|
|
Els
|
|
|
quote: Hij heeft 1 kopkans gehad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat duel won hij tenminste.
Weer puntverlies op persoonlijke fouten. Is gewoon een gebrek aan kwaliteit. |
|
|
|
|
Teringzooi
|
|
|
En weer geen overwinning. Been met 2 vreemde wissels. Ryo zeer positief. Bleef maar gaan. Leerdam goed gespeeld. De Vrij ook weer. Gini slecht. Uit de basis laten volgende wedstrijd. Indi viel me mee. Mulder goed. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Om larsen moet je een snelle jongen laten lopeb, daarom had ie luc er nooit uit moeten halen,,,, |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Had 'ie zich onsterfelijk mee kunnen maken, maar helaas, 't mocht niet zo zijn. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 14:27 schreef craven het volgende:Om larsen moet je een snelle jongen laten lopeb, daarom had ie luc er nooit uit moeten halen,,,, + 1 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 14:27 schreef craven het volgende:Om larsen moet je een snelle jongen laten lopeb, daarom had ie luc er nooit uit moeten halen,,,, Weet iemand wat de opdrachten waren voor na die wissel dan? |
|
|
|
|
phme
|
|
|
wat een lafbek die Mario zeg Luc er uit voor die tuinkabouter die er ook nog eens niks van kan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik gok op nog slechter, angstiger en trager te spelen? |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Feyenoord werd alleen maar slechter door de wissels. Castaignos, Biseswar en Meeuwis zaten prima in de wedstrijd. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: wijnaldum en ryo zijn snelle jongens maar die zaten er doorheen en de afstand tot larsen was te groot, van haaren komt gewoon te kort.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik denk meer aan 1 puntje vasthouden |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: dat is toch om te janken. |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Kan me niet verdomme met wie in de klas gezeten heb. Gebrek aan inzicht bij Been. Hij maakt de rechtervleugel ombezet. Gaat een punt verdedigen, die je op het laatste moment ook nog bijna kwijt raakt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zie m'n voorgaande reactie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ze hebben ook totaal geen conditie, net als vorige week waren ze helemaal op de laatste 10 minuten.. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Ik moet toegeven dat Mulder goed heeft gekeept en dat ie van mij het voordeel van de twijfel krijgt en wat mij betreft er voorlopig wel in mag blijven staan.Dus alleen nog de gebroeders B eruit laten! Jammer wel dat we maar 1 puntje hebben over gehouden!! Een paar rare wissels van mario vond ik. Ik begrijp niet waarom ie Gini er niet uit haalde ipv Castaignos En waarom van Haaren erin beter was Simon geweest |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't positieve van vandaag is dat we niet opnieuw hebben verloren, met dank aan Mulder |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 14:32 schreef MMM het volgende:Ze hebben ook totaal geen conditie, net als vorige week waren ze helemaal op de laatste 10 minuten.. Dat idee heb ik ook elke keer ja. En wiens schuld is dat?? Mario |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Mario doet geen conditietraining hè, volgens mij is daar iemand anders voor aanwezig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mario wil altijd lekker snel naar huis.. |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
weer punten weggegeven Swerts wat doe je daar nou in het 11 meter gebied Jammer volgende week knallen
Heb genoten van ryo
Mario is geen tactisch wonder |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Gaan we nou weer Mario de schuld geven? Die kan er natuurlijk echt wat aan doen dat Swerts totaal onnodig een man door midden zaagt? Heb je Swerts al een keer IETS goeds zien doen?? Wissels waren volkomen logisch. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oh, . . dus dat is de reden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 14:36 schreef Marco12345 het volgende:Gaan we nou weer Mario de schuld geven? Die kan er natuurlijk echt wat aan doen dat Swerts totaal onnodig een man door midden zaagt? Heb je Swerts al een keer IETS goeds zien doen?? Wissels waren volkomen logisch. ik heb Swerts veel dingen zien goed doen, overtreding was oliedom. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Van Haaren logisch??wat jij wil stevie wonder... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 14:36 schreef Marco12345 het volgende:Gaan we nou weer Mario de schuld geven? Die kan er natuurlijk echt wat aan doen dat Swerts totaal onnodig een man door midden zaagt? Heb je Swerts al een keer IETS goeds zien doen?? Wissels waren volkomen logisch. volkomen ja? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, dat is wel een grote inschattingsfout van hem, en kan hem terecht nagedragen worden. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Jep, Meeuwis heeft al een half jaar niet gespeeld,Fer moet weer minuten gaan maken:logisch. Biseswar speelde als een krant, Been zette er een spits bij,ook Larssen moet minuten maken: logisch. Verlies zat er aan te komen, middenveld werd op het laatst overlopen en voorin werd geen bal vastgehouden, er zat nog 1 middenvelder op de bank, v Haaren:logisch. Wel een beetje normaal blijven kijken. Als je had verloren had was je Vitesse ook kwijt geweest. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
