|
|
joey
|
|
|
MAar gudjonhnson.. word een gevalletje Pantelic.. Misschien nog wel minder scorend.. En dan ben je na het seizoen weer zoekende..
Dan maar een speler buiten nederland! Kadlec miss?! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
remco voor de duidelijkheid ik zeik niemand af he.. tuurlijk hoop ik dat hij de nieuwe litmanen word maar ik betwijfel het.. zijn vaker NET niet talenten geweest he |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
Let op mijn woorden: Er wordt niemand meer gehaald... vd boog zegt niet voor niks één aanvaller of geen en dat er geen hoofdprijs wordt betaald. Elke club zal nu veel vragen voor hun speler als Ajax aanklopt dus er zal niemand meer worden aangetrokken tenzij Ajax toch overstag gaat wat mij niet het geval lijkt te worden |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Een eventuele akkoord over Bas Dost is nog ver weg, zojuist bekend gemaakt. VdBoog.. haal gewoon een spits uit het buitenland, want Utrecht en Heerenveen willen toch minimaal de hoofdprijs hebben. Voor Mertens snap ik het nog,belangrijke speler, maar Dost? Een bankzitter. Je maakt flinke winst als je m voor 5 miljoen verpatst maar nee.. minimaal 6 miljoen. Blijf er maar lekker op hopen, dan kan Ajax beter Traoré halen van Cluj, die schijnt iets goedkoper te zijn. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 18:55 schreef Twan het volgende:Een eventuele akkoord over Bas Dost is nog ver weg, zojuist bekend gemaakt. VdBoog.. haal gewoon een spits uit het buitenland, want Utrecht en Heerenveen willen toch minimaal de hoofdprijs hebben. Voor Mertens snap ik het nog,belangrijke speler, maar Dost? Een bankzitter. Je maakt flinke winst als je m voor 5 miljoen verpatst maar nee.. minimaal 6 miljoen. Blijf er maar lekker op hopen, dan kan Ajax beter Traoré halen van Cluj, die schijnt iets goedkoper te zijn. Die laaatste ken ik dan weer niet!? Waarvoor speler? LAng en kopsterk? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 18:55 schreef Milanafcaaa het volgende:Let op mijn woorden: Er wordt niemand meer gehaald... vd boog zegt niet voor niks één aanvaller of geen en dat er geen hoofdprijs wordt betaald. Elke club zal nu veel vragen voor hun speler als Ajax aanklopt dus er zal niemand meer worden aangetrokken tenzij Ajax toch overstag gaat wat mij niet het geval lijkt te worden Beter dan dat ze weer met geld gaan smijten toch!? |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
@joey hmm ik denk dat er best zon 7 /8 miljoen mag worden besteed aan mertens... Ik zou het een goede aankoop vinden |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:26 schreef Milanafcaaa het volgende:@joey hmm ik denk dat er best zon 7 /8 miljoen mag worden besteed aan mertens... Ik zou het een goede aankoop vinden Jaa dat is niet met geld smijten..Dat is wat hij waard is.. Maar volgens mij wilt utrecht 12 miljoen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:35 schreef joey het volgende:[..] Jaa dat is niet met geld smijten..Dat is wat hij waard is.. Maar volgens mij wilt utrecht 12 miljoen.. Bron?? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach, dat verklaard een boel.......:-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
haha, sorry hoor, ik denk alleen maar aan water...... vette nadorst nog steeds! :( |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
haal gudjohnson zie dries of bas graag komen maar aub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1geef niet teveel geld uit please please |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Jaaa.. Ik kan wel zeggen dat me oom.. Danny Blind kent en wat (ouwe) jeugdtrainers van ajax..
Maar dan zullen sommige me hier wel uit gaan lachen.. of schelden.. of zeggen dat het toch niet waar is.. ik hoor wat ik hoor. en of het waar is.. Sjaa.. En of jullie het geloven..Sjaa.. Dat moeten jullie zelf maar weten..
