|
|
SS3000
|
|
|
quote: Hoe kun je de grootste aankoop ooit nou vergeten: de Argentijn Gabrich, de held! En niet vergeten, Machlas, qua kosten/baten analyse veruit de beste!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door SS3000 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:32 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Hee, In 1 van deze namen staat mijn voornaam in. ;) Ole Tobiasen.. (Ik weet wie het is, maar vind het alsnog een koele naam :P) Jij heet olé? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
voor de oudjes onder ons mis ik toch wel het zwarte schaap(nee niet pietje)johnny Rep heb overwogen om hem op mijn lijst te zetten maar toch te ligt gevonden,staat wel in de top 20 |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Oké, nu probeer ik de hele tijd al een top 10 te maken maar het lukt maar niet.
Op 1 en zonder twijfel: Cruijff. De allergrootste Ajacied aller tijden. Zonder hem waren wij niet de club die we waren, zijn en blijven. Op 2 en dat is omdat ik die het belangrijkste acht voor de glorieuze tijd van jaren 90: Litmanen. Op 3, Marco van Basten. beste pure spits ooit. Killer eerste klas. Op 4. Danny Blind. De meest succesvolle Ajacied aller tijden en ook van de wereld. Uniek omdat hij 3 verschillende Europese bekers gehaald heeft en ons persoonlijk de Wereldbeker schonk. Nog steeds is hij er en ik geniet als ik hem nog steeds in Ajax kleuren zie. Op 5... Dennis Bergkamp. Enige wat ik aan hem jammer vond is dat hij een paar jaar te vroeg is weggegaan. Hij had ons ook een CL gegeven met zijn wonderschone doelpunten. Wauw is de beste omschrijving als je zulke doelpunten maakt. Daar laat ik het voorlopig even bij. Deze zijn al duidelijk, de rest is nog te moeilijk. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:37 schreef FsideVak129 het volgende:Oké, nu probeer ik de hele tijd al een top 10 te maken maar het lukt maar niet. Op 1 en zonder twijfel: Cruijff. De allergrootste Ajacied aller tijden. Zonder hem waren wij niet de club die we waren, zijn en blijven. Op 2 en dat is omdat ik die het belangrijkste acht voor de glorieuze tijd van jaren 90: Litmanen. Op 3, Marco van Basten. beste pure spits ooit. Killer eerste klas. Op 4. Danny Blind. De meest succesvolle Ajacied aller tijden en ook van de wereld. Uniek omdat hij 3 verschillende Europese bekers gehaald heeft en ons persoonlijk de Wereldbeker schonk. Nog steeds is hij er en ik geniet als ik hem nog steeds in Ajax kleuren zie. Op 5... Dennis Bergkamp. Enige wat ik aan hem jammer vond is dat hij een paar jaar te vroeg is weggegaan. Hij had ons ook een CL gegeven met zijn wonderschone doelpunten. Wauw is de beste omschrijving als je zulke doelpunten maakt. Daar laat ik het voorlopig even bij. Deze zijn al duidelijk, de rest is nog te moeilijk. Kan ik niks mee,hoest er nog maar 5 op,kan me niet schelen of je koppijn krijgt maar nog 5 moet kunnen:} |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: dan ist goed want voel me steeds meer Evander Sno !! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:41 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Kan ik niks mee,hoest er nog maar 5 op,kan me niet schelen of je koppijn krijgt maar nog 5 moet kunnen:} Je hebt het rijtje van Sjasphere toch wel erin gevoegd he? Dat vind ik nl een fenomenaal rijtje. ;) |
|
|
|
|
henrieva
|
|
|
ben feyenoord supporter
cruijff swart keizer vasovic hulshof rep haan bals suurbier MOULIJN |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:42 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Je hebt het rijtje van Sjasphere toch wel erin gevoegd he? Dat vind ik nl een fenomenaal rijtje. ;) ik voeg alles in,trouwens je kan het zelf ook bijhouden |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Weet ik, maar voor mij is het nogal moeilijk, maar ik kan het proberen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Cruijff Swart Van Basten Neeskens Bergkamp Witschge vd Vaart Litmanen Rijkaard Davids
