|
|
Nenam_tiL
|
|
|
We kennen ze allemaal de grote voetballers:Cruyff,Keizer,Swart,van Basten,Litmanen,Petterson,Overmars,George,Kluivert,Sneijder,van der Sar,van der Vaart,Chivu enz maar wie staat er bij jou in de top tien aller tijden.Daar bij wil ik ook sociaal gedrag meenemen,m.a.w zowel op het veld als naast het veld
1 Johan Cruijff 2 Jari Litmanen 3 Dennis Bergkamp 4 Marco van Basten 5 Edwin van der Sar 6 Johan Neeskens 7 Christian Chivu 8 Stefan Pettersson 9 Luis Suarez 10 Marc Overmars |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ik doe wel de Top 10 van de spelers die ik daadwerkelijk heb meegemaakt (17).
Dit is mijn Top 10 Beste spelers van Ajax:
1. Suarez 2. Sneijder 3. Maxwell 4. Chivu 5. Huntelaar 6. van der Vaart 7. Stekelenburg 8. Ibrahimovic 9. Trabelsi 10. Grygera |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
deze is denk ik van aller tijden:
1. Cruijff 2. Van Basten 3. Swart 4. Litmanen 5. Bergkamp 6. Neeskens 7. Rijkaard 8. Seedorf 9. Van der Sar 10. Ibrahimovic |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:44 schreef C. Eriksen het volgende:deze is denk ik van aller tijden: 1. Cruijff 2. Van Basten 3. Swart 4. Litmanen 5. Bergkamp 6. Neeskens 7. Rijkaard 8. Seedorf 9. Van der Sar 10. Ibrahimovic |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ik neem alleen jou eerste mee,je hebt maar 1 top tien :) |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
Mijn favoriete top 10
1. Suarez 2. Davids 3. Emanuelson 4. Mitea 5. Stekelenburg 6. Eriksen 7. Ibrahimovic 8. Sneijder 9. Gabri 10.Rommedahl |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:48 schreef sjasphere het volgende:Mijn favoriete top 10 1. Suarez 2. Davids 3. Emanuelson 4. Mitea 5. Stekelenburg 6. Eriksen 7. Ibrahimovic 8. Sneijder 9. Gabri 10.Rommedahl Haha, Mitea? Gabri? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1. Cruijff 2. Van Basten 3. Bergkamp 4. Litmanen 5. Swart 6. Rijkaard 7. Blind 8. Snijder 9. V/d Vaart 10. Suarez
1t/m3 zijn bij mij in willekeurige volgorde, ik kan daar echt geen beslissing in maken wie er daarvan beter is/was..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ja, cker. Btw, az staat met 5-1 voor ik kijk nu. Spelen goed joh, 4x sighthorsson en gudmunsson Dus de ijslanders zijn populair ant worden. Tijd voor een nieuwe ijslander, genaamd Gudjohnssen:pp Gekheid |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 21:06 schreef C. Eriksen het volgende:Ja, cker. Btw, az staat met 5-1 voor ik kijk nu. Spelen goed joh, 4x sighthorsson en gudmunsson Dus de ijslanders zijn populair ant worden. Tijd voor een nieuwe ijslander, genaamd Gudjohnssen:pp Gekheid En PSV 0-1 achter tegen Willem 2 ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 21:06 schreef C. Eriksen het volgende:Ja, cker. Btw, az staat met 5-1 voor ik kijk nu. Spelen goed joh, 4x sighthorsson en gudmunsson Dus de ijslanders zijn populair ant worden. Tijd voor een nieuwe ijslander, genaamd Gudjohnssen:pp Gekheid heb jij ADHD ofzo wordt behoorlijk kriegel van je |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Ja, dat heb ik egt serieus. Ik kan er ook niks aan doen :P |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:59 schreef remco k het volgende:1. Cruijff 2. Van Basten 3. Bergkamp 4. Litmanen 5. Swart 6. Rijkaard 7. Blind 8. Snijder 9. V/d Vaart 10. Suarez 1t/m3 zijn bij mij in willekeurige volgorde, ik kan daar echt geen beslissing in maken wie er daarvan beter is/was.. eindelijk zie ik de naam Blind ook erbij, met de rest van dit lijstje ben ik het ook mee eens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 21:29 schreef dege het volgende:[..] eindelijk zie ik de naam Blind ook erbij, met de rest van dit lijstje ben ik het ook mee eens. De Laatste Ajacied, met echte clubliefde, en ook hij kon vaak zat richting buitenalnd voor veel geld, maar is Ajax tot z'n laatste snik trouw gebleven.
