|
|
Vnny
|
|
|
quote: heb jij niet nog een leuk baantje voor Leon, ik heb gehoord dat hij erg soepel in de heupen is dus misschien aerobiclessen geven? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahaha bruikbare tips gasten.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
tip 4 blijf van de buurvrouw af |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat is nog de makkelijkste hahaha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
tip 5 blijf van jezelf af |
|
|
|
|
turok
|
|
|
quote: Fikkie ga af , in je mand |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 09:40 schreef Vnny het volgende:[..] heb jij niet nog een leuk baantje voor Leon, ik heb gehoord dat hij erg soepel in de heupen is dus misschien aerobiclessen geven? maar heeft hij grote tieten? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: haha nee dan moet je bij FR Wendy zijn |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: heb je haar gezien? en hoe kan ik haar beoordelen? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Info uit eerst hand van onze vriend obiku, beoordelen, tja, misschien kan obiku ff een foto plaatsen? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: van die heerlijke meloenen! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: obiku heeft zijn FRWendy naar de fietsenmaker gebracht om te laten plakken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laten we hopen dat Mokotjo en Meeuwis het middenveld gaan vormen.
Las dat Bruins licht geblesseerd is.. Dus Mario: neem geen risico, op de tribune ermee!! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 19:58 schreef MMM het volgende:Laten we hopen dat Mokotjo en Meeuwis het middenveld gaan vormen. Las dat Bruins licht geblesseerd is.. Dus Mario: neem geen risico, op de tribune ermee!! jah hilarisch, want bruins speelde zo slecht tegen twente natuurlijk-.- ik weet het niet hoor maar ben ik de enige die heeft gezien dat bruins een paar prachtige ballen gaf? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 20:01 schreef DY het volgende:[..] jah hilarisch, want bruins speelde zo slecht tegen twente natuurlijk-.- ik weet het niet hoor maar ben ik de enige die heeft gezien dat bruins een paar prachtige ballen gaf? Ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 20:01 schreef DY het volgende:[..] jah hilarisch, want bruins speelde zo slecht tegen twente natuurlijk-.- ik weet het niet hoor maar ben ik de enige die heeft gezien dat bruins een paar prachtige ballen gaf? Aan het publiek soms? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 20:01 schreef DY het volgende:[..] jah hilarisch, want bruins speelde zo slecht tegen twente natuurlijk-.- ik weet het niet hoor maar ben ik de enige die heeft gezien dat bruins een paar prachtige ballen gaf? Nee |
|
|
|
|
Teringzooi
|
|
|
Opstelling gezien de blessures: ----------Mulder---------- Swerts--DeVrij--Vlaar--DeCler -----Fer----------Meeuwis ----------Wijnaldum------ Simon--Larsen--Biseswar
Gok erop dat DeCler weer beter is en de andere 3 nog geblesseerd. Fer fit genoeg om te starten en de keeper blijft toch staan. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: omg, jullie zoeken echt gewoon fouten hea-.- |
|
|
|
|
DY
|
|
|
en zoals v/d gijp zegt, als bruins echt alle ballen goed zou geven dan zou hij niet meer bij feyenoord spelenO.o |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: jullie????????????? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Stylzz kom er maar in! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: *jij* zoek echt gewoon fouten hea? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
Weet iemand of Fer ook meedoet ?? |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
ik denk 1-3 moet kunnen en volgende week 4-1 |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: thuiswedstrijdje voor jou gozer ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoop geblesseerden.. 4 stuks.. de wind gaat alweer draaien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb veel vertrouwen in Meeuwis,ik weet niet waarom maar toen ik hem zag trainen en coachen dacht ik tja laat maar eens wat zien tegen Vitesse (die waarschijnlijk hetzelfde denken over hun eigen team) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zelfs Vincent Bijlo kan die fouten niet meer tellen. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: aha, daar is hij, die ene fietstas-aanhangert |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 20:01 schreef DY het volgende:[..] jah hilarisch, want bruins speelde zo slecht tegen twente natuurlijk-.- ik weet het niet hoor maar ben ik de enige die heeft gezien dat bruins een paar prachtige ballen gaf? Nee, en ik hoop dat hij gewoon in de basis staat zondag |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
opstelling bekend:
Mulder, Swerts, Vlaar, De Vrij, De Cler, Meeuwis, Bruins, Wijnaldum, Simon, Larssen, Cabral |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee.
@JanDirkStouten Marcel Meeuwis in de basis tegen Vitesse, Larsen nog niet. #Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: ze staat ergens in het topic: Help ons...
goed zoeken dat vind je haar vanzelf. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder onze nieuwe eerste keeper, wat een lachertje.. Misschien kan je nog 60 keer wisselen van eerste keeper, wat een dramatische coach is het toch ook.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik neem aan dat Larsen nu wel in de basis staat nadat Luc gisteren op de training geblesserd uitviel? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 10:41 schreef MMM het volgende:Mulder onze nieuwe eerste keeper, wat een lachertje.. Misschien kan je nog 60 keer wisselen van eerste keeper, wat een dramatische coach is het toch ook.. hahahahahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jij bent nog veranderlijker dan het weer! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: nee lul, wel eens van cynisme gehoord? mario moet oprotten!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Collin
|
|
|
Ik denk dat Mulder ze doel eens een keer schoon houd. ik zeg 0-3. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: oke excuus geaccepteerd! |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Volgende elf hoop ik:
Darley
Swerts---De Vrij---Vlaar---Martins Indi
Wijnaldum----Meeuwis----Leerdam
Simon---Castaignos---Myo Miyaghi
Dus geen: Bruins, Bahia,de Cler,Biseswar en Mulder hoop ik van harte. Ik ben bang dat Mulder er gewoon in sta helaas, die kan ons wel eens weer de das om doen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 20:01 schreef DY het volgende:[..] jah hilarisch, want bruins speelde zo slecht tegen twente natuurlijk-.- ik weet het niet hoor maar ben ik de enige die heeft gezien dat bruins een paar prachtige ballen gaf? MMM LLL, oftewel lekker laten lullen! Bruins staat er morgen gewoon weer in, net als Mulder. Dat kan MMM leuk vinden, dat kan 'ie niet leuk vinden, maakt niet uit ... tissssssss zooooooooooooooooo! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 16:30 schreef JanM het volgende:[..] MMM LLL, oftewel lekker laten lullen! Bruins staat er morgen gewoon weer in, net als Mulder. Dat kan MMM leuk vinden, dat kan 'ie niet leuk vinden, maakt niet uit ... tissssssss zooooooooooooooooo! Bruins speelt niet, volg het nieuws van je club eens zou ik zeggen JMulder..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 februari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik was even niet in de gelegenheid, maar las straks dat hij wel en toen weer niet geblesseerd is? Indien wel kan hij uiteraard niet spelen en ik begrijp dat hij dus nog geblesseerd is? |
|
|
|