|
|
realistisch
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 18:12 schreef FR-Henk het volgende:Tomasson terug. Opluchting juist ook voor hem zelf. Ik gun 'm het snelste herstel denkbaar. Echte Feyenoorder! precies tomasson=HELD, altijd inzet tomasson//////held |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
terug op t trainingsveld, ja wandelend rondjes lopen. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
gaat ons redden in de nacompetie |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: dan moet hij redelijk mee kunnen in het tempo van de laatste maanden, haha |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: al vlugger als aankoop mb de beuk,hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
HELD!
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: En redelijk normale schoenen. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: gewoon no nonsense gozer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nou idd zeg ,zoals het hoord... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik heb nu ook zwart-witte maar ik vind gekleurde toch wat mooier ghehe |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja gif groen staat prachtig bij het rood witte van feyenoord.. |
|
|
|
|
keeperrkvvheksenberg
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 14:24 schreef optimo het volgende:Tomasson is overal geblesseerd geweest en is weer fit tegen de tijd dat of een contract afloopt, of er een wk of ek aankomt. Dan kan hij weer een financiele slag slaan voor een transfer. Let op: dat gaat weer gebeuren!!!! Hij wordt weer fit op het nippertje, feyenoord denkt dan: die willen we houden.... Feyenoord biedt vervolgens een salaris....geldwolf John-Dahl vint het te weinig en gaat weg naar de volgende club die hij financieel zal uitzuigen. Let op wijn woorden. Zo wordt het spel gespeeld door Tomasson. WTF MAN! Als ji dat doet zal het me niks verbazen, jij hebt geen FEYENOORD HART! TOMASSON WEL! Flikker op met dat gelul! Johan Derksen de 2de |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
manus
|
|
|
tomason terug is vooruitgang voor het team, eindelijk een lijder. das nodig met die jonkies. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Nee dat niet, onder zwarte kousen horen natuurlijk zwarte schoenen, maar voor de schoenen zelf vind ik deze het mooist.
Maar ik vind, waarom altijd zwart? Het mooist is gewoon de kleur van de kousen. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 22:44 schreef Quiroz het volgende:[..] Nee dat niet, onder zwarte kousen horen natuurlijk zwarte schoenen, maar voor de schoenen zelf vind ik deze het mooist. [ afbeelding ] Maar ik vind, waarom altijd zwart? Het mooist is gewoon de kleur van de kousen. sinds wanneer hebben wij rode kousen ? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Sinds we spelen met bloed aan de paal ;-) |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: moet nog beginne dus |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ik zeg dat ik deze de mooiste vind en dat onder zwarte kousen met zwarte schoenen gespeeld word, bijdehandje |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 22:51 schreef Quiroz het volgende:[..] Ik zeg dat ik deze de mooiste vind en dat onder zwarte kousen met zwarte schoenen gespeeld word, bijdehandje dank u , dank u wel,hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 22:44 schreef Quiroz het volgende:[..] Nee dat niet, onder zwarte kousen horen natuurlijk zwarte schoenen, maar voor de schoenen zelf vind ik deze het mooist. [ afbeelding ] Maar ik vind, waarom altijd zwart? Het mooist is gewoon de kleur van de kousen. deze passen bij de kleding,heb ik geen moeite mee.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Nee, dit zijn degene die ik het mooist vind. Bij zwarte kousen horen zwarte schoenen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zwart vind ik het mooist maar met deze zou ik ook geen probleem hebben. |
|
|
|
|
Nano
|
|
|
das heel goed nieuws. die man verdiend het om te spelen en een afscheid te krijgen. ik hoop wel stiekem dat hij weer in zo'n vorm komt dat hij nog 1 jaartje mee kan. we hebben hem dit jaar nodig gehad maar hij was er niet... das baluh. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: kapper ook geblesseerd? |
|
|
|