|
|
kansenbenutter
|
|
|
zo een type hebben ze nodig. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
Ja ga jij hem effe betalen? sukkel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door Stefan-FR-08 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet haalbaar, daarbij een overschatte voetballer maar op dit moment goed genoeg voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, maar t kan dus niet. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Oké, ik dacht even dat je serieus was toen je reageerde op m'n post in een ander topic, maar nu ik dit zie betwijfel ik dat ten zeerste.
Edit: gericht aan kansenbenutter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: geen probleem.aangezien ik je moeder beschermende diensten bied kan er wel wat vanaf ;)
maar on topic:zoveel kan hij niet kostten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:48 schreef kansenbenutter het volgende:[..] geen probleem.aangezien ik je moeder beschermende diensten bied kan er wel wat vanaf ;) maar on topic:zoveel kan hij niet kostten. Maakt geen klote uit of 'ie goedkoop is, we mogen niks kopen! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
die jongen gaat weg bij AZ. dus een beetje creatief handelen en je hebt je gezochte balans in het team. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:51 schreef kansenbenutter het volgende:die jongen gaat weg bij AZ. dus een beetje creatief handelen en je hebt je gezochte balans in het team. Geef eens een goede reden waarom hij zou willen? |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:48 schreef kansenbenutter het volgende:[..] geen probleem.aangezien ik je moeder beschermende diensten bied kan er wel wat vanaf ;) maar on topic:zoveel kan hij niet kostten. Zo, en weer iemand die der niet tegen kan dat hij een waardeloos topic heeft gemaakt |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: de enige kansen die hij benut zijn de kansen een ander te kwetsen en te de-moraliseren. wat een liefdeloos mens |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: als ik dat ook nog moet bedenken had ik wel TD bij chelsea kunnen zijn. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: hahahahaha, je heb in ieder geval wel gevoel voor humor man |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:59 schreef obiku010 het volgende:[..] de enige kansen die hij benut zijn de kansen een ander te kwetsen en te de-moraliseren. wat een liefdeloos mens ik pas me makkelijk aan. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:59 schreef obiku010 het volgende:[..] de enige kansen die hij benut zijn de kansen een ander te kwetsen en te de-moraliseren. wat een liefdeloos mens Hij komt niet meer in je love top 10? |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
kansloos topic. niet haalbaar slotje |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
Weet niet of het op dit moment de juiste is,vind hem niet echt de leider die hij had moeten worden na het vertrek van van Gal en een aantal spelers van dat kampioensteam,zie dan toch liever die Koolwijk |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: lekker stangen moet kunnen!! :-) |
|
|
|
|
hans b vak j
|
|
|
Bruins ruilen voor Koolwijk dan moet hij bij Exselsior maar laten zien hoe goed ie wel NIET is maar misschien is dat wel z,n niveau. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Heb ik toch weer letters verspild aan deze topic. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te duur voor wat hij kan brengen. |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
haal willem er bij anders wort het nooit wat met mijn ploeg. been krijgd ze niet aan ballen |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Zit ff naar ff naar Chelsea te kijken..maar Drogba halen man en die keeper die is goed enne...die middenvelder van Chelsea..Lampard..en die linksback..die dat lekkere wijf had...Cole ofzo denk met die 4.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:48 schreef kansenbenutter het volgende:[..] geen probleem.aangezien ik je moeder beschermende diensten bied kan er wel wat vanaf ;) maar on topic:zoveel kan hij niet kostten. Ik had verdomme je vader kunnen zijn maar vond je moeder te duur!!! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: snappie.. jouw ma deed t wel. maar of t nou aan mn kapitale kr8 ligt of aan haar werkprijzen... tell me;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 11:48 schreef kansenbenutter het volgende:[..] geen probleem.aangezien ik je moeder beschermende diensten bied kan er wel wat vanaf ;) maar on topic:zoveel kan hij niet kostten. mijn moeder heeft net zo,n hoofd als jij. maar die zit er op;) |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: dan moet ze maar liggen zoals ze het liefst ligt...beentje wijdt en voetjes in de lucht. anders stikt ze.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door kansenbenutter -- |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
liever schaars gezien..maar mn bede zijn verhoord om wat body op t middenveld te halen. knap werk feyenoord! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 15:53 schreef kansenbenutter het volgende:[..] snappie.. jouw ma deed t wel. maar of t nou aan mn kapitale kr8 ligt of aan haar werkprijzen... tell me;) laten we het er maar op houden dat jij je KANS BENUT heb nu je eindelijk een keer kon neuken. Ze zal wel medelijden met je gehad hebben. |
|
|
|