|
|
tugo
|
|
|
Begin van het seizoen 36 speler nu nog maar 32 spelers dus is er ook meer geld want er is minder salaris uitgaven en dan ook nog de hoger salaris zoals Suarez en Emanuelson. Dus er kan ook wel een goede spelers komen
Assati Verhuur Aldeerweireld Anita Atouba Blind Bodul Bonevacia Cvitach De zeeuw Donald Ebecilio El Hamdaoui Emanuelson verkocht Enoh Eriksen Graafland Jozefzoon Lingren Lodeiro Lukoki Mido Weg Oleguer Ooijer Obiliz De Jong Silva SNo Stekelenburg Suarez weg SUk Sulejmani Tainio Van der wiel Verhoeven Vertonghen Zeegelaar |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Van deze lijst mogen er zeker nog wel een paar weg van mij! Sno en Donald is al bekend dat ze weg mogen, Suk waarschijnlijk ook. En Tainio mag per direct vertrekken van mij. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Zeeegelaar is ook verhuurd. salarshuis krijgt inderdaad lucht tugo. Na dit seizeon weg: Suk, Bodul, donald, Tainio, Sno, Ooijer?, Oleguer, Atuba. En misschien nog Cvitanich. Frankie kan gaan bouwen! |
|
|
|
|
tugo
|
|
|
ja volgend seizoen zijn er zo en zo een paar weg
Ooijer,Sno,Donald en Suk en mischien ook maar atoube Bodul Bonevacia |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:40 schreef AFCA! het volgende:Van deze lijst mogen er zeker nog wel een paar weg van mij! Sno en Donald is al bekend dat ze weg mogen, Suk waarschijnlijk ook. En Tainio mag per direct vertrekken van mij. eens,scheelt ok weer op de salarisbegroting... |
|
|
|
|
bird
|
|
|
silva mag ook weg graafland gaat weg einde van het seizoen atouba weg |
|
|
|
|
tugo
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:45 schreef Robinho het volgende:Zeeegelaar is ook verhuurd. salarshuis krijgt inderdaad lucht tugo. Na dit seizeon weg: Suk, Bodul, donald, Tainio, Sno, Ooijer?, Oleguer, Atuba. En misschien nog Cvitanich. Frankie kan gaan bouwen! dus dan gaan er 9 nog eens weg dus dan kan je met nu mischie 3 a 4 goede spelers halen |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Er kan in ieder geval heel wat opgeruimd worden, en Frank de Boer zal dit wel aanvullen met talent en misschien gerichte aankopen. Er komt in ieder geval eindelijk een beetje orde in die selectie. |
|
|
|
|
tugo
|
|
|
geen een speler er bij wel weer een er af bodul dus nu nog maar 30 spelers
ja volgend seizoen zijn er zo en zo een paar weg
Ooijer,Sno,Donald en Suk en mischien ook maar atoube Bonevacia dus weer minder uitgaven aan salaris. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
En dan de jeugd lange contracten aanbieden en Chivu en Seedorf terugkopen. Al denk ik dat Seedorf niet meer in de Eredivisie wil voetballen. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:16 schreef Ride het volgende:En dan de jeugd lange contracten aanbieden en Chivu en Seedorf terugkopen. Al denk ik dat Seedorf niet meer in de Eredivisie wil voetballen. Seedorf kopen? Haha volgend jaar transfervrij ophalen, of contract ontbinden. Net als bij van bommel door ac milaan! |
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:16 schreef Ride het volgende:En dan de jeugd lange contracten aanbieden en Chivu en Seedorf terugkopen. Al denk ik dat Seedorf niet meer in de Eredivisie wil voetballen. Seedorf wil nog graag xtje voor ajax voetballen dus die komt nog wel richting amsterdam toe. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Behalve dat een aantal jongens aflopende contracten heeft die niet worden verlengd, worden en naar alle waarschijnlijkheid ook een aantal verkocht (Stekelenburg, Vertonghen, v/d Wiel, Alderweireld en wat als El Hamdaoui het echt goed gaat doen?) dit levert dan weer ettelijke miloenen op en daar moet dan echt wel een aantal (2, 3) toppers voor terug gekocht worden, al is het alleen maar om meer ervaring in het team te ktijgen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:16 schreef Ride het volgende:En dan de jeugd lange contracten aanbieden en Chivu en Seedorf terugkopen. Al denk ik dat Seedorf niet meer in de Eredivisie wil voetballen. ja tuurlijk effe chivu terug halen,ze willen geen geld uitgeven maar chivu terug halen kan dan wel hou op man... |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Laten we niet vergeten dat er komende zomer sowieso spelers vertrekken.
van der Wiel, Vertonghen, Stekelenburg vertrekken zeker..
En ik vermoed dat de Zeeuw, Sulejmani en misschien El ham ook nog eens verder zouden kunnen kijken..
kampioen zou dit jaar mooi zijn, dan volgend jaar met jeugd iedereen verassen.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:27 schreef verbrande harry het volgende:[..] ja tuurlijk effe chivu terug halen,ze willen geen geld uitgeven maar chivu terug halen kan dan wel hou op man... Christian chivu zijn contract loopt na dit seizoen ten einde. Dan kan hij hem verlengen, of hij is transfervrij! Maar hij speelt wel regelmatig, dus zal moeilijk worden. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:34 schreef eSCee het volgende:Laten we niet vergeten dat er komende zomer sowieso spelers vertrekken. van der Wiel, Vertonghen, Stekelenburg vertrekken zeker.. En ik vermoed dat de Zeeuw, Sulejmani en misschien El ham ook nog eens verder zouden kunnen kijken.. kampioen zou dit jaar mooi zijn, dan volgend jaar met jeugd iedereen verassen.. kijk jij denkt verder de selectie is nu al te licht als dat vertrekt hou je geen klote over...sjappo man goed nagedacht. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:37 schreef verbrande harry het volgende:[..] kijk jij denkt verder de selectie is nu al te licht als dat vertrekt hou je geen klote over...sjappo man goed nagedacht. Als al die spelers weg zouden gaan, dan bulkt ajax van het geld! Dan kopen ze alles leeg! hahaha :p |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Nu Aisatti, Atouba, Donald, Graafland. Lodeiro,Olequer, Ooijer, Sno, Suk, Tainio en Verhoeven nog. Dat zou lekker opruimen, weg met die gasten die helemaal niks toevoegen ! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:39 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Als al die spelers weg zouden gaan, dan bulkt ajax van het geld! Dan kopen ze alles leeg! hahaha :p man man stop maar met posten jij kijkt naar geld ajax moet ze selectie op peil houden en niet enkelt maar cashen. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 11:41 schreef verbrande harry het volgende:[..] man man stop maar met posten jij kijkt naar geld ajax moet ze selectie op peil houden en niet enkelt maar cashen. Ja, als je net ervoor had gelezen dat ze dachten dat bijna iedereen weg gaat. Dan krijgt ajax veel geld jah! en dan gaan ze ook genoeg kopen in de zomer! En denk je dat ik niet weet, dat ajax zijn selectie op peil moet houden? Man JIJ leert mij niks vriend! |
|
|
|