|
|
Rovert
|
|
|
quote: een soort hotjumper Rovert scenario |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hehe de beste huur cq aankoop sinds tijden! goed gedaan feyenoord! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
nu nog een goede grote sterke verdediger met een grote bek. heb ik eigenlijk nog liever dan een spits... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 09:23 schreef Pietje1 het volgende:nu nog een goede grote sterke verdediger met een grote bek. heb ik eigenlijk nog liever dan een spits... Ja het is jammer dat ik al 32, niet de snelste en vaak geblesseerd ben. Grote bek zit wel goed in ieder geval |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 09:23 schreef Pietje1 het volgende:nu nog een goede grote sterke verdediger met een grote bek. heb ik eigenlijk nog liever dan een spits... de vrij met vlaar is gewoon een openbaring! |
|
|
|
|
jantje33
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 13:26 schreef El Jardinero het volgende:hehe zo ken ik Feyenoord weer!! een speler halen die overbodig is en niet aan spelen toe komt bij de nummer laatst van de bundesliga!! Dat moet wel een kanjer zijn... Ja de nummer laats in de bundesliga , das qua niveau nog hoger dan onderin in Nederland SUFKUT |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 09:26 schreef Vnny het volgende:[..] Ja het is jammer dat ik al 32, niet de snelste en vaak geblesseerd ben. Grote bek zit wel goed in ieder geval heb je nou al een zaakwaarnemer? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hij heeft alleen een waarzaaknemer.. maar ik bied me aan vnny. ik roggelt het welt |
|
|
|
|
giel
|
|
|
Goede wedstrijd bij twenthe nu meeuvis op de plek van bruins en we gaan punten halen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: hoho, als hij naar een kindercircus wilt, kan hij altijd nog voor jou kiezen, maar ik ben zijn zaakwaarnemer al mbt het voetbalwereldje |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
bij mij is het altijd winst rovert. maar dat weet vnny wel. ik roggelt alles. maar als jij nou mijn waarzaaknemert word. dan kan jij mij managen om vnny zijn waarneem te zaken. ik roggelt het welt |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 09:56 schreef obiku010 het volgende:bij mij is het altijd winst rovert. maar dat weet vnny wel. ik roggelt alles. maar als jij nou mijn waarzaaknemert word. dan kan jij mij managen om vnny zijn waarneem te zaken. ik roggelt het welt deal
vanaf nu leg ik je een spreekverbod op |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
zo alles bij elkaar hebben we toch weer aardig wat salarissen die we moeten betalen.. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Zit nog een beetje in mijn maag met je salariseisen, Obiku is bereid het pro deo te doen dus ja, moeilijk moeilijk |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Heeft ie z'n keuring nou al gehad? toch best belangrijk voor een 30-jarige speler. ben benieuwd hoe fit ie is. misschien kan die dan gelijk spelen tegen fietstas. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: mwah, ze laten er nog steeds te veel door. Als ze de nul houden voor een wedstrijd of 5 op rij, noem ik het een openbaring. |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
Feyenoord heeft maandag de overgang op huurbasis afgerond van Marcel Meeuwis. De 30-jarige middenvelder komt tot het einde van het seizoen over van het Duitse Borussia Mönchengladbach. Marcel Meeuwis werd vanmiddag gekeurd en fit bevonden en ondertekende in De Kuip een overeenkomst tot het einde van dit seizoen. In Nederland kwam hij eerder uit voor Roda JC, VVV en Willem II. Tot dusver speelde Meeuwis 239 wedstrijden in het betaalde voetbal. Hij zal bij Feyenoord gaan spelen met rugnummer 6. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even wat oude opnames gekeken van Meeuwis ,poeh he als die dat nivo gaat halen dan hebben we iemand die het vuurtje kan aanwakkeren, |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kind van de kuip, begreep ik, dus die wil wel. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
heb er wel vertouwen in. zag een foto van hem op de ad site. type bosveld. trekt een bek waar ozzy osbourne nog bang van word. heb je die benen gezien? zijn die spille pootjes van bruins niets bij |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 01:06 schreef obiku010 het volgende:heb er wel vertouwen in. zag een foto van hem op de ad site. type bosveld. trekt een bek waar ozzy osbourne nog bang van word. heb je die benen gezien? zijn die spille pootjes van bruins niets bij over bruins gesproken, op wiki staat dat hij bij Salzburg speelt hahaha:
Luigi Bruins (Rotterdam, 9 maart 1987) is een Nederlands voetballer. Sinds de winterstop van het seizoen 2010/2011 komt hij in de Oostenrijkse Bundesliga uit voor Red Bull Salzburg.
bron : http://nl.wikipedia.org/wiki/Luigi_Bruins |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 08:22 schreef Vnny het volgende:[..] over bruins gesproken, op wiki staat dat hij bij Salzburg speelt hahaha: Luigi Bruins (Rotterdam, 9 maart 1987) is een Nederlands voetballer. Sinds de winterstop van het seizoen 2010/2011 komt hij in de Oostenrijkse Bundesliga uit voor Red Bull Salzburg. bron : http://nl.wikipedia.org/wiki/Luigi_Bruins Nu niet meer. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: dank je wel voor de rectificatie, haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 08:22 schreef Vnny het volgende:[..] over bruins gesproken, op wiki staat dat hij bij Salzburg speelt hahaha: Luigi Bruins (Rotterdam, 9 maart 1987) is een Nederlands voetballer. Sinds de winterstop van het seizoen 2010/2011 komt hij in de Oostenrijkse Bundesliga uit voor Red Bull Salzburg. bron : http://nl.wikipedia.org/wiki/Luigi_Bruins Helaas niet.. Nouja, nog een half jaar volhouden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2011 door MMM -- |
|
|
|