|
|
remco k
|
|
|
Post hier wat filmpjes van talenten die je kent of ergens op het net bent tegengekomen..
Persoonlijk ben ik een groot fan van FC Santos uit Brazillie, het is een beetje het Ajax van Nederland, en heeft altijd grote talenten rondlopen.
Een gote lijst met talenten hebben ze dus voortgebracht met als grootste talent natuurlijk Pele, maar als je kijkt naar spelers die nu in Europa spelen, zijn jongens als Robinho en Alex natuurlijk ook niet de minsten.
Als je daar nu kijkt, is Neymar (Spits) veruit het grootste talent dat daar rondloopt.
Maar ook spelers als Paulo Henrique AKA Ganso ( linker middenvelder) zijn echt hele grote talenten, en zouden beiden Ajax verder kunnen helpen, ze zijn nu nog goedkoper dan over 2 jaar...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En misschien zijn deze jonge talenten nu wel onhaalbaar voor Ajax.
Maar wat Ajax in mijn ogen nu zou moeten doen in de scouting is hetzelfde als dat Chelsea nu in Nederland doet.
Kijk bij die clubs in de jeugd rond, en kijk naar de grootste talenten die daar 15/16 jaar oud zijn, dat zijn jongens zonder contract, en als je die ouders hioer een baan aanbied waarbij ze 50.000 Euro per jaat verdienen, hengel je ze wel binnen. En je hoorde 3 jaar geleden alvan deze spelers dat het grote talenten waren, toen had je moeten handelen. Ajax moet dit soort voetballers zo snel mogelijk binnen halen, en zo jong mogelijk. |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
NEYMAR is nu al onhaalbaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar 2 jaar geleden wel, daar gaat dit om, niet om spelers die niet haalbaar zijn, want daar zijn er duidenden van op te noemen, het gaat erom dat Ajax eerder op het vuur zit.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Hoe zet je filmpje er ook alweer op?
is voor de link wat doe je bij filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=xDgdt8DWgWg Weet het deze jongen vast te duur maar wel een goede voor de linkerkant Fabio Coentrao ofzoiets van benfica
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
[youtube] xDgdt8DWgWg [/youtube] En dan de spaties weghalen
Dus:
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ninis 20 jr groot talent onhaalbaar denk ik maar toch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: sorry maarik heb meer naar die nr 9 zitten kijken die viel mij meer op |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Ik vind eerlijk gezegd cristian eriksen niet onder doen bij die ''ninis'' En eriksen is nog 2 jaar jonger, eriksen heeft genoeg talent en potentie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weet je wat het probleem met heel veel spelers die we bekijken en die wij hier posten, maar die Ajax scout. Is dat weinig andere clubs zo spelen als wij dat doen, kijk ook eens naar die Ninis, hij speelt echt heel goed, maar kijk eens naar de ruimte die hij voor zich heeft, dat is bij Ajax nu eenmaal niet zo, en bij ons heb je gewoon stukken minder tijd. Hetzelfde geld voor de Braziliaanse competitie, ook daar krijgt men veel meer ruimte. Ajax krijgt die ruimte in de ED vrijwel nooit, omdat men altijd tegen ons met 10 man achter bal speelt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
remko ik ben het met je eens dat santos een ideale club is om eens te gaan scouten! wel is het nadeel dat er vaak als we een leuke voetballer zien , er al vaak concurrentie bij komt van clubs als man united, chelasea , real en barca! dat is jammer want vaak kiest zon speler voor het geld en gaan naar die clubs tie enzo (je weet wat ik bedoel) en die clubs kunnen vaak ook aan de hogere transfersom voldoen, al vind ik neymar inderdaad een geweldige voetballer, ik heb hem afgelopen zomer mogen bewonderen tijdens een vakatie in brazilie! verder denk ik dat er in deze competitie ook nog wel wat vervangers rondlopen die ik wel geschikt vind als spelers weg gaan, het zijn niet allemaal talenten, maar ik zal er een paar opnoemen! als vertonghen weggaat bijvoorbeeld granqvist! voor eriksen kun je dries mertens halen! of tadic (die vind ik helemaal geweldig) kan ook op meerdere posities spelen in de spits nu hopelijk bas dost en ricky van wolfswinkel op de vleugel heb je wesley verhoek(vind ik zelf zeer goed) derk boerrigeter, zelf had ik graag gezien dat babel in de transfer van suarez betrokken zou worden maargoed! beerens, ik zelg niet dat tie even allemaal te halen zijn maar het zijn zeker opties! voor de zeeuw of enoh kan ook stijn schaars gehaald worden of silberbauer (ajax is beter dan celtic) ik wil hier alleen mee zeggen dat er best nog wel leuke voetballers rondlopen en we hebben de eigen kweek nog! ik kan alleen zo 1,2,3 geen opvolger voor vd wiel vinden en voor stekelenburg!
