|
|
ajax1111111
|
|
|
Er gaan sterke geruchten dat Ajax 'waarschijnlijk' een akkoord met Heerenveen of Utrecht heeft gesloten. Aan het begin van de Eredivisie live uitzending was dit op te maken toen van den Boog druk bezig aan de telefoon op de tribune van NAC. Van den Boog zij deze worden tegen voorzitter Coronel. Daarbij gaat het gerucht door de Nederlandse voetbalwereld dat Ajax vanavond zijn winter aankoop bekend maakt. Overigens tijdens de rust werd Coronel weer door de camera's gespot maar nu zonder Algemeen directeur Van den Boog. Dit zou kunnen betekenen dat Van den Boog druk aan het onderhandelen is. in Utrecht of Heerenveen.
Bron: http://www.soccerlife.nl/bekendmaking-transfer-ajax-zeer-waarschijnlijk-na-nac-ajax/ |
|
|
|
|
bird
|
|
|
|
|
|
ajax-teylingen-fan
|
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Nou dat zal Dost worden want Mertens is te duur. Ze hadden 4 voor Dost geboden en Heerenveen wilde 5. Nou dan weet je het wel.
Ik hoop ook vurig op Mertens.Ebecilio die ziet het gewoon niet. Die voegt nu nog niks toe. We hebben creativiteit nodig op de flanken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat zal denk ik inderdaad Dost worden, ik denk dat dit ook makkelijker onderhandelen is op deze korte termijn... |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
ik denk ook dost... Mertens is veel te duur (althans ze vragen teveel) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ik ook hoop Mertens. |
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
Bas dost was nummer 1 dus als er iemand komt zal hij het wel worden :) |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
Het liefst zie ik mertens komen, maar ik ga uit van dost.. dus dan zal waarschijnlijk el hamdaoui uit gaan wijken naar linksbuiten |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 16:17 schreef Ajax_fan het volgende:Nou dat zal Dost worden want Mertens is te duur. Ze hadden 4 voor Dost geboden en Heerenveen wilde 5. Nou dan weet je het wel. Ik hoop ook vurig op Mertens.Ebecilio die ziet het gewoon niet. Die voegt nu nog niks toe. We hebben creativiteit nodig op de flanken. ebicilio die niks toevoegd ? er zijn er 2 die niks toevoegen in mijn ogen aan dit Ajax.. en dat zijn vdwiel en eriksen.. GODSAMME wat zijn die 2 slecht zeg... eriksen loopt 9 van de 10 keer met de bal om hem vervolgens kwijt te raken.. die ene wat hij dan geeft is dan ook goed maar hij loopt en kijkt veel te veel.. vdwiel is gewoon te nonchalant.. en tjah siem de jong heeft wederom laten zien geen nummer 9 te zijn ondanks dat hij 1 keer scoort en zelfs DIE NOG met MOEITE |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 16:34 schreef nummer10 het volgende:[..] ebicilio die niks toevoegd ? er zijn er 2 die niks toevoegen in mijn ogen aan dit Ajax.. en dat zijn vdwiel en eriksen.. GODSAMME wat zijn die 2 slecht zeg... eriksen loopt 9 van de 10 keer met de bal om hem vervolgens kwijt te raken.. die ene wat hij dan geeft is dan ook goed maar hij loopt en kijkt veel te veel.. vdwiel is gewoon te nonchalant.. en tjah siem de jong heeft wederom laten zien geen nummer 9 te zijn ondanks dat hij 1 keer scoort en zelfs DIE NOG met MOEITE JIJ BENT ECHT NIET HELEMAAL 100...