Niet te vergeten dat het de aanvoerder was in de laatste "succesperiode" van Ajax, en dat ben je niet als je geen goede voetballer bent.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 20:48 schreef sjasphere het volgende:Mijn favoriete top 10 1. Suarez 2. Davids 3. Emanuelson 4. Mitea 5. Stekelenburg 6. Eriksen 7. Ibrahimovic 8. Sneijder 9. Gabri 10.Rommedahl Mag ik vragen hoe oud jij bent.... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Mijn top 10
)Joduh )Ride )Remco )Pietje )Altijd prijs in de K )Alibabba )Nedam_tiL )Hashjkop )Guyt )thomASS )verbrande Harry
In willekeurige volgorde.
En als wisselspeler )PSVmocro
Hahaha |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 00:21 schreef FsideVak129 het volgende:Mijn top 10 )Joduh )Ride )Remco )Pietje )Altijd prijs in de K )Alibabba )Nedam_tiL )Hashjkop )Guyt )thomASS )verbrande Harry In willekeurige volgorde. En als wisselspeler )PSVmocro Hahaha nou nou ben vereerd man...haha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 00:21 schreef FsideVak129 het volgende:Mijn top 10 )Joduh )Ride )Remco )Pietje )Altijd prijs in de K )Alibabba )Nedam_tiL )Hashjkop )Guyt )thomASS )verbrande Harry In willekeurige volgorde. En als wisselspeler )PSVmocro Hahaha lekker dan, val ik weer buiten de boot! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Hoho, de transfer periode is nog niet afgelopen en de selectie is 25 man...
:P |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gelukkig!!! ik wil trouwens ook nog wel wat salaris inleveren of op prestatiebasis komen...
ik ben tenslotte ook de jongste niet meer :-) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: haha...pffffffffffff |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 00:21 schreef FsideVak129 het volgende:Mijn top 10 )Joduh )Ride )Remco )Pietje )Altijd prijs in de K )Alibabba )Nedam_tiL )Hashjkop )Guyt )thomASS )verbrande Harry In willekeurige volgorde. En als wisselspeler )PSVmocro Hahaha hahahah das een goeie man!!!!!!! maar je vergeet jezelf man!!!!! ik wil jou erbij zien!!!gvd!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 00:21 schreef FsideVak129 het volgende:Mijn top 10 )Joduh )Ride )Remco )Pietje )Altijd prijs in de K )Alibabba )Nedam_tiL )Hashjkop )Guyt )thomASS )verbrande Harry In willekeurige volgorde. En als wisselspeler )PSVmocro Hahaha Niet meer inzenden dit is het,DE top 10 |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
anders ben ik weg f-side!!!!!!!!gvd!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ga ik naar livverpoel ouwe!!!!! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
sno , verhoeven , lugue ,collin , atouba, sikora ,kennedy , charisteas, sonck, kerlon (geintje jongens) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 10:23 schreef sebas79 het volgende:sno , verhoeven , lugue ,collin , atouba, sikora ,kennedy , charisteas, sonck, kerlon (geintje jongens) Nah, ik ben het eigenlijk wel met je eens. Haha! XD |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
1) Sjaak zwart, lijkt me duidelijk... 2) Johan Cruijff, Al was hij natuurlijk voor mijn tijd... 3) Patrick Kluivert, is ten onder gegaan aan allen aandacht. Maar was anders de beste spits ooit geweest... 4) Marco Van Basten, Sja... san marco, heb hem aan het werk gezien toen ik nog erg jong was en toen zat hij al bij milan... 5) Frank Rijkaard, HELD en een voorbeeld voor veel oud-voetballers van ajax, Kwam terug en leide een nieuwe generatie voetballers naar de top... 6) Clarence seedorf, De meest succesvolle nederlandse voetballer ooit; won met 3 verschiilende teams de champions league, Werd in ieder land waar hij speelde kampioen en won de beker... Heeft het alleen nooit in het nederlands elftal kunnen laten zien... 7) Dennis Bergkamp, een wereldvoetbaler achter de spitsen, tot zijn pensioen op het allerhoogste niveau gevoetbald... 8) Jari Litmanen, De opvolger van Dennis Bergkamp heeft hier in Amsterdam zijn top jaren geahd met als absolute hoogtepunt uiteraard de champions league overwinning in 95... 9) Piet Keizer, Een speler uit het gouden ajax ik ken hem niet maar weet dat dit een legendarische linksbuiten was... 10) Arie haan, Libero met een gewldig schot zijn doelpunten tegen italie heb ik wel een aantal keer bekeken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 00:21 schreef FsideVak129 het volgende:Mijn top 10 )Joduh )Ride )Remco )Pietje )Altijd prijs in de K )Alibabba )Nedam_tiL )Hashjkop )Guyt )thomASS )verbrande Harry In willekeurige volgorde. En als wisselspeler )PSVmocro Hahaha Vergeet je A'dammer 113 nou alweer... Ooo..ooo..ooo. Laat hem het maar niet zien kerel...... Tis niet de eerste keer:-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Oeioei, dat zal hij niet fijn vinden.. Haha ;) |
