BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van den Boog: 'Ajax subsidieert'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 29 januari 2011 - 10:44   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Ajax zal een deel van de 26,5 miljoen uit de Suarez-transfer aanwenden om een spits (Bas Dost M.V.) van een Nederlandse club proberen te strikken. Het is toch prachtig dat Ajax het Nederlandse voetbal subsidieert, zegt algemeen directeur Rik van den Boog, die echter weigert om de hoofdprijs te betalen. We kopen alleen als de speler haalbaar is voor de waarde die wij hem toedichten. De prijs met factor drie gaan we niet doen.

Rik van den Boog Foto: Fotopersbureau DijkstraDe directeur zegt als Ajax-fan pijn te hebben, maar voor de club een goede deal te hebben gesloten. Zeker als je de huidige economie in ogenschouw neemt, was het lastig. Luis is zo enorm belangrijk. Het bod moest héél goed zijn om hem te laten gaan. Maar we konden het ook niet te erg maken, waardoor Luis nooit weg zou komen. Hij zei dat hij in Liverpool zo extreem veel meer kon verdienen, dat hij wilde vertrekken.

De supporters hoeven zich wat hem betreft geen zorgen te maken dat er na Suarez en Urby Emanuelson nog meer spelers vertrekken. Er is in zijn geheel geen concrete belangstelling voor andere spelers. De aanvaller en Emanuelson zullen niet snel worden vergeten. Urby is een ras-Ajacied en heeft hier zestien jaar gespeeld. En Luis heeft zo veel betekend. Ze zullen het afscheid krijgen dat ze verdienen, aldus Van den Boog.

Frank de Boer moest het vertrek van topschutter Luis Suarez met lede ogen aanzien. Dit is een groot verlies voor Ajax, zei de trainer die net op het punt stond zijn oogappeltje te bellen en feliciteren. Het is hem wel gegund, aldus de Noord-Hollander. Luis is een op-en-top sportman, die heel graag naar Liverpool wilde. Ajax is uiteindelijk tevreden met het bedrag en hij met zijn supertransfer.

De transfer werd uiteindelijk nog ruim voor de deadline van 29 januari, die De Boer stelde, afgerond. Daar waren we echt heel stellig in. We wilden onszelf de tijd en ruimte geven om een goede vervanger te vinden. Dat gaan we nu proberen. Over namen laat ik me niet uit.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/8871080/__Van_den_Boog__Ajax_subsidieert__.html?sn=voetbal
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 29 januari 2011 - 10:51   quote  deeplink  
triest deze uitspraak...
AFCA!
 AFCA! - zaterdag 29 januari 2011 - 10:53   quote  deeplink  
We mogen er helemaal niet trots op zijn dat we het Nederlandse voetbal subsidiëren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door AFCA! --
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 29 januari 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:53 schreef AFCA! het volgende:
We mogen er helemaal niet trots op zijn dat we het Nederlandse voetbal subsidiëren..
precies je maakt je tegenstander alleen maar beter...
AFCA!
 AFCA! - zaterdag 29 januari 2011 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:54 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

precies je maakt je tegenstander alleen maar beter...
En het geeft aan dat je scouting ook niet al te best is als je alleen maar spelers van concurrenten koopt. Groningen had Suarez voor een prikkie opgehaald in het buitenland waarna Ajax 7 miljoen neer kan leggen voor hem..
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 29 januari 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 10:55 schreef AFCA! het volgende:

[..]

En het geeft aan dat je scouting ook niet al te best is als je alleen maar spelers van concurrenten koopt. Groningen had Suarez voor een prikkie opgehaald in het buitenland waarna Ajax 7 miljoen neer kan leggen voor hem..
dacht 9 miljoen maar goed,de scouting ach hebben we die nog wel...
joduh
 joduh - zaterdag 29 januari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
ik denk dat we de scouting eruit kunnen doen eigenlijk......
MBB
 MBB - zaterdag 29 januari 2011 - 11:29   quote  deeplink  
Je kan toch ook scouten in de Eredivisie? Ik ben het eens dat je niet meer dan 5 miljoen moet betalen voor een binnenlandse transfer, maar als het daar binnen valt, heb ik er geen probleem mee. Je maakt de tegenstander alleen rijker, niet beter, dat ligt aan de mogelijke vervanger van die club..
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 29 januari 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:27 schreef joduh het volgende:
zeker als je maar blijft kopen...
joduh
 joduh - zaterdag 29 januari 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:29 schreef MBB het volgende:
Je kan toch ook scouten in de Eredivisie? Ik ben het eens dat je niet meer dan 5 miljoen moet betalen voor een binnenlandse transfer, maar als het daar binnen valt, heb ik er geen probleem mee. Je maakt de tegenstander alleen rijker, niet beter, dat ligt aan de mogelijke vervanger van die club..
helemaal niet de ajax stijl dus......lijkt mijns inziens helemaal nergens op man.......dit is dus de oude pisvee manier......slappe hap zeg....
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 29 januari 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:29 schreef MBB het volgende:
precies stel het word dost van heereveen die weten voor de helft van het geld weer een toppertje uit zweden of finland te halen,kijk dat is scouten man...
joduh
 joduh - zaterdag 29 januari 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:36 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

