|
|
joey
|
|
|
Bij mij staat joey op nummer 1.. kenne jullie die nog!? XD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Neee ff zonder gekkigheid,..
1. Cruijff 2. Litmanen 3. Bergkamp 4. van Basten 5. Suarez 6. Overmars 7. Ibra 8. vd Sar 9. Huntelaar 10. Trabelsi |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Doe er een hoop tekort als ik een top tien maak;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:14 schreef joey het volgende:Neee ff zonder gekkigheid,.. 1. Cruijff 2. Litmanen 3. Bergkamp 4. van Basten 5. Suarez 6. Overmars 7. Ibra 8. vd Sar 9. Huntelaar 10. Trabelsi Trabelsi boven mensen als Blind, Rijkaard en Swart??????? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tsja verbaast mij ook net als Grygera,hoop jong volk op dit forum denk ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat denk ik dan, het kan zijn natuurlijk dat men hun beter vind, het is ieders persoonlijke mening... Maar ik vraag me dan (terecht) af waarom... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Swart heb ik niet meegemaakt..Cruijff heb ik heel veel van terug gekeken.. Rijkaard en blind was ik ff vergeten idd
CORRECTIE:
1. Cruijff 2. Litmanen 3. Bergkamp 4. van Basten 5. Suarez 6. Rijkaard 7. Overmars 8. Ibra 9. vd Sar 10. Huntelaar
Blind valt net buiten de boot...Ahhwww.. Misschien.. over een aantal jaar dat zijn zoon het wel lukt! XD Whahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door joey -- |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Waarom is mijn post verwijderd? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
1. Cruijff 2. Rijkaard 3. Van Basten 4. Bergkamp 5. Litmanen 6. Sneijder 7. Swart 8. Suarez 9. Davids 10.F. De Boer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:28 schreef remco k het volgende:[..] Dat denk ik dan, het kan zijn natuurlijk dat men hun beter vind, het is ieders persoonlijke mening... Maar ik vraag me dan (terecht) af waarom... De meeste kennen Finidi en Babagida niet eens of net wel laat staan Piet Keizer,Arie Haan of Stefan Pettersson.Het betekent gewoon dat wij ouwe lullen zijn ook al heb ik een dochter van 5 Hahahahaahh |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Babangida is mijn held!:D MAar of hij in de top10 hoort..Ik weet niet.. Vind het te moeilijk..Want ik heb hem nu al hiero 5x veranderd op me blaadje..! XD Whahahaha |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Mijn hamster heb ik 12jaar geleden zelfs babangida genoemd! XD Whaha Lol |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:29 schreef joey het volgende:Swart heb ik niet meegemaakt..Cruijff heb ik heel veel van terug gekeken.. Rijkaard en blind was ik ff vergeten idd CORRECTIE: 1. Cruijff 2. Litmanen 3. Bergkamp 4. van Basten 5. Suarez 6. Rijkaard 7. Overmars 8. Ibra 9. vd Sar 10. Huntelaar Blind valt net buiten de boot...Ahhwww.. Misschien.. over een aantal jaar dat zijn zoon het wel lukt! XD Whahaha gvd schrijf me en exel me al te pletter,kan je het niet gelijk goed doen grrrrrr,hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:32 schreef nemam-tiL het volgende:[..] De meeste kennen Finidi en Babagida niet eens of net wel laat staan Piet Keizer,Arie Haan of Stefan Pettersson.Het betekent gewoon dat wij ouwe lullen zijn ook al heb ik een dochter van 5 Hahahahaahh Ik denk het wel, is dat hun pech, of ons geluk dat wij die tijden wel hebben meegemaakt.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook bij de voornaam??? Tijani??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:37 schreef nemam-tiL het volgende:[..] gvd schrijf me en exel me al te pletter,kan je het niet gelijk goed doen grrrrrr,hahaha Ach we hebben gewoon goede invloed op de jongere jongens... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:50 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk het wel, is dat hun pech, of ons geluk dat wij die tijden wel hebben meegemaakt.... Wat denk je zelf,is hun pech,wij hebben de Meern nog meegemaakt dat is nooit meer te evenaren ook al zet je er een betonblok neer waar 100.000 man in kan,ik heb zelfs nog in het olympisch stadion gezeten Ajax-Parma (0-0) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Op pieteje toch ook,springt de laatste tijd vaak uit de band |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Of zou zij vrouw lid geworden zijn van de bingo/bridge clup |
