BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax meldt zich voor Dost, Heerenveen verwacht geen akkoord vóór maandag

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 29 januari 2011 - 16:04
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

UPDATE: Ajax meldt zich voor Dost, Heerenveen verwacht geen akkoord vóór maandag (ELF Voetbal)

Pietje
 Pietje - zondag 30 januari 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 14:15 schreef remco k het volgende:
Las net dat H'veen zich vandaag weer bij Aajx heeft gemeld met een tegenbod, ik dnk dat dat zal betekenen, dat Dost wel gaat komen, aangezien H'veen zich niet in A'dam zal melden met een Bod dat te ver uit elkaar ligt...
Dat geloof ik wis en waarachtig ook, Remco. Juist ook, omdat Bas Dost in Heerenveen "maar" reserve is.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 30 januari 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 14:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt, Hasjkoph.
Vroeger had je de ULO, nu vergelijkbaar met de MAVO.
de MULO, nu vergelijkbaar met de HAVO en de HBS, vergelijkbaar met het VWO, Lyceum.
HBS-A (zonder wiskunde) en HBS-B (met wiskunde). Om te mogen studeren moest je minimaal het HBS diploma hebben.
Goed om te lezen dat je het goed doet. Houd vol! :-)
Owja, de MULO en de ULO. Mijn moeder heeft de ULO gedaan..
Wij hebben het nu gelukkig wat uitgebreider. Wij hebben ipv van Alpha en Beta, Natuur en Techniek, Natuur en Gezondheid (Wat ik doe), Economie en Maatschappij en Cultuur en Maatschappij. We hebben nog wel met Wiskunde A, B en C, waarbij ik A doe (B is het moeilijkst, daarna A en daarna C, nogal onlogische volgorde.)
Verder gaat het idd goed en net toetsweek achter de rug, viel opzich wel mee, alleen Natuurkunde vind ik lastig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Hasjkoph --
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 14:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat geloof ik wis en waarachtig ook, Remco. Juist ook, omdat Bas Dost in Heerenveen "maar" reserve is.
Hoor nu v/d Boog weer zeggen dat H'veen 6 miljoen willen hebben, en daar is v/d Boog het alles behalve mee eens..
Pietje
 Pietje - zondag 30 januari 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 14:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoor nu v/d Boog weer zeggen dat H'veen 6 miljoen willen hebben, en daar is v/d Boog het alles behalve mee eens..
Onderhandelen... loven en bieden. Het zal mij echt verbazen, wanneer zij er niet zouden uitkomen. Met Dries Mertens (FC Utrecht) wordt een ander verhaal. Helaas...
alibabba
 alibabba - zondag 30 januari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 14:23 schreef remco k het volgende:

[..]

6 miljoen is veel te veel. Heerenveen heeft Dost gekocht voor 3,5 miljoen? Dan moet Ajax 3,7 bieden en geen cent meer!
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 20:07 schreef alibabba het volgende:

[..]

6 miljoen is veel te veel. Heerenveen heeft Dost gekocht voor 3,5 miljoen? Dan moet Ajax 3,7 bieden en geen cent meer!
3,2 vind ik eigenlijk genoeg, je kan toch geen winst maken op een speler die je niet gebruikt hebt, en nu puur om die speler en Ajax af te zieken, gaan ze meer vragen??? Hopelijk onthoud Ajax dit soort dingen voor de toekomst,,H'veen kon maarzo eens een speler van ons willen overnemen...
alibabba
 alibabba - zondag 30 januari 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 20:55 schreef remco k het volgende:

[..]

3,2 vind ik eigenlijk genoeg, je kan toch geen winst maken op een speler die je niet gebruikt hebt, en nu puur om die speler en Ajax af te zieken, gaan ze meer vragen??? Hopelijk onthoud Ajax dit soort dingen voor de toekomst,,H'veen kon maarzo eens een speler van ons willen overnemen...
Ik vind het ook genoeg, maar Heerenveen wil er ook niet op achteruit gaan denk ik. Als ze meer vragen, wordt het eigemlijk HeerenPeen:)
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Bij meer dan 4, vind ik echt dat Ajax de boel moet afkappen.
We zijn geen filantropische instelling zeg... kom op....
alibabba
 alibabba - zondag 30 januari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 22:03 schreef remco k het volgende:
Bij meer dan 4, vind ik echt dat Ajax de boel moet afkappen.
We zijn geen filantropische instelling zeg... kom op....
Filantropische?????? Nog nooit van gehoord......
alibabba
 alibabba - zondag 30 januari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Ik heb het woord al opgezocht, maar ik had er nog nooit van gehoord!
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 22:08 schreef alibabba het volgende:
Ik heb het woord al opgezocht, maar ik had er nog nooit van gehoord!
Nee joh????? hehe.... hoor het hier vrijwel dagelijks, maar dat komt denk ik door de betekenis.....
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 30 januari 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 22:04 schreef alibabba het volgende:

[..]

