BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord heeft naast Nilsson ook Gudjohnsen nog op lijstje staan'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 29 januari 2011 - 07:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Feyenoord heeft naast Nilsson ook Gudjohnsen nog op lijstje staan' (VoetbalZone)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Feyenoord polst Gudjohnson
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 januari 2011 - 07:59   quote  deeplink  
Al die namen.. Maar dr komt toch NIEMAND!

Lasse Nilsson en Eidur Gudjohnsen lijken de laatste twee namen die nog in aanmerking komen om Feyenoord te gaan versterken. De Zweed en IJslander zijn ieder in beeld bij de Rotterdammers, die afgelopen week ruimte creëerden in de salarissfeer door Karim El Ahmadi tot het eind van het seizoen te verhuren. Feyenoord wil Gudjohnsen overnemen, laat de zaakwaarnemer van de aanvaller, Jerry de Koning, weten aan De Telegraaf.

Gudjohnsen (32) wordt nu begeerd door zowel Ajax als Feyenoord. PSV streepte zichzelf begin deze week al resoluut weg als club met belangstelling voor de aanvaller van Stoke City. Gudjohnsen was midden jaren negentig al eens actief op de Nederlandse velden. Namens PSV speelde hij toen dertien wedstrijden, waarin hij drie goals maakte. Later kwam hij uit voor Bolton Wanderers, Chelsea, Barcelona, AS Monaco en Tottenham Hotspur. Gudjohnsen zei bereid te zijn in te leveren aan salaris, als hij bij Ajax aan de slag zou kunnen gaan als opvolger van Luis Suárez.

Of hij ook welwillend tegenover een vertrek naar Feyenoord staat, is niet bekend. De Kuipbewoners willen hoe dan ook een aanvaller halen. Luc Castaignos kan de komende dagen nog vertrekken uit de havenstad en voorin heeft de ploeg al weinig armslag. Jon Dahl Tomasson en Sekou Cissé zijn geblesseerd en Diego Biseswar komt tekort voor het niveau dat Mario Been nastreeft. Feyenoord wilde eigenlijk Bas Dost halen, maar mag hem alleen kopen en niet huren. Nilsson blijft ook nog kandidaat om te komen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 29 januari 2011 - 08:00   quote  deeplink  
kans? 0,0....!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 januari 2011 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 08:00 schreef Leon FR1908 het volgende:
kans? 0,0....!!
T bericht doet voor of Feyenoord voor allebei gaat.
Wel een perfecte voorhoede voor een 4-4-2.

maar ja... nee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 29 januari 2011 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 08:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T bericht doet voor of Feyenoord voor allebei gaat.
Wel een perfecte voorhoede voor een 4-4-2.

maar ja... nee.
tja 4-4-2 Mario denk daar niet eens over na.....
Rovert
 Rovert - zaterdag 29 januari 2011 - 08:11   quote  deeplink  
Maar wacht even, is dit niet het eeuwenoude spelletje van de zaakwaarnemer die dat bericht de lucht in gooit in de hoop dat zijn speler meer waard wordt?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 29 januari 2011 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 08:11 schreef Rovert het volgende:
Maar wacht even, is dit niet het eeuwenoude spelletje van de zaakwaarnemer die dat bericht de lucht in gooit in de hoop dat zijn speler meer waard wordt?
zo word het spelletje idd gespeeld........
Rovert
 Rovert - zaterdag 29 januari 2011 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 08:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

zo word het spelletje idd gespeeld........
daar trappen wij slimme jongens van de straat toch niet

(14 miljoen andere Nederlanders wel weer natuurlijk, let op de posts vandaag hierover)
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 29 januari 2011 - 09:08   quote  deeplink  
Gudjohnsen zei bereid te zijn in te leveren aan salaris, als hij bij Ajax aan de slag zou kunnen gaan als opvolger van Luis Suárez.

Het is dus een jood, wat mij betreft niet welkom.
Vnny
 Vnny - zaterdag 29 januari 2011 - 09:19   quote  deeplink  
Ook niet echt een goalgetter, 14 doelpunten in de laatste 5 seizoenen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 januari 2011 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 09:08 schreef Bosifyable het volgende:
Gudjohnsen zei bereid te zijn in te leveren aan salaris, als hij bij Ajax aan de slag zou kunnen gaan als opvolger van Luis Suárez.

