|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het grote Feyenoord sinterklaas feest!!Duurd nog een 10 maanden maar dan hebben we wat om naar uit tekijken..
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
hahahahahaha ja das waar dan kunnen we eindelijk eens met andere kleine kindjes gaan spelen dan met onze kleine babypeuters bij feyenoord |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
zit wel talent bij maar is jonge ploeg hahahahahaha |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: je kan nooit jong genoeg beginnen ehmmm met iets...... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
afgelopen jaar was het 1 grote droefenis .... hoe kan je kinderen afschepen met 2 veters? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
er wordt op de deur geklopt feyenoord talenten komen er aan! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 11:14 schreef henkie1969 het volgende:afgelopen jaar was het 1 grote droefenis .... hoe kan je kinderen afschepen met 2 veters? er was niet meer geld...... |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: zacht geklopt hard geklopt.... |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: of niet geklopt.... |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
quote: Zo denken ze in Rome er ook over.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Dubble O ms -- |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: er wordt wel geklopt alleen bij ons zijn ze doof! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 11:14 schreef henkie1969 het volgende:afgelopen jaar was het 1 grote droefenis .... hoe kan je kinderen afschepen met 2 veters? hahahahaha idd zeg.... Bericht van de Kameraadjes..
Gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuke kadootjes zijn verkrijgbaar bij de Feyenoord fanshop
einde bericht hahahahaha |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: dan moet je het helemaal niet organiseren, ouders hebben genoeg geld betaald om er bij te zijn |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
urbi et orgie hahhahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 11:20 schreef henkie1969 het volgende:[..] dan moet je het helemaal niet organiseren, ouders hebben genoeg geld betaald om er bij te zijn precies,hetzelfde telt bij een verjaardag van een kind die zo`n bericht via de kameraadjes toegestuurd krijgt.. doe er dan minmaal een sticker in ofzo... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
dacht even dat Messi had getekend |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 11:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] precies,hetzelfde telt bij een verjaardag van een kind die zo`n bericht via de kameraadjes toegestuurd krijgt.. doe er dan minmaal een sticker in ofzo... wat zeiken jullie nou heb mooi geschenk gehad!! portemene zo rooie hahhahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja die word over 20 jaar misschien een collecters item... Co je heb gelijk!!!hahahaha |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: ach misschien zit er een goede voetbalpiet bij die er 30 in schiet per seizoen |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 11:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja die word over 20 jaar misschien een collecters item... Co je heb gelijk!!!hahahaha en een speldje hoihoihohiohiohihohi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan allen Piet Velthuizen,maar die krijgter 30 om z`n oren vnny !! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 11:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja die word over 20 jaar misschien een collecters item... Co je heb gelijk!!!hahahaha hij was wel leeg trouwens net als de club |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ff zonder dollen he,ik mag hopen dat die onzin door sponsoren betaald is want niemand heeft om die dingen gevraagd... Het gebaar is leuk dat wel maar had nieuwe training ballen gekocht voor dat geld ofzo? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: valt mee dat hij gratis was |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja ik zocht ook de adder onder het gras ! maar ik snap hem nu pas vullen en terug sturen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 11:31 schreef kale co het volgende:ja ik zocht ook de adder onder het gras ! maar ik snap hem nu pas vullen en terug sturen! ja dat zou een goeie zijn idd hahahaha |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 11:31 schreef kale co het volgende:ja ik zocht ook de adder onder het gras ! maar ik snap hem nu pas vullen en terug sturen! hahaha ja dat kan niet anders, niemand wil dat ding houden in ieder geval. Ik zie me er al mee staan bij de ah |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja zegels erbij meneer voor de club of plaatjes??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: whehehe ja klopt ik ook met het legioen erop!ze hadden me beter een roze kunnen geven past beter bij onze (prestaties) en bij mezelf natuurlijk moewhahahahaha |
|
|
|