|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
UPDATE: Ajax meldt zich voor Dost, Heerenveen verwacht geen akkoord vóór maandag (ELF Voetbal)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ajax meldt zich voor Dost, Heerenveen verwacht geen akkoord vóór maandag
Ajax zet alles in op het halen van Bas Dost. De lange aanvaller van sc Heerenveen moet de opvolger worden van de vertrokken Luis Suarez.
De Amsterdammers gaan zaterdag al een poging doen om Dost te contracteren. Hij staat bovenaan het verlanglijstje. "We weten dat Bas dé kandidaat is", aldus zijn zaakwaarnemer Henk Nienhuis in De Telegraaf. "Maar ik heb nog geen contact met Ajax gehad. Eerst zullen de clubs eruit moeten komen."
De Friezen haalden Dost afgelopen zomer voor 3,2 miljoen euro naar het Abe Lenstra Stadion. De oud-speler van Heracles Almelo leeft daar echter in onmin met trainer Ron Jans. Toch zou Heerenveen nu zes miljoen euro willen incasseren voor de spits, Ajax wil niet verder gaan dan vier miljoen.
"Iedereen weet dat Bas graag naar Ajax wil", aldus Nienhuis. "Als jong jochie sliep hij al in een Ajax-pyjama. Hij moet sowieso weer gaan voetballen. De bondscoaches Bert van Marwijk en Cor Pot zijn gecharmeerd van hem, maar op dit moment gaat het niet goed natuurlijk." Krijgt Ajax Dost niet los bij Heerenveen, dan komt Eidur Gudjohnsen in beeld.
UPDATE: Zoals aangekondigd heeft Ajax zich zaterdag officieel gemeld bij Heerenveen, dat laat voorzitter Robert Veenstra weten aan Omrop Fryslân. Hij verwacht pas op zijn vroegst maandag tot een akkoord te komen met de Amsterdammers. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Ik denk dat ajax, geen geld gaat uitgeven voor een nieuwe spits. in eerste instantie nog niet, met el hammie in de spits en adi agter de hand moet het ook wel kunnen, anders gudjohnsen gratis ophalen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dus jij denk dat Ajax zich officieel gemeld heeft om hem gratis op te halen.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahaha! 1-0 voor jou, Remco! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij spreekt zichzelf ook iedere keer tegen, dan moet QAjax weer dost halen, nu moet Ajax weer geen geld uitgeven, en Gudjohnsen op halen, Matavz wil nooit naar Ajax.... Ik weet het allemaal niet meer met deze jongen.... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Als echte Joden zijnde....
Hahahahahahaha |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Neej, maar stoke city heeft wel aangegeven dat ze hem gratis op kunnen halen. Ik heb het niet uit de mond van ajax zelf gehoord.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 17:03 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Neej, maar stoke city heeft wel aangegeven dat ze hem gratis op kunnen halen. Ik heb het niet uit de mond van ajax zelf gehoord.. Je snapt het echt niet he?????
LEES HET ALLEMAAL NU EENS TERUG, KIJKEN OF JE HET DAN SNAPT.....
Sorry F-side, ik had weer een Capslock momentje....":-) |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tsjaa volgende week heeft de Boer een afspraak met Guardiola, de Boer vind hem namelijk wat egoistisch om al die goede voetballers voor zichzelf te houden, en gaat vragen de selectie gratis onderling te verdelen. Na horen zeggen schijnt het zo te zijn, dat Barcelona Messi en Pedro mag houden, en dat de Boer Iniesta en Xavi mee naat A'dam neemt voor niks... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je snapt het echt niet he.....