Het is dus een jood, wat mij betreft niet welkom.
Nee je leest t verkeerd.
Hij wil spelen. Dus is hij bereid salaris in te leveren, dus stel dat 020 hem op wil halen, wil hij wel in leveren.
Els
 Els - zaterdag 29 januari 2011 - 09:24   quote  deeplink  
32....gestopt met lezen
Vnny
 Vnny - zaterdag 29 januari 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 09:24 schreef Els het volgende:
32....gestopt met lezen
32 is een prachtige leeftijd maar niet voor een spits die Feyenoord moet binnenhalen
Els
 Els - zaterdag 29 januari 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 09:27 schreef Vnny het volgende:

[..]

32 is een prachtige leeftijd maar niet voor een spits die Feyenoord moet binnenhalen
absoluut, en absoluut.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 januari 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:00 schreef Stylzz het volgende:
Ajax moet haast maken als de poging om Bas Dost te contracteren op niets uitdraait. De nummer twee op het lijstje van de Amsterdammers Eidur Gudjohnsen wordt nu ook begeerd door Feyenoord. Namens de Rotterdammers nam algemeen directeur Eric Gudde gisteren contact op met de zaakwaarnemer van de IJslander, Jerry de Koning. Feyenoord wil Gudjohnsen overnemen, aldus zijn manager. ´

Die had eerder op de dag juist aan Ajax laten weten dat de oud-speler van onder meer PSV, Chelsea en FC Barcelona gratis weg mag bij Stoke City en bereid is voor een laag salaris bij Ajax te gaan voetballen. Ik wil mijn carrière een nieuwe impuls geven, zei de aanvaller afgelopen week al in Telesport.
Vooral gratis. Voor dus alleen salaris. Voor 6 maanden lijkt me dat geen slechte oplossing?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 29 januari 2011 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 09:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee je leest t verkeerd.
Hij wil spelen. Dus is hij bereid salaris in te leveren, dus stel dat 020 hem op wil halen, wil hij wel in leveren.
Als je het zo stelt, moet ik je wel gelijk geven.

Maar vraag is wat hij liever doet; spelen bij een club in de (huidige) top 3 van de Eredivisie, of de rol van een redder vervullen bij, eveneens, een topclub waar het ff wat minder gaat?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 januari 2011 - 10:09   quote  deeplink  
Nou, bij ons speelt hij gegarandeerd.Bij 020 zit ie ws ook op de bank.
Maar goed, ook deze jongen komt ws niet nee.
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:09 schreef Stylzz het volgende:
Nou, bij ons speelt hij gegarandeerd.Bij 020 zit ie ws ook op de bank.
Maar goed, ook deze jongen komt ws niet nee.
nee ben ook bang van niet, weer een broodje aap, supp hoop geven etc..
het zou mooi zijn, ik zou het zeker een versterking vinden, maja, hoop is??
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 09:27 schreef Els het volgende:

[..]

absoluut, en absoluut.
dus ook jij kijk liever met t oog op de toekomst??
als ik het goed begrijp heb je liever een weer een ''jochie'''??
onze voorhoede loopt stroef tot kut, vanuit t middenveld al, what the hell wil je dan een jochie in de punt zetten??? dat zag je toch ook al bij luc? beter kijken sommigen hier op de topic gewoon naar NU, want overleven is goud, kijken naar de toekomst is nog geen brons waard..laten we dit seizoen overleven en dan weer vooruit kijken, en ga je dus hopen op ervaring/body/30+..32 is dus prima, type van beukering, maar dan wat beter..overigens vond ik beukering 1 van de betere tegen de graafschap..

maar goed, hijkomt toch niet, dus dan koef maar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door el1986 --
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 10:34   quote  deeplink  
ik kan dr gewoon echt niet overuit.. dat de meeste hier iemand zien komen die goed is voor de toekomst, ipv iemand met ervaring/leeftijd/body met zich meebrengt.. als je met t oog op de toekomst kijkt OP DIT MOMENT, juist waar je dat ff beter niet kan doen, omdat je net boven de streep staat, heb je toch geen zak aan een jochie die ''normaal gesproken'' niks beter is dan onze eigen talenten???(bij wie t er nu ff niet uitkomt....)want als je hieronderin blijft staan helpt zon ''jochie'' ook vrij weinig, ik wil een beuker, eeen sloper, die voor doelpunten en voor roem wil gaan, niet iemand die over 2 jaar weer weg is, omdat arsenal/inter/mila/man u/ etc etc voor de deur staat..
je hebt iemand VOOR NU nodig, die zo goed als de rest op sleeptouw kan nemen, die onze club, onze als fans zijnde, weer kleur kan geven...en ehmmm dat zie ik dost of van wolfswinkel niet doen...nagenoeg niet genoeg ervaring, om de kuip-vrees niet te hebben... en een ervaren gozert komt sneller over die angst heen..zag makaay bijv.. speelde kut, maar stoorde zich er niet aan..zon iemand hebben we nodig, dan een stelletje huilebakke op het veld!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door el1986 --
Rovert
 Rovert - zaterdag 29 januari 2011 - 10:43   quote  deeplink  
Het zit je wel hoog zeg, dat je 2 keer reageert