|
|
|
|
antiajaxcied
|
|
|
whuhaha heeft ajax een top10 met spelershahahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Weet je eigenlijk wel hoe triest je naam is???
Je bent drukker met het anti Ajax zijn, dan dat je met Feyenoord bent, vandaag weer (express) verliezen????? Volgend jaar misschien wat meer puntjes pakken, en heeeeeeeel misschien pakken jullie dan wel een periode titel.........
Ben benieuwd of het kwartje valt, denk het eerlijk gezegd niet, want domme kakkerlakken kennen niet zo goed denken.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En iedere speler in elke top 10 die hier genoemd wordt is beter dan welke speler dan ook ooit maar bij FR heeft gespeeld.. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:17 schreef remco k het volgende:[..] En iedere speler in elke top 10 die hier genoemd wordt is beter dan welke speler dan ook ooit maar bij FR heeft gespeeld.. FEIT! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:17 schreef remco k het volgende:[..] Weet je eigenlijk wel hoe triest je naam is??? Je bent drukker met het anti Ajax zijn, dan dat je met Feyenoord bent, vandaag weer (express) verliezen????? Volgend jaar misschien wat meer puntjes pakken, en heeeeeeeel misschien pakken jullie dan wel een periode titel......... Ben benieuwd of het kwartje valt, denk het eerlijk gezegd niet, want domme kakkerlakken kennen niet zo goed denken.... eens,veel drukker met ons dan met hun eigen zooitje daar... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blijf dat eigenlijk wel grappig vinden... Kan me niet voorstellen, dat ik nu of straks drukker ben met Twente of PSV belachelijk maken, dan dat ik met Ajax zou zijn, hoe slecht het ook zou mogen zijn.... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:38 schreef remco k het volgende:[..] Blijf dat eigenlijk wel grappig vinden... Kan me niet voorstellen, dat ik nu of straks drukker ben met Twente of PSV belachelijk maken, dan dat ik met Ajax zou zijn, hoe slecht het ook zou mogen zijn.... ach man ze zetten zich regelmatig voor lul joh... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik bedoel ook, PROBEREN, het lukt ze inderdaad eigenlijk nooit. Je makt jezelf al bealchelijk als je hier uberhaubt een grote mond komt hebben als je zelf 14e staat als Feyenoord zijnde, en dat met wedstrijden tegen Twente uit en straks nog PSV thuis voor de boeg.... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:42 schreef remco k het volgende:[..] Ik bedoel ook, PROBEREN, het lukt ze inderdaad eigenlijk nooit. Je makt jezelf al bealchelijk als je hier uberhaubt een grote mond komt hebben als je zelf 14e staat als Feyenoord zijnde, en dat met wedstrijden tegen Twente uit en straks nog PSV thuis voor de boeg.... ja sta je 14e hebben ze hier een grote muil,en het ergste is nog dat ze denken dat ze de grootste club van nl zijn met hun le(e)gioen...whahahahahahahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:44 schreef verbrande harry het volgende:[..] ja sta je 14e hebben ze hier een grote muil,en het ergste is nog dat ze denken dat ze de grootste club van nl zijn met hun le(e)gioen...whahahahahahahahahahaha Yep, inderdaad...... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:44 schreef verbrande harry het volgende:[..] ja sta je 14e hebben ze hier een grote muil,en het ergste is nog dat ze denken dat ze de grootste club van nl zijn met hun le(e)gioen...whahahahahahahahahahaha 15e, en na vandaag nog maar 1 punt voor op nr.16..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik dacht voor gister toch nog 14e??? |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Vitesse draait nu dus Feyenoord komt daar niet meer voorbij. Hopen dat Zeegelaar er een paar inlegt voor Excelsior zodat Feyenoord sowieso nacompetitie speelt =) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Echt waar met alle respect voor iedereen hier, maar ik meen het serieus als ik zeg, dat ik hoop dat Feyenoord er gewoon weer bovenop komt, natuurlijk is een beetje leedvermaak prima, maar ik hoop dit echt.
