|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 13:34 schreef FR-Henk het volgende:Een spits? Heb je alleen wat aan als die goede aanvoer krijgt van bv. een gedegen, ervaren middenvelder. Daar ontbreekt het nog meer aan. Die hebben we erbij met Meeuwis, als het allemaal klopt. Hier worden we vrolijker van!!! +1 |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
hoop op een optie tot koop! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 13:26 schreef sevillana het volgende:[..] gaat dan zgaz ten koste van de ontwikkeling van jeugd zoals Mokotjo, . . beetje jammer Juist niet. een Mokotjo ontwikkeld zich beter als hij in de luwte van een meeuwis staat dan wanneer hij leerdam en van haaren naast zich heeft,. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 14:38 schreef BRAYY het volgende:[..] Juist niet. een Mokotjo ontwikkeld zich beter als hij in de luwte van een meeuwis staat dan wanneer hij leerdam en van haaren naast zich heeft,. zou ook kunnen, maar dan moet ie wel de nodige speeltijd krijgen natuurlijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vind dit geen slechte keuze (er zijn betere) maar misschien de balans op het middenveld.Mario vertelde ook dat er waarschijnlijk nog een aanvaller bij komt. Bovendien is Meeuwis niet iemand die zich laat piepelen door het jonge grut. |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
EEN SPITS MOETN ZE HEBBEN |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
In ieder geval drie klassen beter dan Leerdam, dus het is een vooruitgang. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk zelf dat ie als plaatsvervanger voor El Dramadi gaat komen . . . . . . ? ? ? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Jawel, maar ik zet het even af tegen de spelers die nu in de basis staan op het middenveld (Bruins, Leerdam en Wijnaldum). Dan komt ie in de basis voor Leerdam als je het mij vraagt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Alexmem -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 15:29 schreef Alexmem het volgende:Jawel, maar ik zet het even af tegen de spelers die nu in de basis staan op het middenveld (Bruins, Leerdam en Wijnaldum). Dan komt ie in de basis voor Leerdam als je het mij vraagt. Leerdam is sowieso geen basisspeler, maar vind hem vandaag iig de eerste helft redelijk goed spelen |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
wow, dit is wel de enige zondag met 2 lichtpunten, Meeuwis en een goeie 1e helft. nu wachten op 2e helft! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 15:32 schreef Stefan-FR-08 het volgende:wow, dit is wel de enige zondag met 2 lichtpunten, Meeuwis en een goeie 1e helft. nu wachten op 2e helft! begint al weer |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Prima versterking! Als er nou ook nog een beetje aanvallende ervaring binnegehaald wordt en ze blijven zo spelen als de eerste helft tegen de Tukkers, komt het gewoon goed! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
een zwaluw . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: is de eerste voorbode van de zomer. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: en een zomer,blijft een verhaal op zich |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ja, . . maar die ene, die maakt nog . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Maar het is ook pas 30 januari. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dan is 't toch wel een vroege zwaluw |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Als 'ie dan maar niet zingt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: of triangel speelt. |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
zeker met als doel el ahmadi te vervangen we hebben ook nog mokotjo |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: tja, óf de kat vreet hem op, of ik geef hem een ram voor z'n bek. Da's kiezen tussen twee kwaden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik wist niet dat Mokotjo ook een zwaluw was? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik wist ook niet dat ie triangel speelt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
door Been bevestigd:
quote:Marcel Meeuwis speelt voor de rest van het seizoen voor Feyenoord. De Nederlandse middenvelder komt voor een half seizoen over van Borussia Mönchengladbach.
Marcel Meeuwis wordt voor de rest van het seizoen gehuurd. Dat zei Mario Been vanmiddag tegenover de camera's van Eredivisie Live. De middenvelder, eerder in Nederland actief voor Willem II, VVV-Venlo en Roda JC, moet alleen nog medisch gekeurd worden. In eerste instantie wordt Meeuwis alleen gehuurd. Het contract van Meeuwis bij Mönchengladbach loopt nog door tot 2012.
Ook ging Been nog heel kort in op een vraag over het gesprek dat hij deze week had met Willem van Hanegem. Beiden ontmoetten elkaar op de golfbaan en spraken over de problemen rondom Feyenoord. Volgens Been zou het tussen hen blijven, maar de volgende dag stond alles uitgebreid in de dagbladen.
''Het is helemaal klaar'', aldus Been over een eventuele 'samenwerking' met Van Hanegem. De voormalig Feyenoorder werd de laatste dagen vaak genoemd als de man die dichter bij Feyenoord moest komen te staan om de club er bovenop te helpen.
|
|
|
|
|
realistisch
|
|
|
zeker goede middenveldert, kan goed voetballen en bikkelen en heeft ervaring nu nog een spits en alles komt goed |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benieuwd wie hij er dan uithaalt.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk dat we jouw voorkeur wel kennen . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha duidelijk, maar die speelt altijd onder deze coach... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
goed nieuws: soort Bosvelt (iets minder goed maar ok). |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goh, daar heb je Beenhakkert dus niet voor nodig... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nu Guus nog en het gaat draaien hoor! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: precies, in mijn ogen de beste aankoop sinds tijden |
|
|
|
|
zeno1973
|
|
|
eindelijk weer een type bosvelt inplaat van al die watjes die er nu lopen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
maar jammer dat ze hem huren,ik denk en hoop dat dit wel eens een goede keus zal zijn En als tip zou ik feyenoord willen zeggen verkoop Bahia heeft als speler buiten de EU een giga salaris en ik heb hem niet gemist. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
hoop dat er een optie tot koop is afgesproken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
speeld hij bij roda op de 10 positie of op de flank |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Dit kon wel eens een heel goeie zet zijn. Bikkelaar, inzicht, ervaring, leiderschapskwaliteiten. Een soort Bosvelt (iets minder goed maar OK, we spelen nu bijna degradatievoetbal en geen UEFA cup finale, dus dat mag)
Deze gozer gaat balans in het team brengen. Ik zie het weer een beetje zitten. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
als het er een is die zelf geen bal raakt, maar alleen al door middel van zijn coaching en aanwijzingen voor meer balans kan zorgen. zeg ik gelijk doen. voor het intelligente voetbal hebben we bruins nog even :-) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 00:56 schreef obiku010 het volgende:als het er een is die zelf geen bal raakt, maar alleen al door middel van zijn coaching en aanwijzingen voor meer balans kan zorgen. zeg ik gelijk doen. voor het intelligente voetbal hebben we bruins nog even :-) Hebben we toch weer een soort Bosvelt Ono scenario |
|
|
|