precies stel het word dost van heereveen die weten voor de helft van het geld weer een toppertje uit zweden of finland te halen,kijk dat is scouten man...
helemaal eens.....ik zou gewoon de scouts van grunn en hoerenveen een beetje salaris er bij doen en de eigen scouts een schop onder de kloten geven en met terugwerkende kracht hun opgestreken bonussen terugeisen.....en?ik zou hun vrouw ook een beurt geven eigenlijk......
AFCA!
 AFCA! - zaterdag 29 januari 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:38 schreef joduh het volgende:

[..]

ik zou hun vrouw ook een beurt geven eigenlijk......
Hahaha =)
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 29 januari 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

helemaal eens.....ik zou gewoon de scouts van grunn en hoerenveen een beetje salaris er bij doen en de eigen scouts een schop onder de kloten geven en met terugwerkende kracht hun opgestreken bonussen terugeisen.....en?ik zou hun vrouw ook een beurt geven eigenlijk......
oke dan maar een triootje whahahahahahahaha
joduh
 joduh - zaterdag 29 januari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
lekker toch mannen??????ach die scouts zijn zo vaak weg in het buitenland met snoepreisjes en buiten de boot neuken dat ze er echt wel zin aan hebben denk ik...... zijn voor alles in heb ik gehoord hahahahahahah en afca! doet ook mee zien ik?
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 29 januari 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:45 schreef joduh het volgende:
lekker toch mannen??????ach die scouts zijn zo vaak weg in het buitenland met snoepreisjes en buiten de boot neuken dat ze er echt wel zin aan hebben denk ik...... zijn voor alles in heb ik gehoord hahahahahahah en afca! doet ook mee zien ik?
als we neuken,neuken we met ze alle....
joduh
 joduh - zaterdag 29 januari 2011 - 11:48   quote  deeplink  
hahah pecies man!!!
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 29 januari 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:48 schreef joduh het volgende:
hahah pecies man!!!
haha pfffffffff
AFCA!
 AFCA! - zaterdag 29 januari 2011 - 11:51   quote  deeplink  
Vooralsnog zijn het de scouts en het bestuur die Ajax en de supporters neuken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door AFCA! --
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 29 januari 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:51 schreef AFCA! het volgende:
Vooralsnog zijn het de scouts en het bestuur die Ajax en de supporters neuken..
bestuur denkt vooral alleen maar aan hun eigen en denken niet aan de seizoenskaarthouders,ook moet ajax zo snel mogelijk van de beurs af word het namelijk weer een voetbalclub en geen beursgenoteerd bedrijf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door verbrande harry --
AFCA!
 AFCA! - zaterdag 29 januari 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:58 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

bestuur vooral denken alleen maar aan hun eigen en denken niet aan de seizoenskaarthouders,ook moet ajax zo snel mogelijk van de beurs af word het namelijk weer een voetbalclub en geen beursgenoteerd bedrijf.
Van de beurs af inderdaad alleen denk dat dit lastig is.. ik hoop dat er echt iets gaat veranderen, met Cruijff zijn we op de goede weg hoop ik..
remco k
 remco k - zaterdag 29 januari 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:27 schreef joduh het volgende:
Is ook grotendeels gebeurt ja, V/d Zee op non actief gesteld na tegenvallende resultaten, en Bruis slot weer aangenomen..
alibabba
 alibabba - zondag 30 januari 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:

[..]

:):):)
alibabba
 alibabba - zondag 30 januari 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Het is toch prachtig dat Ajax het Nederlandse voetbal subsidieert, zegt algemeen directeur Rik van den Boog. Dit is weer zo'n uitspraak die me narrig maakt.
Per4manc
 Per4manc - zondag 30 januari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 13:09 schreef alibabba het volgende:
Het is toch prachtig dat Ajax het Nederlandse voetbal subsidieert, zegt algemeen directeur Rik van den Boog. Dit is weer zo'n uitspraak die me narrig maakt.
Geloof niet dat het zo gezegd is. Laten we niet lullig doen.
Met zijn subsidieren uitspraak geeft hij aan dat Ajax teveel moet betalen voor nederlandse spelers. Meer feit dan fictie toch?!
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 13:25 schreef Per4manc het volgende:

[..]