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door Rovert --
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:43 schreef Rovert het volgende:
Het zit je welging zeg, dat je 2 keer reageert
ja, ik vind sommige zo stom en naief denken hierro.. maar goed, ieder zn eigen mening, er zullen ook velen NIET eens met me zijn, gehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door el1986 --
Els
 Els - zaterdag 29 januari 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:26 schreef el1986 het volgende:

[..]

dus ook jij kijk liever met t oog op de toekomst??
als ik het goed begrijp heb je liever een weer een ''jochie'''??
onze voorhoede loopt stroef tot kut, vanuit t middenveld al, what the hell wil je dan een jochie in de punt zetten??? dat zag je toch ook al bij luc? beter kijken sommigen hier op de topic gewoon naar NU, want overleven is goud, kijken naar de toekomst is nog geen brons waard..laten we dit seizoen overleven en dan weer vooruit kijken, en ga je dus hopen op ervaring/body/30+..32 is dus prima, type van beukering, maar dan wat beter..overigens vond ik beukering 1 van de betere tegen de graafschap..

maar goed, hijkomt toch niet, dus dan koef maar..
Ach, in mijn beleving zit er een heel scala tussen de 18 en de 32. Maar als er volgens jou alleen maar spitsen zijn die óf 18 óf 32 zijn, dan begrijp ik je frustratie wel weer.
Els
 Els - zaterdag 29 januari 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:44 schreef el1986 het volgende:

[..]

ja, ik vind sommige zo stom en naief denken hierro.. maar goed, ieder zn eigen mening, er zullen ook velen NIET eens met me zijn, gehe
Ik vind jou stom en naief, maar hoor je mij klagen?
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:51 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind jou stom en naief, maar hoor je mij klagen?
haha, heb liever dat je klaag idd :)
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:50 schreef Els het volgende:

[..]

Ach, in mijn beleving zit er een heel scala tussen de 18 en de 32. Maar als er volgens jou alleen maar spitsen zijn die óf 18 óf 32 zijn, dan begrijp ik je frustratie wel weer.
je bent wel goed met je bekkie..respect..je hebt me uitgelult i guess..
Els
 Els - zaterdag 29 januari 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:54 schreef el1986 het volgende:

[..]

haha, heb liever dat je klaag idd :)
;-)
kansenbenutter
 kansenbenutter - zaterdag 29 januari 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 09:08 schreef Bosifyable het volgende:
Gudjohnsen zei bereid te zijn in te leveren aan salaris, als hij bij Ajax aan de slag zou kunnen gaan als opvolger van Luis Suárez.

Het is dus een jood, wat mij betreft niet welkom.
die jodennaam zie ik nog meer dan t geliefde FEYENOORD.
namaak generatie!
kansenbenutter
 kansenbenutter - zaterdag 29 januari 2011 - 10:58   quote  deeplink  
Belamy heb ik liever dan die wannabee jood.
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:58 schreef kansenbenutter het volgende:
Belamy heb ik liever dan die wannabee jood.
die hoop, heb ik een aantal weken al achter me gelegd... al ben ik wel benieuwd of die zn woord nakomt in de zomer..
Els
 Els - zaterdag 29 januari 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:55 schreef el1986 het volgende:

[..]