zijn nog zoveel meer maar mocht er maar 10... :(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hij heet, en.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:37 schreef nemam-tiL het volgende:voor de oudjes onder ons mis ik toch wel het zwarte schaap(nee niet pietje)johnny Rep heb overwogen om hem op mijn lijst te zetten maar toch te ligt gevonden,staat wel in de top 20 Ja ik kan wel een lijstja maken met 30 namen, die allemaal recht zouden hebben op de top 10... La ling hoor je ook niemand zeggen bijvoorbeeld... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: ik zat te denken aan DE van DE RIDDER XD Whhaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Johan Cruijff Sjaak Swart Marco van Basten Dennis Bergkamp Jari Litmanen Danny Blind Frank Rijkaard Edwin van der Sar Frank de Boer Luis Suarez |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Mag ik ook Van heten? Of Der? |
|
|
|
|
ajaxtim
|
|
|
vergeet Bobby niet!!!! echte ajacied |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: van mij wel jongen!;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: JEEEEJ! Leuk!
Maar eigenlijk vind ik Tobias een stukje beter ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tobias is je naam ??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja, dat had ik al eerder gezegd.. Want ik zei dat er in Tobiasen mijn voornaam zat ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
samsterdam
|
|
|
1) Bergkamp 2) Marco v Basten 3) Johan Cruijff 4) Blind 5) Muhren 6) Richard Witschge 7) Rijkaard 8) Litmanen 9) Kluivert 10) Bobby Haarms
de eerste 3 vind ik veruit de beste! De andere heb ik niet alleen gekozen om hun voetbalkwaliteiten maar nog meer wat ze hebben gedaan voor AJAX! Dat is soms belangrijker dan een goed balletje kunnen trappen. Zij staan voor alles wat AJAX is en blijft. |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 11:12 schreef Blade85 het volgende:1) Sjaak zwart, lijkt me duidelijk... 2) Johan Cruijff, Al was hij natuurlijk voor mijn tijd... 3) Patrick Kluivert, is ten onder gegaan aan allen aandacht. Maar was anders de beste spits ooit geweest... 4) Marco Van Basten, Sja... san marco, heb hem aan het werk gezien toen ik nog erg jong was en toen zat hij al bij milan... 5) Frank Rijkaard, HELD en een voorbeeld voor veel oud-voetballers van ajax, Kwam terug en leide een nieuwe generatie voetballers naar de top... 6) Clarence seedorf, De meest succesvolle nederlandse voetballer ooit; won met 3 verschiilende teams de champions league, Werd in ieder land waar hij speelde kampioen en won de beker... Heeft het alleen nooit in het nederlands elftal kunnen laten zien... 7) Dennis Bergkamp, een wereldvoetbaler achter de spitsen, tot zijn pensioen op het allerhoogste niveau gevoetbald... 8) Jari Litmanen, De opvolger van Dennis Bergkamp heeft hier in Amsterdam zijn top jaren geahd met als absolute hoogtepunt uiteraard de champions league overwinning in 95... 9) Piet Keizer, Een speler uit het gouden ajax ik ken hem niet maar weet dat dit een legendarische linksbuiten was... 10) Arie haan, Libero met een gewldig schot zijn doelpunten tegen italie heb ik wel een aantal keer bekeken ben het met um eens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door larsje -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:25 schreef samsterdam het volgende:De andere heb ik niet alleen gekozen om hun voetbalkwaliteiten maar nog meer wat ze hebben gedaan voor AJAX! Dat is soms belangrijker dan een goed balletje kunnen trappen. Zij staan voor alles wat AJAX is en blijft. Bedankt voor deze alinea.