Vandaag niet best, maar wederom weer 3 keer iemand voor de goal zetten, waarvan 1 keer gescoord wordt. Er is geen enkele andere speler in dit elftal die deze kwaliteiten heeft. AC Milan, Arsenal en BArcelona hebben interesse in deze speler, en jij vind dat hij niks toevoegt????? vanaf dat de Boer het heeft overgenomen, is Eriksen iedere wedstrijd de beste middenvelder geweest die er tussen loop... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 16:34 schreef nummer10 het volgende:[..] ebicilio die niks toevoegd ? er zijn er 2 die niks toevoegen in mijn ogen aan dit Ajax.. en dat zijn vdwiel en eriksen.. GODSAMME wat zijn die 2 slecht zeg... eriksen loopt 9 van de 10 keer met de bal om hem vervolgens kwijt te raken.. die ene wat hij dan geeft is dan ook goed maar hij loopt en kijkt veel te veel.. vdwiel is gewoon te nonchalant.. en tjah siem de jong heeft wederom laten zien geen nummer 9 te zijn ondanks dat hij 1 keer scoort en zelfs DIE NOG met MOEITE vd Wiel, Blind bagger. Eriksen ja die wisselt hele slechte met briljante momenten af. Had vandaga wel goede momenten waar dus ook uit gescoord wordt. Die jongen wordt echt een grote speler dus laat die maar lekker staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
quote:ebicilio die niks toevoegd ? er zijn er 2 die niks toevoegen in mijn ogen aan dit Ajax.. en dat zijn vdwiel en eriksen.. GODSAMME wat zijn die 2 slecht zeg... eriksen loopt 9 van de 10 keer met de bal om hem vervolgens kwijt te raken.. die ene wat hij dan geeft is dan ook goed maar hij loopt en kijkt veel te veel.. vdwiel is gewoon te nonchalant.. en tjah siem de jong heeft wederom laten zien geen nummer 9 te zijn ondanks dat hij 1 keer scoort en zelfs DIE NOG met MOEITE
Hahahaha heb je ebicilio vandaag weer zien voetballen en in de beker tegen NAC? Pfff die kerel raakt geen bal goed joh :| vandaag ook open kans schiet recht op keeper.. Hij komt lichaam te kort laat zich te makkelijk van de bal zetten klein drukje en hij ligt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Sphinx -- |
|
|
|
|
SS3000
|
|
|
Ik hoop op Dost, is een Hollander en de betere keus. Een voorhoede van Mertens, El Hamdaoui en MIckey kan geen bal vasthouden en gaat enkel om de acties.
Met El Hamdaoui - Dost - Mickey heb je een aanspeelpunt en spelers, die naar binnen kunnen trekken en ee actie kunnen maken rond een targetman. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 16:37 schreef Sphinx het volgende:[..] Hahahaha heb je ebicilio vandaag weer zien voetballen en in de beker tegen NAC? Pfff die kerel raakt geen bal goed joh :| vandaag ook open kans schiet recht op keeper.. Hij komt lichaam te kort laat zich te makkelijk van de bal zetten klein drukje en hij ligt! dat heeft eriksen ook... en ebicilio zet dejong ook alleen voor de keeper maar die doet er niks mee... |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Waarom hoopt iedereen nou op die grote jongen van Utrecht? We hebben verdomme een kopsterke spits nodig, en geen vleugelspelers onder de 165cm. Ik juich de komst van Bas Dost van harte toe want ik weet zeker dat hij het gaat maken bij Ajax! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 16:37 schreef remco k het volgende:[..] JIJ BENT ECHT NIET HELEMAAL 100... Vandaag niet best, maar wederom weer 3 keer iemand voor de goal zetten, waarvan 1 keer gescoord wordt. Er is geen enkele andere speler in dit elftal die deze kwaliteiten heeft. AC Milan, Arsenal en BArcelona hebben interesse in deze speler, en jij vind dat hij niks toevoegt????? vanaf dat de Boer het heeft overgenomen, is Eriksen iedere wedstrijd de beste middenvelder geweest die er tussen loop... doe is ff rustig knakker... mag mijn mening toch geven of niet ? of moet ik PERSE weer meegaan in JOU mening zoals iedereen hier moet doen ? nou remco dat kan je vergeten..
Eriksen zie ik het niet in zitten nog steed niet !!!!
maar frustrerend he als je iemand goed vind en alleen de goeie dingen ziet en dat een ander dat niet met jou eens is ???
komt je dat niet bekend voor met Emanuelson ??? 50% vinden hem goed andere 50% ergerd zich dood ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 16:45 schreef nummer10 het volgende:[..] doe is ff rustig knakker... mag mijn mening toch geven of niet ? of moet ik PERSE weer meegaan in JOU mening zoals iedereen hier moet doen ? nou remco dat kan je vergeten.. Eriksen zie ik het niet in zitten nog steed niet !!!! maar frustrerend he als je iemand goed vind en alleen de goeie dingen ziet en dat een ander dat niet met jou eens is ??? komt je dat niet bekend voor met Emanuelson ??? 50% vinden hem goed andere 50% ergerd zich dood ?? Je mag je mening ook hebben geen probleem hoor, ik denk alleen dat jij in deze absoluut fout zit.
