ik mijn twijfels omtrent Dost, omdat hij denk ik zo'n speler is die het bij de subtop goed doet, maar éénmaal bij een topclub tekort komt. Het is gewoon een gevoel, maar kan er ook volledig naast zitten, vandaar mijn twijfel. Bij Ajax zal er extra op 'm gelet worden en ik ben bang dat ie de druk gaat voelen. In potentie is hij wel balvast en heeft ie een neusje voor de goal, maar hij is niet de snelste. Hij kan dat weer wel compenseren met zijn lengte. Ik zit dus echt in dubio over deze speler en Ajax moet hem wedstrijden lang goed bekijken en dan een oordeel vellen. Ik ga het vanaf nu ook doen en kom over een tijd met een conclusie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 13:53 schreef alibabba het volgende:Eerlijk gezegd heb ik mijn twijfels omtrent Dost, omdat hij denk ik zo'n speler is die het bij de subtop goed doet, maar éénmaal bij een topclub tekort komt. Het is gewoon een gevoel, maar kan er ook volledig naast zitten, vandaar mijn twijfel. Bij Ajax zal er extra op 'm gelet worden en ik ben bang dat ie de druk gaat voelen. In potentie is hij wel balvast en heeft ie een neusje voor de goal, maar hij is niet de snelste. Hij kan dat weer wel compenseren met zijn lengte. Ik zit dus echt in dubio over deze speler en Ajax moet hem wedstrijden lang goed bekijken en dan een oordeel vellen. Ik ga het vanaf nu ook doen en kom over een tijd met een conclusie. Ik heb dus precies hetzelfde, best veel vrsgen in mijn hoofd die mij aan het twijfelen brengen.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 13:53 schreef alibabba het volgende:Eerlijk gezegd heb ik mijn twijfels omtrent Dost, omdat hij denk ik zo'n speler is die het bij de subtop goed doet, maar éénmaal bij een topclub tekort komt. Het is gewoon een gevoel, maar kan er ook volledig naast zitten, vandaar mijn twijfel. Bij Ajax zal er extra op 'm gelet worden en ik ben bang dat ie de druk gaat voelen. In potentie is hij wel balvast en heeft ie een neusje voor de goal, maar hij is niet de snelste. Hij kan dat weer wel compenseren met zijn lengte. Ik zit dus echt in dubio over deze speler en Ajax moet hem wedstrijden lang goed bekijken en dan een oordeel vellen. Ik ga het vanaf nu ook doen en kom over een tijd met een conclusie. het voordeel voor Dost bij AJAX is dat hij niet de snelste hoeft te zijn, AJAX speelt merendeels op de helft van de tegenstander, als hij dan alleen maar zorgt dat hij goed staat om af te maken of te kaatsen kan hij van grote waarde zijn voor AJAX en vergeet niet, Dost heeft bij AJAX betere spelers om zich heen als bij Heereveen, dat maakt hem als voetballer alleen maar sterker. Mocht de transfer van Mertens doorgaan, heb je aan hem en aan Sulejmani genoeg snelheid in je elftal, heb die Mickey afgelopen week een sprint zien trekken, ongelooflijk hoe snel hij was, hij lijkt een beetje de oude te worden. Als dat gebeurd en je hebt Mertens er ook bij, kan je als het inderdaad goed loopt een dodelijke aanval hebben. Ben alleen benieuwd hoe onze El Hamdaoui reageerd op de evt nieuwe aankopen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 14:03 schreef dege het volgende:[..] het voordeel voor Dost bij AJAX is dat hij niet de snelste hoeft te zijn, AJAX speelt merendeels op de helft van de tegenstander, als hij dan alleen maar zorgt dat hij goed staat om af te maken of te kaatsen kan hij van grote waarde zijn voor AJAX en vergeet niet, Dost heeft bij AJAX betere spelers om zich heen als bij Heereveen, dat maakt hem als voetballer alleen maar sterker. Mocht de transfer van Mertens doorgaan, heb je aan hem en aan Sulejmani genoeg snelheid in je elftal, heb die Mickey afgelopen week een sprint zien trekken, ongelooflijk hoe snel hij was, hij lijkt een beetje de oude te worden. Als dat gebeurd en je hebt Mertens er ook bij, kan je als het inderdaad goed loopt een dodelijke aanval hebben. Ben alleen benieuwd hoe onze El Hamdaoui reageerd op de evt nieuwe aankopen. El Hammie is gekocht voor 5 miljoen en Mertens en Dost halen kan gewoon niet. Het kan alleen Dost worden, want Mertens zal te duur zijn en Ajax heeft destijds de kans gehad om hem binnen te halen! De miljoenen van Suarez moet je nu niet verprutsen, maar koesteren. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 14:03 schreef dege het volgende:[..] het voordeel voor Dost bij AJAX is dat hij niet de snelste hoeft te zijn, AJAX speelt merendeels op de helft van de tegenstander, als hij dan alleen maar zorgt dat hij goed staat om af te maken of te kaatsen kan hij van grote waarde zijn voor AJAX en vergeet niet, Dost heeft bij AJAX betere spelers om zich heen als bij Heereveen, dat maakt hem als voetballer alleen maar sterker. (quote) Volledig eens. Zelfde als het verhaal over meeverdedigen. Bij Heerenveen zal ie inderdaad gerust 50 a 60 meter mee moeten. Bij Ajax niet, omdat er al heel snel druk gezet wordt. Is totaal anders spelen dan bij Heerenveen. Daarbij denk ik dat als je met een minimum aan speeltijd er bij Heerenveen 7 of 8 in schiet, je er bij Ajax makkelijk 20 moet kunnen maken. Omdat hij ook nog veel meer kansen zal krijgen als bij Heerenveen. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ging effe fout.
Volledig eens. Zelfde als het verhaal over meeverdedigen. Bij Heerenveen zal ie inderdaad gerust 50 a 60 meter mee moeten. Bij Ajax niet, omdat er al heel snel druk gezet wordt. Is totaal anders spelen dan bij Heerenveen. Daarbij denk ik dat als je met een minimum aan speeltijd er bij Heerenveen 7 of 8 in schiet, je er bij Ajax makkelijk 20 moet kunnen maken. Omdat hij ook nog veel meer kansen zal krijgen als bij Heerenveen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Er zijn toch nog 136 mensen die gestemd hebben :O Nog best veel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Weet je wat het grappige is, nadat er zo'n 20 mensen hadden gestemd, is het constant zo rond de 66% gebleven... |
|
|
|