Kan nu weer een paar aanvullen voor de top 10 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niks gewoon benieuwd, dan vertel ik jou ook de mijne.........:-) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:37 schreef FsideVak129 het volgende:Oké, nu probeer ik de hele tijd al een top 10 te maken maar het lukt maar niet. Op 1 en zonder twijfel: Cruijff. De allergrootste Ajacied aller tijden. Zonder hem waren wij niet de club die we waren, zijn en blijven. Op 2 en dat is omdat ik die het belangrijkste acht voor de glorieuze tijd van jaren 90: Litmanen. Op 3, Marco van Basten. beste pure spits ooit. Killer eerste klas. Op 4. Danny Blind. De meest succesvolle Ajacied aller tijden en ook van de wereld. Uniek omdat hij 3 verschillende Europese bekers gehaald heeft en ons persoonlijk de Wereldbeker schonk. Nog steeds is hij er en ik geniet als ik hem nog steeds in Ajax kleuren zie. Op 5... Dennis Bergkamp. Enige wat ik aan hem jammer vond is dat hij een paar jaar te vroeg is weggegaan. Hij had ons ook een CL gegeven met zijn wonderschone doelpunten. Wauw is de beste omschrijving als je zulke doelpunten maakt. Daar laat ik het voorlopig even bij. Deze zijn al duidelijk, de rest is nog te moeilijk. Oké
Op 6... Rinus Michels.
Als speler nooit meegemaakt maar als trainer heeft hij ons met Johan Goud met een hoofdletter gegeven.
En daarom op 7, Louis van Gaal. Zijn hand was zichtbaar in 1995. Een ware grootmeester.
Op 8. Sjaak Swart. Mister Ajax. Zijn leven gegeven en nog te zien langs de Toekomst. Ga hem gewoon eens een hand geven, voordat hij dood is en bedank hem voor de gloriejaren.
Ik ga weer verder denken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:42 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Oké Op 6... Rinus Michels. Als speler nooit meegemaakt maar als trainer heeft hij ons met Johan Goud met een hoofdletter gegeven. En daarom op 7, Louis van Gaal. Zijn hand was zichtbaar in 1995. Een ware grootmeester. Op 8. Sjaak Swart. Mister Ajax. Zijn leven gegeven en nog te zien langs de Toekomst. Ga hem gewoon eens een hand geven, voordat hij dood is en bedank hem voor de gloriejaren. Ik ga weer verder denken. Misschien Rijkaard een optie, een kleurrijk type dat door zijn terugkomst naar ZIJN AJAX, een heel groot aandeel in de succen onder van Gaal... En niet te vergeten het spugen naar de duitsers... |
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
Zonder problemen ga ik voor dit lijstje
1. Cruijff 2. papa D Blind 4. Litmanen 5. Kluivert 6. Sar 7. Rijkaard 8. Stefan Pettersson 10. Ibrahimovic |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:44 schreef rob bie de bobbie het volgende:Zonder problemen ga ik voor dit lijstje 1. Cruijff 2. papa D Blind 4. Litmanen 5. Kluivert 6. Sar 7. Rijkaard 8. Stefan Pettersson 10. Ibrahimovic Gen van Basten of Bergkamp??? |
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door rob bie de bobbie -- |
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
quote: Die zijn ook leuk je moet wel een keuze maken. mag ik een top 12 maken dan staan ze er ook bij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door rob bie de bobbie -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
1. CRUIJFF 2. BERGKAMP 3. V.BASTEN 4. LITMANEN 5. NEESKENS 6. VD.VAART 7. SWART 8. SUAREZ 9. RIJKAARD 10.PETTERSSON
FRANK DE BOER, SNEIJDER, VD.SAR, KLUIVERT en DANNY BLIND op de bank. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat snap ik... Ik vind het alleen raar. van BAsten en Bergkamp zijn toch vel grotere spelers geweest dan sommige andere namen namelijk...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:48 schreef alibabba het volgende:1. CRUIJFF 2. BERGKAMP 3. V.BASTEN 4. LITMANEN 5. NEESKENS 6. VD.VAART 7. SWART 8. SUAREZ 9. RIJKAARD 10.PETTERSSON FRANK DE BOER, SNEIJDER, VD.SAR, KLUIVERT en DANNY BLIND op de bank. Je begint gewoon de wedstrijd met 10 man????? Whahahahahahaha |
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
.
