|
|
remco k
|
|
|
Suarez vastbesloten: Ik kom terug bij deze fantastische club Luis Suárez is vastbesloten om nog een keer het Ajax-shirt te dragen in zijn loopbaan als profvoetballer. De gisteren naar het Engelse Liverpool vertrokken Uruguayaan is de Amsterdamse club dankbaar voor de afgelopen vier seizoenen. ,,Hier heb ik alles geleerd. Dankzij Ajax ben ik wie ik nu ben."
,,Gisteren was niet mijn laatste training voor Ajax", is Suárez (24) vlak voor hij het vliegtuig op Schiphol naar Engeland neemt stellig tegen Ajax TV. ,,Omdat ik nog een keer wil terugkeren bij de club."
De topscorer van de eredivisie van afgelopen seizoen is bij Ajax naar eigen zeggen groot geworden als voetballer. ,,Dankzij deze club ben ik de Luis Suárez die ik nu ben: fysiek, mentaal en op technisch gebied."
,,Er zijn te veel mooie momenten geweest om op te noemen. Bijvoorbeeld mijn debuut als 20-jarige bij de beste club van Nederland, de bekerwinsten en de kwalificatie voor de Champions League."
,,Ik zal Ajax nooit vergeten. Van de verzorger van de kleding tot teammanager David Endt, ik ga alles van Ajax missen", aldus Suárez, die een emotioneel afscheid verwacht. ,,Ik heb het laatste moment van Thomas Vermaelen en Klaas Jan Huntelaar in de Arena gezien en ik verwacht dat dat ook een heel moeilijk moment voor mij wordt." |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Niet van mijn kant in ieder geval.
Gevalletje laat je club maar in de steek. |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
niet mee eens ,ik gun het hem ,jij zou ook voor een dubbel salaris naar een andere baas gaan ,hoe jammer ook ,maar goed ook met suarez zijn we nog nooit kampioen geworden dus dat is geen verwijt ,ik zie het zeker niet als in de steek laten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind het eerder van Ajax dat ze de supporters hiermee in de steek laten, dan dat ik dat van Suarez vind. |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
eens remco ,voor suarez ging je naar het stadion |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ach dat zeggen ze allemaal...mazzeltov |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Prachtige woorden, maar elke speler roept dat als ie weggaat! Neemt niet weg dat ik dat heel graag weer zie gebeuren.. Ik ben nog steeds een beetje in rouw gedompeld nu deze grote speler weg is bij ons ALLER Ajax.. Maar goed, we moeten er mee leven! Zo gaat het al jaren bij Ajax, als iemand belangrijk is of begint te worden voor Ajax dan wordt ie weggekocht.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Beetje overdreven reactie vin ik! Hij heeft zn punten wel verdient voor ajax en is langer gebleven dan menig ander |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 23:31 schreef Benno het volgende:Beetje overdreven reactie vin ik! Hij heeft zn punten wel verdient voor ajax en is langer gebleven dan menig ander Van wie? alle goede spelers worden toch weggekocht... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Huntelaar? Ibracadabra? Chivu?
Litmanen is en was de laatste topper die lang bleef.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote: Haha niet van suarez!! Die eerste post erachter |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 23:30 schreef BRW het volgende:Prachtige woorden, maar elke speler roept dat als ie weggaat! Neemt niet weg dat ik dat heel graag weer zie gebeuren.. Ik ben nog steeds een beetje in rouw gedompeld nu deze grote speler weg is bij ons ALLER Ajax.. Maar goed, we moeten er mee leven! Zo gaat het al jaren bij Ajax, als iemand belangrijk is of begint te worden voor Ajax dan wordt ie weggekocht.. hadden ze hem dan tegen zijn zin moeten houden? ajax heeft het optimale eruit gehaald maar als speler zelf weg wil doe je als club weinig. we moeten blij zijn dat ajax nu langer op zijn strepen blijft staan en speler niet voor weinig laat vertrekken. en ook standpunt heeft gemaakt dat als liverpool hem wou ze het voor vrijdag moesten rondmaken. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Suarez is lang gebleven bij ajax!
DIe tussentijdse verlenging vorig jaar was gewoon onverwachts..maar op zich als je vergelijkt met hunter. ik denk wel dat luis veel gevoel heeft bij ajax.
De verkoop is het enige juiste, ontzettend balen natuurlijk, maar dat is t nadeel met wintertransfers.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
precies man,zeggen ze allemaal....en er is er maar 1 waar ik zulke woorden van geloof en dat is heitinga.......dus luis,bedankt voor de hele mooie dingen man,het ga je goed.......dag derde ster........ |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 10:05 schreef joduh het volgende:precies man,zeggen ze allemaal....en er is er maar 1 waar ik zulke woorden van geloof en dat is heitinga.......dus luis,bedankt voor de hele mooie dingen man,het ga je goed.......dag derde ster........ helaas maar ik ga...eens in type. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 01:58 schreef bully het volgende:[..] hadden ze hem dan tegen zijn zin moeten houden? ajax heeft het optimale eruit gehaald maar als speler zelf weg wil doe je als club weinig. we moeten blij zijn dat ajax nu langer op zijn strepen blijft staan en speler niet voor weinig laat vertrekken. en ook standpunt heeft gemaakt dat als liverpool hem wou ze het voor vrijdag moesten rondmaken. Neej, dat hoor je mij ook niet zeggen. Die factor heb ik niet eens genoemd! Zodra een speler een vette worst voorgehouden wordt wil hij al gauw vertrekken. Daarnaast heeft Ajax vrijwel nooit een speler voor weinig laten lopen. Sneijder, Huntelaar zijn voor grof geld (en TERECHT!) weggekocht. Zelfs voor Babel is 17 miljoen neer gelegd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door BRW -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, en je kan Snijder, v/d Vaart Heitinga, Grygera Maxwell daar nog wel bijvoegen... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 01:58 schreef bully het volgende:[..] hadden ze hem dan tegen zijn zin moeten houden? ajax heeft het optimale eruit gehaald maar als speler zelf weg wil doe je als club weinig. we moeten blij zijn dat ajax nu langer op zijn strepen blijft staan en speler niet voor weinig laat vertrekken. en ook standpunt heeft gemaakt dat als liverpool hem wou ze het voor vrijdag moesten rondmaken. Als er ook maar een mogelijkheid bestond dat Suarez wilde blijven, had men Suarez nooit mogen verkopen nu. Als hij persé wegwilde is het te begrijpen... |
|
|
|