|
|
antiajaxcied
|
|
|
Wie ow wie of mag Been blijven??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
antiajaxcied
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
blijven maar willem erbij |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
antiajaxcied
|
|
|
quote: Ja Willem moeten ze echt ff wat aanbieden een echte feyenoorder en nog een goede ook! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: eens.
btw topic nr 878780 over dit onderwerp.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Mario moet blijven. Vind ik nog steeds, ook als je er de komende uren nog 100 gaat openen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 januari 2011 door Els -- |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
het zou mooi zijn als je maar 1 topic per dag kunt openen en nieuwe leden 1 per week |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: zou mooi zijn als we 20 punten meer hadden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahaha zo idd een oplossing kunnen zijn... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Omdat hij Feyenoorder is en hij de enige is die dit wilde op pakken onder deze voorwaarden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: precies. sommigen lopen het hele forum vol te spammen met dubbeltopics etc en zijn na een paar dagen alweer vertrokken...
onoverzichtelijk en vooral ook irritant. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: mijn punt is makkelijker te organiseren ;-) |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Oprotten met Been, wat heeft ie tot nu toegevoegd?? Zijn er spelers beter geworden?? Is het elftal beter gaan spelen en dan bedoel ik beter op elkaar ingespeeld?? 3 keer niks en dan is het voor mij over en sluiten voor Mario. In de zomer van 2009 was ik ook heel blij met Mario als trainer maar als ie niet presteer dien ie op te rotten!! Zoals elke andere trainer die niet presteer.
En wie er dan moet komen? Ik zou het wel weten , maar in Rotterdam heerst er zo'n anti stemming op trainers als van Gaal, Adriaanse en Stevens. Maar dit soort type's trainer heeftFeyenoord momenteel nodig om uit het slop te komen helaas of een trainer zoals Hiddink, dat is een voetbal trainer en people manager |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 22:23 schreef de.fan het volgende:Oprotten met Been, wat heeft ie tot nu toegevoegd?? Zijn er spelers beter geworden?? Is het elftal beter gaan spelen en dan bedoel ik beter op elkaar ingespeeld?? 3 keer niks en dan is het voor mij over en sluiten voor Mario. In de zomer van 2009 was ik ook heel blij met Mario als trainer maar als ie niet presteer dien ie op te rotten!! Zoals elke andere trainer die niet presteer. En wie er dan moet komen? Ik zou het wel weten , maar in Rotterdam heerst er zo'n anti stemming op trainers als van Gaal, Adriaanse en Stevens. Maar dit soort type's trainer heeftFeyenoord momenteel nodig om uit het slop te komen helaas of een trainer zoals Hiddink, dat is een voetbal trainer en people manager Waar ben je fan van? |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 22:22 schreef hotjumper het volgende:[..] Omdat hij Feyenoorder is en hij de enige is die dit wilde op pakken onder deze voorwaarden. krijg bijna medelijden dat mario de baan moet vervullen met deze arbeidsvoorwaarden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 22:22 schreef hotjumper het volgende:[..] Omdat hij Feyenoorder is en hij de enige is die dit wilde op pakken onder deze voorwaarden. klopt. verdiend ie respect en krediet voor. ook ik steun Mario nog zeker (daar zal ook bij een verliespartij tegen Twente niet veranderen, maar ik vind hem de laatste dagen niet goed overkomen. gauw geirriteerd, cynisch, boos. lijkt wel alsof hij tegen een burn-out aanzit. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 22:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] klopt. verdiend ie respect en krediet voor. ook ik steun Mario nog zeker (daar zal ook bij een verliespartij tegen Twente niet veranderen, maar ik vind hem de laatste dagen niet goed overkomen. gauw geirriteerd, cynisch, boos. lijkt wel alsof hij tegen een burn-out aanzit. helaas, mario kind van feyenoord gaat het niet redden bij zijn jeugdliefde vrees ik |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 22:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] precies. sommigen lopen het hele forum vol te spammen met dubbeltopics etc en zijn na een paar dagen alweer vertrokken... onoverzichtelijk en vooral ook irritant. Hier hebben we het al 6500 keer over gehad, de enige vooruitgang die er sindsdien geweest is, is dat er sommige een plaatje bij hun naam hebben
De moderators hier stralen uit in niets doen |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Nogmaals hij kan het niet alleen |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Blijf! Af, liggen en bibberen! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
ALS!!