En dit lijkt niet eens op wat er allemaal rondom Urby wordt gezegd... En nee ik zie helemaal niet alleen maar de goede dingen, natuurlijk moet er nog wel het een en ander beter, maar jij wil gewoon niet zien, dat hij pas 18 jaar is, en met assist en goede steekpasses, gewoon wel mee helpt bij alle overwinningen van Ajax sinds de Boer aan het roer staat.
Niet voor niks weer man of the match... |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 16:55 schreef remco k het volgende:[..] Je mag je mening ook hebben geen probleem hoor, ik denk alleen dat jij in deze absoluut fout zit. doe dan ook eens rustig man.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
maar tuurlijk snap ik dat hij 18 is en veel moet leren en daar krijgt hij van mij ook alle tijd voor.. alleen ik zie nog veel slechte dingen die echt op korte termijn beter moeten worden..
en over dat jij denkt dat ik het fout zie dat idee hadden andere met Urby.. zo zul je altijd 2 strijd hebben en is niet erg..
en echt ik hoop echt dat ik ernaast zit op langere termijn.. en dat we een nieuwe litmanen in huis hebben |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 16:34 schreef nummer10 het volgende:[..] ebicilio die niks toevoegd ? er zijn er 2 die niks toevoegen in mijn ogen aan dit Ajax.. en dat zijn vdwiel en eriksen.. GODSAMME wat zijn die 2 slecht zeg... eriksen loopt 9 van de 10 keer met de bal om hem vervolgens kwijt te raken.. die ene wat hij dan geeft is dan ook goed maar hij loopt en kijkt veel te veel.. vdwiel is gewoon te nonchalant.. en tjah siem de jong heeft wederom laten zien geen nummer 9 te zijn ondanks dat hij 1 keer scoort en zelfs DIE NOG met MOEITE nou nummer 10 ik weet niet hoe jij naar voetbal kijkt ,maar eriksen is 1 van de beste spelers op het veld ,loopt veel ,en verdeeld het spel goed deze speler gaat zich super ontwikkelen de komende tijd als je dat nou zegt van enoh die speelt wat zwak de laatste tijd ,is wel fel en gaat er goed in ,maar zijn eind passes zijn buitengewoon slecht ,komen niet aan |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 17:00 schreef nummer10 het volgende:maar tuurlijk snap ik dat hij 18 is en veel moet leren en daar krijgt hij van mij ook alle tijd voor.. alleen ik zie nog veel slechte dingen die echt op korte termijn beter moeten worden.. en over dat jij denkt dat ik het fout zie dat idee hadden andere met Urby.. zo zul je altijd 2 strijd hebben en is niet erg.. en echt ik hoop echt dat ik ernaast zit op langere termijn.. en dat we een nieuwe litmanen in huis hebben Volgens jou bij de slechtste 2 van Ajax. Volgens de kijkers van ED live, was hij de beste man op het veld vandaag.. |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 16:45 schreef nummer10 het volgende:[..] doe is ff rustig knakker... mag mijn mening toch geven of niet ? of moet ik PERSE weer meegaan in JOU mening zoals iedereen hier moet doen ? nou remco dat kan je vergeten.. Eriksen zie ik het niet in zitten nog steed niet !!!! maar frustrerend he als je iemand goed vind en alleen de goeie dingen ziet en dat een ander dat niet met jou eens is ??? komt je dat niet bekend voor met Emanuelson ??? 50% vinden hem goed andere 50% ergerd zich dood ?? als je erikson niet goed vind ,heb je niet echt voetbal inzicht naar mijn mening deze jongen is over 2 jaar beter dan snijder op die leeftijd en gaat de duurte transfer ooit bij ajax krijgen naar een topclub |
|
|
|
|
bus87
|
|
|
ebicilio vind ik bagger spelen, hopen dat dost en mertens komen. |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