je bent wel goed met je bekkie..respect..je hebt me uitgelult i guess..
Ik begrijp je afweging wel. Maar Feyenoord heeft inmiddels een enorme reputatie opgebouwd als paniekkoper pur sang. Als Gudjohnson naar hun volle overtuiging er nu nog 15 inschopt voor Feyenoord, dan moeten ze het maar overwegen, maar de selectie raakt steeds meer uit balans. Ze komen met de brommer of met een scootmobiel, en de tussengroep, de groep waar je echt op zou moeten kunnen bouwen, dus de 23-28 jarige, daar hebben we er nu geloof ik nog maar 2 van Vlaar en Schaken. En dan hoor je me idd opeens weer klagen....
Indo
 Indo - zaterdag 29 januari 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Het enige wat ze moeten doen is snel handelen, anders grijpen ze er
weer overal naast, zal niet de eerste keer zijn, kan die Blokland niet
Dost betalen, Lasse Nilson,ik zeg niet gelijk nee, maar weet het niet zo net.
Ik zou mn zinnen zetten op Dost, maarja kopen en niet huren en dat wil Heerenveen
niet,dus Blokland aub kom over de brug en Gudjohnson zal ook wel te duur zijn.
Eerst Twente maar pijn doen, blijf maar hopen....
crnal
 crnal - zaterdag 29 januari 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Dus LUC met toekomst perspectief doe je weg voor een minimaal bedrag en koop je een veteraan ooooohh feyenoord we moeten naar de klote
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:00 schreef Els het volgende:

[..]

Ik begrijp je afweging wel. Maar Feyenoord heeft inmiddels een enorme reputatie opgebouwd als paniekkoper pur sang. Als Gudjohnson naar hun volle overtuiging er nu nog 15 inschopt voor Feyenoord, dan moeten ze het maar overwegen, maar de selectie raakt steeds meer uit balans. Ze komen met de brommer of met een scootmobiel, en de tussengroep, de groep waar je echt op zou moeten kunnen bouwen, dus de 23-28 jarige, daar hebben we er nu geloof ik nog maar 2 van Vlaar en Schaken. En dan hoor je me idd opeens weer klagen....
hmmm, dat het team steeds meer uit belans raakt ben ik zeker meer dan met je eens..wie is de oudste van de basis 11 eigenlijk? vlaar??(de cler denk ik, maar die telt heel ff niet mee hha)
hans b vak j
 hans b vak j - zaterdag 29 januari 2011 - 11:02   quote  deeplink  
Bruins ruilen voor Koef ?
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:02 schreef hans b vak j het volgende:
Bruins ruilen voor Koef ?
eh nee..moet je alsnog bijbetalen..
Els
 Els - zaterdag 29 januari 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:02 schreef el1986 het volgende:

[..]

hmmm, dat het team steeds meer uit belans raakt ben ik zeker meer dan met je eens..wie is de oudste van de basis 11 eigenlijk? vlaar??(de cler denk ik, maar die telt heel ff niet mee hha)
Volgens mij is Vlaar een jaar of 25, dus in de bloei van zijn carriere. De Cler boven de 30, dus afbouwen, Schaken 28, laat ik daar maar niets van zeggen, El Ahmadi 24 of 25... weg.
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:05 schreef Els het volgende:

[..]

Volgens mij is Vlaar een jaar of 25, dus in de bloei van zijn carriere. De Cler boven de 30, dus afbouwen, Schaken 28, laat ik daar maar niets van zeggen, El Ahmadi 24 of 25... weg.
zoals je het nu zegt, snap ik nu pas wat je bedoeld met ''steeds meer uit belans''..want wat ik denk dat je bedoeld is; de leeftijden liggen te ver uit elkaar?..
raket
 raket - zaterdag 29 januari 2011 - 11:08   quote  deeplink  
Ik hoop op een van de twee.Anders gaat Feyenoord toch echt degradatie voetbal spelen.Je moet gewoon een goede spits hebben.Zou ze het liefst alle twee zien komen en dan 4-4-2 gaan spelen.Met alle andere systemen werkt het niet.Maar dan zou je ook nog fernandez kunnen halen van exelsior.Ik hoop in ieder geval dat er iets komt.
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:08 schreef raket het volgende:
Ik hoop op een van de twee.Anders gaat Feyenoord toch echt degradatie voetbal spelen.Je moet gewoon een goede spits hebben.Zou ze het liefst alle twee zien komen en dan 4-4-2 gaan spelen.Met alle andere systemen werkt het niet.Maar dan zou je ook nog fernandez kunnen halen van exelsior.Ik hoop in ieder geval dat er iets komt.
ik denk geen van 2, sterker nog, ik denk dat er niemand bij komt..
raket
 raket - zaterdag 29 januari 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:10 schreef el1986 het volgende:

[..]

ik denk geen van 2, sterker nog, ik denk dat er niemand bij komt..
Ja,wel.Dat moet gewoon.Je maakt gewoon geen doelpunten.Maar misschien zegt vittesse wel het gaat niet door,want dan maken we Feyenoord sterker.Gudjohnson,zal wel op die joden willen wachten en bas dost ook.Je hebt wel een punt de spelers moeten natuurlijk zelf ook willen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 januari 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:10 schreef el1986 het volgende:

[..]

ik denk geen van 2, sterker nog, ik denk dat er niemand bij komt..
Dat denk ik ook.

nog 2.5 dag dan weet je t.
Els
 Els - zaterdag 29 januari 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:06 schreef el1986 het volgende:

[..]

zoals je het nu zegt, snap ik nu pas wat je bedoeld met ''steeds meer uit belans''..want wat ik denk dat je bedoeld is; de leeftijden liggen te ver uit elkaar?..
Ja, klopt.
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:12 schreef raket het volgende:

[..]

Ja,wel.Dat moet gewoon.Je maakt gewoon geen doelpunten.Maar misschien zegt vittesse wel het gaat niet door,want dan maken we Feyenoord sterker.Gudjohnson,zal wel op die joden willen wachten en bas dost ook.Je hebt wel een punt de spelers moeten natuurlijk zelf ook willen.
ja maar lieve schat, dat wil ik dus ook.. iemand die komt, die voor roem wil gaan, die doelpunten wil maken om zichzelf/en de club weer beter te maken, de fans hoop wil geven, maar wie wil dit momenteel nog in de tijd van '' modern football''??.. en aangezien onze club er bij de fans erom bekend staat dat 9 van de 10 transfers mislukken, denk ik juist niet dat wij versterkingen krijgen..en als we een spits bij krijgen ben ik ook vbang dat het geen toegevoegde waarde zal zijn...daarin tegen ben was/ben ik wel blij met jhonny.
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

nog 2.5 dag dan weet je t.
sluit dan de markt?????????????/
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:15 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, klopt.
hmm je hebt me compleet omver gelult, ik zou zeker niet de eerste zijn denk ik haha, en ook niet de laatste:P

ik neem niet mn woorden terug over dat ik graag een oudere ervaren speler zie komen, maar over ''uit-balans'''heb je 100% gelijk..en als je het weer enigzins in belans wil brengen heb je meerdere nieuwe spelers nodig van rond de 25 idd..
raket
 raket - zaterdag 29 januari 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Jezus mensen.Er zal toch wel ergens eens spits lopen,die bij zich zelf denkt.Ik wil in dat mooie shirt,dat fantastische stadion en voor dat geweldige legioen spelen.Het is natuurlijk ook nog zo,dat als je als spits een paar belangrijke goals maakt en je red Feyenoord daarmee,ben je gelijk razend populair.Bellamy en van beukering zijn toch niet de enigste?
raket
 raket - zaterdag 29 januari 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:16 schreef el1986 het volgende:

[..]

ja maar lieve schat, dat wil ik dus ook.. iemand die komt, die voor roem wil gaan, die doelpunten wil maken om zichzelf/en de club weer beter te maken, de fans hoop wil geven, maar wie wil dit momenteel nog in de tijd van '' modern football''??.. en aangezien onze club er bij de fans erom bekend staat dat 9 van de 10 transfers mislukken, denk ik juist niet dat wij versterkingen krijgen..en als we een spits bij krijgen ben ik ook vbang dat het geen toegevoegde waarde zal zijn...daarin tegen ben was/ben ik wel blij met jhonny.
Kusjes terug
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:19 schreef raket het volgende:

[..]

Kusjes terug
lol :-D
el1986
 el1986 - zaterdag 29 januari 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:18 schreef raket het volgende:
Jezus mensen.Er zal toch wel ergens eens spits lopen,die bij zich zelf denkt.Ik wil in dat mooie shirt,dat fantastische stadion en voor dat geweldige legioen spelen.Het is natuurlijk ook nog zo,dat als je als spits een paar belangrijke goals maakt en je red Feyenoord daarmee,ben je gelijk razend populair.Bellamy en van beukering zijn toch niet de enigste?
mm, hadden we maar een potje met 5 miljoen.. dan kwam je een stuk verder.. maar andere kant, we mogen niks KOPEN..wel transfer vrij aanschaffen..en dat is behoorlijk kut, als het goed is, komt daar volgend seizoen verandering in
Rovert
 Rovert - zaterdag 29 januari 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:55 schreef el1986 het volgende:

[..]

je bent wel goed met je bekkie..
altijd handig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord heeft naast Nilsson ook Gudjohnsen nog op lijstje staan'









0.0068337