|
|
antiajaxcied
|
|
|
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18 |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
onzin topic, we zien wel welke plek |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
antiajaxcied
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
antiajaxcied
|
|
|
|
|
|
@feyenoord@
|
|
|
Denk 10de als ze vanmiddag winnen.En dat komt goed denk ik want heb gevoel dat ze gaan verliezen dat heb ik anders niet.Ben normaal altijd positief. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
14 of 15de wordt het hoogst haalbare denk ik |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
zoals ze nu spelen denk ik 16-17 maar het kan met deze groep natuurlijk nog gekker. Is niet wat ik hoop natuurlijk, voor alle azijnzeikerds weer gaan lopen janken, maar ik ben er wel bang voor dat dit het gaat worden, of er moet iets gaan gebeuren. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 12:27 schreef detrapstaandervanvak het volgende:zoals ze nu spelen denk ik 16-17 maar het kan met deze groep natuurlijk nog gekker. Is niet wat ik hoop natuurlijk, voor alle azijnzeikerds weer gaan lopen janken, maar ik ben er wel bang voor dat dit het gaat worden, of er moet iets gaan gebeuren. Willem II laat ze erg weinig ruimte hoor. En VVV staat ook op respectabele afstand. Maar Excelsior is inderdaad een gevaar. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Heb het enigzins positief benaderd toch..?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zeker. Maar de 18 plek is bijna onhaalbaar. Denk dat ik per week ga tellen..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
@ FR Henk Zoek je topic is eens op met de eindstand en de daarbij behorende punten... Ik had namelijk het gevoel dat ik het aardig had ingeschat maar nu weet ik het niet meer zo zekert!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Vnny