Dus ik ga voor BRONWATER! :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door joey -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 16:45 schreef nummer10 het volgende:[..] doe is ff rustig knakker... mag mijn mening toch geven of niet ? of moet ik PERSE weer meegaan in JOU mening zoals iedereen hier moet doen ? nou remco dat kan je vergeten.. Eriksen zie ik het niet in zitten nog steed niet !!!! maar frustrerend he als je iemand goed vind en alleen de goeie dingen ziet en dat een ander dat niet met jou eens is ??? komt je dat niet bekend voor met Emanuelson ??? 50% vinden hem goed andere 50% ergerd zich dood ?? Ik vind Eriksen ook echt niks zie niks in die jongen.Ik probeer het goede te zien maar heb het nog steeds niet ontdekt.Irriteer me erg vaak aan hem. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 17:04 schreef remco k het volgende:[..] Volgens jou bij de slechtste 2 van Ajax. Volgens de kijkers van ED live, was hij de beste man op het veld vandaag.. Ik denk dat het 50/50 is want de mensen die ik ken in mijn omgeving vinden Eriksen ook niet goed. Dus ieder ziet het anders.Dat mag en moet kunnen. Ik ben tot nog toe niet gecharmeerd jij wel daar is niks mis mee ieder zn eigen ding denk ik maar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:53 schreef Guyt het volgende:[..] Ik denk dat het 50/50 is want de mensen die ik ken in mijn omgeving vinden Eriksen ook niet goed. Dus ieder ziet het anders.Dat mag en moet kunnen. Ik ben tot nog toe niet gecharmeerd jij wel daar is niks mis mee ieder zn eigen ding denk ik maar. Dat iedereen zijn mening heeft is prima, ik weet niet waar jij woont, maar hier in de buurt heb ik echt 0,0 mensen horen zeggen dat ie niet goed zou zijn, integendeel, iedereen ziet voor hem een hele grote toekomst...
Je ziet het talent nu eenmaal wel, of je ziet het niet.. De grote heren in het voetbal zien het in ieder geval wel in hem zitten. Mensen als Cruijff, van Basten, Wenger, Guardiola vertrouw ik dan toch iets sneller dan Guyt en Nummer10. Sorry.... |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
Hoop dat er een balvaste spits komt a la Dost. Kan Mounir naar de flank, waar hij denk ik beter tot zijn recht komt, en kan Ebecilio rustig rijpen (vind hem nog niet klaar voor een basisplaats, maar zie zeker potentie!)...
Hoop alleen dat we niet teveel geld uitgeven en ervoor kunnen zorgen dat Ons Aller Ajax gewoon weer geheel financieel gezond wordt. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:50 schreef Guyt het volgende:[..] Ik vind Eriksen ook echt niks zie niks in die jongen.Ik probeer het goede te zien maar heb het nog steeds niet ontdekt.Irriteer me erg vaak aan hem. Eriksen moet nog veel leren.. We zullen zien of het wat word.. Hijheeft vaak toch wel erg goeie passen.. maar balverlies.. Sjaa.. het is geen sterke jonge.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:57 schreef remco k het volgende:[..] Dat iedereen zijn mening heeft is prima, ik weet niet waar jij woont, maar hier in de buurt heb ik echt 0,0 mensen horen zeggen dat ie niet goed zou zijn, integendeel, iedereen ziet voor hem een hele grote toekomst... Je ziet het talent nu eenmaal wel, of je ziet het niet.. De grote heren in het voetbal zien het in ieder geval wel in hem zitten. Mensen als Cruijff, van Basten, Wenger, Guardiola vertrouw ik dan toch iets sneller dan Guyt en Nummer10. Sorry.... Al is niet ieder talent .. Door de heren cruijff, etc gezien als topper.. uiteindelijk ook echt een topper geworden..
Het is afwachten.. Ik zie bij eriksen hele goede en mooie dingen..Maar ook dingen wat beter moet..Of dat gebeurd, dat is afwachten.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Mensen die zeggen dat Eriksen niet goed is, die kunnen beter een diepe kuil gaan graven!
Als je dat niet ziet, dan ken je misschien wel bij feyenoord aan de slag als scout!
Kom op zeg! Eriksen is het grootste talent van de eredivisie en een talent ben je niet als je niet kan voetballen!
-18 voor alle blinden! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Mensen die zeggen dat Eriksen niet goed is, die kunnen beter een diepe kuil gaan graven! Als je dat niet ziet, dan ken je misschien wel bij feyenoord aan de slag als scout! Kom op zeg! Eriksen is het grootste talent van de eredivisie en een talent ben je niet als je niet kan voetballen! -18 voor alle blinden! XD Whahahhaaa.. |
|
|
|
|
Micky Sulej
|
|
|
Eriksen is zeker een toptalent, hij verspeelt de bal alleen nu te vaak... Soms is hij nog te zwak in de passing en in body, maar iedereen kan toch zien dat hij briljante ideeen heeft.. Ook is hij nog niet erg gelukkig met zn afwerking.. Best wat kansen op doel, maar niet venijnig genoeg..
