|
|
Quiroz
|
|
|
Ik kan geen enkel youtube filmpje vinden met dit prachtige liedje. Jullie wel? |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
Moet je hem zelf plaatse ;) |
|
|
|
|
raket
|
|
|
In de jaren 80/90 had je ook nog een lied,die je eigenlijk nooit meer hoort. Wat is dat voor een club,die club uit Rotterdam,daar aan de maas bij brienoord,dat is Feyenoord.Feyenoord,Feyenoord,het rood en wit van Feyenoord dat schittert aan de maas,jaaa,jaaa.Feyenoord,Feyenoord het rood en wit van Feyenoord dat schittert aan de maas,jaaa,jaaa. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Komt nog wel eens langs hoor |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Heb hem de laatste tijd niet vaak gehoord. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Ik weet niet welke youtube jij hebt,maar er staan er verschillende op.Zelf nog een met een fimpje erachter van de tweede wereld oorlog.Maar ik krijg ze er niet op.Snap niks van filmpjes plaatsen op feyenoord headliner.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door raket -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 18:05 schreef raket het volgende:In de jaren 80/90 had je ook nog een lied,die je eigenlijk nooit meer hoort. Wat is dat voor een club,die club uit Rotterdam,daar aan de maas bij brienoord,dat is Feyenoord.Feyenoord,Feyenoord,het rood en wit van Feyenoord dat schittert aan de maas,jaaa,jaaa.Feyenoord,Feyenoord het rood en wit van Feyenoord dat schittert aan de maas,jaaa,jaaa. ja die bedoel ik;) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 18:18 schreef raket het volgende:[..] Ik weet niet welke youtube jij hebt,maar er staan er verschillende op.Zelf nog een met een fimpje erachter van de tweede wereld oorlog.Maar ik krijg ze er niet op.Snap niks van filmpjes plaatsen op feyenoord headliner. Zet de link der neer dan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 18:05 schreef raket het volgende:In de jaren 80/90 had je ook nog een lied,die je eigenlijk nooit meer hoort. Wat is dat voor een club,die club uit Rotterdam,daar aan de maas bij brienoord,dat is Feyenoord.Feyenoord,Feyenoord,het rood en wit van Feyenoord dat schittert aan de maas,jaaa,jaaa.Feyenoord,Feyenoord het rood en wit van Feyenoord dat schittert aan de maas,jaaa,jaaa. Joh, dat werd volgens mij begin jaren 70 gezongen door de selectie van Feyenoord, voor/na behalen Europa Cup! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 18:32 schreef FR-Henk het volgende:[..] Joh, dat werd volgens mij begin jaren 70 gezongen door de selectie van Feyenoord, voor/na behalen Europa Cup! gebeurt nog wel eens, en midden jaren 90 elke wedstrijd meerdere keren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Word moeilijk kerel!!! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Is idd. het elftal van na het behalen van de europacup! ff googelen, en "liedjes feyenoord 11-tal" intoetsen, pag. 2. Wel grappig, met Eddy Treytel nog en Coentje etc. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Moet je je televisie harder zetten :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In de centrale bibliotheek kun je alle muziek vinden. |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Is gemaakt na de winst op A.C. Milan in 1969, werd gezongen door de hele selectie. Dat plaatje werd toen heel goed verkocht |
|
|
|