|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 21:15 schreef Alexi het volgende:Wat een instelling zeg! Walgelijk gewoon! We moeten KNOKKEN voor wat we waard zijn,elke meter opvreten,ons vastbijten in de tegenstander! We moeten als ONOVERWINNELIJK het veld opgaan,dan is de helft al gewonnen! Ik zou die gasten allemaal een schop onder de reet kenne geven die dit niet doen! Dat is de instelling en geen andere (Mario!). heb jij dit seizoen al een wedstrijd gezien ? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 21:15 schreef Alexi het volgende:Wat een instelling zeg! Walgelijk gewoon! We moeten KNOKKEN voor wat we waard zijn,elke meter opvreten,ons vastbijten in de tegenstander! We moeten als ONOVERWINNELIJK het veld opgaan,dan is de helft al gewonnen! Ik zou die gasten allemaal een schop onder de reet kenne geven die dit niet doen! Dat is de instelling en geen andere (Mario!). Nou, ga Panoramix dan maar alvast zoeken... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 21:15 schreef Alexi het volgende:Wat een instelling zeg! Walgelijk gewoon! We moeten KNOKKEN voor wat we waard zijn,elke meter opvreten,ons vastbijten in de tegenstander! We moeten als ONOVERWINNELIJK het veld opgaan,dan is de helft al gewonnen! Ik zou die gasten allemaal een schop onder de reet kenne geven die dit niet doen! Dat is de instelling en geen andere (Mario!). Ik zeg PIT |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: T voor teleurstellend |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
zelfde aantal letters ,hahaha |
|
|
|
|
antiajaxcied
|
|
|
kom is op ik ben het helemaal een met Alexi! knokken voor die punten. come on feyenoord |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: jaik heb ook liever en kut, het liefst een kale |
|
|
|
|
antiajaxcied
|
|
|
Oke ik ben het ook eens Bruins is niks die moeten ze meteen weg doen maar kom op koppie omhoooooooog! |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: hahaha,nou dat weten we ook weer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: en de rest.
Al moet ik zeggen dat de verdediging wel ok is met Swerts, Vlaar, de Vrij en de Cler. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 07:38 schreef Stylzz het volgende:[..] en de rest. Al moet ik zeggen dat de verdediging wel ok is met Swerts, Vlaar, de Vrij en de Cler. inderdaad, daar begin ik wel vertrouwen in te krijgen! |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: tja die moet nog wel het e.e.a. leren maar we hebben niets beters in mijn ogen |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
is er morgen wat dan???ja weer werken das kut jah dat klopt maar voor de rest hehehehe lol..... oh ja been wordt eindelijk net als elke andere trainert in de wereld gewoon beoordeeld op zijn niet prestaties en wordt ontslagen lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
realistisch
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 11:50 schreef Terminator het volgende:is er morgen wat dan???ja weer werken das kut jah dat klopt maar voor de rest hehehehe lol..... oh ja been wordt eindelijk net als elke andere trainert in de wereld gewoon beoordeeld op zijn niet prestaties en wordt ontslagen lol zo als dat gebeurt dan is het feest echt wel, maar ja een echte feyenoorder mag doorkloten tot we gedegradeerd zijn, beetje jammer. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 19:01 schreef Els het volgende:[..] Ja, ja, we weten het nog, als Bruins en Bahia spelen, zien ze jou niet in de Kuip. Geldt dat trouwens ook voor andere stadions? En al eens overwogen om dat principe door te trekken naar dit forum? dat zou 'm zijn, . . . opschonen noem je dat toch? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Misschien moeten we forum eens gaan opzomeren? |
|
|
|