|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Hij was bij Feyenoord op proef waarom hebben wij hem niet genomen.Ok ik weet je kan spelers niet beoordelen over 1 wedstrijd maar hij scoort toch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: of als je beide nam... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
nou die jongen speelde vandaag niet slecht!! je moet hem inderdaad beoordelen over 10 wedstrijden achter elkaar, maar zoiets zou niet misstaan bij ons op rechts |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:34 schreef El Jardinero het volgende:nou die jongen speelde vandaag niet slecht!! je moet hem inderdaad beoordelen over 10 wedstrijden achter elkaar, maar zoiets zou niet misstaan bij ons op rechts we hebben Simon. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
tja ook dat wordt afwachten... heeft me tot op heden nog niet kunnen bekoren! maar ja ook moeilijk om tegen purrel frankel te voetballen ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:37 schreef El Jardinero het volgende:tja ook dat wordt afwachten... heeft me tot op heden nog niet kunnen bekoren! maar ja ook moeilijk om tegen purrel frankel te voetballen ;) hmmm.. mwahhh die 40000 man scheelde ook wel denk ik |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
maar als hij goed blijft spelen dan heeft feyenoord wat laten lopen gvd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:28 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:Hij was bij Feyenoord op proef waarom hebben wij hem niet genomen.Ok ik weet je kan spelers niet beoordelen over 1 wedstrijd maar hij scoort toch [ afbeelding ] volgens mij zag ik m laatst met een straatkrant bij t winkelcentrum staan |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: hij was naar het buitenland volgens mij zag je ruben schaken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ja wat wou je dan doen. iedereen maar een contract aanbieden, zodat we geen mogelijke talenten missen?
leuk voor hem dat ie vandaag scoort. maar iedereen trapt er wel eens een bal in. laten we es wachten met beoordelen tot ie wat vaker heeft gespeeld. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] ja wat wou je dan doen. iedereen maar een contract aanbieden, zodat we geen mogelijke talenten missen? leuk voor hem dat ie vandaag scoort. maar iedereen trapt er wel eens een bal in. laten we es wachten met beoordelen tot ie wat vaker heeft gespeeld. Tja dat is nou net hoe Inter handelt.... dan mis je nooit wat alleen zit je wel met een kudde spelers opgescheept. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een tyfus topic.. Echt, pleur nou op met dit soort gezeik.. Hij scoort een keer, so what? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hehe inderdaad, dit topic had deze post effe nodig.
+1 |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Laten nwe 50 miljoen Afrikanen gaan kopen, dan zijn we voortaan van zulke verhalen af
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door Rovert -- |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
open je nou voor elke speler die bij feyenoord heb gevoetbald, een nieuw topic omdat ie misschien nu wel goed is of scoort? je moet roeien met de spanen die je hebt ;) |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: blijft goedkoop hehe |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:28 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:Hij was bij Feyenoord op proef waarom hebben wij hem niet genomen.Ok ik weet je kan spelers niet beoordelen over 1 wedstrijd maar hij scoort toch [ afbeelding ] Omdat we een klote Staf hebben, omdat we misschien op die plek dachten dat we genoeg hadden. Maar inderdaad, in die jongen zit best wel potentie. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 00:15 schreef Stefan-FR-08 het volgende:[..] Omdat we een klote Staf hebben, omdat we misschien op die plek dachten dat we genoeg hadden. Maar inderdaad, in die jongen zit best wel potentie. laten we nou niet bij iedere speler die één goede wedstrijd speelt gaan schreeuwen dat wij die hadden moeten halen. Biseswar moest en zou na een aantal goede wedstrijden perse een nieuw contract moeten krijgen, kijk eens hoe hij het afgelopen jaar heeft gespeeld |
|
|
|