|
|
antiajaxcied
|
|
|
Vitesse-Feyenoord 6-2-11 uitslag??
dit word 2de uitzege van dit seizoen morgen eerst de tukkers en dan op naar arnhem! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
antiajaxcied
|
|
|
sowiezo nu denken die vuile arnhemmers van 5-2 van roda winnen pakken we feyenoord ook ff. fok hun feyenoord gaat 0-4 winnen daar in dat lege stadion met meer feyenoord supporters |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
antiajaxcied
|
|
|
mooi nog geen uitslagen die negatief zijn |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
antiajaxcied
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
elke uitsalg die met een 0 begint is goed voor mij |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: weer 1 punt en fietstas loop nie uit |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nou, ik kan persoonlijk niet zeggen dat ik blij ben met een punt tegen dat Oostblok-verzamelteam van ze.
Maar tegelijkertijd, beter 1 punt, dan geen punten. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 23:13 schreef Bosifyable het volgende:Nou, ik kan persoonlijk niet zeggen dat ik blij ben met een punt tegen dat Oostblok-verzamelteam van ze. Maar tegelijkertijd, beter 1 punt, dan geen punten. wij als supporters leven in het verleden,het heden zegt dat wij tevreden zijn met 1 punt |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: tenzij mensen zo doen, 04 - 01 :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Twente Feijnoord 0-1 vitesse Feijnoord 1-2 |
|
|
|
|
DY
|
|
|
hou op zeg, winne we met 0-4/5 ofzo |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Doelpunt in de 40-45 ste minuut |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
0-1 ben ik al blij mee, wie niet? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Feijnoord gaat opstarten,niet door Been maar door de jongens onderling ze zijn het zat |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ze willen doorgroeien en nemen het heft in eigen hand |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
koppen tegen elkaar en mekaar opnaaien:e kunnen het,anarchie op het veld,fuck been en het bestuur wij gaan het doen |
|
|
|
|
geert1908
|
|
|
twente ? vitesse winnen we met 1-3 en de week erop 3-0 winnen van heracles en dan heb je weer een beetje lucht (triest om te zeggen) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 00:06 schreef geert1908 het volgende:twente ? vitesse winnen we met 1-3 en de week erop 3-0 winnen van heracles en dan heb je weer een beetje lucht (triest om te zeggen) That's the spirit! |
|
|
|