Als ie er komende wedstrijden 1 a 2 inschiet, dan hoor je iedereen weer praten: super speler, heb er nooit over getwijfeld!
Ik hoop trouwens dat Dost komt. Mertens zie ik het niet in zitten... dan liever die Turk (yildirim ofzoiets), Kadlec of toch Matavz proberen.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:16 schreef Micky Sulej het volgende:Eriksen is zeker een toptalent, hij verspeelt de bal alleen nu te vaak... Soms is hij nog te zwak in de passing en in body, maar iedereen kan toch zien dat hij briljante ideeen heeft.. Ook is hij nog niet erg gelukkig met zn afwerking.. Best wat kansen op doel, maar niet venijnig genoeg.. Als ie er komende wedstrijden 1 a 2 inschiet, dan hoor je iedereen weer praten: super speler, heb er nooit over getwijfeld! Ik hoop trouwens dat Dost komt. Mertens zie ik het niet in zitten... dan liever die Turk (yildirim ofzoiets), Kadlec of toch Matavz proberen.. Niet in Dries? Dat is 1 va de toptalenten van de competitie op dit moment joh..:P Maar oke.. Meningen kunnen verschillen..:P |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Mensen die zeggen dat Eriksen niet goed is, die kunnen beter een diepe kuil gaan graven! Als je dat niet ziet, dan ken je misschien wel bij feyenoord aan de slag als scout! Kom op zeg! Eriksen is het grootste talent van de eredivisie en een talent ben je niet als je niet kan voetballen! -18 voor alle blinden! er zijn meerdere spelers uitgeroepen tot Talent van het jaar maar hebben nooit de echte top bereikt.. maar begrijp me niet verkeerd ik hoop echt dat Eriksen wel de beste nummer10 ooit word van Ajax (wat ik betwijfel aangezien hij dan beter moet worden dan Jari) maar ik denk inderdaad ook dat het 50/50 is qua mensen die het in hem zien zitten. ook in het stadion zijn er voldoende mensen die echt iets hebben van WTF doe je nu weer.. maar zoals ik al aangaf, ik hoop dat ik er naast zit.
maar Remco jij zegt dat Pep, Johan en Wenger het wel in hem zien zitten, maar zijn dat niet enkel geruchten zoals er zoveel zijn ?? daarbij hem ik nooit iets gelezen dat Johan het heeft gezegt ?? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:19 schreef joey het volgende:[..] Niet in Dries? Dat is 1 va de toptalenten van de competitie op dit moment joh..:P Maar oke.. Meningen kunnen verschillen..:P tjah ik zie het persoonlijk ook meer zitten in dries dan in dost... snap ook nie helemaal wat de bedoeling is met Dost aangezien hij nou niet echt EEN ajax spits is... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:27 schreef nummer10 het volgende:[..] tjah ik zie het persoonlijk ook meer zitten in dries dan in dost... snap ook nie helemaal wat de bedoeling is met Dost aangezien hij nou niet echt EEN ajax spits is... Bas Dost is erg goed koppen en is een goede afmaker.. Kan uitgroeien tot een goede ajax spits.. Als je met vleugels speelt en die mooi voorzetjes geeft.. is dost wel een leuke!;)
Maar als Mertens naar ajax komt ben ik echt heeeeeeeeeeel blij!:) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 20:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Mensen die zeggen dat Eriksen niet goed is, die kunnen beter een diepe kuil gaan graven! Als je dat niet ziet, dan ken je misschien wel bij feyenoord aan de slag als scout! Kom op zeg! Eriksen is het grootste talent van de eredivisie en een talent ben je niet als je niet kan voetballen! -18 voor alle blinden! Murat Yildirim zegt jou niks waarschijnlijk ? gewoon ff een klein voorbeeldje..
maar
in 2005
De 18-jarige Ajax A1-jeugdspeler Murat Yildirim is dinsdagavond verkozen tot beste speler van de Ajax-jeugdopleiding
verder ooit wat van gezien/gehoord ?
wat ik gewoon bedoel te zeggen is dat Ajax HOOPT dat hij de beste 10 ooit word maar kan hij nog meer groeien ? dat is de vraag |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:57 schreef remco k het volgende:[..] Dat iedereen zijn mening heeft is prima, ik weet niet waar jij woont, maar hier in de buurt heb ik echt 0,0 mensen horen zeggen dat ie niet goed zou zijn, integendeel, iedereen ziet voor hem een hele grote toekomst... Je ziet het talent nu eenmaal wel, of je ziet het niet.. De grote heren in het voetbal zien het in ieder geval wel in hem zitten. Mensen als Cruijff, van Basten, Wenger, Guardiola vertrouw ik dan toch iets sneller dan Guyt en Nummer10. Sorry.... Ik kom uit Zuidholland en jij??? |
|
|
|
|
mikiemike
|
|
|
het ajax systeem vraagt om een aanspeelpunt in de spits balvast,kaatsen,koppen buiten spelers zijn er wel die spits nog niet dusss
het wordt 100% dost |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat wist je toch, je zou een keer langskomen omdat jij dat wist... Whahahahahaha...