van haaren op de bank is al een drama, mokotjo is 100 X beter |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Mokotjo is beter dan van Haaren ja ben ik mee eens maar dan wél in een draaiend elftal. Ik snap de kritiek op Mario écht niet. Hadden je nu echt verwacht dat je met een Jappanner die ws een paar weken terug niet eens wist dat Nederland bestond en spelers die amper gespeeld hebben de laatste maanden dat je een uitwedstrijd bij Vitesse zou gaan winnen? Hoe vaak hebben we ooit gewonnen in het Gelredome?? Spelers staan onder druk, zijn gespannen en wij denken maar dat ze ineens het mooiste voetbal van NL gaan spelen. Man, ik was al blij dat ze niet gingen juichen na het fluitsignaal. Ik vond dit een prima prestatie, leuk schouwspel en ben tevreden met een punt, meer dan ik vantevoren had verwacht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens heb ik t idee dat nog wel een aantal ploegen het lastig gaan krijgen tegen dit Vitesse. In tegenstelling met ons. |
|
|
|
|
stan smith
|
|
|
Zaten gewoon redelijk in de wedstrijd voor dat die rooie belg het nodig vond om iemand onnodig neer te leggen. Fer was niet om aan te gluren en Wijnaldum nog minder. Biseswar op die ene voorzet na ook niet best. Veels te traag allemaal. Ryo dreigend maar goeie indruk voor een eerste wedstrijd, Luc eindelijk weer inzet en dreiging, Mulder bedankt!!!! |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Ja, jij bent inderdaad een schande |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 14:42 schreef Marco12345 het volgende:Jep, Meeuwis heeft al een half jaar niet gespeeld,Fer moet weer minuten gaan maken:logisch. Biseswar speelde als een krant, Been zette er een spits bij,ook Larssen moet minuten maken: logisch. Verlies zat er aan te komen, middenveld werd op het laatst overlopen en voorin werd geen bal vastgehouden, er zat nog 1 middenvelder op de bank, v Haaren:logisch. Wel een beetje normaal blijven kijken. Als je had verloren had was je Vitesse ook kwijt geweest. Erwin Mulder Gill Swerts, Stefan de Vrij, Ron Vlaar, Bruno Martins Indi Kelvin Leerdam, Georginio Wijnaldum, Marcel Meeuwis Diego Biseswar, Luc Castaignos, Ryo Miyaichi
Wisselspelers: André Bahia, Jhonny van Beukering, Rob van Dijk, Krisztián Simon, Søren Larsen, Ricky van Haaren, Leroy Fer.
Wat ik me alleen wel afvraag is of Simon niet fit was, want anders had ik die liever wat eerder i.p.v. Wijnaldum willen zien invallen. Verder gezien het beeld van de wedstrijd idd tevreden met 1 punt met dank aan
Mulder///HELD!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door JanM -- |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Lijkt wel of ze er alles aan willen doen om maar niet te winnen. Been met z'n laffe wissels, domme overtredingen (Swerts), mannetjes laten lopen die nog geen twee meter van je vandaan staan( Wijnaldum, Fer) |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 14:42 schreef Marco12345 het volgende:Jep, Meeuwis heeft al een half jaar niet gespeeld,Fer moet weer minuten gaan maken:logisch. Biseswar speelde als een krant, Been zette er een spits bij,ook Larssen moet minuten maken: logisch. Verlies zat er aan te komen, middenveld werd op het laatst overlopen en voorin werd geen bal vastgehouden, er zat nog 1 middenvelder op de bank, v Haaren:logisch. Wel een beetje normaal blijven kijken. Als je had verloren had was je Vitesse ook kwijt geweest. als je gvd met lef speelt sta je 2 punten boven fietstas!!! |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Ja en als Mulder bij die laatste bal gewoon uitkomt en de bal uit de lucht plukt hoeft hij daarna geen moeilijke/knappe redding te maken, zo ken ik er nog wel een paar. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 14:48 schreef Marco12345 het volgende:Mokotjo is beter dan van Haaren ja ben ik mee eens maar dan wél in een draaiend elftal. Ik snap de kritiek op Mario écht niet. Hadden je nu echt verwacht dat je met een Jappanner die ws een paar weken terug niet eens wist dat Nederland bestond en spelers die amper gespeeld hebben de laatste maanden dat je een uitwedstrijd bij Vitesse zou gaan winnen? Hoe vaak hebben we ooit gewonnen in het Gelredome?? Spelers staan onder druk, zijn gespannen en wij denken maar dat ze ineens het mooiste voetbal van NL gaan spelen. Man, ik was al blij dat ze niet gingen juichen na het fluitsignaal. Ik vond dit een prima prestatie, leuk schouwspel en ben tevreden met een punt, meer dan ik vantevoren had verwacht. na de 0-1 was vitesse rijp voor de sloop, stukspelen was echt wel mogelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: klopt, maar is het de schuld van Mario dat dat niet gebeurde? of van Swerts die een domme en volkomen onnodige overtreding maakte? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 15:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] klopt, maar is het de schuld van Mario dat dat niet gebeurde? of van Swerts die een domme en volkomen onnodige overtreding maakte? Hoor je mij dat zeggen??? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mmm, nee klopt sorry. Interpreteerde het alsof jij de schuld daarvan aan Mario gaf, maar dat heb je niet met zoveel woorden gezegd. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 15:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mmm, nee klopt sorry. Interpreteerde het alsof jij de schuld daarvan aan Mario gaf, maar dat heb je niet met zoveel woorden gezegd. nee , wel de onbegrijpelijke wissel en mokotjo op de tribune |
|
|
|