erikson........... Nee eriksen die heeft inzet die rent teminste.. Deze man is 18, beste nummer10.. Geen 23.. Dat scheelt nogal... Je zegt dat het nivo van eriksen snel moet verandere.. Maar eriksen krijgt van mij net zoveel tijd als emanuelson.. Dus nu nog 5 jaar:O |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ebicilio die was niet heel slecht.. Maar ook voor hem geldt dat hij pas sinds de boer de kans heeft gehad.. Dus het nog even afwachten is.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeg ik ook al tijden, ik zei dat direct na de eerste wedstrijd tegen Ajax van Groningen. en heb dat de afgelopen weken nogmaals herhaald. tadic is een heel goede voetballer.. |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
het gaat hier geloof ik over een aankoop die bekend gemaakt zal worden en niet over spelers die al bij ons zijn. ik hoop op bas dost, deze jongen kan wat toevoegen aan ons spel en misschien ook nog gudjohnson als hij transfervrij te krijgen is en geen engels salaris vraagt.maar geen mertens, die is op het moment te duur denk ik, dan kunnen we de rest van het seizoen proberen hem warm te maken voor ajax en de prijs n beetje telaten zakken doordat hij niet meer gemotiveerd is om voor utrecht te spelen. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote: Schrijf de komst van Mertens maar op je buik. VdBoog heeft gezegd dat er max maar 1 aanvaller komt, en als Heerenveen een idioot hoog bedrag gaat vragen voor Dost, dan komt er wss helemaal niemand naar Ajax, of heel mss Gudjohnson (half jaar). Ik geef VdBoog groot gelijk : Ajax heeft geld, en de clubs vragen meteen de hoofdprijs voor een speler. Niet zo vreemd dat dit gebeurt, maar Ajax moet hier idd niet intrappen en rustig verder zoeken. Ajax moet ook eens verder kijken dan NL want qua scouting is het bij Ajax verre van goed. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Bas dost word ook bij lange na niet gelijk voor de basis gehaald.. Als een bank zitter bij hereveen wordt gehaald dan is hij ook niet gelijk basis bij ajax.. De jong zet je niet zomaar weg.. En als je dost haalt moet je ook el hamdoui een plek geven.. Beetje zonde die dost eigenlijk.. Mertens kan wel.. Ik zou t niet doen.. ik zou inversteren in jeugd opleiding en scoutingsnetwerken.. Want we kunnen wel kijken naar korte termijn maar jeugd en scouting is lange termijn.. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
niet ebicilio afzeike die jonge moet rustig gebracht worden |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 17:26 schreef freakie het volgende:Bas dost word ook bij lange na niet gelijk voor de basis gehaald.. Als een bank zitter bij hereveen wordt gehaald dan is hij ook niet gelijk basis bij ajax.. De jong zet je niet zomaar weg.. En als je dost haalt moet je ook el hamdoui een plek geven.. Beetje zonde die dost eigenlijk.. Mertens kan wel.. Ik zou t niet doen.. ik zou inversteren in jeugd opleiding en scoutingsnetwerken.. Want we kunnen wel kijken naar korte termijn maar jeugd en scouting is lange termijn.. De Boer gaf eigenlijk ook al aan, dat hij Mounir op links en in de punt ziet spelen. Wie van de twee clubs als eerste toehapt, wordt de speler aangetrokken, al het Dost wordt, verhuist Mounir naar links, is het Mertens, dan gaat Mounir in de punt spelen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, snap echt totaal niet hoe sommige mensen hier onze talenten van 17/18/19 jaar afkraken..... |
|
|
|
|
rikkie12345445
|
|
|
ik wacht maar op die transfer |
|
|
|
|
rikkie12345445
|
|
|
ps: eriksen beste speler van ajax op stekenlenburg na |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja dat kan.. Alleen hij heeft nog nooit in de opstellingen op links gespeeld.. Beetje raar als je dat wel van plan zou zijn.. Aan de andere kant vind ik het zonde als je geld heb gekregen een speler te halen uit nederland... Waar ik helemaal geen fan van ben trouwens.. Vind dries een speler die teveel nadenkt.. Spelers zoals suarez die doen veel op intuïtie.. ga scouten in landen zoals uruguay ect.. in uruguay nemen jongetjes suarez als voorbeeld.. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
bird
|
|
|