in de jupiler league vind ik ook nog wel paar leuke voetballers rondlopen zoals danny schreurs sjoerd ars voskampje maar die gaat het niveau ajax niet halen denk ik, maar vind wel leuke speler! botteghin danny verbeek! gewoon om wat te noemen, die het niet zo van, ja je kunt alles wel halen, maar volgens mij heb je hier best redelijke vervangers eventueel staan |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 16:43 schreef Luis_suarez_19 het volgende:remko ik ben het met je eens dat santos een ideale club is om eens te gaan scouten! wel is het nadeel dat er vaak als we een leuke voetballer zien , er al vaak concurrentie bij komt van clubs als man united, chelasea , real en barca! dat is jammer want vaak kiest zon speler voor het geld en gaan naar die clubs tie enzo (je weet wat ik bedoel) en die clubs kunnen vaak ook aan de hogere transfersom voldoen, al vind ik neymar inderdaad een geweldige voetballer, ik heb hem afgelopen zomer mogen bewonderen tijdens een vakatie in brazilie! verder denk ik dat er in deze competitie ook nog wel wat vervangers rondlopen die ik wel geschikt vind als spelers weg gaan, het zijn niet allemaal talenten, maar ik zal er een paar opnoemen! als vertonghen weggaat bijvoorbeeld granqvist! voor eriksen kun je dries mertens halen! of tadic (die vind ik helemaal geweldig) kan ook op meerdere posities spelen in de spits nu hopelijk bas dost en ricky van wolfswinkel op de vleugel heb je wesley verhoek(vind ik zelf zeer goed) derk boerrigeter, zelf had ik graag gezien dat babel in de transfer van suarez betrokken zou worden maargoed! beerens, ik zelg niet dat tie even allemaal te halen zijn maar het zijn zeker opties! voor de zeeuw of enoh kan ook stijn schaars gehaald worden of silberbauer (ajax is beter dan celtic) ik wil hier alleen mee zeggen dat er best nog wel leuke voetballers rondlopen en we hebben de eigen kweek nog! ik kan alleen zo 1,2,3 geen opvolger voor vd wiel vinden en voor stekelenburg! in de jupiler league vind ik ook nog wel paar leuke voetballers rondlopen zoals danny schreurs sjoerd ars voskampje maar die gaat het niveau ajax niet halen denk ik, maar vind wel leuke speler! botteghin danny verbeek! gewoon om wat te noemen, die het niet zo van, ja je kunt alles wel halen, maar volgens mij heb je hier best redelijke vervangers eventueel staan Ik ben bang dat botteghin naar az verkast. En voskamp, gaat inderdaad niet meer met eredivisie niveau mee, denk ik. En ars ook niet, zit wel goed in Zwolle
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door C. Eriksen -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
maar gewoon om wat dingen te noemen, ajac moet eens meer naar dat soort spelers kijken in plaats van een gudjonsen bijvoorbeeld, hij is niet slecht maar is te oud vind ik, soms hebben ze van die spelers op het oog dat ik denk, jongens waarom dit, dan zie je sommige clubs zals groningen (in scandinavie) en twente bijna iedere speler die ze aantrekken gewoon slagen! wordt ik niet vrolijk van, maargoed een ding is positief die van der zee is pleite |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
@luis Suarez 19.