Boskamp, Willem of v.Gastel!! |
|
|
|
|
toha
|
|
|
van mij mag mario blijven maar dan moet ie wel durven te voetballen lekker aanvallend zoals ie ons beloofd heeft aan het begin van het seizoen lef tonen dat doen rotterdammers normaal toch de mouwen opstropen en werken voor het salaris wat ze verdienen mag dat wel |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Wie je er ook neer zet het wordt gewoon niks.... misschien inbreng van hanegem enig resultaat zal bieden, maar daar wordt je ook geen kampioen mee! alles valt en staat met geld en zodra dat er niet is kan je elke toptrainer neer zetten voor een hoog salaris zonder resultaat... we moeten kwaliteit hebben en niet de kwantiteit!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 09:30 schreef toha het volgende:van mij mag mario blijven maar dan moet ie wel durven te voetballen lekker aanvallend zoals ie ons beloofd heeft aan het begin van het seizoen lef tonen dat doen rotterdammers normaal toch de mouwen opstropen en werken voor het salaris wat ze verdienen mag dat wel gaaaaaaaaaaap |
|
|
|
|
Dijkse Boys
|
|
|
gewoon van hanegem erbij,MARIO heeft niets meer te willen,in 1,5 seizoen seizoen is het alleen maar minder geworden,en jeugdigheid en blessures dat zijn geen excuses meer,gewoon presteren en daarmee uit |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 09:48 schreef Dijkse Boys het volgende:gewoon van hanegem erbij,MARIO heeft niets meer te willen,in 1,5 seizoen seizoen is het alleen maar minder geworden,en jeugdigheid en blessures dat zijn geen excuses meer,gewoon presteren en daarmee uit Dijkse boys?? die zijn toch terug getrokken? |
|
|
|
|
Dijkse Boys
|
|
|
haha da klopt ja,eer aan z,n eiegen gehouden en uit eigen beweging gestopt,zou mario ook is moeten doen |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 - 22:22 schreef hotjumper het volgende:[..] Omdat hij Feyenoorder is en hij de enige is die dit wilde op pakken onder deze voorwaarden. Ik wil ook wel voor 1 mln per jaar trainen van Feyenoord worden. En ik verwacht dat ik niet de enige ben |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Dacht vanmorgen toen ik wakker werd en de tv aan had gezt dat de pleuris was uitgebroken in Rotterdam.... bleek het om Egypte te gaan :) |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
gewoon blijven seizoen is toch al naar de klote. Volgend seizoen zal het hoop ik beter gaan |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Ja,wie oh wie? Wie zou alles weer op de rails kunnen krijgen? Louis van Gaal? |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Iemand die een beetje spelinzicht heeft en een beetje op vaste patronen traint is al goed genoeg. |
|
|
|
|
hans b vak j
|
|
|
Willem TD boskamp janssen hiele en rene v/d gijp op de bank |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Nee man geen Jansen en ook geen van der Gijp, En Willem TD? daar is hij echt de man niet naar |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, en dan nemen Statler en Waldorf erbij en gaan we vanaf nu voor cabaret naar het stadion. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 11:36 schreef Els het volgende:[..] Ja, en dan nemen Statler en Waldorf erbij en gaan we vanaf nu voor cabaret naar het stadion. valt er wel meer te lachen. Ach we moeten het ook maar zo zien dat als we weer een beetje succes krijgen dit een fantastisch gevoel moet gaan geven. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 11:39 schreef Vnny het volgende:[..] valt er wel meer te lachen. Ach we moeten het ook maar zo zien dat als we weer een beetje succes krijgen dit een fantastisch gevoel moet gaan geven. Zeker. Niets zo mooi als de tijd na de HCS affaire. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: precies, diepe dalen en hoge pieken. Eigenlijk the story of my life, haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: +1 alleen ik lach ff niet hahahaha oh toch wel!!! |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
mario gaat echt niet willem erbij nemen, want dat ziet ie als gezichtsverlies. En dus moet je concluderen dat zelfs deze trainer zich boven het belang van feyenoord stelt. Gert jan verbeek had denk ik meer uit deze gasten gehaald denk ik, maar ja die moesten de oudjes niet meer. Ik vind mario een topgozer maar je moet stellen dat ie feyenoord niet beter maakt. het is al over twaalven er moet echt wat gebeuren ! |
|
|
|
|
realistisch
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 11:49 schreef Dace73 het volgende:mario gaat echt niet willem erbij nemen, want dat ziet ie als gezichtsverlies. En dus moet je concluderen dat zelfs deze trainer zich boven het belang van feyenoord stelt. Gert jan verbeek had denk ik meer uit deze gasten gehaald denk ik, maar ja die moesten de oudjes niet meer. Ik vind mario een topgozer maar je moet stellen dat ie feyenoord niet beter maakt. het is al over twaalven er moet echt wat gebeuren ! ja mario stelt zijn eigen belang boven feyenoord dat is duidelijk en durft nu zelfs te zeggen dat de supporters negatief zijn, wat een debiel joh, als mens aardig, als trainer op dit moment duidelijk heel slecht en wordt ook niet beter ben bang dat nacompetitie eraan komt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
geen TD maar een driemanschap Boskamp,v Hanegem,wim Jansen. die ook de trainingen bijstaan. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die heeft al vaak genoeg gefaald. Nooit wat toegevoegd. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Been moet gewoon blijven en wij moeten de rust bewaren en vertrouwen hebben na vandaag! |
|
|
|
|
LexVakR
|
|
|
|
|