ik vind dat je dost niet meot halen ron jans is toch achtelijk dat dost er naast staat we moeten echt mertens halen |
|
|
|
|
bird
|
|
|
ron jans is tch NIET achterlijk bedoel hij zal ze redenen wel hebbe en gaan we een bank zitter halen van heereveen geen slimme zet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 17:36 schreef freakie het volgende:Ja dat kan.. Alleen hij heeft nog nooit in de opstellingen op links gespeeld.. Beetje raar als je dat wel van plan zou zijn.. Aan de andere kant vind ik het zonde als je geld heb gekregen een speler te halen uit nederland... Waar ik helemaal geen fan van ben trouwens.. Vind dries een speler die teveel nadenkt.. Spelers zoals suarez die doen veel op intuïtie.. ga scouten in landen zoals uruguay ect.. in uruguay nemen jongetjes suarez als voorbeeld.. MOunir speelde bij AZ regelmatig vanaf links... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Het ging zondagmiddag na afloop van NAC - Ajax (0-3) ook over mogelijke versterkingen die Ajax voor de transferdeadline nog wil binnenhalen. Maandag om middernacht sluit de transfermarkt. Voor die tijd wil Ajax een versterking erbij hebben, zo gaf Frank de Boer tijdens de persconferentie aan. De voorkeur gaat daarbij naar Bas Dost of Dries Mertens. De Boer bevestigde tijdens de persconferentie na NAC - Ajax dat Ajax verregaande interesse heeft in Dost en Mertens. Het is de bedoeling dat een van de aanvallers de selectie voor het sluiten van de transferwindow komt versterken.
,,We onderhandelen met beide spelers en willen natuurlijk zo snel mogelijk duidelijkheid. Ik ga er wel vanuit dat er iemand komt. Met Heerenveen-aanvaller Dost sprak De Boer in elk geval al. Het was een positief gesprek. ,,Ik ga ervan uit dat hij goed past in ons systeem en daarin heel gevaarlijk kan zijn.
Er komt er echt wel 1! En dan denk ik bas Dost. We will see. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 18:07 schreef ThomasAjacied het volgende:Het ging zondagmiddag na afloop van NAC - Ajax (0-3) ook over mogelijke versterkingen die Ajax voor de transferdeadline nog wil binnenhalen. Maandag om middernacht sluit de transfermarkt. Voor die tijd wil Ajax een versterking erbij hebben, zo gaf Frank de Boer tijdens de persconferentie aan. De voorkeur gaat daarbij naar Bas Dost of Dries Mertens. De Boer bevestigde tijdens de persconferentie na NAC - Ajax dat Ajax verregaande interesse heeft in Dost en Mertens. Het is de bedoeling dat een van de aanvallers de selectie voor het sluiten van de transferwindow komt versterken. ,,We onderhandelen met beide spelers en willen natuurlijk zo snel mogelijk duidelijkheid. Ik ga er wel vanuit dat er iemand komt. Met Heerenveen-aanvaller Dost sprak De Boer in elk geval al. Het was een positief gesprek. ,,Ik ga ervan uit dat hij goed past in ons systeem en daarin heel gevaarlijk kan zijn. Er komt er echt wel 1! En dan denk ik bas Dost. We will see. Ik denk zelf dat Mertens niet naar Ajax zal vertrekken, Dost kan wel want Heerenveen deed volgens sommige sites zelfs een tegenbod. Maarja zoals jij al zegt we zullen zien. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ja maar ajax en heerenveen en ajax zijn verre van een akkord!.. Duss.. Maar 1 van de 2 zal echt geweldig zijn.. wat remco idd zegt:
el hamdoui zal bij dost op links gaan spelen en bij mertens in de punt blijven.. Het liefst zie ik Mertens, maar die uit utrecht zullen wel een belachelijk hoog bedrag vragen..
Ik ben benieuwd wie vd boog bedoeld met in het buitenland zitten ze ook.. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
of helemaal geen versterking gaat het het geld naar de grote heren |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Denk niet Dost en/of Mertens komen. Ze kosten teveel. Gelijk heeft Ajax om ze niet te halen voor meer dan ze waard zijn. Gudjohnson kan altijd nog. Kost alleen salaris. |
|
|
|