Er is maar 1 klassieker, en Feyenoord en Ajax zijn samen de clubs die NL op de kaart hebben gezet wat betreft het voetbal, en wat is er nu leuker dan van Feyenoord winnen, als het er echt om gaat.. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 13:36 schreef remco k het volgende:Echt waar met alle respect voor iedereen hier, maar ik meen het serieus als ik zeg, dat ik hoop dat Feyenoord er gewoon weer bovenop komt, natuurlijk is een beetje leedvermaak prima, maar ik hoop dit echt. Er is maar 1 klassieker, en Feyenoord en Ajax zijn samen de clubs die NL op de kaart hebben gezet wat betreft het voetbal, en wat is er nu leuker dan van Feyenoord winnen, als het er echt om gaat.. Dit ben ik met je eens, maar ik woon in de omgeving Rotterdam en al staan ze 16e hebben ze nog steeds praatjes dus ik zou het eigenlijk niet eens erg vinden als ze degraderen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 00:21 schreef FsideVak129 het volgende:Mijn top 10 )Joduh )Ride )Remco )Pietje )Altijd prijs in de K )Alibabba )Nedam_tiL )Hashjkop )Guyt )thomASS )verbrande Harry In willekeurige volgorde. En als wisselspeler )PSVmocro Hahaha Hahaha! Dank je wel dat ik er ook in mag staan. ;-) Ik ga er zo eens serieus over nadenken, waarna ik mijn top 10 zal posten! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:17 schreef remco k het volgende:[..] Weet je eigenlijk wel hoe triest je naam is??? Je bent drukker met het anti Ajax zijn, dan dat je met Feyenoord bent, vandaag weer (express) verliezen????? Volgend jaar misschien wat meer puntjes pakken, en heeeeeeeel misschien pakken jullie dan wel een periode titel......... Ben benieuwd of het kwartje valt, denk het eerlijk gezegd niet, want domme kakkerlakken kennen niet zo goed denken.... Hahaha, zeker Remco!! Vandaag zullen ze daar in Rotterdam wel weer voor Twente zijn. Whahahaha, hoe zielig kun je zijn??? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Tjonge, nemam-tiL, wat een moeilijke vraag! Ik zit me suf te peinzen en kom aan wel 25 namen van favoriete Ajax-spelers... En er mogen er maar 10 op mijn lijstje komen te staan. Nou, daar komen ze, maar dan doe ik er wel zo'n 15 te kort...
1) Sjaak Swart 2) Johan Cruijff 3) Piet Keizer 4) Dennis Bergkamp 5) Jari Litmanen 6) Edwin van der Sar 7) Stefan Petterson 8) Johan Neeskens 9) Luis Suárez 10) Marco van Basten
En dan wil ik al die namen die ik ook in mijn hoofd had, collectief als reserve houden! Leuk topic ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tussenstand: Suarez 5 Cruijff 4 Litmanen 4 Bergkamp 4 van Basten 4 Sneijder 3 Swart 3 |
|
|
|