Geloof niet dat het zo gezegd is. Laten we niet lullig doen.
Met zijn subsidieren uitspraak geeft hij aan dat Ajax teveel moet betalen voor nederlandse spelers. Meer feit dan fictie toch?!
Het is ook een uitspraak die mij absoluut niet bevalt, andere clubs horen dot soort uitspraken ook, en ja hij heeft dit echt op deze manier gezegd.
Per4manc
 Per4manc - zondag 30 januari 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Ik heb het interview ook gehoord en heb het anders geinterpreteerd.
Ik heb niets tegen v/d Boog. Mssn dat dat het verschil maakt.
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 13:37 schreef Per4manc het volgende:
Ik heb het interview ook gehoord en heb het anders geinterpreteerd.
Ik heb niets tegen v/d Boog. Mssn dat dat het verschil maakt.
dat denk ik dan wel...
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 13:49   quote  deeplink  
Ik heb namelijk een verschrikkelijke hekel aan zijn glimlach, die straalt namelijk oneerlijkhedi en achterbaks uit..
Per4manc
 Per4manc - zondag 30 januari 2011 - 14:31   quote  deeplink  
Zoals van Gaal bedoel je!?
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 30 januari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Van den Boog heeft aangegeven 1 speler te halen!
Doe dan Mertens maar!
We hebben met Siem en aanspeelpunt en hij komt straks wel weer!
Mertens is heel erg gevaarlijk, technisch, en heeft een goede voorzet.
Ik zeg doen maar wel voor minder dan 10 miljoen!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 30 januari 2011 - 14:45   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door ThomasAjacied --
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 14:31 schreef Per4manc het volgende:
Zoals van Gaal bedoel je!?
??
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 14:43 schreef ThomasAjacied het volgende:
Van den Boog heeft aangegeven 1 speler te halen!
Doe dan Mertens maar!
We hebben met Siem en aanspeelpunt en hij komt straks wel weer!
Mertens is heel erg gevaarlijk, technisch, en heeft een goede voorzet.
Ik zeg doen maar wel voor minder dan 10 miljoen!
Ik hoorde hem net alleen maar zeggen dat ze met meerdere spelers bezig zijn, ik heb hem niet horen zeggen, dat het er uiteidnelijk maar 1 zal worden....
Pietje
 Pietje - zondag 30 januari 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:36 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Helemaal met je eens, Harry!
Pietje
 Pietje - zondag 30 januari 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoorde hem net alleen maar zeggen dat ze met meerdere spelers bezig zijn, ik heb hem niet horen zeggen, dat het er uiteidnelijk maar 1 zal worden....
Maar ik wel. Hij zei letterlijk: Ajax haalt één of GEEN aanvallers... Tja... het bedrijf Ajax weer. Dik € 26 miljoen in de portemonnee. Leve de aandeelhouders!
Afcarius
 Afcarius - zondag 30 januari 2011 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 15:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helemaal met je eens, Harry!
maar ajax wil graag een nederlands sprekende spits. Er zijn genoeg mogelijkheden om goede spelers te halen geweest. Chadli, Mertens, dost deze zomer.
Maar als mounir weer een beetje gaat voetballen dan kan het zomaar ineens goedkomen
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 15:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar ik wel. Hij zei letterlijk: Ajax haalt één of GEEN aanvallers... Tja... het bedrijf Ajax weer. Dik € 26 miljoen in de portemonnee. Leve de aandeelhouders!
Oke, heb ik dus niet opgelet..
Pietje
 Pietje - zondag 30 januari 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 15:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke, heb ik dus niet opgelet..
Hahaha. Geen punt. Samen horen we het wel. Succes met de tweede helft. Het moet anders, feller, meer vechtlust op het middenveld.
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 15:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Geen punt. Samen horen we het wel. Succes met de tweede helft. Het moet anders, feller, meer vechtlust op het middenveld.
Gewoon beter voetballen, that's all...
alibabba
 alibabba - zondag 30 januari 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 13:49 schreef remco k het volgende:
Ik heb namelijk een verschrikkelijke hekel aan zijn glimlach, die straalt namelijk oneerlijkhedi en achterbaks uit..
Inderdaad!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van den Boog: 'Ajax subsidieert'

0.0071890