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:49 schreef remco k het volgende:[..] Dat snap ik... Ik vind het alleen raar. van BAsten en Bergkamp zijn toch vel grotere spelers geweest dan sommige andere namen namelijk...... Vind je dat ook bij Blind? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Met 10 man kunnen ze alsnog iedereen aan. Met die ene speler erbij heb je een paar doelpuntjes meer ;) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:44 schreef remco k het volgende:[..] Misschien Rijkaard een optie, een kleurrijk type dat door zijn terugkomst naar ZIJN AJAX, een heel groot aandeel in de succen onder van Gaal... En niet te vergeten het spugen naar de duitsers... Klopt maar zijn grootsheid heeft hij te danken aan Louis en het team. Ik acht Litmanen hoger in rang uit die tijd.
Maar op 9, om er ook twee gelijkwaardige na 2000 te selecteren. Wesley Sneijder en Raffael van der Vaart. Door hen weet iedereen weer waar de Ajax jeugd opleiding voor staat. Absolute top. En dit heeft nog steeds zijn weerslag en uitstraling wereldwijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Persoonlijk wel ja, Blind is een hele grote Ajacied, dat staat buiten kijf, maar ik ben toch echt van mening, en als ik hier rond lees velen met mij, dat Bergkamp van Basten en Cruijff van een hele andere orde zijn dan de rest van de genoemde spelers...
In mijn optiek komen eerst die drie jongens, dan heel lang niks, en dan de rest van de godenzonen.. |
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:49 schreef remco k het volgende:[..] Dat snap ik... Ik vind het alleen raar. van BAsten en Bergkamp zijn toch vel grotere spelers geweest dan sommige andere namen namelijk...... Vind je dat ook bij Blind? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Inderdaad ja, hahahahahahahaha... Dan zet ik RINUS MICHELS erbij op de bank, om de boel een beetje aan te sturen. Komt FRANK DE BOER in de basiself:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:53 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Klopt maar zijn grootsheid heeft hij te danken aan Louis en het team. Ik acht Litmanen hoger in rang uit die tijd. Maar op 9, om er ook twee gelijkwaardige na 2000 te selecteren. Wesley Sneijder en Raffael van der Vaart. Door hen weet iedereen weer waar de Ajax jeugd opleiding voor staat. Absolute top. En dit heeft nog steeds zijn weerslag en uitstraling wereldwijd. je kan niet twee spelers op 9 zetten kerel, dan wil ik ook meer spelers, met gedeelde tweede en derde plekken....... Whahahahahahahaha.........valsspeler.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dus het is fout? :P Die Sportpooler-account heeft ook maar een paar punten ofzo.. Ben er zelf ook een tijdje mee gestopt.. Stond wel hoog, maar had geen zin meer :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:55 schreef alibabba het volgende:[..] Inderdaad ja, hahahahahahahaha... Dan zet ik RINUS MICHELS erbij op de bank, om de boel een beetje aan te sturen. Komt FRANK DE BOER in de basiself:) makkie dus, 1 keeper 1 verdediger, en verder alleen maar aanvallers, zou dat niet eens werken??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:56 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dus het is fout? :P Die Sportpooler-account heeft ook maar een paar punten ofzo.. Ben er zelf ook een tijdje mee gestopt.. Stond wel hoog, maar had geen zin meer :P Sportpooler is toch dat gedoe via headliner??? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
AANVALLUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.... |
|
|
|