Nee Utrecht en omgeving... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 15:42 schreef ajax1111111 het volgende:Er gaan sterke geruchten dat Ajax 'waarschijnlijk' een akkoord met Heerenveen of Utrecht heeft gesloten. Aan het begin van de Eredivisie live uitzending was dit op te maken toen van den Boog druk bezig aan de telefoon op de tribune van NAC. Van den Boog zij deze worden tegen voorzitter Coronel. Daarbij gaat het gerucht door de Nederlandse voetbalwereld dat Ajax vanavond zijn winter aankoop bekend maakt. Overigens tijdens de rust werd Coronel weer door de camera's gespot maar nu zonder Algemeen directeur Van den Boog. Dit zou kunnen betekenen dat Van den Boog druk aan het onderhandelen is. in Utrecht of Heerenveen. Bron: http://www.soccerlife.nl/bekendmaking-transfer-ajax-zeer-waarschijnlijk-na-nac-ajax/ Vd.Boog die aan het onderhandelen is op de tribune van Nac zou wel heel amateuristisch zijn. Waarom wordt er niet al onderhandeld een aantal weken geleden? Ik bedoel, het kan toch gebeuren dat Suarez of een ander verkocht zou worden? Ik begrijp het eerlijk gezegd allemaal niet meer... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Fanendo Adi traint momenteel op proef mee bij Ajax. De lange spits maakt op Frank de Boer een positieve indruk en de oefenmeester ziet wel potentie in de Nigeriaan. "Hij maakte een goede indruk. In het positiespel en partijtje 3-tegen-3 dat moeilijk is voor een buitenlander, omdat dit alleen zo intensief bij Ajax wordt gespeeld viel hij beslist niet uit de toon. Morgen wordt er een trainingswedstrijd met Jong Ajax georganiseerd om hem nog eens goed te bekijken."
Wat is verder hier over bekend? Ik hoorde net Jaap de Groot zeggen dat hij blijkbaar weinig kost, dus.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 21:28 schreef alibabba het volgende:Fanendo Adi traint momenteel op proef mee bij Ajax. De lange spits maakt op Frank de Boer een positieve indruk en de oefenmeester ziet wel potentie in de Nigeriaan. "Hij maakte een goede indruk. In het positiespel en partijtje 3-tegen-3 dat moeilijk is voor een buitenlander, omdat dit alleen zo intensief bij Ajax wordt gespeeld viel hij beslist niet uit de toon. Morgen wordt er een trainingswedstrijd met Jong Ajax georganiseerd om hem nog eens goed te bekijken." Wat is verder hier over bekend? Ik hoorde net Jaap de Groot zeggen dat hij blijkbaar weinig kost, dus.... De Boer heeft hem vorig jaar al eens eerder na Ajax gehaald, Jol heeft dit toen tegen gehouden, en hem terug gestuurd. Ik denk omdat Jol zijn ego hierin werd aangetast, de Boer is hier ook nooit over ingelicht of iets in die geest..
Blijkbaar zag de Boer het dus echt in hem zitten, hij heeft hem namelijk direct weer hierheen gehaald......
Ben benieuwd.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Jaap de Groot was er erg positief over, dus wie weet... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Eriksen is niet voor niets talent van denemarken? En speelde op zijn 18 e al championsleague Heeft niet voor niets al een paar interlanden agter zijn naam staan, en staat niet voor niets in de belangstelling van een aantal europese topclubs. En staat niet voor niets elke wedstrijd in de basis, en speelt bijna altijd de 90 minuten vol. En er zijn mensen die denk dat hij over 2 jaar net zo goed is als sneijder nu is. Ik vind het egt jammer dat er mensen zijn die nog steeds durven te roepen, dat hij niks is. Tuurlijk zie ik ook wel dat hij fouten maakt, maar dat hoort erbij hij is nog maar 18! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 19:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:haha, sorry hoor, ik denk alleen maar aan water...... vette nadorst nog steeds! :( OUWE SUIPERT!!!!!!HAHAHAHA |
|
|
|