|
|
|
|
SS3000
|
|
|
1. Cruijff 2. Swart 3. Litmanen 4. Keizer 5. Neeskens 6. Rijkaard 7. Van Basten 8. Van der Sar 9. Pettersson 10. F. de Boer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: He, dat is niet mijn schuld, dat is aan Joduh te danken... Alle credits voor hen die het toekomen..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:03 schreef remco k het volgende:[..] He, dat is niet mijn schuld, dat is aan Joduh te danken... Alle credits voor hen die het toekomen..... Ja Joduh haalt het beste/slechte/ondeugende bij iedereen boven hahahahahahah |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:37 schreef nemam-tiL het volgende:[..] gvd schrijf me en exel me al te pletter,kan je het niet gelijk goed doen grrrrrr,hahaha Jajajajaaaa.. Haha XD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Ik kom gewoon niet meteen op alle namen.. Dat heb ik hem al gemaakt en denk ik opeens.. Ojaaa.. die speelde toen ook geweldig..blablablaa.. XD |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:09 schreef joey het volgende:[..] Ik kom gewoon niet meteen op alle namen.. Dat heb ik hem al gemaakt en denk ik opeens.. Ojaaa.. die speelde toen ook geweldig..blablablaa.. XD Heb ik ook, kan ook een top 25 maken maar dan is het overzicht pleitte |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:59 schreef SS3000 het volgende:1. Cruijff 2. Swart 3. Litmanen 4. Keizer 5. Neeskens 6. Rijkaard 7. Van Basten 8. Van der Sar 9. Pettersson 10. F. de Boer Tsja, wie moet je hier nou uit halen om Dennis Bergkamp er tussen te zetten ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Daar lijkt het wel op ja..... Heb em vandaag nog niet gezien trouwens... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
jaaaa XD LOL Jongens.. Laten we een top 2000 maken!:D XD |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan mag jij het bijhouden in je exelsheetje |
|
|
|
|
joey
|
|
|
en dan op plaats 1996.. Evander Sno.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ik ook niet,wel lekker rustig |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: 1995 Dani onze portugese vriend |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Daar had ik een bloedhekel aan.weet je wat laat hem maar buiten de top 2000 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
wigWAMberto = mijn topper allertijden!!! WOOOHHOOOOOO!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: haha en sno dan ook maar!?:P |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Hahahaha Jaaa... Ook superleuke voetballertje!..:P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Kan je me ook quoten en zelf bij zetten, noem mezelf natuurlijk niet. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Mastercoen
|
|
|
Oke leuk:
1- Cruijff 2- Frank Rijkaard 3- Bergkamp 4- Litmanen 5- Piet Keizer 6- Sjaak Swart 7- Marco van Basten 8- Van de Sar 9- Suarez 10- Ruud Krol |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Urzaiz zit er ook bij hoor! |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Jeej! Een leefijdsgenootje.. LOL XD |
|
|
|
|
Kevin81
|
|
|
Soetaers Rudy Tainio Charisteas Ogararu Didulica Urzais De ridder Van der meijden Tobiasen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
SS3000
|
|
|
quote: Uggg vergeet ik Bergkamp, dat wordt een gedeelde 10e plek met De Boer... Zou niet weten, wie er uit mijn lijstje weg moet. :( |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha... de omgekeerde top 10 ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hee, In 1 van deze namen staat mijn voornaam in. ;) Ole Tobiasen.. (Ik weet wie het is, maar vind het alsnog een koele naam :P) |
|
|
|