|
|
Bulldog
|
|
|
Helaas voor jullie gaat de overwinning naar ons. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: het kwartje gaat onze kant opvallen, ik gok op 0-4 4x Bruins hehe |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Normaal zou ik je nu de tyfus wensen, maar je naam is zo stoer dat ik dat achterwege laat |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: rot op naar je eigen forum, fietstas nerd |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Vitesse Alles wat met Vitesse te maken heeft 114 572
jeetje, al 572 reacties, drukke bedoeling daar |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 11:40 schreef Rovert het volgende:[..] Vitesse Alles wat met Vitesse te maken heeft 114 572 jeetje, al 572 reacties, drukke bedoeling daar haha, geen wonder dat hij dan hier zit. Fietstas heb gewoon geen fans die over de club in zitten... |
|
|
|
|
Bulldog
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 11:44 schreef Stefan-FR-08 het volgende:[..] haha, geen wonder dat hij dan hier zit. Fietstas heb gewoon geen fans die over de club in zitten... net als de rest van NL, behalve één club natuurlijk.
1-2 Wijnaldum en Castaignos scoren. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: oneens met de voorspelling maar wel humor |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Bedoel je met ons dat vreemdelingenlegioen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
met de nieuw aanhuurlingen:P moeten we er wel overheen walsen :P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit is toch die club die over 3 jaar kampioen is? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: nee nu nog maar 2,5 jaar |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Dan bestaan ze allang niet meer, Vitesse in 1 van de weinige clubs die steeds midner "toeschouwers" heeft.
Als die maffia-lul zich daar terug trekt stort Vitesse in en zonder achterban zal de club roemloos ten onder gaan. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote:Op zondag 30 januari 2011 - 22:14 schreef sportdwaas het volgende:Als ze blijven roepen dat ze wel goed gespeeld hadden tegen Twente en alleen pech hadden gaan ze gewoon de boot in. Nu weet ik waar dat dwaas vandaan komt |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja hij had eerst Sportaars, maar dat las niemand. |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 11:38 schreef Rovert het volgende:[..] Normaal zou ik je nu de tyfus wensen, maar je naam is zo stoer dat ik dat achterwege laat LOL |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RSEveraars
|
|
|
-------------Mulder------------ Swerts---de Vrij--Vlaar---de Cler -----Meeuwis---------Bruins----- Miyaichi-------------------Simon -------Luc---------Larsen------- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
----------------muldert---------------- swerts----de vrij------vlaart----de clert ---------meeuwis------mokotjo------------ miyaichi--------bruins---------simonert ----v------------larssen-----------v-------
beukerin voor bruins..... ..... larssen voor luc bij bal bezit word het een 433. dan gaan simonert en miyaichi naar buiten en en sluit eventueel latert beukerin voor bruins aan als 2 spits. luc voor larssen na de 0-3 voorsprong
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 februari 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gillesfr
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: netnummert lelystad,zou zomaar kunnen... |
|
|
|
|
Bulldog
|
|
|
Goh jongens wat maken jullie je druk om 1 uitspraak. Volgens mij schijten jullie 7 kleuren. |
|
|
|
|
Bulldog
|
|
|
we zullen wel zien zondag eerst heteren en dan arnhem |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: we zijn druk met de houseboot man. wat is vitesse? |
|
|
|
|
Bulldog
|
|
|
je kunt je beter druk maken om je club. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bulldog
|
|
|
En er mag zondag gedanst worden hoor. Leuk filmpje trouwens van jullie houseboat |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: your just a freak on a leash |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet nodig, de enige goeie speler van Vitesse vind ik die roofvogel vooraf. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 februari 2011 - 10:44 schreef Rovert het volgende:[..] Dan bestaan ze allang niet meer, Vitesse in 1 van de weinige clubs die steeds midner "toeschouwers" heeft. Als die maffia-lul zich daar terug trekt stort Vitesse in en zonder achterban zal de club roemloos ten onder gaan. nou sinds die georgier zit er wel weer meer volk. theaterpubliek dus. als het weer slecht gaat met vitesse zitten ze weer in de arena, de kaasarena of de tukkerarena |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: niet nodig, de houseboot moet geregeld worden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
voor beide ploegen begin de competitie opnieuw,beide hebben 3 a 4 spelers toegevoegd aan hun selectie .Ik ben benieuwd |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
quote: staat het rijnfront ons daar op te wachten
help ik wil m'n kaartje ruilen :p |
|
|