Whahahahahahaha, je bent echt om te huilen.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: maar je lacht anders wel....... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 17:01 schreef remco k het volgende:[..] Hij spreekt zichzelf ook iedere keer tegen, dan moet QAjax weer dost halen, nu moet Ajax weer geen geld uitgeven, en Gudjohnsen op halen, Matavz wil nooit naar Ajax.... Ik weet het allemaal niet meer met deze jongen.... Inderdaad, Remco, vandaar dat ik ook niet op zijn posts c.q. uitspraken reageer... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ik denk dat het verstandig is om te stoppen nu, je maakt jezelf echt volkomen belachelijk, en hebt geen enkel idee waarom, dat is nog wel het ergste... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kijk de rest van zijn posts in dit topic eens terug, ik lig echt helemaal krom van het lachen....... WHahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hij schijnt niet mee willen te verdedigen dat die daarom op de bank zit bij Heereveen,Jans pikt dat niet en heeft hem daarom ernaast gezet.weet niet of het waar is heb geen eredivisie live dus kan niet alles volgen.Of het een spits voor Ajax is,weet ik niet volgens de geruchten cq wandelgangen staat hij bovenaan bij F de Boer dus ik neem aan dat Ajax een heel eind opweg is om hem voor dinsdag binnen te halen.Zoniet dan moeten we het doen met wat we hebben en daarmee kom je ook een heel eind.Met deze groep kan je het iedereen behoorlijk moeilijk maken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 17:22 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Hij schijnt niet mee willen te verdedigen dat die daarom op de bank zit bij Heereveen,Jans pikt dat niet en heeft hem daarom ernaast gezet.weet niet of het waar is heb geen eredivisie live dus kan niet alles volgen.Of het een spits voor Ajax is,weet ik niet volgens de geruchten cq wandelgangen staat hij bovenaan bij F de Boer dus ik neem aan dat Ajax een heel eind opweg is om hem voor dinsdag binnen te halen.Zoniet dan moeten we het doen met wat we hebben en daarmee kom je ook een heel eind.Met deze groep kan je het iedereen behoorlijk moeilijk maken Dat is ook bij Ajax een probleem, dat niet meeverdedigen, want dat is juist wat de Boer wilt, Verdedigen begint voorin, dus daar moet druk worden gezet... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 17:24 schreef remco k het volgende:[..] Dat is ook bij Ajax een probleem, dat niet meeverdedigen, want dat is juist wat de Boer wilt, Verdedigen begint voorin, dus daar moet druk worden gezet... En ik denk dat dat met een persoon als dost niet egt gaat gebeuren, kijk suarez verdedigde wel redelijk mee, maar als ik zo dost bekijk, valt dat reuze mee. Maar ik kan het fout hebben......:P |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahaha... inderdaad, Fside. En wat dacht je van Zeeuwse Joden? Nog zuiniger... Lol |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 17:26 schreef C. Eriksen het volgende:[..] En ik denk dat dat met een persoon als dost niet egt gaat gebeuren, kijk suarez verdedigde wel redelijk mee, maar als ik zo dost bekijk, valt dat reuze mee. Maar ik kan het fout hebben......:P Probeer nu eerst de rest van je eigen posts eens te begrijpen aub, dan praten we weer verder.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 17:26 schreef remco k het volgende:[..] Probeer nu eerst de rest van je eigen posts eens te begrijpen aub, dan praten we weer verder.. Is dat het enigste wat jij kunt op zo'n dag? beetje KINDERACHTIG gaan lopen doen...! Ben je ongesteld ofzow.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door C. Eriksen -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 17:30 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Is dat het enigste wat jij kunt op zo'n dag? beetje KINDERACHTIG gaan lopen doen...! Ben je ongesteld ofzow..... Een reactie van een kat die zich in het nauw gedreven voelt.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
maak van die kat maar een rat |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Stoer joh..Meeloper! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Het ergste van alles is je nickname.PenisPapirusPlacticus PPP was/is genoeg |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Wat is er mis met mun nickname? En dat ppp woordje voor je....heb ik je al vaker zien gebruiken. Kom eens met wat nieuws joh!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Penis jujubus of te wel droplul |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Jep ;) Latijn gehad? Of opgezocht? (Heb zelf Latijn gehad, doe nu aan Grieks)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Mooi gesproken jonguh....beetje googelen en je komt er wel he? Btw, je hebt het telkens over ''penis'' ben je homo ofzo? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 17:58 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Mooi gesproken jonguh....beetje googelen en je komt er wel he? Btw, je hebt het telkens over ''penis'' ben je homo ofzo? Dus als je iedereen een lul noemt, ben je dan zelf homo? Wat is dat voor redenatie ? :P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Jajoh.. Ben wel 1.83m... |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Misschien een genoteerd bedrijf, die het over het weekend heen wil tillen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee algemene ontwikkeling plus interesse |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Gymnasium is een prachtige opleiding, Hasjkoph!! Houd vol! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Thanks! XD Zit nu in het 4de jaar en het gaat goed ;) Zelf ook Gymnasium gedaan of iets anders? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hey, dus C Eriksen is dan HOMO, want iedereen noemt hem een lul........LOL... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: CE heeft last van indogentie met als gevolg flatulentie,stinkt wel maar is ook zo weer weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Las gister, dat dit alleen geld bij bedragen boven de 6 miljoen.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 18:06 schreef nemam-tiL het volgende:[..] CE heeft last van indogentie met als gevolg flatulentie,stinkt wel maar is ook zo weer weg Hahaha ;) |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Hahahaha.........sukkels! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: je wordt in de maling genomen, van links naar rechts, en van boven naar onder, en het ergste van alles is, is dat je het niet eens snapt, en eigenlijk zelf degene bent die telkens het balletje opgooit waardoor je het de jongens wel heel makkelijk maakt... |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
bij Heerenveen hebben ze nu ineens eurotekens in hun ogen.... Ajax komt voor een speler dus laten we er maar gelijk een paar miljoen op doen.... ik denk dat Dost bij interesse van een andere club voor 3,5 mln verkocht zou zijn....bij Ajax ben ik bang dat het richting de 5 mln gaat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax heeft duidelijk aangegeven, niet meer voor een speler te betalen dan dat ze hem waard vinden.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zolang er geen paniek is zullen ze dat wel vol kunnen houden,maar het is wel erg kort dag |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
Remco k wil je nu eens ophouden met het oordelen over andere mensen. Wordt nou eens volwassen, doe wat aan die lange tenen en gedraag je eens! |
|
|
|