|
|
El Jardinero
|
|
|
Het lachertje van de eredivisie fietstas wint vandaag gewoon van roda en staan dus boven ons waardoor we net boven de streep komen te staan met nog maar 14 wedstrijden voor de boeg wordt het toch lastig om geen degradatie voetbal te gaan spelen!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja maar geen paniek hoor, Mario ziet lichtpuntjes en we moeten gewoon rustig blijven! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: precies en Willem's hulp is totaal overbodig |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
jaja die kennen we onderhand... en vanuit het bestuur helemaal, nergens zorgen over te maken!! wat wedstrijdjes winnen van Twente uit/psv thuis/fietstas uit/roda uit/ado uit/heerenveen uit/vvv uit en het lek is boven.pffffffffff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: We hebben zo'n fantastische technische staff..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 19:52 schreef El Jardinero het volgende:jaja die kennen we onderhand... en vanuit het bestuur helemaal, nergens zorgen over te maken!! wat wedstrijdjes winnen van Twente uit/psv thuis/fietstas uit/roda uit/ado uit/heerenveen uit/vvv uit en het lek is boven.pffffffffff VVV moeten we kunnen winnen toch? :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wedstrijd is nog niet af. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
dan gok ik op 1 punt uit 7 wedstrijden.. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote: nee klopt wordt misschien wel 6-1 |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
ach gewoon volgende week effe van vitesse winnen en (wij) staan er weer boven!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 19:47 schreef El Jardinero het volgende:Het lachertje van de eredivisie fietstas wint vandaag gewoon van roda en staan dus boven ons waardoor we net boven de streep komen te staan met nog maar 14 wedstrijden voor de boeg wordt het toch lastig om geen degradatie voetbal te gaan spelen!! hoezo? heb je het nog niet gehoord? morgen winnen we van die tukkers... |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: welk spul heb jij gebruikt , en waar kan je het hale ? |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
haha ik zit net te kijken naar fietstas, maar die spelen toch echt geen slecht voetbal. gelukkig dat vvv op respectabele achterstand blijf staan. En ik vrees morgen toch ook een hoge uitslag in enschede.... luigi tegenover Jansen is toch net een bepaalde klasse verschil! |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:11 schreef El Jardinero het volgende:haha ik zit net te kijken naar fietstas, maar die spelen toch echt geen slecht voetbal. gelukkig dat vvv op respectabele achterstand blijf staan. En ik vrees morgen toch ook een hoge uitslag in enschede.... luigi tegenover Jansen is toch net een bepaalde klasse verschil! sissi tegen kerel |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
lijkt een slechte zaak, Feyenoord in de jupiler league. maar dan gaan we denk ik wel punten pakken. kijk maar na juve toen die serie b speelden. kwamen ook redelijk sterk terug |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:13 schreef obiku010 het volgende:lijkt een slechte zaak, Feyenoord in de jupiler league. maar dan gaan we denk ik wel punten pakken. kijk maar na juve toen die serie b speelden. kwamen ook redelijk sterk terug Ja, maar wij zijn dan failliet. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:13 schreef obiku010 het volgende:lijkt een slechte zaak, Feyenoord in de jupiler league. maar dan gaan we denk ik wel punten pakken. kijk maar na juve toen die serie b speelden. kwamen ook redelijk sterk terug Daar heb je een punt alleen het eigen vermogen van Juve is vele malen hoger.... die hebben geld en goede sponsoren en nog spelers met clubliefde!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ-VVV 3-0, dat scheelt. jammer dat Excelsior morgen van ADO wint. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:13 schreef obiku010 het volgende:lijkt een slechte zaak, Feyenoord in de jupiler league. maar dan gaan we denk ik wel punten pakken. kijk maar na juve toen die serie b speelden. kwamen ook redelijk sterk terug Je doet alsof we al dood en verloren zijn. Dat zijn we dus niet, he. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee jij ziet ook lichtpuntjes? |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: zo voel ik me wel na verlies tegen de superboeren en 1,5 uur nog terug na huis rijden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gaat 't niet om. The show aint over, untill it's over. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote: Ik probeer ze ook te vinden maar als ik de selecties tegenover elkaar zet kom ik op elke linie een tekort tegen... dus maar hopen dat Mario morgen na 16,15 uur weer wat lichtpuntjes ziet! maar ja we hebben wel een hele jonge selectie he??? |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: ach,een filosoof in ons midden |
|
|
|
|
schijndel
|
|
|
feyenooit in de JUPELIR HAHAHAH |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote: Weinig show gezien dit seizoen henk, ik zou het graag willen geloven maar mijn hoop is vervlogen!! en na maandag helemaal......... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: heb je nog zo'n ramptourist, zeker ook pas nog in Limburg geweest? Egypte schijnt mooi te zijn tegenwoordig. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: he strontboer , opzouten , ga naar brus |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoe komt het toch dat Feyenoord-haters geen ned. taal kunnen schrijven? Wat staat er nou? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bedoelde u: jupiler
Geen standaard-webpagina's met al uw zoektermen gevonden.
Uw zoekbewerking - jupelir - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: zou dyslexie besmettelijk zijn? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij is weg. Was vast verdwaalde Egyptenaar. |
|
|
|
|
schijndel
|
|
|
ik reageerde allen op het bericht van STYLZZ de echte fan het komt goed met je club geloof het maar |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:30 schreef schijndel het volgende:ik reageerde allen op het bericht van STYLZZ de echte fan het komt goed met je club geloof het maar slijmbal |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Moet jij niet in de lampenstad je club aanmoedigen? of ben je een tv supporter?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:30 schreef schijndel het volgende:ik reageerde allen op het bericht van STYLZZ de echte fan het komt goed met je club geloof het maar ik geloof niet dat we degraderen hoor. Maar zo'n degradatiespook kletst er wel lekker in. Verder ben ik geen "fan" want dan was ik nu waarschijnlijk al lang al "fan" van AZ, net als de rest van die staatsmongolen hier in de regio. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:32 schreef Stylzz het volgende:[..] ik geloof niet dat we degraderen hoor. Maar zo'n degradatiespook kletst er wel lekker in. Verder ben ik geen "fan" want dan was ik nu waarschijnlijk al lang al "fan" van AZ, net als de rest van die staatsmongolen hier in de regio. cool man je hebt een eigen fanclub, haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:30 schreef schijndel het volgende:ik reageerde allen op het bericht van STYLZZ de echte fan het komt goed met je club geloof het maar Ben je al lang schizofreen? |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: en je moeder heeft K!!!HAHAHAHA |
|
|
|