BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Niemand komt er

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
henk K
 henk K - zondag 30 januari 2011 - 09:33   quote  deeplink  
Ja misschien word deze topic verwijderd maar ik durf nu wel te stellen dat er NIEMAND bij komt zeker geen scorende spits het duurt allemaal veeeeel te lang we moeten niet vergeten de speler moet ook maar willen komen dus volgend seizoen op vrijdag
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 30 januari 2011 - 09:36   quote  deeplink  
Ben er ook bang voor... ik wil ook geen paniek aankoop in de vorm van Nilsson! Als er iemand komt moet dat een daadwerkelijke versterking zijn voor de komende jaren!!
Rovert
 Rovert - zondag 30 januari 2011 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 09:33 schreef henk K het volgende:
Ja misschien word deze topic verwijderd maar ik durf nu wel te stellen dat er NIEMAND bij komt zeker geen scorende spits het duurt allemaal veeeeel te lang we moeten niet vergeten de speler moet ook maar willen komen dus volgend seizoen op vrijdag
zeikstraal
Dijkse Boys
 Dijkse Boys - zondag 30 januari 2011 - 09:44   quote  deeplink  
idd ik ben eigenlijk klaar met die verhalen dat er iemand komt,iedere keer hoop ik op iets en er komt gewoon niks van uit
Alexi
 Alexi - zondag 30 januari 2011 - 09:47   quote  deeplink  
Ik ben ook niet gekomen!
kale co
 kale co - zondag 30 januari 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 09:38 schreef Rovert het volgende:

[..]

zeikstraal
nee hij heb gelijk ! niemand en vandaag ??? 3-0 of 4-0 komen we goed weg
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 30 januari 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 09:33 schreef henk K het volgende:
Ja misschien word deze topic verwijderd maar ik durf nu wel te stellen dat er NIEMAND bij komt zeker geen scorende spits het duurt allemaal veeeeel te lang we moeten niet vergeten de speler moet ook maar willen komen dus volgend seizoen op vrijdag
Eerst zetten ze de technisch directeur buiten de deur, daarna komen ze er achter dat zo iemand noodzakelijk is voor de onderhandelingen. Onbenullen zijn het.
kale co
 kale co - zondag 30 januari 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 10:17 schreef Dubble O ms het volgende:

[..]

Eerst zetten ze de technisch directeur buiten de deur, daarna komen ze er achter dat zo iemand noodzakelijk is voor de onderhandelingen. Onbenullen zijn het.
nee dat heb onno jacobs overgenomen hahahahahaha dat is zo,n goeie
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 30 januari 2011 - 10:30   quote  deeplink  
Komt die boven de tafel uit dan?
qwerto
 qwerto - zondag 30 januari 2011 - 10:46   quote  deeplink  
trapt weer eens een open deur in !
Tuurlijk komt er niemand duhh dat is al jaren zo
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 januari 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 10:46 schreef qwerto het volgende:
trapt weer eens een open deur in !
Tuurlijk komt er niemand duhh dat is al jaren zo
welk rugnummer krijgt niemand?
kale co
 kale co - zondag 30 januari 2011 - 10:58   quote  deeplink  
het is erg droevig heel droevig
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 januari 2011 - 10:58   quote  deeplink  
ga nogal!!!
MMM
 MMM - zondag 30 januari 2011 - 10:58   quote  deeplink  
El Ahmadi laten gaan maar geen spits halen, goed beleid.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 januari 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 10:58 schreef MMM het volgende:
El Ahmadi laten gaan maar geen spits halen, goed beleid.
sterk beleid,met een slimme uitstraling....
MMM
 MMM - zondag 30 januari 2011 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 11:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

sterk beleid,met een slimme uitstraling....
Dat is Feyenoord!
kale co
 kale co - zondag 30 januari 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 10:58 schreef MMM het volgende:
El Ahmadi laten gaan maar geen spits halen, goed beleid.
ja das ook zoiets stond ff te praten met auasar die jongen loopt echt met de ziel onder z,n armen spelers zien ook dat het een rommel is binnen de staf ! kijk ook al haal je zo,n jongen geef hem dan maar de kans nu loopt ie voor spek en bonen erbij .. eens hoor niet een speler die feyenoord sterker maakt maar haal hem dan niet nee ook niet voor de breedte
crnal
 crnal - zondag 30 januari 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Hoe zit het nu met de Jap van Arsenal?
Voor de rest ik vermoet dat er niemand koop of een paniekje...
kale co
 kale co - zondag 30 januari 2011 - 11:03   quote  deeplink  
geen beleid/ al helemaal geen uitstraling!
MMM
 MMM - zondag 30 januari 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 11:03 schreef kale co het volgende:

[..]

ja das ook zoiets stond ff te praten met auasar die jongen loopt echt met de ziel onder z,n armen spelers zien ook dat het een rommel is binnen de staf ! kijk ook al haal je zo,n jongen geef hem dan maar de kans nu loopt ie voor spek en bonen erbij .. eens hoor niet een speler die feyenoord sterker maakt maar haal hem dan niet nee ook niet voor de breedte
Precies. Het is inderdaad sneu voor die jongen maar vooral ook sneu voor Feyenoord, dat we het met dit soort spelers moeten doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door MMM --
kale co
 kale co - zondag 30 januari 2011 - 11:07   quote  deeplink  
ja want zijn carriere is voorbij en feyenoord heeft er niets aan!
MMM
 MMM - zondag 30 januari 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 11:07 schreef kale co het volgende:
ja want zijn carriere is voorbij en feyenoord heeft er niets aan!
Eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door MMM --
kale co
 kale co - zondag 30 januari 2011 - 11:12   quote  deeplink  
maar ja zo zijn er nog 5 of 6
Terminator
 Terminator - zondag 30 januari 2011 - 11:13   quote  deeplink  
jawel sinterklaas kijk maar bij de post hierboven!jippie!!
Els
 Els - zondag 30 januari 2011 - 11:16   quote  deeplink  
Nou, nou niet zo negatief. Gudde heeft nog 36 uur en 45 minuten. Heb een beetje vertrouwen in die man.
kale co
 kale co - zondag 30 januari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 11:16 schreef Els het volgende:
Nou, nou niet zo negatief. Gudde heeft nog 36 uur en 45 minuten. Heb een beetje vertrouwen in die man.
gudde ?? onno ?? die halen nog geen speler van A.S.W.H.
kale co
 kale co - zondag 30 januari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
al geef je ze 36 jaar en 45 minuten
Els
 Els - zondag 30 januari 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 11:17 schreef kale co het volgende:

[..]

gudde ?? onno ?? die halen nog geen speler van A.S.W.H.
Wie weet wat voor talent Leo allemaal over het hoofd heeft gezien bij A.S.W.H.?
kale co
 kale co - zondag 30 januari 2011 - 11:20   quote  deeplink  
is ie nooit geweest denk ik
de.fan
 de.fan - zondag 30 januari 2011 - 11:20   quote  deeplink  
Ik denk ook niet dat er iemand dan ook maar wil komen en verkopen is ook al jaren een probleem! Wie wil er nu helaas toch in de kuip voetballen. Miscchien willen ze weer als er een trainer komt die spelers beter maakt. Ik denk niet dat er spelers zijn die voor Mario naar de kuip komen! Er moet wel een trainer op het veld staan die autoritair is met veel discipline. Zoals het nu loopt bij Feyenoord is het jammer genoeg een elftal bij elkaar gezocht zooitje. Er moet ook een sterke leiding in de kuip komen die niet met 'supporters' gaat praten na een verloren wedstrijd!!
Angsthazen zijn het die er nu zitten! Er moeten knopen worden door gehakt en wel zo snel mogelijk. Ik vind dat Mario te veel tussen de spelers in plaats van er boven op sta.Daardoor zien de spelers Mario als een van hun en dat is zeker fout want dan heb je geen uitstraling meer naar de spelers toe en ben je ook niet meer consequent betreft strafmaatregels naar de spelers toe! Ook is het jammer dat Feyenoord het niet lukt om spelers te verkopen voor een 'leuk' bedrag. Wat dat betreft zijn we bij Feyenoord ook niet zakelijk genoeg. Dat heeft er mede ook mee te maken dat er geen sterke mensen aan het roer staan. Ook Pim Blokland niet , we zijn zeker blij met zijn vrienden van Feyenoord maar dan moet ie nu zijn kunsten maar eens laten zien en leiderschap tonen! Ja ik weet het is makkelijk lullen hier van achter de laptop maar toch blijf ik hopen dat er snel een ommekeer komt bij Feyenoord en dan inderdaad geen woorden maar daden. Maar dit moet beginnen bij de RvC en directie!!!!
Els
 Els - zondag 30 januari 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 11:20 schreef kale co het volgende:
is ie nooit geweest denk ik
Ik bedoel maar. Was het achteraf misschien toch nog een verstandige beslissing van onze grote vriend Eric.
kale co
 kale co - zondag 30 januari 2011 - 11:23   quote  deeplink  
feyenoord denkt niet aan zijn fans hoor die worden al jaren betutteld uit angst ! schei daar maar over uit geen passie mag je hebben nee liefst met wicky en een boterham met pindakaas naar een uitwedstrijd betalen en je bek houden!
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 30 januari 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 11:20 schreef de.fan het volgende:
Ik denk ook niet dat er iemand dan ook maar wil komen en verkopen is ook al jaren een probleem! Wie wil er nu helaas toch in de kuip voetballen. Miscchien willen ze weer als er een trainer komt die spelers beter maakt. Ik denk niet dat er spelers zijn die voor Mario naar de kuip komen! Er moet wel een trainer op het veld staan die autoritair is met veel discipline. Zoals het nu loopt bij Feyenoord is het jammer genoeg een elftal bij elkaar gezocht zooitje. Er moet ook een sterke leiding in de kuip komen die niet met 'supporters' gaat praten na een verloren wedstrijd!!
Angsthazen zijn het die er nu zitten! Er moeten knopen worden door gehakt en wel zo snel mogelijk. Ik vind dat Mario te veel tussen de spelers in plaats van er boven op sta.Daardoor zien de spelers Mario als een van hun en dat is zeker fout want dan heb je geen uitstraling meer naar de spelers toe en ben je ook niet meer consequent betreft strafmaatregels naar de spelers toe! Ook is het jammer dat Feyenoord het niet lukt om spelers te verkopen voor een 'leuk' bedrag. Wat dat betreft zijn we bij Feyenoord ook niet zakelijk genoeg. Dat heeft er mede ook mee te maken dat er geen sterke mensen aan het roer staan. Ook Pim Blokland niet , we zijn zeker blij met zijn vrienden van Feyenoord maar dan moet ie nu zijn kunsten maar eens laten zien en leiderschap tonen! Ja ik weet het is makkelijk lullen hier van achter de laptop maar toch blijf ik hopen dat er snel een ommekeer komt bij Feyenoord en dan inderdaad geen woorden maar daden. Maar dit moet beginnen bij de RvC en directie!!!!
Dit moet vanmiddag beginnen 14:30 u.
craven
 craven - zondag 30 januari 2011 - 11:42   quote  deeplink  
W8 nou ma af...
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 januari 2011 - 13:10   quote  deeplink  
met een beetje mazzel komt er vanavond nog iemand.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Niemand komt er









0.0084979