Ajax kan deze spelers wel degelijk halen, maar niet op 20 jarige leeftijd, deze spelers stonden als 15 jarige jochies al bekend als grote talenten, ouders en spelers van deze club hebben 0,0 geld, doe hierin hetzlefde als Chelsea en bied vaderlief een baan aan waar hij goed geld kan verdienen, en neem op die manier zijn zoon mee naar Ajax. Op deze manier kun je dus wel degelijk aan zulke talenten komen, je moet er alleen slim mee omgaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 16:48 schreef Luis_suarez_19 het volgende:maar gewoon om wat dingen te noemen, ajac moet eens meer naar dat soort spelers kijken in plaats van een gudjonsen bijvoorbeeld, hij is niet slecht maar is te oud vind ik, soms hebben ze van die spelers op het oog dat ik denk, jongens waarom dit, dan zie je sommige clubs zals groningen (in scandinavie) en twente bijna iedere speler die ze aantrekken gewoon slagen! wordt ik niet vrolijk van, maargoed een ding is positief die van der zee is pleite Heb e er wel eens over nagedacht waarom ze bij zo'n oudere speler uitkomen?? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Ja, hij is gratis op te halen he? En er is wel een wat tekort aan ervaring in deze jonge ploeg. Dus eigenlijk snap ik het wel, maar tuurlijk zie ik liever een dost komen. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Dost ook niet, liever een Suarez maar dan niet via Groningen maar rechtstreeks uit Uruguay of een ander land. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik vind het een groot pluspunt dat Tony Bruins Slots terug is,daar ben ik persoonlijk erg blij mee zoals ik eerdere post op diverse topics voor gepleit heb |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 18:24 schreef nemam-tiL het volgende:Ik vind het een groot pluspunt dat Tony Bruins Slots terug is,daar ben ik persoonlijk erg blij mee zoals ik eerdere post op diverse topics voor gepleit heb Eens... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
TBS van Ajax gaat tegenstanders analyseren, is toch ook een verkapte form van scouten ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik las ergens dat hij echt scout gaat worden bij Ajax..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Beter,Tony is een echte Cruyff adept |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Hier staan er ook wel een paar tussen die haalbaar zijn.
|
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
even proberen:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door afcadavid -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: wel een oud filmpje volgens mij ,ook veel spelers die al bij de "topclubs zitten, desalniettemin is er gewoon genoeg talent te vinden... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Er zullen er bij Ajax toch wel een paar rondlopen die kunnen zien of een speler bij Ons past ja of nee? Volgens mij moet het bij AJAX een kunst zijn om geblinddoekt een speler eruit te pikken.... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Er word gewoonweg niet geluisterd naar de scouts..IEdereen heeft het altijd over eigen jeugd.. Maar ook daar zitten niet altijd toptalenten.. je ziet dat veel ook gewoon weg het nivau niet halen voor het eerste en ajax moet gewoon beter gaan scouten om dit bij te vullen,..het is triest om te zien dat het bijv. een gri=oningen wel lukt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:50 schreef joey het volgende:Er word gewoonweg niet geluisterd naar de scouts..IEdereen heeft het altijd over eigen jeugd.. Maar ook daar zitten niet altijd toptalenten.. je ziet dat veel ook gewoon weg het nivau niet halen voor het eerste en ajax moet gewoon beter gaan scouten om dit bij te vullen,..het is triest om te zien dat het bijv. een gri=oningen wel lukt.. Die scouts zijn er juist voor om te zorgen dat die talenten wel in de jeugdopleiding zitten.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Dat zeg ik toch.. MAar er word niet naar die scouts geluisterd!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Denk eerder dat die scouts niet presteren... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Hmm.. Dat denk ik dan weer niet..MAargoed.. Staan we weer is tegenover elkaar!;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blijkbaar is dat toch echt zo, van der Zee is net op non actoef gesteld wegens tegenvallende resultaten... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Lol nice! XD Whahaha echt pas NET? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Paar weekjes geleden ofzo?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: &feature=related weghalen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
stik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
In brazilie lopen in de topclubs door hele goede spelers.. Verdedigers van een groot kaliber maar ook aanvallers.. Zelfde geldt voor argentinie.. Maar in bijvoorbeeld nieuw zeeland liep er ook een jonge speler rond(bij wk) Die speler was enorm strek was spits.. Falcon ofzo.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Maar zoek verder is mijn idee.. bas dost, dries mertens en verhoek ofzo.. Dat is allemaal nederland.. Egt niks is uit ajax zelf gekomen.. de laatste 5 jaar.. alles komt met een trainer mee of in die trant.. Jammer.. Je maakt namelijk e tegenstanders streker.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dit is je filmpje Nummer10 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is nu al beter dan SNO...... en is net zo groot als Aissatti....
triets dat je als ouder zijnde dit nu allemaal al doet... |
|
|
|