|
|
alibabba
|
|
|
Oké man! Laten we het beste ervan hopen... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Interessante discussie heren. Deel de mening dat het zonde geld is als je Mertens haalt. Beter Gudjohn halen voor een half jaar. Als vervanger van Mido, jammer dat die weg is gegaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: vanavond zit Keje bij Studio voetbal, kijken dus...... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Utrecht is nu bezig wesley verhoek vast te leggen, Ik denk dat mertens dan naar ajax verkast...!!! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 22:34 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Utrecht is nu bezig wesley verhoek vast te leggen, Ik denk dat mertens dan naar ajax verkast...!!! Ik hoop het. Het doel van De Boer is dat de buitenspelers altijd dubbele dekking nodig hebben, waardoor er dan ruimte komt in het centrum. Dat lukt wel als Mertens op de flank speelt.
Maar wat hebben Verhoek en Mertens kwa positie met elkaar te maken ? Verhoek is een rechtsbuiten, Mertens staat op links.... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 22:40 schreef Oceanu het volgende:[..] Ik hoop het. Het doel van De Boer is dat de buitenspelers altijd dubbele dekking nodig hebben, waardoor er dan ruimte komt in het centrum. Dat lukt wel als Mertens op de flank speelt. Maar wat hebben Verhoek en Mertens kwa positie met elkaar te maken ? Verhoek is een rechtsbuiten, Mertens staat op links.... Ja, dat vatte ik ook al niet. Misschien dat ze duplan op links laten functioneren. en verhoek op rechts. Duplan heeft overigens ook een heel goede linker been |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 22:42 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ja, dat vatte ik ook al niet. Misschien dat ze duplan op links laten functioneren. en verhoek op rechts. Duplan heeft overigens ook een heel goede linker been Jij bent degene die dat roept, en nu snap je het niet.... Jij zegt dat omdat ze verhoek willen halen, dat ze dan Mertens verkopen.. |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Laat Mertens lekker in Utrecht zitten, kan hij nog wat voor ons betekenen tegen twente en psv. Niet de hoofdprijs gaan betalen, laat Hamdoei lekker vanaf links spelen als je Dost in de spits zet. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 23:41 schreef cvita het volgende:Laat Mertens lekker in Utrecht zitten, kan hij nog wat voor ons betekenen tegen twente en psv. Niet de hoofdprijs gaan betalen, laat Hamdoei lekker vanaf links spelen als je Dost in de spits zet. kijk, die mening deel helemaal |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
denk dat El Hamdaoui vanaf links veel doelgerichter is dan Mertens |
|
|
|