Filantropische?????? Nog nooit van gehoord......
Haha ik ook! Heb het ook maar opgezocht :P
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
MAW, we zijn niet de mensen, die ons zuur verdiende geld gebruiken om anderen te spekken...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 30 januari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee joh????? hehe.... hoor het hier vrijwel dagelijks, maar dat komt denk ik door de betekenis.....
En het klinkt cool :P En het klinkt als een echte verbalist :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Hasjkoph --
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 22:11 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En het klinkt cool :P En het klinkt als een echte verbalist :P
Iedereen vroeger op school zei dat ook als iemand een sigaret probeerde te bietsen..."ben toch geen filantropische instelling of wel soms"
alibabba
 alibabba - zondag 30 januari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is die betekenis dan???????? Hahahahahahaha....
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 30 januari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedereen vroeger op school zei dat ook als iemand een sigaret probeerde te bietsen..."ben toch geen filantropische instelling of wel soms"
Hehe, sloebertjes die erom vragen :P
Maar filantropisch.. Wat een kutwoord ;)
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 22:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hehe, sloebertjes die erom vragen :P
Maar filantropisch.. Wat een kutwoord ;)
Altijd m'n handeltjes gehad, vroeger al, dus weinig anderen moeten vragen om iets in het leven, met hard werken en een klein beetje geluk is dat ook niet nodig....

Ik heb er echt een hekel aan om een ander om iets te vragen, maar dat had je denk ik al wel door....:-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 30 januari 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 22:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Altijd m'n handeltjes gehad, vroeger al, dus weinig anderen moeten vragen om iets in het leven, met hard werken en een klein beetje geluk is dat ook niet nodig....

Ik heb er echt een hekel aan om een ander om iets te vragen, maar dat had je denk ik al wel door....:-)
Haha, heb ik zelf ook hoor. Ben zelf een beetje te lui om te werken, daarom werk ik 2x per jaar en dan iets van 8 uur per keer en dan verdien ik ook 130 euro per keer. Dus verdien 20 euro extra per maand om 8 uurtjes in het jaar te werken ;)

Bij mij op school hebben sommigen ook handeltjes met energydrank, Die kopen hele dozen vol en verkopen ze dan 2x zo duur, verdien je wel veel aan als het werkt..
remco k
 remco k - zondag 30 januari 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 22:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Haha, heb ik zelf ook hoor. Ben zelf een beetje te lui om te werken, daarom werk ik 2x per jaar en dan iets van 8 uur per keer en dan verdien ik ook 130 euro per keer. Dus verdien 20 euro extra per maand om 8 uurtjes in het jaar te werken ;)

Bij mij op school hebben sommigen ook handeltjes met energydrank, Die kopen hele dozen vol en verkopen ze dan 2x zo duur, verdien je wel veel aan als het werkt..
Bij ons waren het veel sigaretten, en dat soort dingen, ach handeltjes zijn er altijd al geweest, en op die kleine schaal is daar ook niks mis mee... Hoorde laatst 1 van m'n neefjes zeggen dat er coke gedeald werd op zijn school, (hij is 14), tsjaa, daar kan ik dan niet zo goed tegen he....
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 30 januari 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 22:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij ons waren het veel sigaretten, en dat soort dingen, ach handeltjes zijn er altijd al geweest, en op die kleine schaal is daar ook niks mis mee... Hoorde laatst 1 van m'n neefjes zeggen dat er coke gedeald werd op zijn school, (hij is 14), tsjaa, daar kan ik dan niet zo goed tegen he....
Nee dat is dan weer niet goed..
Bij mij is er als je op school aankomt, één grote rookzooi. Voor de ingang is er nl een rookruimte waar je maar doorheen moet zien te komen :P
Maar het is wel zo dat als je een sigaret wilt, dat je die ook gelijk krijgt. Ze bieden het je zelfs aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax meldt zich voor Dost, Heerenveen verwacht geen akkoord vóór maandag

0.0072598